تعمیر ساید

تعمیر ساید بای ساید در محل {۳۶۵ روز گارانتی} *محاسبه قیمت*

تعمیر ساید بای ساید (Side by side refrigerator repair) یکی از دغدغه‌هایی است که افراد زیادی هنگام خراب شدن یخچال فریزر خود با آن مواجه می‌شوند. زیرا تجربه به آنها نشان داده است که به دلیل پیچیده بودن تکنولوژی این دستگاه سپردن تعمیرات تخصصی ساید به افراد غیر متخصص امری بسیار اشتباه و گاهی جبران ناپذیر است. از این رو ما در این مقاله علاوه بر معرفی مرکز معتبری برای تعمیر آن، شما را با انواع خطاها و ارورهای یخچال سایدبای ساید و مشکلات رایجی که ممکن است برای آن پیش بیاید آشنا می‌کنیم تا در صورت بروز مشکل اطلاعات جامعی از تعمیر ساید داشته باشید. 

مرکز معتبر تعمیر ساید

اگر می‌خواهید با سپردن تعمیر ساید بای ساید به افراد متخصص در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید هوم کارا در کنار شما است.

ما در هوم کارا تعمیر یخچال فریزر ساید را طبق نرخ اتحادیه محاسبه می‌نماییم و علاوه بر آن با دادن گارانتی ۱ ساله خیال مشتریان را از هر گونه خرابی راحت می‌کنیم.


مطالعه مقالات مفید: بهترین مرکز تعمیر ساید کجاست؟

نمایندگی تعمیر ساید در ایران

شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در سراسر کشور: ۰۲۱۸۸۴۵۹۳۵۸

چرا هوم کارا؟

دارای ۱۰۰۰ تکنسین فعال در سراسر کشور

ارائه گارانتی ۳۶۵ روزه

دارای شعب متعدد در تهران، مشهد، کرج و…

انجام تعمیرات در محل درخواستی شما

نمایندگی تعمیر ساید در تهران

شماره تماس‌های نمایندگی تعمیر یخچال ساید در تهران، البرز و مشهد

تعمیر ساید در شمال تهران 

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۸۱۱۱۳

تعمیر ساید در شرق تهران 

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۸۹۷۲۶۴

تعمیر ساید در جنوب تهران

شماره تماس: ۰۲۱۳۶۶۰۴۶۵ 

تعمیر ساید در غرب تهران

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۹۰۴۲۶

 

تعمیر ساید در کرج و مشهد

تلفن تعمیر ساید در کرج

شماره تماس: ۰۲۶۳۶۵۱۶۰۳۷

تعمیرات یخچال ساید در مشهد

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۰۳۹۳۹

مشاوره آنلاین تعمیر یخچال ساید بای ساید

جهت مشاوره آنلاین تعمیر یخچال فریزر ساید ( تعمیر ساید بای ساید) بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعمیر ساید با استفاده از خطاها و ارورهای یخچال

برندهایی که در حال تولید ساید هستند، زیاد بوده و هر کدام کد خطاها و ارورهای مخصوص به خود را نمایش می‌دهند؛ بنابراین خطاهایی که هر کدام نشان می‌دهند کاملا متفاوت از یکدیگر هستند. به همین خاطر در ادامه برخی از خطاهای رایج را از معروف‌ترین برندها می‌آوریم تا اگر آن خطا برای شما نشان داده شد، بتوانید از آن برای تعمیر ساید بای ساید خود استفاده کنید.

🛠 ارورهای ساید بای ساید ال جی

همانگونه که در مبحث تعمیر یخچال ساید ال جی صحبت کردیم خطاهایی که نمایشگر ال جی نمایش می‌دهد زیاد هستند و ما در اینجا فقط چند نمونه از آن‌ها را آوردیم تا بتوانید در تعمیر ساید بای ساید از آن استفاده کنید.

🛠 ارورهای ساید سامسونگ

  • خطای ۵: ارور سنسور دما
  • خطای d: ارور سنسور دیفراست
  • خطای E5: ارور سنسور دمای محیط
  • خطای F5: ارور سنسور دمای فریز
  • خطای d5: ارور سنسور دیفراست فریزر
  • ارور ۸۸ ۸۸: هنگ کردن سیستم

🛠 کد خطاهای ساید دوو

  • F1: سنسور فریزر
  • R1: سنسور یخچال
  • Rt: سنسور RT
  • D1: سنسور D
  • Dr: ایراد میکروسوئیچ
  • Df: ایراد در میکروسوئیچ درب فریزر

🛠 خطاهای ساید بای ساید اسنوا

سایدهای اسنوا نیز دارای مکانیزمی هستند که هنگام وجود مشکل با کد خطاها آن را اعلام می‌کنند و به ما نشان می‌دهند که وقت تعمیر ساید بای ساید است.

  • کد خطای F1: سرد نشدن اوپراتور
  • خطای F2: وجود مشکل در سنسور فریزر
  • خطای F3: سنسور یخچال
  • خطای F4: وجود مشکل در سنسور اوپراتور یخچال
  • خطای F5: وجود مشکل در سنسور اوپراتور فریزر

در مقاله ارورهای یخچال ساید اسنوا – خطاهای یخچال ساید بای ساید اسنوا به طور کامل به این موضوع پرداختیم.

🛠 کد خطا ساید بای ساید امرسان

  • ارور CO: وجود مشکل در کمپرسور یا فن دستگاه
  • ارور DA: وجود مشکل در دمپر و یا اتصالات دمپر
  • ارور RS: وجود مشکل در سنسور و یا اتصالات سنسور
  • ارور DS: وجود مشکل در سنسور دیفراست و ترمودیسک
  • ارور LA: زمانی که لامپ داخل یخچال می‌سوزد، این خطا نمایش داده می‌شود.

این خطاها تنها بخشی از ارورهای ساید بودند که به مختصر در اینجا آوردیم. اگر خطایی که برای ساید شما به وجود آمده در این لیست وجود ندارد، می‌توانید با کارشناسان هوم کارا در تماس باشید تا آن‌ها راهنمایی‌های لازم را انجام دهند. در صورتی هم که تعمیر یخچال ساید بای ساید شما نیاز به حضور تکنسین داشت، در سریع‌ترین زمان این افراد به محل اعزام می‌شوند و کار تعمیر ساید در محل را انجام می‌دهند.

آشنایی با ۱۶ مشکل رایج و آموزش تعمیر ساید بای ساید

بعد از اینکه مدت‌ها از یخچال ساید بای ساید استفاده می‌کنید، ممکن است مشکلاتی در آن ایجاد شود که این یک امر کاملا طبیعی است. در واقع می‌توان گفت هر مشکلی که برای این دستگاه به وجود بیاید، کاملا قابل حل شدن است و لازم نیست نگرانی داشته باشید.

تکنسین‌های حرفه‌ای مجموعه هوم کارا با تکیه بر تخصص و تجربه خود، به راحتی و در کمترین زمان می‌توانند تمام مشکلات این دستگاه را برطرف کرده و اقدام به تعمیر ساید در محل کنند. در میان مشکلاتی که ممکن است برای این وسیله به وجود بیاید، تعدادی از آن‌ها مشکلات متداولی هستند که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

مشکل دستگاه شما چیست؟ بر روی خرابی مورد نظر کلیک کنید.
  • یخ نزدن ساید

۱- سروصدای زیاد و غیر عادی ساید

یکی از شایع‌ترین خرابی‌های ساید بای ساید، تولید سروصدای زیاد است. همانطور که در مقاله علت صدای یخچال چیست؟ چرا یخچال سروصدا دارد؟ صحبت کردیم، این مساله چند علت می‌تواند داشته باشد.

در حالت اول این صدا می‌تواند از فن ساید باشد. چرا که فن وظیفه انتقال هوا را در سیستم‌های برودتی دارد و اگر به هر دلیلی دچار آسیب شود، در هنگام چرخش پروانه صدای زیاد و ناهنجاری تولید می‌کند. همچنین در صورتی که گرد و غبار در اطراف پروانه فن جمع شده باشد نیز ممکن است صدای ناخوشایندی تولید گردد.

در صورتی که سیستم دیفراست نتواند به خوبی عمل کند و اوپراتور دچار یخ زدگی شود، در این مورد هم صدای زیادی از برخورد پروانه با بخش یخ زده می‌تواند تولید شود.

حالت دوم هم مربوط به زمانی است که ایراد از موتور دستگاه باشد و صدایی که تولید می‌کند مانند زوزه است.

اگر مدت زیادی است که یخچال را خریداری کرده‌اید، ممکن است در طول سالیان کمپرسور دچار فرسودگی شده و باعث ایجاد صدای ناهنجار در ساید شود؛ بنابراین لازم است برای تعمیر ساید بای ساید از یک متخصص بخواهید کمپرسور را تعمیر کند. اما اگر بعد از تعمیر کمپرسور، باز هم صدا متوقف نشد باید کمپرسور ساید را تعویض کنید.

در حالت کلی می‌توان علت سروصدای زیاد ساید بای ساید را در موارد زیر خلاصه کرد.

  • تراز نبودن دستگاه
  • وجود خرابی در موتور فن تبخیر
  • وجود خرابی در موتور فن کندانسور
  • رعایت نکردن فاصله استاندارد ساید از اطراف
  • وجود مشکل در پیچ و مهره‌های ساید

پیشنها مطالعه مقاله: تعمیر موتور یخچال ساید از علائم خرابی تا…


 

آیا پشت یخچال صدای تق تق می‌دهد؟

۲- وجود برفک در داخل یخچال

همانطور که در مقاله دیفراست یخچال یا یخ زدایی یخچال چیست؟ +نشانه‌های خرابی صحبت کردیم، سایدها با توجه به اینکه دارای اجزا و سیستم دیفراست (بدون برفک) هستند، درون یخچال هیچ‌وقت برفک نمی‌زند. اگر داخل یخچال دچار برفک می‌شود، نشانه وجود مشکل است. از این رو باید نسبت به تعمیرات تخصصی ساید خود اقدام کنید.

یکی از اصلی‌ترین دلایل وقوع این مشکل، درجه حرارت بالای اطراف دستگاه است. همچنین میزان رطوبت هوا، خرابی هیتر، خرابی تایمر و یا وجود مشکل در بسته شدن درب ساید نیز می‌تواند از دلایل وقوع این مساله باشد. از دیگر دلایلی که ممکن است باعث وقوع این مشکل شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خراب شدن لاستیک دور یخچال
  • وجود خرابی در ترموستات
  • وجود خرابی در ترموفیوز
  • خراب شدن المنت حرارتی
  • خراب شدن برد الکترونیکی
  • مسدود شدن مجرای ورود و خروج هوای ساید
  • گرفتگی راه عبور گاز در قسمت پشتی ساید

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله علت برفک زدن یخچال فریزر را مطالعه فرمایید.

وجود برفک در داخل یخچال

دلایل برفک زدن فریزر نوفراست

این ویدئو بررسی کامل دلایل برفک زدن فریزر نوفراست است.

تعمیر یخچال

۳- علت کارنکردن یخچال و تعمیر ساید در محل

اینکه ساید شما روشن نمی‌شود در گاهی موارد می‌تواند یک مساله ساده باشد و گاهی می‌تواند از معیوب شدن و وجود مشکل در بعضی از قطعات باشد. در ابتدا بهتر است از متصل بودن پریز یخچال به برق مطمئن شده و سپس فیوز خانه را بررسی کنید که نپریده باشد. بعد از آن چک کنید که آیا یخچال در جای مناسب قرار دارد یا نه؟ اگر این موارد درست بودند ولی باز هم یخچال کار نمی‌کرد، علت آن می‌تواند یکی از عوامل زیر باشد.

  • کم ولتاژ بودن برق خانه
  • وجود خرابی در ترموستات
  • بریدگی مدار برق
  • خرابی و یا بریدگی سیم برق ساید بای ساید

پیشنهاد مطالعه: علت روشن نشدن یخچال {بررسی ۱۰ دلیل}

۴- طعم بد آب یخچال ساید بای ساید

اگر آبی که در مخزن ساید وجود دارد، مزه بدی به خود گرفته است، علت آن یا به خاطر وجود ایراد در فیلترهای آب دستگاه بوده و یا به دلیل باقی ماندن طولانی مدت آب در مخزن است.

اگر از طولانی نماندن آب در مخزن اطمینان دارید، می‌توانید برای تعمیر ساید بای ساید در محل از یک تکنسین بخواهید فیلتر آب را برای شما تعویض کند تا همیشه آبی بدون بو در ساید داشته باشید.

۵- بوی بد در داخل ساید وجود دارد.

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است شما را به فکر تعمیر ساید بیندازد، می‌توان به وجود بوی بد در داخل یخچال اشاره کرد. در اکثر مواقع این بو نشان دهنده خرابی نیست و می‌تواند علت آن از دمای نامناسب یخچال، مواد غذایی بد بو و فاسد شدن آن‌ها باشد.

اما اگر موارد بالا را رعایت کرده‌اید، ممکن است علت آن از پس زدن روغن کمپرسور و یا خالی نشدن آب سینی از طریق شلنگ تخلیه باشد.

۶- درب ساید بسته نمی‌شود.

یکی دیگر از خرابی‌هایی که ممکن است به وجود بیاید، درست بسته نشدن درب یخچال فریزر است. اگر این مشکل برای ساید شما به وجود آمده برای تعمیر آن می‌توانید موارد زیر را بررسی کنید.

اگر هر سه مورد بالا را چک کردید و باز هم مشکل برطرف نشد، بهتر است با کارشناسان هوم کارا تماس بگیرید تا در صورت نیاز یک متخصص به محل اعزام و مشکل شما را برطرف کند.

بسته نشدن درب یخچال ساید بای ساید

۷- گرم شدن بیش از اندازه و تعمیر ساید بای ساید در منزل

دلایلی که می‌تواند باعث گرم شدن ساید شود، بسیار متنوع است حتی باتوجه به برند نیز می‌تواند متفاوت باشد. اولین نکته‌ای که در هنگام نصب ساید باید رعایت کنید، فاصله آن از اطراف است. ساید را نباید جلوی نور مستقیم آفتاب و یا در کنار اجاق گاز قرار دهید. نکته بعدی که باید رعایت کنید این است که قفسه‌ها و فضای داخلی ساید را بیش از اندازه پر نکنید.

اما اگر موارد بالا را رعایت کرده‌اید ولی باز هم بیش از اندازه گرم می‌شود، برای تعمیر یخچال ساید باید علت‌های زیر را بررسی کرد.

همانطور که می‌بینید، خرابی این دستگاه می‌تواند علت‌های مختلفی داشته و تشخیص صحیح آن نیازمند فردی است که تجربه و تخصص کافی در رابطه با  تعمیر یخچال فریزر ساید داشته باشد.

علت کارنکردن یخچال ساید بای ساید و تعمیر آن

۸- خارج شدن گاز یخچال (نشتی گاز)

همانطور که در مقاله علت خالی شدن یا نشت گاز یخچال فریزر و نحوه تشخیص آن صحبت کردیم، در صورت خارج شدن گاز یخچال، ابتدا باید سوراخ شدن اپراتور را بررسی کنید. ( رجوع شود به مقاله تعمیر سوراخ شدن یخچال)
سپس به سراغ بررسی کندانسور و لوله‌ها بروید. بعد از آن باید موتور دستگاه را به طور دقیق بررسی نمایید. اگر گاز یخچال دچار نشتی شده باشد، ممکن است دستگاه بیش از اندازه داغ شود و نتواند به خوبی خنک کند؛ بنابراین باید در اولین زمان ممکن مشکل را پیدا کرده و اقدام به درست کردن آن کنید. چرا که ممکن است این مشکل برای بقیه قسمت‌های ساید بای ساید نیز دردسر ایجاد کند.

۹- یخ زدگی مواد غذایی در ساید بای ساید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مواد غذایی و میوه‌هایی مثل هندوانه و یا شیر را در یخچال گذاشته باشید و یخ بزند. اصلی‌ترین دلیلی که می‌تواند منجر به اینکار شود، وجود مشکل در سنسورهای حرارتی است. به این صورت که سنسور در تشخیص دما دچار اشتباه شده و نمی‌تواند دمای داخل را تشخیص دهد. به همین خاطر موتور بیش از اندازه کار کرده و مواد غذایی را دچار یخ زدگی می‌کند.

در این راستا پیشنهاد می‌شود ۶ علت یخ زدن وسایل و مواد غذایی داخل یخچال و راهکارهای آن را بخوانید.

۱۰- یخچال ساید بای ساید اتومات نمی‌کند.

از دیگر خرابی‌های شایعی که در سایدها وجود دارد، اتومات نکردن آن است. اختلال در ترموستات می‌تواند از اصلی‌ترین دلایل اینکار باشد. همچنین اگر ساید دچار نشتی گاز و یا پارگی لاستیک دور درب شده باشد، این مشکل می‌تواند برای آن به وجود بیاید. در نتیجه شما باید اقدام به تعمیر یخچال فریزر ساید کنید.

توجه: اگر مشکل شما برخلاف این مورد است به مقاله چرا یخچال زود اتومات می کند؟ رجوع کنید.

۱۱- علت ریزش آب از ساید بای ساید

اگر ساید بای ساید شما دچار آبریزش شده، در ابتدای کار باید سیستم لوله کشی داخلی، شیر برقی و فیلتر مورد بررسی قرار بگیرید. عملکرد یخچال به این صورت است که برفک‌ها ذوب شده و به درون ظرف می‌ریزند. سپس با استفاده از گرمای موتور این آب تبخیر می‌شود. چنانچه در یکی از این قسمت‌ها مشکلی به وجود آمده باشد، با مساله آبدهی و ریزش آب یخچال مواجه خواهید شد.

علاوه بر دلایل بالا، انسداد یا گرفتگی لوله‌های تخلیه و خرابی یخ ساز نیز می‌تواند باعث نشت آب از ساید شود.

(جهت کسب اطلاعات درباره لوله تخلیه، به مقاله علت گرفتگی لوله یخچال و نحوه رفع آن رجوع شود.)

ریزش آب از یخچال ساید بای ساید

۱۲- مشکل در یخساز و تعمیرات ساید بای ساید

در مباحث گذشته درباره طرز کار یخساز و نحوه راه انداری یخساز یخچال صحبت کردیم اما در اینجا می‌خواهیم به کار نکردن آن بپردازیم.

کار نکردن یخ ساز یکی دیگر از ایرادات شایع سایدها به شمار می‌رود. در قدم اول باید بررسی کنید که آیا دکمه یخ‌ساز روشن است یا خیر؟ همچنین اتصال آب شهری را نیز بررسی کنید و مطمئن شوید که دچار انسداد نشده باشد. در صورتی که موارد بالا درست بود، دلیل آن می‌تواند یکی از موارد زیر باشد.

  • خراب شدن سوئیچ یخساز
  • دمای نامناسب فریزر
  • بازماندن درب ساید
  • باز و بسته کردن بیش از اندازه یخچال
  • مسدود شدن فیلترها

اگر یخچال شما سامسونگ است، پیشنهاد می‌شود مقاله علت کار نکردن یخساز ساید سامسونگ و راه حل آن را مطالعه فرمایید.

در صورتی که این مشکل برای شما پیش آمده باشد، کافی است با استفاده از شماره تماس‌های موجود در وب سایت هوم کارا، با کارشناسان ما تماس بگیرید. بعد از مطرح کردن مشکل به وجود آمده، نزدیک‌ترین تکنسین به محل مراجعه و اقدام به تعمیر عدم یخ‌سازی ساید بای ساید شما می‌کنند.

۱۳- تعمیر یکسره کار کردن ساید و خاموش نشدن آن

اگر یخچال شما قدیمی است و این مشکل در آن وجود دارد، علت آن از ترموستات دستگاه است. اما اگر ساید بای ساید شما از سری‌های دیجیتال و جدید است، علت آن متفاوت خواهد بود.

در ساید‌های جدید علت آن خارج شدن سیستم ترموستات از مدار است. این کار باعث می‌شود یخچال دچار مشکل شده و به صورت مداوم کار کند. البته دقت داشته باشید دلایل دیگری هم می‌تواند باعث مداوم کار کردن آن باشد که در تعمیر ساید بای ساید باید آن‌ها را نیز بررسی کرد.

  • خرابی کمپرسور
  • اختلال در سنسور ترموستات
  • نشتی یا خالی شدن گاز ساید
  • تمیز نبودن لوله‌های کندانسور
  • دمای نامناسب اطراف و یا قرار دادن غذای گرم در یخچال
  • وجود خرابی در لاستیک اطراف یخچال
  • وجود اختلال و خرابی در دیفراست
  • وجود مشکل در فن یخچال

نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که اگر این مشکل برای ساید شما به وجود آمده، باید هرچه سریع‌تر از یک تعمیرکار ساید بخواهید تا آن را تعمیر کند، چرا که اگر ساید بای ساید به صورت مداوم کار کند، می‌تواند موتور را دچار سوختگی کند. برای اینکار می‌توانید با کارشناسان هوم کارا تماس بگیرید تا آن‌ها در سریع‌ترین زمان یک فرد حرفه‌ای را به محل اعزام کنند تا با تعمیر ساید در منزل شما آن را مثل روز اول سالم و سرحال کنند.

۱۴- یخ نزدن یخچال فریزر ساید

رایج‌ترین دلیل یخ نزدن ساید، کثیف شدن کویل‌های کندانسور است که به دلیل عدم مراقبت صحیح از دستگاه می‌باشد. در واقع اگر از کویل‌ها به درستی نگهداری نشود قابلیت خنک‌کنندگی فریزر کاهش می‌یابد.

جهت رفع این مشکل می‌توانید در ابتدا خودتان با یک جاروبرقی این بخش را تمیز کنید. اگر مشکل حل نشد سپس برای تعمیر آن از یک تعمیرکار یخچال ساید بای ساید کمک بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله ۱۰ علت سرد نکردن یخچال و یخ نزدن فریزر رجوع فرمایید.

یخ نزدن یخچال فریزر ساید

۱۵- خراب شدن بدنه یخچال ساید

اگر بدنه دستگاه شما دچار خرابی شده است پیشنهاد می‌شود جهت کسب اطلاعات در این زمینه، مقاله تعمیر بدنه یخچال ساید ،پوسیدگی، زنگ‌زدگی… را مطالعه فرمایید.

۱۶- چرا کمپرسور یخچال بیش از حد گرم می شود؟

اگر کمپرسور دستگاه شما خیلی گرم است حتما تا انتهای این ویدئو را تماشا کنید.

علائم خرابی کمپرسور یخچال ساید

هنگامیکه کمپرسور ساید خراب می‌شود ۶ علامت دارد که اگر شاهد هر یک از این علائم بودید بهتر است با یک تعمیرگاه ساید معتبر تماس بگیرید.

  1. هنگامی که کمپرسور کار می‌کند صدای غیرمعمول و بلندی دارد.
  2. کمپرسور ساید مکررا روشن خاموش می‌شود.
  3. پیش از موعد خاموش می‌شود.
  4. یخچال خنک نمی‌شود.
  5. کمپرسور بیش از حد گرم است.
  6. مبلغ قبض برق بسیار زیاد شده است.

چرا رطوبت داخل یخچال زیاد است؟| بررسی کامل مشکل

چرا سرویس سالانه ساید اهمیت دارد و باید آن را جدی گرفت؟

هر وسیله‌ای که تولید می‌شود به خصوص وسایل برقی، بعد از مدتی کار کردن، ممکن است دچار خرابی و مشکل‌های کوچک و بزرگ شود. برخی از این خرابی‌ها ممکن است ماه‌ها بدون اینکه خللی در کارکرد یخچال به وجود آورند، کار کنند. اما ممکن است با گذشت زمان و به صورت ناگهانی مشکل بزرگی در آن ایجاد کرده و مجبور شوید هزینه‌های زیادی بابت تعمیر ساید بای ساید پرداخت کنید.

برای جلوگیری از صرف هزینه‌های بالا، وسایل الکترونیکی مهم منزل به خصوص یخچال که قلب آشپزخانه به شمار می‌رود را به صورت مرتب سرویس کنید. بهترین زمانی که می‌توان برای سرویس پیشنهاد کرد، به صورت سالانه است.

قسمت‌هایی که در چکاپ مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارتند از: شستشو کندانسور، بررسی فن‌ها، بررسی برد الکترونیکی، المنت، سنسور و سایر قطعات مهم. در صورتی هم که در هنگام بررسی، برای هر یک از بخش‌های دستگاه مشکلی وجود داشته باشد، همان لحظه آن را تعمیر می‌شود.

نکات مهم و اصولی در نگهداری از ساید بای ساید

برای اینکه یخچال ساید بای ساید به خوبی کار کند، چند نکته وجود دارد که لازم است آن‌ها را رعایت کنید. اینکار باعث می‌شود مدت زمان زیادی از ساید استفاده کنید و نیاز به تعمیر نداشته باشد.

  • هنگام تمیز کردن، دستگاه را از برق بکشید.
  • نوار دور درب را همواره تمیز نگه دارید.
  • از قرار دادن مواد غذایی گرم و یا بدون درپوش خودداری کنید.
  • از محافظ برق استفاده کنید.
  • از وسایل نوک تیز مانند چاقو برای کندن برفک‌ها استفاده نکنید. چرا که ممکن است باعث آسیب رساندن به اپراتور و نشتی گاز از آن شود.
  • برای تمیز کردن ساید از مواد شوینده اشتعال‌زا استفاده نکنید.
  • هنگام تمیز کردن دستگاه، محتوای یخچال را خارج کنید.
  • برای تمیز کردن از دستمال نرم استفاده کرده و قبل از قرار دادن کشوها، اجازه دهید داخل یخچال خشک شود.

اگر تخصص کافی ندارید، از دستکاری دستگاه خودداری کنید تا باعث بروز آسیب‌های جدی به دستگاه نشوید.

هرگز به سراغ تعمیر کار ساید غیر مجاز نروید!

اگر بخش مشکلات رایج ساید را در بالا مطالعه کرده باشید، متوجه شده‌اید که به وجود آمدن مشکل، می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد. اگر فردی که برای تعمیر ساید بای ساید به محل کار و یا منزل شما تشریف می‌آورد و از تجربه و تخصص کافی برخوردار نباشد، در تشخیص محل خرابی دچار اشتباه خواهد شد. در نتیجه بعد از انجام کار، مشکل دوباره باقی خواهد ماند و مجبور می‌شوید هزینه‌های زیادی را پرداخت کنید.

همچنین ممکن است علاوه بر درست نکردن دستگاه، آن را دچار خرابی‌های بیشتری کند. برای جلوگیری از این مشکلات، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، این است که از یک مرکز معتبر و با سابقه بخواهید ساید بای ساید شما را تعمیر کند. با اینکار هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و هم یخچال مدت زمان زیادی بدون مشکل کار خواهد کرد.

هوم کارا سابقه‌ای چندین ساله در تعمیر انواع لوازم خانگی اعم از یخچال ساید بای ساید، ظرفشویی ال جی، ظرفشویی بوش، کولر گازی، لباسشویی ال جی، لباسشویی بوش و… دارد و متخصصین این مجموعه بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کنند.

هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید

با توجه به گران بودن یخچال‌های ساید در بازار، بسیاری از افراد هنگام بروز ایراد در این وسیله دچار نگرانی‌های زیادی می‌شوند. به طوری که اولین دغدغه آن‌ها اطلاع از هزینه تعمیر ساید است. به همین دلیل مجموعه هوم کارا در کنار مشتریان عزیز است تا آن‌ها دغدغه کمتری داشته باشند. اما از آنجایی که قیمت هر یک از خدمات به عوامل مختلفی بستگی دارد، نمی‌توان نرخ ثابتی را برای آن تعیین کرد.

از مهمترین عوامل تأثیرگذار در قیمت تعمیر ساید، می‌توان به برند و مدل ساید، نوع و شدت خرابی قطعات، قیمت قطعه جدید، هزینه ایاب و ذهاب و تکنولوژی دستگاه اشاره کرد. بنابراین قبل از بازدید تکنسین نمی‌توان هزینه تعمیر ساید را به‌طور دقیق تعیین کرد. اما اگر به دنبال استعلام نرخ حدودی هستید، کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

تعمیر یخچال در منزل

جابه‌جایی یخچال کار بسیار سختی است به خصوص زمانی که در آپارتمان حضور داشته باشید. از این رو احتمالا شما نیز هنگام خراب شدن یخچال، فریزر یا ساید بای ساید خود نگران می‌شوید. در این مواقع بهترین کار این است که تکنسین به منزل بیاید و تعمیر یخچال در منزل انجام شود.

هوم کارا نیز برای راحتی مشتریان، با داشتن افراد متخصص و حرفه‌ای در سراسر کشور، در سریع‌ترین زمان در محل حضور یافته و اقدام به تعمیر ساید بای ساید در منزل می‌کند.

قطعاتی که هوم کارا تعمیر می‌کند.

از جمله قطعاتی که توسط تکنسین‌های ما تعمیر و یا تعویض می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کندانسور
  • کمپرسور
  • ترموستات
  • هیتر دیفراست
  • فن کندانسور و اواپراتور
  • سوئیچ و قفل درب
  • فیلتر آب
  • و…

عکس تعمیر یخچال ساید

چطور درخواست خود را در سایت تعمیر یخچال ثبت کنیم؟

درخواست تعمیر ساید بای ساید در هوم کارا بسیار ساده و راحت است. برای اینکار در ابتدا با استفاده از شماره تماس‌های موجود در وب‌سایت با مشاوران ما تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید. سپس بعد از بررسی مشکل به وجود آمده، تعمیرکار یخچال ساید به محل اعزام می‌شود.

درخواست تعمیرات یخچال ساید و نصب فوری آن

"-" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

نام خانوادگی
نوع خدمات درخواستی

سوالات متداول تعمیر ساید

آیا هوم کارا فقط برندهای خاصی از یخچال فریزر را تعمیر می کند؟

خیر! هوم کارا تمام برندهای ایرانی و خارجی را تعمیر می کند . از این بابت نگران نباشید.

من در تهران نیستم آیا امکان درخواست تعمیر وجود دارد؟

بله، هوم کارا مفتخر است که در سراسر کشور نمایندگی فعال دارد و جهت تعمیر ساید و یا هر لوازم خانگی دیگری فقط کافیست تماس بگیرید.

نحوه ثبت درخواست تعمیر ساید در هوم کارا چگونه است؟

جهت ثبت درخواست کافیست یا با شماره های شرکت تماس بگیرید و یا فرم موجود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

چه ضمانتی برای تعمیر وجود دارد؟

هوم کارا کلیه تعمیرات خود را با ضمانت ۱ ساله انجام می دهد تا اگر مجددا همچین مشکلی پیش آمد مشتریان دیگر هیچ هزینه ای پرداخت نکنند.

هزینه تعمیر ساید به چه صورت است؟

هوم کارا تمام هزینه های تعمیرات را طبق نرخ اتحادیه محاسبه می کند.

تعمیرات ساید بای ساید تهران

هوم کارا، نماینده تعمیر ساید تهران

نمایندگی تعمیر ساید کرج

تعمیرات ساید کرج در هوم کارا

تعمیر یخچال در منزل مشهد

تعمیر ساید مشهد با ۱ تماس!