یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل LG Bentlee SXB530

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

یخچال ساید ال جی از مدل‌های ساید بای ساید ساخته شده توسط این برند کره‌ای است که با داشتن امکانات متعدد و ظرفیت زیاد می‌تواند برای خانواده‌های پرجمعت بسیار کارآمد باشد. در یخچال ساید ال جی دو قسمت یخچال و فریزر در کنار هم قرار گرفته‌اند که هر کدام دارای طبقه بندی‌های مفیدی هستند تا از فضای داخلی بتوان به بهترین شیوه‌ی ممکن استفاده کرد. وجود قفسه‌ها و کشوهای متنوع باعث شده تا کاربران بتوانند به تمامی قسمت‌های این یخچال فریزر به آسانی دسترسی داشته باشند. همانطور که اشاره شد این یخچال دارای ظرفیت داخلی بالایی است پس می‌تواند میزان زیادی از مواد غذایی را در خود جای دهد.

فضای ذخیره سازی هوشمند یخچال

کشوهای این یخچال را می‌توانید برای نگه داری انواع مواد غذایی به کار ببرید که با اندازه‌ی بزرگی که دارند می‌توانند فضای گسترده‌ای را در اختیارتان قرار دهند. کشوهایی که در قسمت یخچال قرار گرفته اند، مکان بسیار مناسبی برای قرار دادن انواع سبزیجات، میوه جات و صیفی جات می‌باشند چرا که دارای قابلیت تنظیم رطوبت هستند، به همین خاطر تا مدت زیادی می‌توانند مواد غذایی را با کیفیت و تر و تازه نگه دارند. بر روی درب‌های یخچال ساید ال جی محفظه‌هایی هم برای یخچال و هم برای فریزر به چشم می‌خورند. از این محفظه‌ها می‌توانید برای نگه داری مواد غذایی با ظروف کوچکتر استفاده کنید. بطری نوشیدنی مانند نوشابه و آبمیوه، ظروف سس، تخم ‌مرغ، شیشه‌ی مربا، کره و پنیر از مواردی هستند که بیشتر آن‌ها را بر روی طبقات درب قرار می‌دهند. ال جی با عنوان ذخیره سازی هوشمند ( Smart Storage ) بیشتر روی فضای گسترده‌ی درون این یخچال برای قرار دادن مواد غذایی، مانور زده است.

فیلتر بهداشتی ™Hygiene Fresh

یخچال فریزر ساید ال جی به سیستم‌های هوشمند و بهداشتی متنوع مجهز شده تا ضمن انجام عملیات خنک سازی هوای داخل یخچال، همچنین باکتری و قارچ‌های موجود در یخچال ناشی از خراب شدن مواد غذایی را نابود سازد. فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh از بهترین فیلترهایی است که ال جی در یخچال‌های جدیدش آن را به کار می‌برد. این فیلتر شامل یک سیستم تصفیه هوای پیشرفته می‌باشد که از ۴ لایه ساخته شده است. این لایه‌ها هر کدام به منظور از بین بردن نوعی باکتری یا قارچ در نظر گرفته شده‌اند. لایه‌های فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+ در کنار هم می‌توانند تمامی گرد و غبار، قارچ، باکتری و بوی نامطبوع را به خود جذب کرده و نابود کنند تا هوای درون یخچال دائما تمیز و مطبوع باقی بماند. این فیلتر بهداشتی با از بین بردن انواع قارچ و باکتری و بو بد تا ۹۹ درصد، می‌تواند به حفظ بیشتر مواد غذایی کمک کند. سیستم جریان هوای چندگانه ( Multi air Flow Cooling ) یکی از بهترین ویژگی‌ها به منظور حفظ طراوت مواد غذایی است. این سیستم می‌تواند جریان هوای خنک را در تمامی نقاط درونی یخچال به گردش در آورد تا تمامی نقاط به یک اندازه خنک باشد و همچنین مواد غذایی هم تر و تازه باقی بمانند.

بیشتر بخوانید:یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل LG P-Bentlee SXP430

کمپرسور اینورتر خطی

به دلیل وجود کمپرسور اینورتر خطی ( Inverter Linear Compressor ) برای این یخچال فریزر سطح انرژی بسیار خوب +A در نظر گرفته شده است. کمپرسور خطی یخچال ال جی ضمن اینکه به مقدار قابل توجه در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند‌، همچنین می‌تواند به حفظ طراوت و تازگی مواد کمک کند آن هم با ایجاد هوای خنک و تازه و پخش کردن آن در تمامی نواحی داخلی یخچال! مورد دیگر اینکه صدای این یخچال کاهش می‌یابد در حالی که بازدهی و طول عمر آن رو به افزایش است. این کمپرسور به دلیل کاهش دادن اصطکاک به شدت بازدهی بالایی به یخچال می‌بخشد و کمک می‌کند تا بتوانید تا سالها این یخچال را مورد استفاده قرار دهید. همین دلایل باعث شده تا ال جی بتواند ضمانت ده ساله برای موتورهای اینورتر خطی‌اش ارائه دهد.

فیلتر بهداشتی ™+Hygiene FRESH در ساید بای ساید ال جی

از ویژگی های مهم ساید بای ساید ال جی، وجود فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH می باشد. این فیلتر تمامی میکروب ها و باکتری های درون یخچال را از بین می برد و به حفظ و نگه داری مواد غذایی کمک می کند. در نتیجه می توان گفت به کمک این فیلتر نگران کپک زدن، خشک شدن و میکروب گرفتن مواد غذایی خود نباشید. از طرفی دیگر این فیلتر ۹۹/۹۹۹ درصد باکتری های موجود را از بین می برد و از نفوذ باکتری ها به مواد غذایی جلوگیری می کند. این فیلتر علاوه بر اینکه باکتری های موجود در یخچال را از بین می برد بلکه بوی بد داخل یخچال را نیز به حداقل می رساند؛ و با ایجاد خنک کنندگی یخچال هوایی سالم و خوشبو را به وجود می آورد. می توان گفت فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH علاوه بر پاک سازی هوای داخل یخچال طول عمر بالای مواد غذایی را نیز تضمین می کند و شما می توانید برای مدت زمانی طولانی بدون از دست دادن طعم و کیفیت، مواد غذایی خود را در یخچال ساید بای ساید ال جی نگه داری کنید.

صرفه جویی در انرژی با کمپرسور اینورتر خطی ساید ال جی

یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار در کارایی موتور و نوع آن می باشد. به عنوان مثال ما در این بخش با معرفی یخچال ساید بای ساید ال جی که به کمپرسور اینورتر خطی مجهز می باشد می خواهیم مزیت های آن را نسبت به دیگر مدل ها بیان کنیم. کمپرسور اینورتر خطی از چند جهت بر دیگر موتورها برتری دارد. در این مدل کمپرسور از یک درایو پیستونی خطی به جای درایو مجزای معمول استفاده شده است. این یعنی اینکه دیگر با اصطکاک اضافه و میزان صدای بالا در یخچال ساید بای ساید ال جی  رو به رو نخواهید شد و دستگاه در کمال آرامش به کار خود ادامه می دهد. همچنین این موتور، قدرت خنک کنندگی یخچال را به طور مداوم کنترل می کند تا طراوت و تازگی مواد غذایی حفظ شود.  از طرفی گارانتی ۱۰ ساله نیز برای این مدل کمپرسور عملکرد عالی و طول عمر دستگاه را تضمین می کند.

مشخصات کلی
سری بنتلی (Bentlee)
مشخصات ظاهری
ابعاد یخچال
ارتفاع ۱۷۸.۵ سانتی متر
عرض ۹۱.۲ سانتی متر
عمق ۷۴.۲ سانتی متر
تعداد طبقات یخچال
تعداد طبقات ۵ طبقه
تعداد کشو ۲ کشو
تعداد طبقات فریزر
تعداد طبقات ۳ طبقه
تعداد کشو ۳ کشو
مشخصات فنی
نوع کمپرسور اینورتر خطی
ظرفیت یخچال
ظرفیت کل خالص (لیتر) ۶۰۲ لیتر
امکانات کاربردی
کمپرسور اینورتر دارد
سیستم عیب‌ یابی هوشمند (Smart Diagnosis) دارد
یخساز دارد
آبریز دارد
فناوری انجماد سریع دارد
سایر ویژگی ها و امکانات
امکانات ویژه محفظه نگهدارنده مواد غذایی Fresh Zone
سیستم جریان هوای چندگانه- Multi Air Flow
محفظه نگهدارنده مواد غذایی Moist Balance Crisper
سایر ویژگی ها و امکانات فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh
دارای دستگیره پاکتی آسان باز شو
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.