تعمیر یخچال ساید ال جی

نمایندگی تعمیر یخچال ساید ال جی در تهران و ایران

تعمیر یخچال ساید ال جی (LG side by side refrigerator repair) از جمله مسائل مهمی است که باید آن را جدی گرفته و در سریع‌ترین زمان نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمایید. چرا که یخچال فریزر جزء وسایل اساسی هر خانه‌ای به شمار می‌رود و بدون وجود آن مواد غذایی خیلی زود فاسد می‌شوند و حتی ممکن است هزینه مواد غذایی بیشتر از هزینه تعمیر ساید باشد. از طرفی پیدا کردن مرکز معتبری که بتواند یخچال ساید ال جی را به بهترین شکل تعمیر کند، دغدغه بسیاری از افراد به شمار می‌رود. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم علاوه بر بررسی انواع خطاها و مشکلات رایج یخچال ساید ال جی، یک مرکز معتبر برای تعمیرات نیز به شما معرفی کنیم تا در صورت بروز مشکل بتوانید اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشید.

۱- تماس با نمایندگی تعمیر یخچال ساید ال جی هوم کارا

۲- اعزام فوری تعمیرکار یخچال ال جی

۳- تعمیر یخچال ساید ال جی در محل

۴- اتمام کار و ارائه گارانتی تعمیر یخچال الجی

بهترین مجموعه ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال ساید ال جی کجاست؟

مفتخریم اعلام کنیم که مجموعه هوم کارا با داشتن تجربه‌ای چندین ساله در زمینه تعمیر لوازم خانگی به خصوص انواع یخچال‌های سایدبای ساید، آماده ارائه خدمات نصب و تعمیر به شما عزیزان است.

ما در این مجموعه برای تمام تعمیرات ضمانت نامه یکساله (۱۲ ماهه) می‌دهیم تا اگر در این مدت همان مشکل برای شما پیش آمد، آن را به صورت رایگان تعمیر کنیم!

علاوه بر آن‌ها، تعمیر یخچال ساید ال جی در محل کار و یا منزل شما انجام می‌شود و برای برطرف کردن مشکل دستگاه، لازم نیست آن را جابه‌جا کنید.

تکنسین‌های هوم کارا با داشتن تجربه عملی چندین ساله، به بهترین نحو ممکن لوازم خانگی شما را تعمیر می‌کنند.

برای استفاده از خدمات ما کافی است با استفاده از شماره تماس‌های زیر و یا فرم موجود در انتهای سایت، با کارشناسان ما تماس بگیرید. سپس بعد از بررسی مشکل، تعمیرکار یخچال ساید ال جی به محل شما فرستاده می‌شود تا کار تعمیر را انجام دهد.

دقت داشته باشید که تعمیرات این مجموعه فقط شامل یخجال ساید ال جی نبوده و تمامی برندهای ایرانی و خارجی و انواع مدل‌ها، در شرکت هوم کارا تعمیر می‌شوند.

شماره تماس نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال ساید ال جی: ۰۲۱۸۸۴۵۹۳۵۸

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

در زمانیکه شرکت ال جی در ایران نمایندگی رسمی داشت، گلدیران تعمیرگاه مجاز یخچال ال جی در کشور ما بود. این روزها با توجه به عدم واردات این برند مجموعه هوم کارا کلیه خدمات نصب، تعمیر و سرویس یخچال ساید ال جی در محل را با گارانتی ۳۶۵ روزه معتبر انجام می‌دهد.

گارانتی تعمیر یخچال ساید ال جی چگونه است؟

در صورتی‌که تعمیر یخچال ال جی در تهران، مشهد و کرج نیاز داشه باشید می‌توانید از ۱۲ ماه گارانتی معتبر هوم کارا استفاده کنید. این ضمانت شامل خرابی مجدد است یعنی اگر دستگاه در طول ۳۶۵ روز آینده دوباره دچار همان خرابی گردد تعمیرکار یخچال ساید ال جی در محل حاضر می‌شود و به صورت رایگان آن مشکل را رفع می‌کند!

تلفن نمایندگی تعمیر یخچال ساید ال جی در تهران

نمایندگی تعمیر یخچال ساید ال جی شمال تهران

شماره تلفن تعمیرات یخچال فریزر الجی: ۰۲۱۲۲۸۸۱۱۱۳

 نمایندگی تعمیر یخچال ساید ال جی شرق تهران 

شماره تلفن تعمیرات یخچال فریزر ال جی : ۰۲۱۷۷۴۹۴۰۶۵

 نمایندگی تعمیر یخچال ساید الجی جنوب تهران 

شماره تلفن تعمیرات یخچال فریزر الجی: ۰۲۱۳۶۶۰۰۹۳۷ 

نمایندگی تعمیر یخچال ساید LG غرب تهران 

شماره تلفن تعمیرات یخچال فریزر ال جی: ۰۲۱۴۴۶۹۰۴۱۶

تلفن تعمیر یخچال ساید ال جی در کرج

نمایندگی تعمیر یخچال الجی در کرج 

شماره تلفن تعمیرات یخچال فریزر الجی: ۰۲۶۳۶۵۱۶۰۳۷

تلفن تعمیر یخچال ساید ال جی در مشهد

 نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ال جی در مشهد 

شماره تلفن تعمیرات ساید ال جی: ۰۵۱۳۷۶۰۳۹۳۹

نمایندگی تعمیر یخچال معمولی ال جی

یکی دیگر از خدمات هوم کارا، تعمیر یخچال معمولی ال جی است. در واقع در این شرکت نوع دستگاه تفاوتی ندارد و تعمیر و خدمات یخچال ال جی برای انواع مدل‌ها با ضمانت کتبی انجام می‌شود.

خرابی‌های این دستگاه: غالبا کمپرسور و موتور یخچال معمولی ال جی پس از گذشت مدتی دچار خرابی می‌شود. البته گاهی ترموستات این مدل نیز هر چند وقت یک بار باید تعویض گردد.

تعمیر یخچال ال جی فریزر از بالا

طبیعتا این مدل که مصرف انرژی کم و قابلیت‌های جذاب زیادی دارد در بسیاری از خانه‌ها دیده می‌شود. پس تعمیر یخچال ال جی فریزر از بالا یکی از بیشترین تماس‌های مشتریان با شرکت است. تکنسین‌ها برای رفع مشکلات این دستگاه، به محل مراجعه و آن را مثل روز اول نو می‌کنند.

یخچال ال جی فریزر از پایین

رایج‌ترین خرابی‌های این دستگاه، کار نکردن فریزر و خنک نکردن یخچال است که در برخی موارد با شارژ گاز می‌توان به راحتی این مشکلات را حل کرد.

یخچال ساید ال جی فریزر از پایین

تعمیر یخچال دوقلو ال جی در تهران

یخچال های دوقلوی LG از ۲ قسمت مختلف ساخته شده که سبب گردیده تا قدرت و مقاومت آن‌ها بیشتر از سایر مدل‌های یخچال مثل ساید و یخچال معمولی باشد. در واقع می‌توان گفت به دلیل مجزا بودن یخچال از فریزر و بالطبع مخصوص بودن قطعات آن، فشار و بار کمتری بر روی این دستگاه است و در نتیجه کمتر خراب می‌شوند. البته باید این را نیز در نظر داشت که استفاده غیرصحیح، نوسانات الکتریکی، حمل اشتباه دستگاه، پر کردن بیش از اندازه یخچال و… سبب بروز مشکلات و خرابی‌هایی می‌شود.

در صورتی‌که به هر دلیل دستگاه شما خراب شود و نیاز به تعمیر یخچال دو قلوی ال جی داشته باشید، تعمیرکار الجی به محل اعزام شده و بسته به مشکل پیش آمده به تعمیر یا تعویض یخچال و قطعات می‌پردازد.

تعمیر یخچال دوقلوی الجی

قانون تعمیرات در هوم کارا بدین صورت است که اگر نیاز به تعویض قطعه‌ای باشد، تعمیرکاران موظف هستند از بالاترین کیفیت قطعات برای تعمیر یخچال دوقلو ال جی استفاده کنند.

تعمیر قطعات یخچال ال جی یا تعویض آن؟

تعمیرکار یخچال ساید ال جی در ابتدا با عیب یابی دستگاه باید بتواند یک تصمیم درست بگیرد. زیرا گاهی تعمیر قطعات یخچال ساید ال جی به صرفه‌تر است و گاهی نیز خرید قطعات یخچال ال جی و تعویض آن‌ها!

تشخیص این کار یک امر تخصصی است که البته در نهایت باید با نظر نهایی شما انجام گیرد.

در این مرحله وجدان تعمیرکار و تعهد شرکتی که به شما خدمات ارائه می‌کند حرف اول را می‌زند.

عیب یابی یخچال فریزر ال جی

یخچال‌های ال جی به دلیل اینکه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند خیلی کمتر نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. اما طبیعتا گاهی نیز ممکن است برای این دستگاه خرابی‌هایی پیش بیاید. عیب یابی و تعمیر یخچال ساید ال جی نیاز به مهارت بالایی دارد. چرا که در صورت تشخیص اشتباه ممکن است خرابی‌های بیشتری برای این دستگاه به وجود بیاید.

فردی که کار عیب یابی یخچال فریزر ال جی یا هر برند دیگری را انجام می‌دهد، ابتدا خطاهایی که در صفحه نمایش وجود دارد را بررسی کرده و سپس به بررسی صداها و سایر مشکلاتی که در این دستگاه ممکن است وجود داشته باشد، می‌پردازد. در آخر بعد از اینکه محل دقیق مشکل را پیدا کرد، اقدام به تعمیرات یخچال الجی می‌کند.

عیب یابی یخچال فریزر ال جی

تعمیر یخچال ساید ال جی توسط خودتان یا تعمیرگاه؟

آشنایی با ۱۶ مشکل متداول و آموزش تعمیرات یخچال الجی

یکی از پرفروش‌ترین برندهای یخچال در بازار، LG است. اما این دستگاه نیز مانند سایر وسایل الکترونیکی ممکن است بعد از مدتی کار کردن با مشکلاتی مواجه شود. البته لازم است بدانید که هر مشکلی برای این وسیله به وجود بیاید، قابل حل است. هوم کارا با داشتن سابقه‌ای چندین ساله در زمینه تعمیر یخچال فریزر ال جی هر گونه مشکل فنی به وجود آمده را در سریع‌ترین زمان شناسایی و تعمیر می‌کند.

در میان مشکلاتی که ممکن است برای ساید ال جی به وجود بیاید، یک سری از خرابی‌ها پرتکرار هستند. به همین خاطر در ادامه به عیب یابی یخچال ساید ال جی، علت و روش حل مشکلات رایج آن خواهیم پرداخت.

مشکل یخچال شما کدام است؟ بر روی آن کلیک کنید.
سرد نکردن یخچال +فیلمخارج نشدن آب
برفک زدنخارج نشدن یخ
بدون وقفه کار کردنتولید سرو صدا
روشن نشدنخرابی درب بخچال
بوق زدن یخچال ساید الجیمنجمد شدن مواد غذایی
داغ شدن محفظهنشتی آب
متوقف شدن کمپرسوریخ زدایی نکردن
نشت آب از دستگاه +فیلمکار نکردن فن یخچال ال جی 
داغ شدن موتور دستگاهسخت باز شدن درب یخچال الجی 

۱- علت سرد نکردن یخچال ال جی

در واقع اصلی‌ترین وظیفه یک یخچال خنک کردن و سرد نگه داشتن وسایلی است که در آن قرار می‌دهیم. اما ممکن است به دلایل مختلفی دستگاه شما مواد غذایی و آب را به خوبی خنک نکند. در این مواقع چه کاری باید انجام دهیم؟ علت سرد نکردن یخچال ال جی چیست؟!

این مشکل می‌تواند هم علت فنی و هم علت غیر فنی داشته باشد.

۱- از جمله موارد غیر فنی که می‌تواند منجر به این مساله شود، می‌توان به دلایل زیر اشاره کرد.

  • بهم ریختگی تنظیمات یخچال
  • درست بسته نشدن درب یخچال (جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله علت بسته نشدن درب یخچال |بررسی ۰ تا ۱۰۰ رجوع کنید.)
  • پر شدن بیش از اندازه یخچال و بسته شدن روزنه‌های هوا
  • درست بسته نشدن کشوها
یخچال فریزر ال جی

بنابراین بهتر است ابتدا فیلم زیر را مشاهده فرمایید. سپس دستگاه را بررسی کنید و اگر این مشکلات در آن وجود داشت، برای تعمیر یخچال ساید ال جی اقدام کنید. در صورتی که اطلاعاتی در این زمینه ندارید پیشنهاد می‌شود به مقاله ۱۰ علت سرد نکردن یخچال و یخ نزدن فریزر رجوع کنید.

۲- ممکن است علت سرد نکردن یخچال فنی باشد. در این حالت می‌توانید موارد زیر را بررسی کنید.

  • وجود خرابی در کمپرسور
  • پاره شدن لاستیک دور درب ساید
  • تمام شدن گاز یخچال
  • وجود خرابی در کندانسور
  • خرابی فن‌های یخچال
  • وجود خرابی در اوپراتور (نحوه کار یخچال به این صورت است که کمپرسور، گاز فریون را به کانال‌هایی که در اواپراتور وجود دارد، می‌فرستد. گردش گاز باعث خنک شدن اوپراتور و در نتیجه سرد شدن یخچال می‌شود. حال اگر مشکلی برای اوپراتور به وجود بیاید، یخچال به خوبی خنک نمی‌کند. تعویض اواپراتور یک کار کاملا تخصصی است.)

از آنجایی که تشخیص علت خرابی نیاز به تخصص دارد، بهتر است از یک تکنسین بخواهید تا تعمیر یخچال ال جی را انجام دهد.

۲- علت خارج نشدن آب و تعمیر آبریز یخچال ال جی

یکی از قابلیت‌های مهمی که در یخچال‌های امروزی شاهد آن هستیم، آب‌سردکن است. این بخش به ما این امکان را می‌دهد تا همیشه به آب سرد و خنک دسترسی داشته باشیم. اما ممکن است آبریز یخچال شما دچار مشکل شده باشد. به همین خاطر در ادامه می‌خواهیم این مساله را به طور کامل بررسی کنیم.

هانطور که در مقاله علت سرد نکردن آبسردکن یخچال و ساید بای ساید + دیگر مشکلات آبسردکن صحبت کردیم دلایل به وجود آمدن این مشکل می‌تواند مختلف باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

البته دقت داشته باشید که در برخی از مدل‌ها که تک پدال هستند، دو گزینه وجود دارد که یکی برای آب و دیگری برای یخ است. در این مدل‌ها باید آب را انتخاب کنید تا از آبریز آب بیاید. همچنین اگر دستگاه را به تازگی نصب کرده‌اید، بهتر است به مدت ۳ دقیقه دست خود را روی پدال قرار دهید تا هوای داخل شلنگ تخلیه شود. (۳ دقیقه را به صورت ممتد انجام ندهید بلکه هر ۳۰ ثانیه یکبار دست خود را برداشته و دوباره روی پدال بگذارید.)

در صورتی که نتوانستید مشکل را حل کنید، حتما از یک تعمیرکار مجاز و متخصص بخواهید آن را بررسی کرده و نسبت به تعمیر یخچال ساید ال جی اقدام کند.

۳- علت برفک زدن فریزر ساید بای ساید ال جی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای یخچال فریزر ال جی و یا هر برند دیگری از سایدبای ساید به وجود بیاید، مشکل یخ زدن و وجود برفک در داخل آن است. اگر این مشکل برای شما به وجود آمده، می‌توانید موارد زیر را بررسی کنید.

۱- در صورتی که برفک به وجود آمده به صورت قطرات یخ زده روی دیواره و سقف یخچال وجود دارد، لازم نیست نگران باشید. هنگامی که درب یخچال باز می‌شود، رطوبت هوا جذب دیواره آن می‌شود. برای رفع آن می‌توانید با یک دستمال نرم آن‌ها را پاک کنید. همچنین سعی کنید بعد از تمیز کردن، کمتر درب یخچال را باز و بسته کنید.

برفک زدن یخچال LG

۲- اگر برفک به وجود آمده به شکل یک لایه نازک بوده به صورتی که با یک دستمال امکان پاک شدن داشته باشد، این نیز یک امر طبیعی است.

۳- در صورتی که یخ زدگی و برفک به صورت یک تیکه با قطر یک یا نیم سانتی‌متر و یا بیشتر بود، در این صورت باید از یک تعمیرکار یخچال ال جی بخواهید تا آن را بررسی کند.

از شایع‌ترین دلایلی که ممکن است باعث به وجود آمدن برفک در یخچال فریزر ساید ال جی شود، می‌توان به خرابی لاستیک دور درب آن، قرار گرفتن در محیطی با رطوبت بالا و وجود خرابی در ترموستات اشاره کرد.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید پیشنهاد می‌شود مقاله علت برفک زدن یخچال فریزر را مطالعه فرمایید.

۴- علت خارج نشدن یخ از یخساز الجی

یخچال‌های ال جی بهترین یخسازهای دنیا را دارند. اما گاهی ممکن است بعد از فشار دادن چندین باره دکمه یخساز، متوجه شوید که هیچ یخی از آن خارج نمی‌شود. از جمله شایع‌ترین علت‌هایی که باعث به وجود آمدن این مشکل می‌شود می‌توان به نوسانات دما در محفظه یخساز، خراب بودن دریچه ورودی آب، خراب شدن یخساز، خراب شدن برد کنترلی و یا خراب بودن فن این قطعه اشاره کرد.

همچنین در صورتی که یخچال برای مدت زیادی خاموش باشد و یا اتصال برق برای مدتی قطع شود و یا مصرف یخ کم باشد، باز هم با مشکل خارج نشدن یخ از یخساز ال جی مواجه خواهید شد. از دیگر دلایلی که ممکن است باعث به وجود آمدن این اتفاق شود می‌توان به وجود ایراد در فیلتر آب و یا خراب شدن شیر ورودی اشاره کرد.

یخساز یخچال الجی

مدت زمان یخسازی یخچال ساید

هنگامی که یخچال را به تازگی خریداری و یا آن را جابه‌جا کرده‌اید، برای اینکه یخچال بتواند یک چرخه کامل یخسازی را انجام دهد باید مدت زمان ۶ الی ۱۲ ساعت به یخچال فرصت دهید. اگر بعد از این مدت با مشکل عدم یخسازی یخچال ساید ال جی مواجه شدید، لازم است یک تعمیر کار یخچال ال جی آن را بررسی کند.

علت کار نکردن یخساز دستگاه و رفع آن

در واقع مشکلاتی که برای یخساز به وجود می‌آید، می‌تواند به دو شکل باشد:

  1. یخساز اصلا یخ نمی‌سازد.
  2. یخساز می‌تواند یخ بسازد ولی یخ از آن خارج نمی‌شود.

اگر یخساز اصلا نمی‌تواند یخ تولید کند، ممکن است یکی از مسائل زیر برای آن به وجود آمده باشد.

  • مسدود بودن مسیر انتقال آب به یخساز
  • وجود خرابی در شیر برقی
  • وجود خرابی در ترموستات (مقاله: نحوه تست، تعمیر و تعویض ترموستات یخچال)
  • گرفتگی فیلتر
  • خراب بودن شیر ورودی آب
  • یخ زدن لوله انتقال آب

در برخی مواقع نیز ممکن است در باکس، یخ موجود باشد ولی از آن خارج نشود. در صورتی که با این مشکل مواجه بودید، ابتدا باکس یخ را خارج نمایید. سپس در صورتی که قالب‌های یخ به هم چسبیده باشند، آن‌ها را از هم جدا کرده و باکس را در محل آن قرار دهید. همچنین اگر در قسمت خروجی، یخ گیر کرده باشد، آن را با دست خارج کنید.

چند نکته مهم درباره یخساز یخچال قبل از تعمیر آن

  1. در ابتدا بررسی کنید که کلید روشن و خاموش یخساز در داخل فریزر روی Off یا ۰ نباشد. البته در بعضی مدل‌ها، کلید روشن خاموش روی صفحه نمایش قرار دارد.
  2. در صورتی که یخچال را به تازگی نصب کرده باشید، بعد از گذشت ۱۲ ساعت شروع به یخسازی می‌کند. تا ۷۲ ساعت بعد از آن نیز سرعت یخسازی خیلی کم است.
  3. اگر مدت زمان زیادی است که از یخساز استفاده نکردید و روی حالت خاموش قرار دارد، بهتر است قبل از روشن کردن، یکبار یخچال را از برق کشیده و دوباره به پریز متصل نمایید.
  4. تعداد یخ‌هایی که توسط یخچال‌ها تولید می‌شوند، با توجه به مدل متفاوت است؛ بنابراین اگر از تمام یخ‌ها استفاده کرده باشید، باید منتظر بمانید تا دوباره یخ ساخته شود.
  5. یکی از چیزهایی که در یخسازی اهمیت زیادی دارد، فیلتر است. در صورتی که ۶ ماه از استفاده آن گذشته، بهتر است آن را تعویض کنید. در غیر اینصورت علاوه بر کاهش فشار آب، باعث آبگیری ضعیف می‌شود.
  6. اگر باکس یخساز پر شده باشد، یخسازی متوقف می‌شود.

در صورتی که از درست بودن هر یک از موارد گفته شده اطمینان داشتید ولی باز هم با مشکل یخسازی مواجه بودید، می‌توانید برای تعمیر یخچال ساید ال جی از یک تکنسین بخواهید آن را به طور کامل بررسی کند.

تعمیر یخساز یخچال ال جی

در صورتی که از یخساز یخ خارج نمی‌شود باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. مخزن و یا باکس یخ را خارج کنید.
  2. سپس قالب‌های یخ را از هم جدا کرده و دوباره در مخزن قرار دهید.
  3. و در آخر باکس را در جای خود قرار دهید. دقت داشته باشید اگر چسبندگی یخ‌ها به هم بیشتر بود، بهتر است یخ‌ها را در باکس قرار ندهید و بگذارید یخچال دوباره کار یخسازی را انجام دهد.
  4. اگر متوجه گیر کردن یخ در خروجی یخ ریز شدید باید یخ را با دست خارج کنید. در صورتی که نتوانستید با دست یخ را خارج کنید بهتر است از یک تکنسین بخواهید کار تعمیرات یخچال ال جی را انجام دهد.

نکته ۱: چنانچه یخساز نشتی آب داشته باشد باعث می‌شود یخ‌ها به هم بچسبند.

نکته ۲: اما اگر مشکل یخساز یخچال ال جی این است که کلا یخ درست نمی‌کند، باید از یک تعمیرکار یخچال ال جی متخصص بخواهید تا آن را به طور کامل بررسی کند. چرا که ممکن است مشکل از فیلتر آب، خرابی شیر ورودی و یا حتی خراب شدن موتور یخساز باشد.

۵- علت بدون وقفه کار کردن و تعمیر یخچال فریزر ال جی

بدون وقفه کار کردن یخچال ساید LG می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. بعضی از آن‌ها غیر فنی بوده و برخی دیگر دلایل فنی هستند. در ابتدا لازم است موارد زیر را بررسی کنید.

۱- هنگامی که دستگاه به مدت طولانی خاموش بوده و کار نکرده، اگر آن را روشن کنید، یکسره کار کردن آن عادی است. چرا که باید یخچال به اندازه کافی خنک شود.

۲- اگر مواد غذایی که در داخل یخچال گذاشتید زیاد باشد، باعث یکسره کار کردن دستگاه می‌شود.

۳- اگر مواد غذایی جدیدی در دستگاه قرار داده‌اید، آن را نزدیک دریچه‌های سرما نگذارید.

تعمیر یخچال فریزر ساید ال جی

۴- یخچال را نزدیک وسایل حرارتی مثل آبگرمکن، اجاق گاز، شوفاژ، بخاری و جلوی نور آفتاب نصب نکنید.

۵- سعی کنید درب یخچال را زیاد باز و بسته نکنید.

۶- از قرار دادن غذای گرم در داخل یخچال خودداری کنید.

۷- یخچال باید از پشت به اندازه حداقل ۱۰ سانتی‌متر از دیوار فاصله داشته باشد. همچنین رعایت ۳۰ سانتی‌متری از سقف و فاصله ۵ سانتی از کناره‌ها لازم است.

اما اگر از رعایت موارد بالا اطمینان داشتید، ممکن است علت خرابی، وجود مشکلات فنی باشد. در این مواقع برای تعمیر یخچال ساید ال جی نیاز به یک متخصص دارید. برخی از این مشکلات عبارتند از:

  • وجود خرابی در کمپرسور یخچال.
  • خراب شدن فن‌های یخچال.
  • وجود خرابی در برد الکترونیکی دستگاه.
  • خرابی ترموستات.
  • معیوب بودن دیفراست یخچال ساید ال جی.

برای تعمير يخچال سايد ال جي قيمت را چگونه محاسبه می‌کنند؟

قطعا برای شما نیز هنگام بروز خرابی یخچال ساید ال جی، دانستن هزینه تعمیر یخچال بسیار مهم است. از این رو اگر بخواهیم در این راستا مشتریان عزیز راهنمایی کنیم باید بگوییم این قیمت به موارد بسیاری بستگی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه تعمیر یخچال ساید ال جی

هر تعمیر کار یخچال ال جی در هنگام محاسبه هزینه، حداقل ۵ مورد زیر را در نظر دارد.

  1. مدل دستگاه (یخچال ساید، یخچال تک، یخچال فریزر یا…)
  2. قطعه ای که خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد.
  3. نوع قطعه‌ای که استفاده می‌کند و همچنین کشور سازنده آن قطعه.
  4. فناوری استفاده شده در دستگاه هنگام ساخت دستگاه.
  5. نوع گارانتی

هیچ فرقی نمی‌کند که با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تهران یا مشهد یا کرج تماس گرفته باشید زیرا کارشناسان هوم کارا شما را در محاسبه قیمت تعمیرات یخچال الجی راهنمایی می‌کنند.

آیا راهی برای کاهش قیمت تعمیر یخچال ساید ال جی وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله! در صوریتکه هر یک از موارد زیر را رعایت کنید می‌توانید به طور محسوسی در هزینه تعمیرات یخچال ساید ال جی صرفه‌جویی کنید.

  1.  سرویس دوره ای یخچال ال جی ( این مورد به شدت در کاهش هزینه ها موثر است. زیرا سرویس کار یخچال ال جی با انجام اقداماتی مهم، مانع از بروز خرابی در آینده می‌شود.
  2. سپردن کار به یک تعمیرکار یخچال با تجربه
  3. در هنگام بروز اولین نشانه‌های خرابی یخچال ساید ال جی، کوتاهی نکنید و سریعا با یک مرکز معتبر تماس بگیرید.

۶- نمایندگی تعمیر یخچال الجی و رفع صدای یخچال فریزر ال جی

صداهایی که از یخچال به گوش می‌رسند، برخی عادی بوده و برخی حکایت از وجود یک مشکل دارند. از جمله مشکلات متداولی که درباره صدای یخچال ساید ال جی وجود دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یخچال فریزر صدای نویز می‌دهد.
  • صدای یخچال بیش از حد نرمال است.
  • صدای یخچال ساید ال جی زیاد بوده و بوق می‌زند.

در ادامه انواع صداهایی که ممکن است از یخچال شنیده شود را بررسی کرده و علت هرکدام را می‌گوییم.

  1. در صورتی که صدا هنگام آبگیری و یا یخسازی شنیده می‌شود، این صدای شیر برقی بوده و کاملا طبیعی است.
  2. هنگامی که یخ از یخساز به باکس ریخته می‌شود، صدایی تولید می‌شود. این صدا عادی بوده و هیچ مشکلی ندارد.
  3. اگر صدایی که به گوش می‌رسد، مانند ریختن آب روی یک جسم داغ باشد، این صدا نیز طبیعی است. زمانی این صدا می‌آید که یخچال در حال یخ زدایی یا همان دیفراست است. دلیل آن هم این است که هنگام دیفراست، بدنه دچار انقباض و انبساط شده و از فوم‌های بدنه صدایی شنیده می‌شود. این صدا ممتد نبوده و به صورت تکی و با فاصله است.
  4. در صورتی که هنگام باز کردن درب یخچال، صدایی شنیده می‌شود، ممکن است لولاهای درب خراب شده باشند.
  5. وقتی که ماده سرد کننده دستگاه از حالت مایع به گاز تغییر می‌کند، صدایی مانند جاری شدن آب به گوش می‌رسد که کاملا طبیعی است.
  6. زمانی که یخچال را به تازگی نصب کرده باشید، برای خنک کردن یخچال و تامین سرمای مورد نیاز، لازم است کمپرسور با سرعت بیشتری کار کند. در این هنگام صدای دستگاه زیاد بوده و بعد از مدتی کم می‌شود؛ بنابراین لازم نیست برای تعمیر یخچال ساید ال جی اقدام کنید.
  7. اگر دستگاه شما تراز نباشد، موقع کار کردن ممکن است به صورت غیرعادی صدای یخچال ال جی شنیده شود. در این مواقع با دست خود بدنه یخچال را نگه دارید، اگر صدا قطع و یا کم شد، دستگاه شما تراز نیست و باید آن را درست کنید.
  8. هنگامی که کمپرسور یخچال ال جی کار می‌کند، صدای یکنواخت دارد و کم و زیاد نمی‌شود. اما اگر صدای آن یکنواخت نباشد، بهتر است یک تعمیرکار یخچال ساید ال جی آن را بررسی کند.
  9. در یخچال دو فن وجود دارد که یکی کنار موتور و دیگری داخل فریزر کار می‌کند. اگر از داخل فریزر گاهی مواقع صدای غیر عادی شنیدید و با باز کردن درب این صدا قطع شد، لازم است یک تکنسین یخچال شما را بررسی و در صورت نیاز به تعمیر یخچال ساید LG بپردازد.

در صورتی که صدای یخچال شما شبیه به هیچ‌یک از صداهای بالا نبود، می‌توانید برای رفع صدای یخچال ساید ال جی مقاله علت صدای یخچال چیست؟ چرا یخچال سروصدا دارد؟ را مطالعه فرمایید یا با کارشناسان هوم کارا تماس بگیرید تا آن‌ها در سریع‌ترین زمان، متخصص مورد نظر را برای رفع خرابی پیش آمده اعزام کنند.

۷- تعمیر یخچال ساید LG که روشن نمی‌شود.

در تعمیر یخچال ساید ال جی یکی دیگر از مواردی که ممکن است با آن مواجه شویم، روشن نشدن دستگاه است. همانطور که در مقاله علت روشن نشدن یخچال {بررسی ۱۰ دلیل} نیز به طور مفصل صحبت کردیم، برخی از دلایلی که ممکن است باعث به وجود آمدن این مشکل شوند، عبارت است از:

  • خرابی پریز برق
  • وجود مشکل در جریان برق خانگی
  • خرابی کمپرسور دستگاه
  • وجود خرابی در برد الکترونیکی
  • وجود مشکل در اتصالات داخلی یخچال LG
  • خرابی ترموستات
  • خرابی سنسور ( جهت کسب اطلاعات کامل به مقاله سنسور یخچال چیست؟| انواع سنسور، دلایل و علائم خرابی آن رجوع فرمایید.)
  • وجود خرابی در تایمر دیفراست

اگر دانش فنی لازم در این رابطه را ندارید، بهتر است دستگاه را از برق جدا کرده و هر چه سریع‌تر با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در تماس باشید.

تعمیر روشن نشدن یخچال ساید الجی

در حالت عادی برای اینکه دمای داخل یخچال تنظیم شود، کمپرسور شروع به کار می‌کند و بعد از چند دقیقه خاموش می‌شود. اما اگر این فاصله زمانی خیلی کوتاه است و بعد از روشن شدن خیلی زود خاموش می‌شود، نشان دهنده وجود مشکل در یخچال است. در این مواقع بهتر است اقدام به تعمیر یخچال فریزر ال جی کنید. چرا که ممکن است منجر به ایجاد خرابی‌های بیشتر شده و هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

۸- بررسی مشکلات و تعمیر درب یخچال ال جی

مشکلاتی که برای درب یخچال ساید lg می‌تواند به وجود بیاید، یکی از موارد زیر است.

  1. موقع بسته و یا باز شدن صدای بوق می‌آید.
  2. درب یخچال به طور کامل بسته نمی‌شود.
  3. وقتی یک درب را باز می‌کنیم، درب دیگر نیز باز می‌شود.
  4. با اینکه درب یخچال بسته شده، باز هم آلارم باز بودن آن وجود دارد.
  5. وقتی درب یخچال به مدت طولانی باز است، آلارم نمی‌دهد.

در صورتی که یکی از موارد بالا برای یخچال شما پیش آمده، علت آن می‌تواند از خرابی پایه، خرابی لولا و یا تراز نبودن یخچال باشد. برای رفع آن ابتدا از تراز بودن دستگاه مطمئن شده و سپس بار اضافی یخچال را کم کنید. اگر با انجام این مراحل مشکل حل نشد، باید توسط یک تکنسین به بررسی، رگلاژ و تعمیر درب یخچال ال جی پرداخته شود.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله تعمیر درب یخچال ساید ال جی +گارانتی رجوع فرمایید.

تعمیر درب یخچال ساید ال جی

رگلاژ درب یخچال ساید ال جی

گاهی مواقع ممکن است درب یخچال ال جی دچار مشکلاتی مثل بسته نشدن و یا به سختی باز شدن درب شود. در این زمان باید موارد زیر را بررسی کنید.

  1. اگر یخچال الجی ساید را در جایی قرار دادید که ناهموار است، باید ابتدا آن را تراز کنید. برای این کار می‌توانید پیچ‌های نگهدارنده یخچال را با استفاده از پیچ گوشتی تنظیم کنید.
  2. اگر یخچال تراز بود باید لولاهای درب یخچال را چرخانده و ارتفاع درب را تنظیم کنید.
رگلاژ درب یخچال ساید LG

۳. در صورتی که درب یخچال بسته نمی‌شود علت این مشکل می‌تواند خراب بودن لاستیک دور درب، زیاد بودن وسایل داخل یخچال و یا شل بودن لولاها باشد.

۴. بررسی کنید که آشغال یا کثیفی بر روی لاستیک دور درب وجود نداشته باشد.

چنانچه با انجام موارد بالا باز هم نتوانستید درب یخچال را رگلاژ کنید، بهتر است جهت تعمیر یخچال فریزر ال جی، از یک تکنسین بخواهید این کار را انجام دهد.


پیشنهاد مطالعه: آموزش نحوه تراز کردن یخچال توسط خودتان!

۹- بررسی علت بوق زدن یخچال ساید LG و تعمیر آن

در حالت عادی هنگامی که درب یخچال به مدت طولانی باز باشد، صدای آلارم و بوق به صدا درمی‌آید. اما گاهی ممکن است بدون اینکه درب یخچال باز باشد، صدای بوق شنیده شود. همچنین ممکن است برعکس آن نیز اتفاق بیافتد.

در صورتی که درب یخچال بسته است ولی باز هم صدای آلارم می‌آید، جهت بررسی علت بوق زدن یخچال ساید LG موارد زیر را بررسی کنید.

  1. درب یخچال را چک کنید و مطمئن شوید که چیزی مانع بسته شدن آن نشده باشد.
  2. یکبار درب یخچال را باز و دوباره ببندید.

اگر مشکل حل نشد، لازم است یک تعمیرکار یخچال ال جی آن را برطرف کند.

در صورتی که درب یخچال باز است ولی صدای آلارم شنیده نمی‌شود، دلیل آن می‌تواند از موارد زیر باشد.

  1. در برخی از مدل‌های ساید ال جی، کلیدی به نام Alarm وجود دارد. این کلید روی نمایشگر قرار داشته و علامتی شبیه بلندگو دارد. مطمئن شوید که روی حالت روشن قرار گرفته باشد.
  2. ممکن است دستگاه شما از همان ابتدا آلارم نداشته باشد.
  3. در برخی از مدل‌ها نیز با نگه داشتن دکمه بلندگو به مدت ۵ ثانیه، می‌توانید صدای آن را قطع و یا فعال کنید.

نکته: زمانی که درب دستگاه بیشتر از یک دقیقه باز باشد، صدای آلارم خواهد آمد.

در صورتی که یخچال شما قبلا صدای آرام داشته و با انجام مراحل بالا، بازهم صدا نیامد، می‌توانید با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در هوم کارا تماس بگیرید.

۱۰- چرا مواد غذایی در داخل یخچال منجمد می‌شود؟

نگهداری مواد غذایی در یخچال دارای یک سری موارد هست که باید رعایت شود. اگر با رعایت موارد زیر باز هم دیدید مواد غذایی منجمد می‌شوند، بهتر است به دنبال تعمیر یخچال الجی خود باشید.

  1. در مرحله اول باید دما را به صورت صحیح تنظیم کنید.
  2. طبقات بالای یخچال، سردترین بخش هستند؛ بنابراین از قرار دادن لبنیات، میوه و سبزیجات در این قسمت خودداری کنید.
  3. هر چقدر از درب یخچال به سمت دیواره‌ها برویم، خنک‌تر می‌شوند؛ بنابراین سعی کنید مواد غذایی آبدار مثل هندوانه را به دیواره‌ها نچسبانید.
  4. میوه و سبزیجات را در کشوها قرار دهید.
خراب شدن یخچال فریزر ال جی

۱۱- بررسی دلایل داغ شدن محفظه یخچال در نمایندگی یخچال الجی

طبق نظر تعمیرکار یخچال ال جی، چند دلیل برای گرم شدن یا داغ شدن محفظه دستگاه وجود دارد که در هنگام رخ دادن این مشکل باید بررسی شود.

  1. قرار نگرفتن دکمه تنظیم دما در حالت درست
  2. قرار گیری دستگاه در مکانی که گرمای زیادی دارد.
  3. باز و بسته کردن زیاد درب یخچال
  4. زیاد باز ماندن درب دستگاه

۱۲- نمایندگی تعمیر یخچال الجی و رفع نشتی آب از یخچال LG

این مشکل یکی از رایج‌ترین خرابی‌های یخچال است. برای رفع این خرابی و تعمیر یخچال ساید LG باید کارهای زیر انجام شود.

  1. چک کردن مسدود نبودن یا یخ نزدن محل تخلیه یخچال (اگر این بخش دچار یخ زدگی بود باید عمل یخ زدایی را انجام دهید و آن را تمیز کنید.)
  2. بررسی اتصالات مخزن (اگر نشتی از این قسمت بود باید تعمیرکار یخچال الجی آن را تعویض کند.)

۱۳- سریع متوقف شدن کمپرسور و تعمیر آن

هنگامی که کمپرسور دستگاه شروع به کار می‌کند اما بلافاصله متوقف می‌شود، یک تعمیرکار یخچال ساید ال جی، کارهای زیر را انجام می‌دهد.

  • تمیز کردن لوله‌های کندانسور پشت دستگاه
  • بررسی ولتاژ خروجی compressor
  • بررسی فن کندانسور
  • تست و بررسی امپر مصرفی موتور کمپرسور
  • چک کردن رله
  • چک کردن برد الکترونیک

مراحل تنظیم مجدد کمپرسور یخچال LG

  1. دستگاه را از برق بکشید.
  2. کنترل‌های ساید را در موقعیت خاموش یا ۰ داخل دستگاه قرار دهید.
  3. کنترل‌های ساید را بر روی تنظیم دلخواه ست کنید.
  4. صبر کنید تا یخچال پس از یک روز در دمای ثابت تنظیم گردد.

۱۴- یخ زدایی نکردن به صورت اتوماتیک

اگر مدل یخچال فریزر ال جی شما از آن مدل‌هایی است که به صورت اتوماتیک عمل یخ زدایی را انجام می‌دهد یعنی دارای آپشن دیفراست است اما این کار به صورت خودکار انجام نمی‌شود باید کارهای زیر را برای تعمیرات یخچال ساید ال جی انجام دهید.

  • بررسی سلامت تایمر یخ زدایی
  • بررسی المنت دی‌فراست
  • چک کردن مسیر تخلیه
  • بررسی برد الکتریکی
  • چک کردن ترموفیوز و ترمودیسک

پیشنهاد مطالعه: دیفراست یخچال یا یخ زدایی یخچال چیست؟ +نشانه‌های خرابی

۱۵- رفع مشکل آب دادن دستگاه توسط خودتان!

در این ویدئو به آموزش رفع مشکل نشتی آب از دستگاه پرداخته شده است.

۱۶- روشن نشدن فن یخچال ال جی

به دلیل مصرفی بودن این قطعه از یخچال، پس از گذشت مدت زمانی، فن خراب می‌شود و با این اتفاق دیگر شاهد گردش هوای خنک نیستیم.

نوسان برق، گردو غبار و فرسوده شدن این قطعه از مهمترین دلایل روشن نشدن فن است.

استفاده از محافظ برق و انجام سرویس دوره ای یخچال ال جی، ۲ راه پیشگیری از خراب شدن فن آن است.

۱۷- داغ شدن موتور یخچال

۱۰ دلیل وجود دارد که باعث می‌شود موتور یخچال داغ شود. به دلیل گسترده بودن و مهم بودن این مبحث، در مقاله‌ای جداگانه تحت عنوان علت داغ شدن موتور یخچال چیست؟ {بررسی ۱۰ دلیل} به طور مفصل به این موضوع پرداختیم.

۱۸- سخت باز شدن درب دستگاه

۵ دلیل عمده وجود دارد که باعث می‌شود درب یخچال الجی به سختی باز شود.

  1. استفاده نادرست از یخچال

  2. کثیفی لاستیک دور درب

  3. تراز نبودن یخچال

  4. سالم بودن لولای درب

  5. خراب بودن استوپر

در مقاله علت سخت باز شدن درب یخچال به طور مفصل به توضیح هر یک از موارد گفته شده پرداختیم.

شارژ گاز ساید بای ساید ال جی در محل

برای اینکه یخچال ساید بای ساید بتواند سرمای مورد نیاز را تامین کند، باید گاز یخچال به طور کامل شارژ باشد. اگر به هر دلیلی گاز یخچال کاهش پیدا کند، یخچال سرمای کافی نخواهد داشت. در این مواقع کمپرسور برای تامین سرما مجبور می‌شود به صورت مداوم کار کند که ممکن است باعث سوختن آن شود.

شارژ گاز ساید بای ساید ال جی در محل یکی از امکاناتی است که هوم کارا در اختیار مشتریان خود قرار داده است. در این حالت دیگر لازم نیست یخچال را به تعمیرگاه حمل کنید. فقط کافی است درخواست خود را در هوم کارا ثبت کنید تا تکنسین‌های ما در سریع‌ترین زمان به محل مراجعه کرده و گاز یخچال الجی ساید بای ساید شما را شارژ کنند.

تعویض کندانسور ساید بای ساید ال جی در محل

کندانسور یکی از قطعات مهم در یخچال است که در واقع می‌توان گفت نقش رادیاتور خنک کننده را بر عهده دارد. هنگامی که گاز مبرد با فشار و دمای بالا وارد کندانسور می‌شود، حرارت گاز توسط کندانسور گرفته شده و آن را به مایع تبدیل می‌کند؛ بنابراین اگر کندانسور نتواند وظیفه خود را به خوبی انجام دهد، عملیات تولید سرما در یخچال با مشکل مواجه می‌شود.

در صورتی که نیاز به تعویض کندانسور داشتید می‌توانید از خدمات تعمیرات یخچال ال جی استفاده نمایید.

سرویس دوره ای یخچال ال جی و مزایای آن

تقریبا تمام وسایلی که در آشپزخانه استفاده می‌کنیم، ضروری بوده و در صورت وجود مشکل برای آن‌ها بسیاری از کارها را نمی‌توانیم انجام دهیم. به خصوص یخچال که قلب آشپزخانه به حساب می‌آید. طبق تجربه‌های سرویس کار یخچال ال جی، برای اینکه طول عمر این دستگاه را زیاد کرده و بابت تعمیرات هزینه کمتری را پرداخت کنید، بهتر است به صورت سالانه سرویس یخچال ال جی را انجام دهید. با این کار در صورت وجود خرابی و مشکل، با یک هزینه خیلی کم می‌شود مشکلات را رفع کرد.

سرویس یخچال ساید ال جی

تعمیرات یخچال های ساید ال جی و آشنایی با ارورهای آن

از آنجایی که یخچال‌های امروزی هوشمند هستند، هنگامی که خطایی برای آن به وجود می‌آید، بر روی صفحه نمایشگر با حروف انگلیسی کد خطاها نشان داده می‌شود. در مقاله ارورهای یخچال ساید ال جی {علت+راهکار} به طور کامل درباره انواع خطاها صحبت کردیم اما در اینجا هم به طور خلاصه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • کد خطا E RF: وجود خرابی در فن یخچال
  • کد خطا E FF: بروز مشکل در فن فریزر، فن اوپراتور، فن موتور و یا اتصالات آن‌ها
  • کد خطا E CF: وجود ایراد در فن کندانسور
  • کد خطا E IF: وجود خرابی در فن یخساز
  • کد خطا E CO: وجود خطا ارتباطی در نمایشگر به خاطر بروز مشکل در اتصالات، سیم کشی و یا خرابی برد.
  • کد خطا E GF: وجود مشکل در فلومتر آب
  • کد خطا E RS و ارور E R2: مربوط به سنسور یخچال و وجود مشکل در اتصالات و برد دستگاه
  • کد خطا E OFF: مد نمایشگاهی
  • کد خطا E FS: وجود خطا در سنسور فریزر
  • کد خطا E HS: وجود خرابی در سنسور رطوبت دستگاه
  • کد خطا E DS: وجود مشکل در سنسور دیفراست
  • کد خطا E RT: بروز خطا در سنسور محیطی

لازم است بدانید که رفع بسیاری از این خطاها نیاز به یک تعمیرکار یخچال ال جی که متخصص است دارد و اگر دانش کافی در این زمینه ندارید، به هیچ عنوان نباید آن‌ها را دستکاری کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در محل

منتقل کردن یخچال فریزر به تعمیرگاه علاوه بر اینکه هزینه بسیاری دارد باعث اتلاف وقت نیز می‌گردد. از این رو یکی از خدماتی که هوم کارا در نظر گرفته، تعمیر یخچال ال جی در محل است.

شعبات نمایندگی یخچال ال جی در تهران (در مناطق ۲۴گانه)، نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در مشهد و کرج که متعلق به هوم کارا هستند فقط با یک تماس کار تعمیر یخچال ال جی در منزل را انجام می‌دهند.

۱۹ نکته مهم توسط تعمیرکار متخصص تعمیرات ساید بای ساید ال جی

در ادامه توصیه‌هایی مهم از تعمیرکار متخصص تعمیرات ساید بای ساید ال جی آوردیم که اگر آن‌ها را رعایت کنید، نه تنها طول عمر مفید یخچال افزایش پیدا می‌کند بلکه در هزینه‌های تعمیرات نیز صرفه‌جویی می‌شود. همچنین نیاز کمتری به خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ساید ال جی خواهید داشت.

  1. قبل از استفاده از یخچال، حتما آن را در جای مناسب قرار دهید. به طوری که در نزدیکی وسایل گرمازا قرار نگیرد و در جای خود کاملا تراز باشد.
  2. هنگامی که می‌خواهید دستگاه را جابه‌جا کنید، مراقب کابل آن باشید تا آسیب نبیند.
  3. برای اتصال یخچال به برق از یک پریز جداگانه و مخصوص به آن استفاده کنید.
  4. سیم را در جایی قرار دهید که آزاد باشد و اشیا سنگین بر روی آن قرار نگیرد. چرا که هرگونه تا شدگی در سیم ممکن است باعث آتش‌سوزی شود.
  5. سیم یخچال را هرگز کوتاه و یا بلند نکنید.
  6. هنگام تمیز کردن دستگاه آن را از برق بکشید.
  7. جلوی نور مستقیم آفتاب قرار ندهید.
  8. در فاصله حداقل ۱۰ سانتی‌متری از دیوار قرار دهید.
  9. روی غذاهایی که در یخچال قرار می‌دهید را بپوشانید.
  10. از قرار دادن بیش از اندازه مواد غذایی در یخچال خودداری کنید. چرا که اگر یخچال بیش از حد پر باشد، هوا به خوبی در آن جریان نمی‌یابد.
  11. مواد غذایی داغ را در یخچال قرار ندهید.
  12. روی طبقات از پارچه و یا ورق‌های نایلونی استفاده نکنید و تا جای امکان از چسباندن ظروف به یکدیگر خودداری کنید.
  13. هر چند وقت یکبار سعی کنید آن را تمیز کنید. چرا که یکی از علت‌هایی که یخچال ساید ال جی نیاز به تعمیر پیدا می‌کند، خاک گرفتن آن‌ است.
  14. برای اتصال یخچال به برق، حتما از محافظ یخچال استفاده کنید. چرا که ممکن است به خاطر نوسانات برق، به موتور و یا سایر قطعات آن آسیب وارد شود.
  15. تا جای ممکن از باز و بسته کردن بیش از اندازه درب یخچال خودداری کنید.
  16. بهترین دمایی که می‌توانید یخچال را روی آن تنظیم کنید، ۴ درجه سانتی‌گراد و یا کمتر از آن است. مثلا می‌توانید در پاییز و زمستان آن را روی ۲ و در تابستان روی ۴ تنظیم کنید.
  17. در صورتی که مواد غذایی به مدت طولانی در یخچال بمانند، ممکن است دچار خرابی شده و بوی بدی تولید کنند.
  18. در دفترچه راهنمای یخچال نکات مهمی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک زیادی کند. پس سعی کنید این دفترچه را به دقت مطالعه کنید.
  19. اگر یخچال تازه شروع به کار کرده است، بگذارید حداقل ۳ ساعت به صورت خالی کار کند و بعد از آن مواد غذایی را درون آن قرار دهید.

در مقاله راهنمای افزایش طول عمر ساید بای ساید و یخچال فریزر نیز به این مقوله پرداختیم.

از تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی استفاده کنید.

همواره یکی از مشکلاتی که در مراکز غیر معتبر تعمیر یخچال ساید ال جی به وجود می‌آید، استفاده از تعمیرکار غیرمجاز است. شخصی که دانش و تجربه کافی در این کار، به خصوص یخچال ساید ندارد، نه تنها ایراد را به درستی شناسایی نمی‌کند، بلکه ممکن است آسیب بیشتری نیز به دستگاه وارد کند.

همچنین ممکن است هنگام تعویض قطعه از قطعات نامرغوب استفاده کند و در نتیجه خیلی زود قطعه دچار خرابی شود. از طرفی هم چون برای خدمات خود گارانتی معتبر ارائه نمی‌کند، در صورت بروز مشکل پاسخگو نخواهد بود.

بنابراین بهتر است همیشه از نمایندگی‌ها و مراکزی که تجربه کافی در این رابطه دارند، برای تعمیر ساید بای ساید LG استفاده کنید. در اینصورت علاوه بر کاهش هزینه‌ها، زمان کارکرد یخچال نیز به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

juldv'hi do]hg hg[d

چگونه یک نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در تهران پیدا کنیم؟

هنگامیکه یخچال فریزر خراب می‌شود برای تمام افراد این سوال پیش می‌آید که چطور یک نمایندگی تعمیرات یخچال ساید ال جی معتبر پیدا کنند؟

به طور حتم هر فردی قبل از تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در ابتدا شروع به پرس‌وجو و تحقیق می‌کند تا بتواند یک مرکز معتبر پیدا کند. از این رو ما در این بخش از مقاله به مخاطبان خود کمک می‌کنیم تا در انتخاب یک تعمیرگاه مجاز یخچال ال جی موفق شوند و بهترین انتخاب را داشته باشند.

جهت انتخاب یک نمایندگی خوب، توجه به نکات زیر و پاسخ به این پرسش‌ها بسیار مهم است.

  1. آیا آن شرکت خدمات خود را گارانتی می‌کند؟ شرکت‌هایی که از کار خود مطمئن هستند به مشتریان کارت گارانتی تعمیر یخچال الجی را ارائه می‌دهند.
  2. اگر قطعات یخچال ساید ال جی شما را تعویض می‌کند قطعه جایگزین دارای چه کیفیتی است؟ به عنوان مثال شرکت هوم کارا از بهترین قطعات استفاده می‌کند تا خیال مشتریان راحت باشد.

مفتخریم اعلام کنیم هوم کارا به عنوان یک مرکز معتبر تعمیر یخچال ال جی در تهران، کرج و مشهد در کنار ضمانتنامه‌ ۱۲ ماهه‌ای که به مشتریان می‌دهد از باکیفیت‌ترین قطعات نیز استفاده می‌کند!

جمع بندی تعمیرات یخچال ساید lg

ما در این مقاله به طور کامل درباره عیب یابی یخچال فریزر ال جی، مشکلات رایج آن، نکات مهم برای افزایش طول عمر دستگاه، معرفی یک مرکز معتبر تعمیرات یخچال ساید lg و… پرداختیم. اما اگر بخواهیم به عنوان سخن پایانی و جمع بندی این مقاله فقط به یک نکته درباره این موضوع بپردازیم باید بگوییم که سرویس یخچال ال جی یکی از کارهای واجب جهت کاهش هزینه‌ها است و نباید از آن غافل شوید.

جهت دریافت خدمات نصب یا تعمیر یخجال ساید ال جی می‌توانید از طریق فرم موجود در انتهای صفحه و یا شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا سریعا متخصصین در محل حضور یابند.

سوالات متداول تعمیر یخچال ساید ال جی

در این مقاله به طور کامل درباره نحوه محاسبه قیمت، عوامل موثر بر هزینه تعمیر یخچال ساید ال جی و راه‌های کاهش قیمت تعمیرات صحبت کردیم. البته شما می توانید پس از تماس با کارشناسان شرکت و بیان مشکل یخچال ساید ال جی خود از قیمت این نوع خدمات به صورت دقیقتر مطلع شوید.

بله! هوم کارا نه تنها تعمیر یخچال ساید ال جی، بلکه تمام خدمات خود را با ضمانت ۱۲ ماهه انجام می دهد. 

همانطور که در این مقاله صحبت کردیم وقتی یخچال شما یکسره کار می کند، ۷ علت غیر فنی و ۵ علت فنی دارد. علت غیر فنی آن شامل قرار دادن مواد غذایی زیاد و گرم در یخچال، گذاشتن مواد غذایی نزدیک دریچه سرما، تابش مستقیم نور آفتاب، خاموش بودن طولانی مدت دستگاه و… است. دلایل فنی نیز مربوط به خرابی ترموستات، برد الکتریکی، کمپرسور، فن و دیفراست آن است.

شایع‌ترین علتی که وجود دارد، خرابی لاستیک دور درب یخچال و قرار گرفتن در محیط مرطوب و همچنین خراب شدن ترموستات می‌باشد.

همانطور که در ابتدای مقاله صحبت کردیم، ۱۰ دلیل برای این مشکل وجود دارد که برخی از آنها توسط شما قابل رفع است و برخی دیگر باید حتما توسط تعمیرکاران خبره رفع شود.

بله، تعمیر یخچال ال جی در محل یکی از خدمات مهم هوم کارا به مشتریان عزیز است.

خیر! در هوم کارا، خدمات تعمیرات یخچال ساید ال جی در تهران، مشهد و کرج قابل انجام است.

همانطور که در این مقاله صحبت کردیم در پیدا کردن بهترین نمایندگی تعمیرات یخچال ساید lg باید چند نکته همچون میزان گارانتی، نوع قطعاتی که استفاده می‌شود و… را در نظر داشته باشید.

درخواست تعمیر یخچال ساید الجی و نصب فوری

"-" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

نام خانوادگی
نوع خدمات درخواستی

 علت سرد نشدن یخچال ال جی

 عدم سرمایش به عواملی زیادی مرتبط می‌باشد، از قبیل عدم دیفراست مناسب، خطای سنسورهای دمایی، مشکل در سیکل سرمایش، عدم کارکرد صحیح فن، عدم کارکرد کمپرسور.

نکته: در صورتی که یخچال پیغام OFF داده باشد، دستگاه در حالت نمایشگاهی بوده و به دلیل خاموش بودن کمپرسور دستگاه سرمایش ندارد.
جهت خارج نمودن از این حالت می‌توانید درب یخچال را باز، بر روی نمایشگر دکمه کنترل دمای یخچال ” REFRIGRATOR” را فشرده  و نگهدارید. سپس دکمه سرمایش سریع ” EXPRESS FRZ” را سه مرتبه فشاردهید. در صورتی که مشکل دستگاه برطرف نشد و داخل یخچال فریزر سرمایش نداشت جهت تشخیص و رفع ایراد یخچال و فریزر ال جی از کارشناسان حرفه‌ای کمک بگیرید. 

فیلم تعمیر یخچال ساید ال جی

جهت مشاهده فیلم تعمیر یخچال ساید ال جی به زبان اصلی، بر روی آیکون روبرو کلیک کنید.

مناطق تحت پوشش تعمیر یخچال ساید ال جی در تهران

تعمیر یخچال ال جی تهران و حومه فقط در هوم کارا

تعمیر یخچال ساید ال جی در شمال تهران

تعمیر یخچال ساید ال جی در الهیه، تعمیر یخچال ساید ال جی در فرمانیه، زعفرانیه، تعمیرات یخچال الجی در ولنجک، سرویس یخچال ال جی در الهیه، تعمیرات یخچال الجی در تجریش، تعمیرات یخچال ال جی در شریعتی، سرویس یخچال ال جی در فرمانیه، تعمیر یخچال فریزر ال جی در نیاوران، تعمیرات یخچال ال جی در لواسانات، تعمیر یخچال فریزر ال جی در دربند، تعمیر یخچال lg در دزاشیب، تعمیرات یخچال ال جی در سعادت آباد، تعمیرات یخچال ساید ال جی در ملاصدرا، تعمیرات یخچال ال جی در پارک وی، تعمیر یخچال ساید ال جی در دروس، تعمیر یخچال در شمیرانات، تعمیرات تعمیر یخچال ال جی در جردن، تعمیرات یخچال ساید ال جی در میرداماد، تعمیر یخچال ساید ال جی در پاسداران، تعمیرات یخچال ال جی در ظفر، ازگل، منظریه، تعمیرات یخچال ال جی در محمودیه و…

تعمیر یخچال ساید ال جی در جنوب تهران

تعمیرات یخچال سایدالجی در منیریه، تعمیر یخچال ساید ال جی در مشیریه، تعمیرات یخچال ساید ال جی در شهرک کاروان، تعمیرات یخچال ساید ال جی در خاوران، افسریه، تعمیرات یخچال ال جی در پیروزی، تعمیر یخچال ساید ال جی در نازی آباد، تعمیر یخچال lg در مسعودیه، تعمیرات یخچال ال جی در راه آهن، مولوی، تعمیر یخچال ساید الجی در شوش، تعمیرات یخچال ساید ال جی در میدان قزوین، حسن آباد، بعثت و…

تعمیر یخچال ساید ال جی در شرق تهران

 تعمیرات یخچال ساید ال جی در تهرانپارس، تعمیرات یخچال ال جی در رسالت، سهروردی، تعمیر یخچال lg در مجیدیه، تعمیرات یخچال الجی در نظام آباد، تعمیرات یخچال ساید ال جی در سیدخندان، تعمیر یخچال ال جی در نیرو هوایی، تعمیرات یخچال ساید ال جی در خیابان دماوند، تعمیر یخچال ساید ال جی در امام حسین، تعمیرات یخچال ال جی در نارمک و…

تعمیر یخچال ساید ال جی در غرب تهران

 تعمیرات یخچال الجی سردار جنگل، تعمیرات یخچال ال جی در پونک، باغ فیض، آیت الله کاشانی، تعمیر یخچال LG در آریا شهر، تعمیرات یخچال ال جی در بلوار فردوس، تعمیر یخچال ساید ال جی در صادقیه، تعمیرات یخچال ال جی در اکباتان، شهرک آپادانا، تعمیرات یخچال ساید الجی در شهرک آزادی، تعمیرات یخچال ساید ال جی در شهر زیبا، تعمیر یخچال ال جی ساید در شهرآرا، تعمیر یخچال الجی ساید در مرزداران، تعمیرات یخچال ال جی در پاتریس، تعمیر یخچال فریزر ال جی در جلال آل احمد، تعمیر یخچال فریزر ال جی در شهرک راه آهن، تعمیرات یخچال فریزر ال جی در دهکده المپیک و…

تعمیر یخچال ساید lg در کرج با گارانتی

تعمیر یخچال ساید ال جی مشهد با نازلترین قیمت