چه نوشیدنی هایی را میتوان با اسپرسوساز درست کرد؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

نحوه کارکرد دستگاه اسپرسوساز به چه صورت است؟

دستگاه اسپررسوساز با عبور جریان آب داغ و یا شیر از میان دانه های قهوه تحت فشار و دمای بالا یک نوشیدنی بی نظیر برای ما به ارمغان دارد. این دستگاه ها با استفاده از آب منبع شان که بستگی به نوع خانگی یا صنعنی بودنشان منابع آب مختلفی دارند آب داغ شده توسط دستگاه را با فشار به سمت قطعه ای به نام پرتافیلر که محل قرارگیری قهوه است هدایت کرده و پس از عبور از آن از قسمت هدگروپ که قطعه ای نهایی در دستگاه اسپرسوساز است نوشیدنی خارج میشود.

چه نوشیدنی هایی را میتوان با دستگاه اسپرسوساز درست کرد؟

این دستگاه قابلیت های بسیاری برای ارائه نوشیدنی دارد که بر اساس مواد اولیه و نحوه کارکرد با دستگاه متغیر هستند ما در ادامه به معرفی چند نوشیدنی که شما میتوانید با دستگاه اسپرسوساز درست کنید میپردازیم:

نحوه درست کردن سینگل اسپرسو در اسپرسوساز

با گرفتن تنها یک شات اسپرسواز دستگاه اسپرسوساز سینگل اسپرسو تولید میشود.

نحوه درست کردن دابل اسپرسو در اسپرسوساز

دابل اسپرسو به گرفتن دو شات از اسپرسو پشت سر هم از دستگاه اسپرسو در یک فنجان گفته میشود.

چگونه با دستگاه اسپرسوساز ماکیاتو بسازیم؟

اگر در میان نویدنی ها علاقه زیادی به ماکیاتو دارید در این بخش با ما همراه باشید.

ماکیاتو شباهت زیادی با سینگل اسپرسو دارد با این تفاوت که یک شات اسپرسو در یک فنجان به همراه بخار شیر روی آن قرار میگیرد.

نحوه درست کردن ریسترتو با دستگاه اسپرسوساز چگونه است؟

برای درست کردن ریسترتو یک شات اسپرسو را با آبی که برای استفاده معمول استفاده میکنیم ترکیب میکنیم و قبل از زرد شدن اسپرسو دستگاه را متوقف میکنیم.

برای ساخت آمریکانو با دستگاه اسپرسوساز چه باید کرد؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که علی رقم رژیم داشتن علاقه زیادی به میل قهوه دارید به شما توصیه می کنیم که در این بخش با آموزش درست کردن قهوه آمریکانو با دستگاه اسپرسوساز با ما همراه باشید.

به منظور تهیه آمریکانو با دستگاه اسپرسوساز ۳/۲ فنجان را با آب داغ پر کنید پس از آن روی آن یک شات اسپرسو بریزید.

برای تهیه لاته با دتگاه اسپرسوساز چه باید کرد؟

شاید بتوان ادعا کرد یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی که بر پایه قهوه هستند لاته می باشد؛ در ادامه قصد داریم تا به بررسی نحوه درست کردن قهوه با دستگاه اسپرسوساز بپردازیم.

از دستگاه اسپرسوساز یک شات اسپرسو بگیرید و به آن شیر بخار داده شده اضافه کنید و به ضخامت یک سانتی متر روی ان شیر کف کرده بریزید.

بیشتر بخوانید:مکانیزم کار ماکروفر

نحوه تهیه موکا با دستگاه اسپرسوساز چگونه است؟

همه ما در کافی شاپ ها با نام نوشیدنی ای به نام موکا مواجه شده ایم؛ اگر از طرفداران پر و پا قرص این نوشیدنی هستید و دوست دارید تا خودتان با نحوه درست کردن موکا در اسپرسوساز آشنا شوید به شما توصیه م کنیم تا در این مقاله با ما همراه باشید.

موکا ترکیبی از کاپوچینو و هات چاکلت است برای درست کردن موکا با دستگاه اسپرسو یک شات اسپرسو بگیرید و داخل فنجان بریزید و هم بزنید سپس شیر بخار داده شده را اضافه کرده و روی ان ۲ الی ۳ سانتی متر کف اضافه کنید میتوانید روی کف شیر هم مقداری پودر شکلات بریزید.

طرز تهیه آفوگاتو با دستگاه اسپرسوساز به چه صورت است؟

در این بخش از مقاله چه نوشیدنی هایی را می توان با اسپرسوساز درست کرد قصد داریم تا به آموزش درست کردن آفوگاتو بپردازیم.

آفوگاتو یک دسر بر پایه ی اسپرسو است که معمولا در فصل تابستان سرو میشود به منظور تهیه آفوگاتو یک اسکوپ بزرگ بستنی وانیلی را داخل یک اسپرسوی سینگل یا دابل بیاندازید.

نتیجه گیری از درست کردن نوشیدنی با دستگاه اسپرسوساز

شاید شما نیز با قابلیت های دستگاه اسپرسوساز آشنا نبوده اید و یا فکر میکردید از این دستگاه فقط برای تهیه اسپرسو استفاده میشود اما با مطالعه مقاله بالا متوجه میشوید که چه نوشیدنی هایی را می توان با اسپرسوساز درست کرد؛ امیدورایم که با مطالعه مقاله فوق بتوانید به راحتی با قابلیت های دیگر دستگاه اسپرسوساز خود آشنا شوید و برای تهیه انواع نوشیدنی های گرم از آن استفاده نمایید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.