یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل LG P-Bentlee SXP430

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

این یخچال از استیل ضد زنگ نقره ای ساخته شده که در قسمت یخچال آن، دربی تحت عنوان هوم بار طراحی شده و از این طریق می توانید به مایحتاجی که روزانه به آنها نیاز دارید دسترسی داشته باشید. یخچال ساید ال جی دارای ظرفیت بسیار بالایی بوده، از راحتی و ذخیره سازی این یخچال مدرن و بسیار شیک در کنار فریزر جانبی لذت خواهید برد. یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی یکی از زیباترین دستگاه‌هایی می‌باشد که در عین کیفیت و دوام بالا، به راحتی می‌تواند نیاز هر خانواده ایرانی را تأمین کند. علاوه بر قابلیت هوم بار، در این ساید بای ساید ال جی، هر کدام از بخش‌های آن به صورت مجزا طراحی شده و بدون هیچ گونه مشکلی از عهده نگه داری هر نوع ماده خوراکی بر می‌آید. اگر به طراحی یخچال فریزر ال جی دقت کنیم باید گفت سود بردن از طراحی فوق العاده شیک در کنار رنگ بسیار زیبای نقره ای به راحتی می‌تواند به دل هر کاربری بنشیند. حال اگر از نظر دوام و کیفیت نگهداری مواد غذایی خود نگران هستید، باید گفت ال جی با جای دادن فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh Plus کاری کرد تا بدون کپک زدگی یا از دست رفتن کیفیت، هر نوع ماده غذایی را تا هر زمانی که بخواهید به دست یخچال ساید ال جی بسپارید.

Moist Balance Crisper

با کشوی نگهدارنده رطوبت، رطوبت اضافی به جای اینکه مواد غذایی را خیس و فاسد کند، از روی مواد غذایی تبخیر شده و روی جداره مشبک می‌نشیند؛ بنابراین رطوبت متعادل و مناسب در محفظه حفظ خواهد شد. با وجود این دیوار مشبک رطوبت اضافی خوراکی ها که باعث فاسد شدن آنها خواهد شد، گرفته شده و در صورت نیاز و زمانی که رطوبت کشو پایین آمد از آن استفاده می شود. توانایی هایی که شرکت ال جی به کار برده است، هر کاربری را به آسایش و سلامتی می رساند. ال جی با تعبیه این کشو در این یخچال نشان داد که می توان مواد غذایی و خوراکی را برای مدت زمان طولانی تر نگهداری کرد.

بیشتر بخوانید:یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل LG Bentlee SXB530

فیلتر بهداشتی ™+Hygiene FRESH در ساید بای ساید ال جی

از ویژگی های مهم ساید بای ساید ال جی، وجود فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH می باشد. این فیلتر تمامی میکروب ها و باکتری های درون یخچال را از بین می برد و به حفظ و نگه داری مواد غذایی کمک می کند. در نتیجه می توان گفت به کمک این فیلتر نگران کپک زدن، خشک شدن و میکروب گرفتن مواد غذایی خود نباشید. از طرفی دیگر این فیلتر ۹۹/۹۹۹ درصد باکتری های موجود را از بین می برد و از نفوذ باکتری ها به مواد غذایی جلوگیری می کند. این فیلتر علاوه بر اینکه باکتری های موجود در یخچال را از بین می برد بلکه بوی بد داخل یخچال را نیز به حداقل می رساند؛ و با ایجاد خنک کنندگی یخچال هوایی سالم و خوشبو را به وجود می آورد. می توان گفت فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH علاوه بر پاک سازی هوای داخل یخچال طول عمر بالای مواد غذایی را نیز تضمین می کند و شما می توانید برای مدت زمانی طولانی بدون از دست دادن طعم و کیفیت، مواد غذایی خود را در یخچال ساید بای ساید ال جی نگه داری کنید.

صرفه جویی در انرژی با کمپرسور اینورتر خطی ساید ال جی

یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار موتور و نوع آن می باشد. به عنوان مثال ما در این بخش با معرفی یخچال ساید بای ساید ال جی که به کمپرسور اینورتر خطی مجهز می باشد می خواهیم مزیت های آن را نسبت به دیگر مدل ها بیان کنیم. کمپرسور اینورتر خطی از چند جهت بر دیگر موتورها برتری دارد. در این مدل کمپرسور از یک درایو پیستونی خطی به جای درایو مجزای معمول استفاده شده است. این یعنی اینکه دیگر با اصطکاک اضافه و میزان صدای بالا در یخچال ساید بای ساید ال جی  رو به رو نخواهید شد و دستگاه در کمال آرامش به کار خود ادامه می دهد. همچنین این موتور، قدرت خنک کنندگی یخچال را به طور مداوم کنترل می کند تا طراوت و تازگی مواد غذایی حفظ شود.  از طرفی گارانتی ۱۰ ساله نیز برای این مدل کمپرسور عملکرد عالی و طول عمر دستگاه را تضمین می کند.

کشو مخصوص مواد غذایی کوچک یا Utility Box

این کشو مخصوص مواد غذایی ریز و کوچکتر همچون میوه های نیمه، پنیر، کره، مربا و … می باشد و به منظور سازماندهی آنها تعبیه گشته است. لازم به ذکر است که این کشو در  میانه یخچال و در بین سایر قفسه ها طراحی شده است. مسئولیت این کشو ایجاد فضای مطلوب برای اقلام کوچکتر مانند انواع مواد غذایی و پنیر در دمای مناسب است که این کار را به نحو احسن انجام می دهد. یعنی برای خوراکی های کوچک و ریز که در طول روز از آنها استفاده می کنید نیازی نیست در قسمتهای مختلف یخچال به دنبال فضای ذخیره سازی بگردید. شرکت ال جی از یک قفسه مخصوص برای این نوع خوراکی استفاده کرده که به راحتی می توان آنها در این قفسه نگه داری کرد.

مواد غذایی خود را به مدت طولانی تر و تازه نگهداری کنید

از دیگر ویژگی های جدید و منحصر به فرد این یخچال فوق العاده می توان به  LINEAR Cooling اشاره کرد که با کاهش نوسانات دما به حفظ ظاهر و طعم محصولات تازه کمک می کند. بسیاری از مواد غذایی که دارای دوره های نگه داری خاصی می باشند و هنگامی که آن را در یخچال قرار می دهید باید یخچال شما بتواند آنها را در برابر خراب شدن نگه داری کند. برای مثال تغییر دما در قسمتهای مختلف یخچال می تواند روی برخی خوراکی ها تاثیر داشه باشد و منجر به فاسد شده مواد غذایی گردد. اما با وجود تکنولوژی LINEAR Cooling در یخچال ساید بای ساید ال جی این مشکل برطرف شده است. زیرا این تکنولوژی با گردش سرمای داخل یخچال به تمامی قسمتهای آن، از اختلاف دما در قسمتهای مختلف یخچال جلوگیری نموده و دمایی یکنواخت را درون یخچال برقرار می کند.

مشخصات کلی
سری پی بنتلی (P-Bentlee)
مشخصات ظاهری
ابعاد یخچال
ارتفاع ۱۷۸.۵ سانتی متر
عرض ۹۱.۲ سانتی متر
عمق ۷۹.۸ سانتی متر
مشخصات فنی
نوع کمپرسور اینورتر خطی
ظرفیت یخچال
ظرفیت کل خالص (لیتر) ۵۹۸ لیتر
ظرفیت خالص یخچال (لیتر) ۴۰۳ لیتر
ظرفیت خالص فریزر (لیتر) ۱۹۵ لیتر
امکانات کاربردی
کمپرسور اینورتر دارد
سیستم عیب‌ یابی هوشمند (Smart Diagnosis) دارد
یخساز دارد
آبریز دارد
فناوری انجماد سریع دارد
محفظه بار دارد
سایر ویژگی ها و امکانات
امکانات ویژه سیستم جریان هوای چندگانه- Multi Air Flow
محفظه نگهدارنده مواد غذایی Fresh Zone
محفظه نگهدارنده مواد غذایی Moist Balance Crisper
سایر ویژگی ها و امکانات دارای فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh
دارای دستگیره میله ای
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.