لوازم خانگی بکو ساخت کجاست

لوازم خانگی بکو ساخت کجاست؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

بکو (Beko) یکی از برندهای موفق در زمینه تولید لوازم خانگی است که محصولات با کیفیت و متنوعی را تولید و عرضه می‌کند. محصولات این برند در سال‌های اخیر طرفداران زیادی در ایران پیدا کرده و علت آن هم خروج برندهای بزرگی همچون ال جی و سامسونگ از ایران است. اما سوال مهمی که امکان دارد برای بسیاری از افراد پیش بیاید این است که برند بکو در کدام کشور تولید می‌شود و چه کیفیتی دارد؟ به همین خاطر تصمیم داریم در ادامه این نوشته به بررسی اینکه لوازم خانگی بکو ساخت کجاست بپردازیم و با برخی از محصولات این شرکت آشنا شویم.

لوازم خانگی شرکت بکو ساخت کجاست؟

Beko در سال ۱۹۶۷ توسط فردی به نام وهبی کوچ در کشور ترکیه تاسیس شد. این شرکت از همان اول به طور حرفه‌ای فعالیت خود را شروع کرد و توانست در سال ۲۰۰۴ یکی از شرکت‌های بزرگی آلمانی یعنی گروندیک را بخرد. همچنین بکو در سال ۲۰۰۵ تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تلویزیون در اروپا شد. این برند در سال ۲۰۰۹ با شرکت بزرگ ارپلیک ادغام شده و تولید ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی و… را شروع کرد.

محصولات این شرکت از تنوع، طراحی و عملکرد بی‌نظیری برخوردار هستند و یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی درجه یک در جهان هستند.

بکو چه محصولاتی را تولید می‌کند؟

در ادامه بررسی این سوال که لوازم خانگی بکو ساخت کجاست بهتر است بدانید تعداد محصولات تولیدی این شرکت بسیار زیاد بوده و به بیش از ۱۳۰ کشور جهان صادر می‌شود. ایران نیز جزو کشورهایی است که محصولات beko در آن فروش خوبی دارد. از جمله لوازم خانگی‌های این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ماشین لباسشویی
  • یخچال فریزر و ساید بای ساید
  • تلویزیون
  • ماشین ظرفشویی
  • توستر
  • اجاق گاز
  • ماکروفر
  • جاروبرقی

آیا شرکت beko در ایران نمایندگی دارد؟

پس از پاسخ به سوال لوازم خانگی بکو ساخت کجاست لازم به ذکر است بگوییم که بعد از خروج برندهای ال جی و سامسونگ از ایران، فضایی فراهم شد تا برندهای دیگر نیز در کشورمان فعالیت کنند. یکی از این برندها، بکو است.

این برند در سراسر ایران دارای نمایندگی معتبر بوده و با خیال راحت و آسوده می‌توانید به یکی از نمایندگی‌های beko مراجعه کرده و محصول مورد نظر را خریداری کنید.

وجود نمایندگی رسمی و معتبر باعث می‌شود تا بابت اصل و سالم بودن محصول دغدغه‌ای نداشته باشیم. بنابراین برای تهیه لوازم برقی بکو حتما به سراغ نمایندگی‌های معتبر رفته و محصولات آن را با ضمانت نامه معتبر بخرید. چرا که امروزه برخی افراد لوازم خانگی بکو را به صورت تقلبی تولید و عرضه می‌کنند و به همین خاطر نباید از مراکز غیر معتبر خرید کنید.

تشخیص کشور سازنده لوازم خانگی بکو

یکی از اصلی‌ترین راه‌های شناخت لوازم خانگی اصل از تقلبی، بررسی شماره سریال و کد درج شده روی محصول است. شماره سریال معمولا در جایی از بدنه حک شده و برای هر کالا به صورت کاملا اختصاصی و منحصر به فرد است. بعد از پیدا کردن این شماره، آن را در گوگل جستجو کنید. از میان لینک‌های باز شده سایت اصلی را پیدا کرده و با ورود به سایت، کالا موجود در فروشگاه را با کالای موجود در سایت مطابقت دهید. البته بهترین راه برای خرید محصولات بکو مراجعه به نمایندگی‌ها و دریافت کارت گارانتی است.

جمع بندی مقاله “لوازم خانگی شرکت بکو ساخت کجاست؟”

در نوشته فوق به بررسی لوازم خانگی بکو ساخت کجاست پرداختیم تا در صورتی که قصد خرید محصولات این برند را دارید، اطلاع بیشتری نسبت به آن داشته باشید. یکی از مهمترین مزیت‌های beko وجود نمایندگی‌های فعال در کشور و ارائه خدمات پس از فروش است که باعث می‌شود افراد با خیال آسوده خرید خود را انجام دهند.


هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.