تشخیص یخچال اصل از تقلبی

تشخیص یخچال اصل از تقلبی {گول کلاهبرداران را نخورید}

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

زمانی که لوازم خانگی گران قیمت مانند یخچال را خریداری می‌کنید؛ باید بتوانید آن را از لحاظ اصل یا تقلبی بودن تشخیص دهید تا ضرری شامل حال‌تان نشود. ما در این مقاله می‌خواهیم به این موضوع مهم اشاره کنیم و نحوه تشخیص یخچال اصل از تقلبی را برای شما توضیح دهیم. چون همیشه تقاضا برای این موضوع بسیار زیاد است و افراد می‌خواهند بدانند که چگونه باید یخچال‌های اصل و فیک را از یکدیگر متمایز کنند تا متحمل ضرر و زیان نشوند.

از آنجایی که برندهای معتبر زیادی در بازار وجود دارد، در نتیجه احتمال سودجویی بسیار زیاد است و شما باید بدانید که چگونه یخچال‌های اصل از تقلبی را تشخیص دهید تا چنین اتفاقی برایتان نیفتد.

تشخیص لوازم خانگی اصل از تقلبی {بررسی تمام برندها +انواع لوازم}

راهکارهای تشخیص یخچال اصل از تقلبی

اگر شما بتوانید یخچال اصل از یخچال تقلبی را شناسایی کنید، کارتان خیلی راحت‌تر است. خیلی از شما اطلاعات کافی در این زمینه ندارید. برندهای خاص معمولاً یک سری روش‌های متفاوت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا بتوانند تشخیص یخچال را انجام دهند. اما به طور کل اگر بخواهید در همه برندها این قدرت شناسایی را داشته باشید، می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

  • جستجو کردن داخل گوگل
  • بررسی و آنالیز لوگو یا لیبل
  • استعلام شماره سریال روی یخچال

تشخیص یخچال اصل از فیک از طریق لوگو یا لیبل

اگر شما می‌خواهید تشخیص یخچال اصل از تقلبی را انجام دهید، می‌توانید از طریق لوگو یا لیبل این کار را به انجام برسانید که برای همه برندها چنین موضوعی صدق می‌کند. خیلی از شرکت‌های اروپایی لیبل و لوگوی مخصوص به خودشان را دارند و از استفاده از برچسب‌ها و لیبل‌هایی که نماد پرچم یک کشور هستند، به شدت خودداری می‌کنند.

در خیلی از مواقع اگر شما وارد بازار شوید و به یخچال‌های معتبر نگاهی بیندازید، متوجه نوشته‌ای با عنوان made in خواهید شد. اگر روی یخچال‌ها چنین نوشته‌ای وجود داشته باشد، ۹۰ درصد احتمال فیک و تقلبی بودن آنها وجود دارد، زیرا در برندهای اصلی هرگز از چنین عبارتی استفاده نمی‌کنند. به خاطر همین حتماً حواستان باشد که هیچ برچسبی تحت این عنوان روی یخچال استفاده نشده باشد.

لوازم خانگی ال جی ساخت کجاست؟

تشخیص یخچال اصل از فیک از طریق شماره سریال

یکی دیگر از راه‌های تشخیص این است که به شماره سریال درج شده روی یخچال دقت کنید تا متوجه فیک یا اصل بودن برندهای مختلف از جمله برندهایی مانند بوش، سامسونگ و دیگر مارک‌های معتبر شوید. کافی است شماره سریالی که روی یخچال وجود دارد را در یک نرم‌افزار معتبر و مخصوص برای خواندن شماره سریال وارد کنید تا بارکد و شماره تشخیص داده شود. اینگونه نه تنها نام کشور تولید کننده یخچال را متوجه می‌شوید، بلکه از اصل یا تقلبی بودن آن نیز مطمئن خواهید شد.

موتور یخچال ال جی ساخت کجاست؟

نکات مهم در خرید یخچال اصل

علاوه بر اینکه باید اطلاعات کافی برای تشخیص یخچال اصل از تقلبی داشته باشید. باید یک سری نکات را هم در نظر بگیرید. در حقیقت خرید یخچال اصل کار سختی است اما می‌توان با رعایت این نکات کار را راحت‌تر کرد. نکات مهم آن شامل موارد زیر است.

  • اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که وارد معتبرترین شرکت‌های شهر شده و از آنجا خرید خود را انجام دهید‌. خیلی از شرکت‌ها برای اینکه اعتبار خود را حفظ کنند، هیچ یخچال تقلبی وارد نمی‌کنند.
  • راه بعدی این است که نرم‌افزار بارکد خوان داشته باشید و همانطور که بالاتر برای شما توضیح دادیم، با وارد کردن شماره سریال یا خواندن بارکد روی یخچال بتوانید متوجه اصل بودن شوید.
  • نکته دیگر برای تشخیص یخچال اصل از تقلبی و یک خرید سالم این است که همه قسمت‌های یخچال را با عکس‌هایی که از نوع اصل آن محصول داخل سایت اصلی وجود دارد، مقایسه کنید.
  • هرگز گول نخورید و فقط به حرف‌های فروشنده اکتفا نکنید و خودتان از قبل تحقیق کنید.
  • بهترین راه هم این است با افرادی مشورت کنید که در زمینه خرید و فروش و یا تعمیرات یخچال مدت زمان طولانی است فعالیت می‌کنند. از طرفی شما نیز آنها را می‌شناسید و به حرفشان اعتماد دارید.
    آنها می‌توانند راهنمایی‌های خوبی را به شما کنند و یک سری علائم را توضیح دهند که نشان دهنده اصل یا فیک بودن یخچال است.

*هوم کارا یک تعمیرگاه مجاز در تهران به حساب می‌آید که تعمیر انواع یخچال‌های مدرن را انجام می‌دهد و شما می‌توانید برندهای معتبری مانند سامسونگ، بوش، اکو، دوو، ال جی و غیره را داخل این تعمیرگاه تعمیر کنید. از طرفی تشخیص یخچال اصل از تقلبی توسط تعمیرکاران هوم کارا بسیار راحت‌تر خواهد بود. چرا که مدت زمان طولانی است در این زمینه فعالیت می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید برای مشاوره و راهنمایی به این مجموعه مراجعه کرده و خیالتان را راحت نمایید.*

لوازم خانگی بکو ساخت کجاست؟

جمع‌بندی

وقتی که می‌خواهید لوازم خانگی خریداری کنید، باید از هر جنبه تحقیق کرده و اطلاعات خود را بالا ببرید تا محصول فیک و تقلبی نخرید.‌ ما در این مقاله راهکارهای تشخیص یخچال اصل از تقلبی را برای شما توضیح دادیم تا اگر قرار است هزینه کنید؛ پولتان هدر نرود و بتوانید یک خرید مناسب داشته باشید؛ بدون اینکه ضرر و زیانی در میان باشد.


هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.