سرویس ماشین لباسشویی

نحوه سرویس ماشین لباسشویی (تمام برندها)

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

سرویس ماشین لباسشویی از جمله اقدامات مهم و حیاتی برای افزایش طول عمر و بهبود عملکرد آن است. همچنین با سرویس به موقع می‌توانید از خراب شدن زودهنگام دستگاه جلوگیری نمایید. اما اگر این مساله را جدی نگیرید، مشکلات مختلفی برای آن به وجود می‌آید و باید هزینه زیادی را برای تعمیرات بپردازید. بنابراین فارغ از اینکه لباسشویی شما چه برندی دارد، بهتر است به صورت دوره‌ای از یک متخصص بخواهید آن را بررسی و مشکلات احتمالی را برطرف کند. در ادامه این نوشته همراه ما باشید تا بیشتر با نحوه سرویس لباسشویی آشنا شویم.

نکات مهم در رابطه با سرویس ماشین لباسشویی

طول عمر ماشین لباسشویی‌های امروزی تقریبا ۱۲ سال است. اما اگر به صورت درست و اصولی از آن نگهداری کنید، می‌توان تا ۲۰ سال هم از آن استفاده کرد. از جمله نکات مهم در نگهداری و سرویس ماشین لباسشویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هر ۶ ماه یکبار یا هر سال لباسشویی را سرویس کنید.
  • بعد از هر بار شستشوی لباس‌ها، لاستیک دور درب را تمیز نمایید.
  • با توجه به ظرفیت دستگاه در آن لباس قرار دهید.
  • بعد از هر بار شستشو یا قبل از آن صافی فیلتر ماشین لباسشویی را تمیز کنید.
  • برای شستشوی لباس‌ها از مواد شوینده مناسب استفاده کنید.
  • برای تعمیر یا سرویس ماشین لباسشویی حتما از افراد متخصص و حرفه‌ای کمک بگیرید.
  • بعد از اتمام فرایند شستشو، درب آن را برای مدتی باز بگذارید تا رطوبت داخل آن خشک شود.
  • زمان‌هایی که در خانه نیستید لباسشویی را خاموش کنید.
  • هر چند وقت یکبار دستگاه را جرم‌گیری نمایید.
  • پمپ تخلیه و فیلتر آن را بعد از هر بار شستشو تمیز کنید.
  • برای اتصال لباسشویی به برق، محافظ را فراموش نکنید.
  • هر ۶ ماه یکبار فیتیله خشک‌کن را تمیز کنید.
  • محفظه پودر را بعد از هر بار شستشو یا حداقل هفته‌ای یکبار بیرون آورده و بشویید.
  • لباسشویی را تا جای ممکن در کنار سینک ظرفشویی یا داخل حمام قرار ندهید. چرا که رطوبت موجود می‌تواند باعث خرابی دستگاه شود.

پیشنهاد مطالعه: تعمیر لباسشویی بوش در تهران

چه زمانی به سرویس ماشین لباسشویی نیاز داریم؟

اگر با یکی از مشکلاتی که در ادامه گفته می‌شود مواجه شدید، باید از یک تعمیرکار بخواهید لباسشویی را بررسی کند.

سرویسکار ماشین لباسشویی

شماره تماس سرویس ماشین لباسشویی

شماره تلفن شعبه مرکزی: ۰۲۱۸۸۴۵۹۳۵۸

تلفن سرویس ماشین لباسشویی در تهران

سرویس ماشین لباسشویی شمال تهران

۰۲۱۲۲۸۸۱۱۱۳

سرویس ماشین لباسشویی شرق تهران

۰۲۱۷۷۴۹۴۰۶۵

سرویس ماشین لباسشویی جنوب تهران

۰۲۱۳۶۶۰۴۶۵۰

سرویس ماشین لباسشویی غرب تهران

 ۰۲۱۴۴۶۹۰۴۱۶

سرویس ماشین لباسشویی کرج

سرویس ماشین لباسشویی در کرج

۰۲۶۳۶۵۱۶۰۳۷

سرویس ماشین لباسشویی در مشهد

سرویس ماشین لباسشویی در مشهد

۰۵۱۳۷۶۰۳۹۳۹

خدمات ارائه شده توسط هوم کارا در سرویس ماشین لباسشویی

لباسشویی نیز مانند هر وسیله برقی دیگر احتمال دارد بعد از گذشت مدتی با خرابی‌هایی مواجه شود. بهترین راهکار برای جلوگیری از بروز مشکلات، سرویس به موقع آن است. در سرویس این دستگاه همه بخش‌های آن توسط تکنسین هوم کارا بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر می‌شود. در ادامه بیشتر با خدمات این مجموعه آشنا خواهیم شد.


پیشنهاد مطالعه: تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

  • رفع کد خطا و ارورها

هنگامی که مشکلی برای لباسشویی به وجود می‌آید، معمولا کد خطا یا ارورهایی بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود. البته در مدل‌های قدیمی ممکن است این ارورها با روشن و خاموش شدن چراغ‌ها نشان داده شود. یکی از خدمات ارائه شده توسط هوم کارا در سرویس ماشین لباسشویی برطرف کردن این ارورها است. تکنسین‌های این مجموعه علت همه ارورها را به خوبی دانسته و در سریع‌ترین زمان قطعه معیوب را پیدا و آن را تعمیر می‌کنند.


پیشنهاد مطالعه: لیست خطاها و ارورهای ماشین لباسشویی ال جی LG

رفع ارورهای ماشین لباسشویی
  • سرویس موتور ماشین لباسشویی

از جمله مشکلات رایجی که در لباسشویی به وجود می‌آید، خرابی موتور است. در صورتی که این قطعه به هر دلیلی خراب شود، عملکرد کلی دستگاه مختل شده و سایر قطعات قادر به فعالیت نخواهند بود. معمولا قبل از بروز مشکل برای موتور، صداهایی شبیه به وزوز از آن شنیده می‌شود. همچنین نچرخیدن دیگ و خشک نشدن لباس‌ها نیز از علائم خرابی موتور لباسشویی هستند. بنابراین در صورتی که با هر یک از این موارد روبه‌رو شدید، هر چه سریع‌تر از یک متخصص بخواهید آن را بازدید کند. چرا که در صورت تشخیص زودهنگام می‌توان جلوی وقوع مشکلات بعدی را گرفت.


پیشنهاد مطالعه: تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

  • سرویس هیدروستات

هیدروستات وظیفه اندازه‌گیری و کنترل سطح آب داخل دیگ را بر عهده دارد. هنگامی که سطح آب داخل دیگ به اندازه تعیین شده می‌رسد، هیدروستات فرمان قطع آب را صادر می‌کند. روشن نشدن موتور، عدم ورود آب به دیگ، نچرخیدن دیگ، پر شدن بیش از حد و سرریز آب از لباسشویی از جمله علائم خرابی هیدروستات هستند. در سرویس ماشین لباسشویی این قطعه به صورت کامل بررسی شده و بعد از پیدا کردن علت خرابی، تعمیر یا تعویض می‌شود. فرسوده شدن هیدروستات، نوسانات برق، استفاده بیش از حد از لباسشویی و خراب شدن پیچ تنظیم آب علت‌های خرابی این قطعه هستند.

سرویس هیدروستات لباسشویی
  • سرویس شیر برقی ماشین لباسشویی

شیر برقی با قطع و وصل کردن آب، میزان آب ورودی به دستگاه را کنترل می‌کند. این قطعه توسط هیدروستات و با استفاده از جریان الکتریکی کنترل می‌شود. اگر می‌خواهید شیر برقی کمتر دچار خرابی شود، نباید آب شهری را تا آخر باز کنید. همچنین باید فیلتر لباسشویی را هر چند وقت یکبار تمیز کنید تا املاح موجود در آب به شیر برقی صدمه نزنند.


پیشنهاد مطالعه: تعویض یا تعمیر لباسشویی؛ تصمیم درست چیست؟

  • سرویس سوئیچ درب

میکروسوئیچ یا همان سوئیچ درب نقش امنیتی در لباسشویی را داشته و از باز شدن درب دستگاه در حین کار کردن جلوگیری می‌کند. خراب شدن این قطعه مانع از بسته شدن درب شده و جلوی کار کردن لباسشویی را می‌گیرد. برای درست کردن آن باید درب جدا شده و بررسی‌های لازم صورت بگیرد. در صورت تعویض سوئیچ درب نیز حتما از قطعه اورجینال و اصلی استفاده کنید تا طول عمر بیشتری داشته باشد.

سرویس میکروسوئیچ ماشین لباسشویی
  • سرویس و تعمیر تایمر ماشین لباسشویی

تایمر وظیفه کنترل زمان تنظیم شده را بر عهده دارد. در صورتی که تایمر نیاز به سرویس داشته باشد، با وجود روشن بودن چراغ‌ها، لباسشویی هیچ عملکردی نخواهد داشت. همچنین امکان دارد بعد از اتمام مراحل شستشو، آبگیری لباس‌ها با اختلال مواجه شود. دلایل بروز این ایراد بسیار متفاوت بوده و بررسی‌های دقیق باید توسط متخصص مربوطه انجام شود.

  • سرویس پمپ تخلیه

پمپ تخلیه یکی از قطعات مهم در لباسشویی بوده و آب ناشی از شستن لباس‌ها را به بیرون هدایت می‌کند. اگر این قطعه دچار خرابی شود، بر روی نمایشگر با توجه به برند لباسشویی اروری را مشاهده خواهید کرد. به‌عنوان مثال در لباسشویی بوش کد خطاهای F24 و F21 و در لباسشویی سامسونگ ارور E5 نمایش داده می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این ارورها می‌توانید به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه نمایید.

به هر حال در صورت مشاهده این ارورها باید هر چه سریع‌تر با یکی از مراکز سرویس ماشین لباسشویی تماس بگیرید.


پیشنهاد مطالعه: راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی جی پلاس

sv,ds lhadk gfhsa,dd
  • سرویس لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

لاستیک دور درب فضای بین بدنه و دیگ را پر کرده و از بیرون ریختن محتویات داخل دیگ به بیرون جلوگیری می‌کند. همچنین این قطعه جلوی لرزش دیگ را گرفته و از ایجاد سروصدا جلوگیری می‌کند. با توجه به اینکه لاستیک دور درب از پلاستیک نرم ساخته شده است، امکان دارد با برخورد وسایل تیز، سوراخ یا پاره شود. در این مواقع باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. توصیه می‌کنیم برای افزایش طول عمر این لاستیک و جلوگیری از ایجاد بوی بد در لباسشویی، بعد از هر بار شستشو آن را تمیز کنید.

  • سرویس هیتر ماشین لباسشویی

لباسشویی‌های پیشرفته برای شستشوی انواع مختلف لباس از دماهای متفاوتی استفاده می‌کنند. وظیفه گرم کردن آب نیز به عهده هیتر است. این قطعه در همه مدل‌های لباسشویی عملکرد مشابهی دارد ولی توان قدرتی آن با توجه به لباسشویی می‌تواند متفاوت باشد. در صورتی که المنت دچار خرابی شود، آب گرم مورد نیاز تامین نشده و در نهایت لباس‌ها به خوبی شسته نخواهند شد. معمولا هنگام خراب شدن هیتر، کد خطایی بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود.

  • سرویس برد الکترونیکی

برد مهمترین قطعه در لباسشویی است که همه بخش‌های آن را کنترل می‌کند. اگر این قطعه دچار آسیب شود، برنامه‌های از پیش تنظیم شده با اختلال مواجه خواهند شد. نوسانات برق، نفوذ آب در لباسشویی، خراب شدن فیوزها، استفاده مکرر از لباسشویی و فرسودگی دستگاه از جمله دلایل خرابی برد الکترونیکی به شمار می‌روند.

معمولا در هنگام خراب شدن این قطعه ارور مرتبط با آن در نمایشگر ظاهر می‌شود. علاوه بر این، وجود اختلال در اجرای برنامه‌ها، کار نکردن پنل جلویی، خاموش شدن ناگهانی لباسشویی، تخلیه نشدن آب و وجود برق در بدنه برخی از علائم خرابی برد هستند. از آنجایی که تعمیر برد نیاز به دانش تخصصی و ابزار خاص دارد، باید از افراد حرفه‌ای و باتجربه برای تعمیر آن کمک بگیرید.

سرویس ماشین لباسشویی در محل

یکی از دغدغه‌های افراد هنگام خراب شدن ماشین لباسشویی، حمل آن تا تعمیرگاه است. مفتخریم اعلام کنیم کلیه خدمات ارائه شده توسط هوم کارا در منزل انجام شده و لازم نیست دستگاه را جابه‌جا کنید. برای اینکار کافی است با همکاران ما تماس گرفته و مشکل به وجود آمده را مطرح نمایید. بعد از آن تعمیرکار مورد نظر در سریع‌ترین زمان در محل حاضر شده و سرویس لباسشویی را انجام می‌دهد.

کدام برندهای لباسشویی در هوم کارا سرویس می‌شوند؟

کارکرد برندهای مختلف ماشین لباسشویی تقریبا مشابه یکدیگر است. به همین دلیل فرقی نمی‌کند که لباسشویی شما چه برندی دارد. تکنسین‌های مجموعه هوم کارا با داشتن تجربه کافی آماده سرویس همه برندهای موجود در بازار هستند. از جمله این برندها می‌توان به سامسونگ، ال جی، اسنوا، ارج، بوش، پاکشوما و ایکس ویژن و… اشاره کرد.

هزینه سرویس لباسشویی سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

هزینه سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل تا زمانی که دستگاه از نزدیک توسط تکنسین بازدید نشود، قیمت دقیقی نمی‌توان اعلام کرد. از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه سرویس لباسشویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • میزان خرابی قطعات
  • قیمت قطعات خراب شده
  • تعداد قطعاتی که نیاز به تعمیر دارند.
  • هزینه ایاب و ذهاب

سرویس ماشین لباسشویی با گارانتی ۱۲ ماهه توسط هوم کارا

بسیاری از تعمیرکاران لوازم خانگی بعد از رفع مشکل دستگاه، هیچ تعهدی نسبت به آن ندارند. یعنی اگر بعد از مدت کوتاهی همان مشکل به وجود بیاید، دوباره از شما هزینه دریافت می‌کنند. اما مجموعه هوم کارا برای همه خدمات خود گارانتی ۱۲ ماهه در نظر گرفته و اگر چنانچه با همان مشکلی که برای شما برطرف کردیم مواجه شدید، تعمیر مجدد آن به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین هزینه‌های دریافت شده توسط این مجموعه برای سرویس ماشین لباسشویی طبق نرخ اعلامی از طرف اتحادیه است.

شوینده مناسب برای لباسشویی
شوینده مناسب برای لباسشویی

شوینده مناسب برای لباسشویی

بلاگ سایر

شوینده مناسب برای لباسشویی چیست؟ چه شوینده ای برای لباسشویی مناسب است؟ بهترین شوینده برای ماشین لباسشویی چیست؟ یکی از اساسی ترین و پرکاربردترین لوازم خانگی در منزل، ماشین لباسشویی است. امروزه کارایی آسان این دستگاه باعث شده است که میزان فروش لباسشویی به شدت افزایش

ادامه مطلب
چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟
چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟

بلاگ سایر

گاهی مواقع ممکن است شرایطی به وجود بیاید که نیاز باشد فقط از خشک کن لباسشویی استفاده کنید. مثلا برای رفتن به جایی عجله دارید و اگر بخواهید لباس را با لباسشویی بشویید، زمان زیادی طول خواهد کشید. به همین خاطر تصمیم می‌گیرید تا لباس

ادامه مطلب
ارور f23 لباسشویی بوش |بررسی دلایل و نکات پیشگیری
ارور f23 لباسشویی بوش |بررسی دلایل و نکات پیشگیری

ارور f23 لباسشویی بوش |بررسی دلایل و نکات پیشگیری

بلاگ تعمیر لباسشویی

ارور f23 لباسشویی بوش را ممکن است در هر مرحله‌ای از شستشو مشاهده کنید. این خطا از متداول‌ترین ارورهای ماشین لباسشویی‌های بوش است و چندین علت مختلف دارد. در اغلب مواقع این مشکل مربوط به نشتی آب می‌باشد و چنانچه آن را نادیده بگیرید کف

ادامه مطلب
تعمیر شیر برقی لباسشویی بوش + تعویض آن
تعمیر شیر برقی لباسشویی بوش + تعویض آن

تعمیر شیر برقی لباسشویی بوش + تعویض آن

بلاگ تعمیر لباسشویی

شیر برقی یکی از مهم‌ترین قطعات در ماشین‌های لباسشویی مارک بوش است. این قطعه از آن جهت مهم است که مقدار آب ورودی به ماشین در زمان شستشو را کنترل می‌کند. به صورت کلی دو نوع شیر برقی وجود دارد، که یکی برای آب سرد

ادامه مطلب
تعویض شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی
تعویض شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی

تعویض شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی

بلاگ تعمیر لباسشویی

لباسشویی از قطعات مختلفی تشکیل شده است و اگر برای یکی از آن‌ها مشکلی به وجود بیاید، ممکن است کل سیستم دچار اختلال شود. شلنگ تخلیه یکی از این قطعات بوده و وظیفه آن انتقال آب باقی مانده از فرایند شستشو به فاضلاب است. از

ادامه مطلب
مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی +بررسی علت های آن
مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی +بررسی علت های آن

مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی +بررسی علت های آن

بلاگ تعمیر لباسشویی

آیا تا به حال با مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خود مواجه شده‌اید؟ در این مقاله قرار است در مورد علت رخدادن این اتفاق اطلاعات مفیدی بدست آورید. مهم نیست مدل دستگاه شما چیست این مطلب برای تمامی برند‌ها یکسان است. همچنین بخوانیم:

ادامه مطلب
تعمیر برد لباسشویی ال جی | بررسی+ هزینه
تعمیر برد لباسشویی ال جی | بررسی+ هزینه

تعمیر برد لباسشویی ال جی | بررسی+ هزینه

بلاگ تعمیر لباسشویی

برد یکی از مهمترین قطعات در لباسشویی بوده و وظیفه کنترل بخش‌ها و قطعه‌های مختلف را بر عهده دارد. به همین خاطر بروز هر گونه خطایی در آن باعث اختلال در عملکرد کلی دستگاه می‌شود و باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعمیر برد لباسشویی

ادامه مطلب
ارور IE در ماشین لباسشویی LG (ال جی) + راهکار
ارور IE در ماشین لباسشویی LG (ال جی) + راهکار

ارور IE در ماشین لباسشویی LG (ال جی) + راهکار

بلاگ تعمیر لباسشویی

ارور IE در ماشین لباسشویی LG یکی از رایج‌ترین خطاهای این دستگاه به شمار می‌رود و ممکن است در مدل‌های مختلف لباسشویی آن را در صفحه نمایش مشاهده کنید. در حالت کلی می‌توان گفت علت نمایش این خطا به خاطر وجود مشکلات آبگیری است. در

ادامه مطلب
نحوه ریست ماشین لباسشویی ال جی LG
نحوه ریست ماشین لباسشویی ال جی LG

نحوه ریست ماشین لباسشویی ال جی LG

بلاگ تعمیر لباسشویی

آیا این سوال برای شما هم پیش آمده است که روش ریست ماشین لباسشویی ال جی چگونه می‌باشد؟ استفاده کردن طولانی مدت از لوازم برقی منزل مانند ماشین لباسشویی نیازمند نگهداری و مراقبت دقیق و مرتب می‌باشد. به دلایل مختلفی اعم از نوسانات برق بهتر

ادامه مطلب
علت خرابی تاخو لباسشویی ال جی
علت خرابی تاخو لباسشویی ال جی

علت خرابی تاخو لباسشویی ال جی

بلاگ تعمیر لباسشویی

پی بردن به علت خرابی تاخو لباسشویی ال جی و دیدن نشانه‌های آن، کمک بزرگی به شما در تعمیر درست و به‌موقع این قطعه می‌کند. تاخو بخشی از سیستم خودکار ماشین لباسشویی است که کارکرد موتور را کنترل می‌کند تا از عملکرد صحیح آن در

ادامه مطلب
برنامه ماشین لباسشویی ال جی برای پتو
برنامه ماشین لباسشویی ال جی برای پتو

برنامه ماشین لباسشویی ال جی برای پتو

بلاگ سایر

ماشین لباسشویی ال جی برنامه‌های مختلفی برای شستن لباس‌ها در نظر گرفته است. هر کدام از این برنامه‌ها مخصوص یک جنس یا رنگ خاص بوده و با استفاده از آن‌ها می‌توانیم لباس‌ها را به بهترین شکل تمیز کنیم. از جمله برنامه‌های کاربردی که در این

ادامه مطلب
نحوه شستن شلوار جین با لباسشویی و با دست
نحوه شستن شلوار جین با لباسشویی و با دست

نحوه شستن شلوار جین با لباسشویی و با دست

بلاگ سایر

تقریبا در هر خانه و در هر کمدی یک یا چند شلوار جین پیدا می‌شود. این شلوار یکی از پرطرفدارترین لباس‌های تولید شده تا به امروز است و در هر سن و هر شغلی از آن استفاده می‌کنند. با اینکه شلوار جین از دوام بسیار

ادامه مطلب
چگونگی از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی
چگونگی از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی

چگونگی از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی

بلاگ تعمیر لباسشویی

بوی بد ماشین لباسشویی مساله‌ای است که دیر یا زود با آن مواجه خواهید شد و حتی ممکن است همین الان نیز به سراغ شما آمده باشد. از آنجایی که داخل درام لباسشویی محیطی تاریک و مرطوب است، شرایط مناسبی برای رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها

ادامه مطلب
تست قطعات ماشین لباسشویی | بررسی تمام قطعه‌ها
تست قطعات ماشین لباسشویی | بررسی تمام قطعه‌ها

تست قطعات ماشین لباسشویی | بررسی تمام قطعه‌ها

بلاگ تعمیر لباسشویی

تعمیرکاران ماشین لباسشویی معمولا برای پیدا کردن علت خرابی در این دستگاه، قطعات مختلف آن را تست و بررسی می‌کنند. چرا که از روی ظاهر قطعات نمی‌توان به سالم و یا خراب بودن آن‌ها پی برد. از آنجایی که در لباسشویی قطعات مختلف ریز و

ادامه مطلب
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.