بهترین کولر گازی‌ های ۲۰۲۱

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

امروزه در بیشتر اداره ها و خانه‌ها برای تهویه هوا و تنظیم دمای آن از کولر گاز استفاده می‌شود. کولر گازی‌های نسل جدید نسبت به مدل‌های قبلی انرژی کمتر و بهینه‌تری استفاده می‌کنند. از طرفی دیگر این دستگاه‌ها که در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند کارایی زیاد و قیمت مناسبی دارند. بهترین کولر گازی‌های ۲۰۲۱ قابلیت‌های زیادی دارند که همین امر موجب شده تا مصرف کنندگان را به سمت خود جذب کنند.

انواع کولر گازی

کولر گازی‌ها در مدل و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شوند که بهتر است بنابر متراژ و نیاز استاندارد نصب گردند. به طوری کلی کولر گازی‌ها شامل اسپیلت، پرتابل و ایستاده می‌شوند. استفاده از هر نوع کولر گازی به نوع آب و هوا نیز بستگی دارد. توجه داشته باشید اگر از یک کولر گازی استاندارد و متناسب با محیط خود استفاده نکنید؛ احتمال آنکه مصرف انرژی بیشتر از حد استاندارد شود افزایش می‌یابد.

کولر گازی ال جی

بی شک ال جی یکی از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان است. این شرکت سال‌هاست که کولرگازی‌های با کیفیت در اندازه‌های مختلف تولید میکند. شرکت ال جی سعی داشته بهترین کولر گازی‌های ۲۰۲۱ خود از تمام قابلیت‌ها و امکانات استفاده کند. در این کولر گازی‌ها با آنکه امکانات و قابلیت‌های بیشتری نسبت به مدل‌های قبلی خود دارند اما مصرفی انرژی آنها کمتر می‌باشد.

کولر گازی سامسونگ

سامسونگ نیز جز برترین برندهای جهان، به دلیل استفاده از فناوری روز و کیفیت بالا می‌باشد. در بهترین کولر گازی‌های ۲۰۲۱ سامسونگ از فناوری Wind-Free استفاده شده، در این فناوری باد خنک به صورت مستقیم پرتاب نمی‌شود. به همین علت مصرف کنندگان این نوع محصول رضایت بالایی داشته‌اند. در کولر گازی‌های نسل جدید سامسونگ همانند ال جی از تمام فناوری‌های روز استفاده شده تا کاربر به راحتی بتواند از کولر گازی استفاده نماید.

بیشتر بخوانید:تکنولوژی تلویزیون پلاسما

کولر گازی اینورتر

تقریبا تمامی کولر گازی‌های ۲۰۲۱ از سیستم اینورتر استفاده می‌کنند. این نوع کولر گازی‌ها به کولرهای کم مصرف نیز معروف هستند. در کولر گازی ایورتر برخلاف مدل‌های قدیمی کمپرسور با یک قدرت ثابت کار نمی‌کند. در سیستم اینورتر اجزایی تعبیه شده‌اند که کاربر با انتخاب دمای مورد نظر خود، محیط به صورت خودکار در آن دمای مشخص شده باقی می‌ماند. پس از آنکه دمای محیط به حد تنظیم شده رسید کمپرسور خاموش نمی‌شود، بلکه قدرت آن متغیر می‌شود.

کولر گازی اینورتر دوگانه

کولر گازی اینورتر دوگانه جدید تر از اینورتر معمولی است، این کولر گازی‌ها طول عمیر بیشتر و مصرف انرژی کمتری نسبت به مدل‌های قبلی دارند. همچنین لازم به ذکر است که این کولر گازی‌ها قدرت خنک کردن بیشتری نسبت به سایر کولر گازی ها دارند. علاوه بر همه این کولر گازی دارای موتور تقویت شده است که در هنگام کار کردن با تغییر قدرت موتور، از خاموش و روشن شدن مداوم کمپرسور کولر گازی جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:چه راهکارهایی برای تشخیص یخچال اصلی از تقلبی وجود دارد؟

تصفیه هوا با کولر گازی

بهترین کولر گازی‌های ۲۰۲۱ دارای قابلیت تصفیه هوا هستند. در اکثر کولر گازی‌های نسل جدید ۲۰۲۱ فیلترهای تعبیه شده‌اند که آلودگی‌های هوا را به خود جذب می‌کنند. این کار باعث می‌شود در زمانی که دستگاه در حال چرخش هوا برای خنک کردن اتاق است به صورت همزمان آلودگی‌های هوا را نیز جمع آوری کند.

برق مصرفی بهترین کولر گازی‌های ۲۰۲۱

به طور کلی میتوان گفت که بهترین کولر گازی‌های ۲۰۲۱ مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به کولر گازی‌های مدل قبلی دارند. از طرفی دیگر این کولر گازی‌ها به دلیل استفاده از سیستم اینورتر، طول عمر بالاتری نیز دارند.

بهترین برند کولر گازی‌ ۲۰۲۱

در واقع شرکت‌ها و برندهای زیادی در زمینه تولید کولر گازی‌های هوشمند فعالیت دارند. کولر گازی‌ها با برند متفاوت قابلیت‌های گوناگونی دارند و بعضی از آنها امکانات  منحصر به فردی به آن اضافه گردیده، به همین دلیل به طور حتم نمی‌توان یکی از آنها به عنوان بهترین کولر گازی معرفی کرد

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.