معرفی بهترین تلویزیون های ۲۰۲۱-۲۰۲۰ سونی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

 

تلویزیون سونی A8H

تلویزیون سونی A8H
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴k  ۲۰۲۰
صدا ۳۰ وات ۱۲۰ هرتز
OLED / پنل  WRBG ۳×USB
 سیستم عامل اندروید ۴×HDMI
گیرنده داخلی ساخت مالزی

 A8H از بهترین تلویزیون ۲۰۲۰-۲۰۱۹ سونی با صفحه نمایش OLED، کیفیت تصویر ۴K، موتور پردازشگر X1™ Ultimate و سرعت رفرش تصویر ۱۲۰ هرتز می باشد. تلویزیون A8H یک اولد رده بالا است که هر نوع محتوایی را با کیفیت تصویر باور نکردنی ارائه می دهد. این مدل نسخه ی پیشرفته ی A8G در سال ۲۰۱۹ است و با نسبت کنتراست بالایی که دارد برای اتاق های تاریک بسیار مناسب می باشد. همچنین این تلویزیون در اتاق هایی که نور زیادی دارد، برای جلوگیری از بازتاب نور عملکرد بالایی را ارائه می دهد. چنانچه در هر گوشه ای از تلویزیون بنشینید به لطف زاویه دید گسترده تصویر همچنان ثابت و دقیق باقی می ماند. 

بیشتر بخوانید:بهترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۱-۲۰۲۰

تلویزیون اولد سونی A8H دارای توان صدای ۳۰ وات است که با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos  بهترین کیفیت صدا و تصویر را به نمایش می گذارد. این تلویزیون هوشمند با استفاده از سیستم عامل اندروید و اتصال به اینترنت امکانات بی نظیری را به کاربر ارائه می دهد. با استفاده از فروشگاه اینترنتی Google Play می‌توانید دنیایی سرشار از فیلم‌، برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌ها را دانلود کنید. سایر ویژگی های هوشمند این تلویزیون شامل جستجوی صوتی و سازگاری با قابلیت Apple AirPlay می باشد. در جستجوی صوتی کاربر بدون نیاز به کنترل و تنها از طریق صدای خود با دستور به تلویزیون می تواند هر چیزی را جستجو کند.


تلویزیون سونی A8G

تلویزیون سونی A8G
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴k  ۲۰۱۹
صدا ۴۰ وات ۱۲۰ هرتز
OLED / پنل  WRBG ۳×USB
 سیستم عامل اندروید ۴×HDMI
گیرنده داخلی ساخت مالزی

تلویزیون سونی A8G یکی از بهترین تلویزیون های ۲۰۱۹ شرکت ژاپن با طرحی شیک و زیبایی می باشد. این مدل یک تلویزیون OLED با کیفیت تصویر ۴K است. A8G مجهز به موتور تصویر Processor X1™ Extreme است که موجب می شود کیفیت تصویر بی نظیری را ارائه دهد. به لطف توانایی این تلویزیون در تولید رنگ مشکی کامل و یکنواخت همانند دیگر تلویزیون های OLED، عملکرد عالی را در اتاق تاریک ارائه می دهد. زمان پاسخ دهی این تلویزیون تقریبا لحظه ای است و به همین دلیل تصویری صاف و شفاف را ارائه می دهد و هیچ تاری قابل مشاهده نیست. حتی زمانی که از اطراف، تلویزیون را تماشا می کنید دقت تصویر بالا است.

این تلویزیون اسمارت و با اتصال به اینترنت شما می توانید از فروشگاه سونی برنامه های دلخواهتان را دانلود کنید. قیمت تلویزیون سونی A8F نسبتا” بالا است اما این قیمت با توجه به کیفیت تلویزیون های OLED معقول است. سیستم صوتی تلویزیون سونی A8G شامل دو بلندگو با توان صوتی ۴۰ وات است. برخلاف اغلب اسپیکرها، در تلویزیون سونی A8F صدا از سراسر صفحه نمایش منتقل می شود و شما را در صدایی کاملاً هیجان انگیز غرق می کند. در واقع سونی از تکنولوژی Acoustic Surface برای این تلویزیون بهره گرفته که با ارائه صدا و تصویر همزمان سبب می شود تا بتوانید آهنگ های مورد علاقه تان را با نهایت کیفیت گوش کنید.


تلویزیون سونی X9500G

تلویزیون سونی X9500G
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴K  ۲۰۱۹
صدا ۲۰ وات ۱۲۰ هرتز
LED / پنل VA ۳×USB
 سیستم عامل اندروید ۴×HDMI
گیرنده داخلی ساخت مالزی

تلویزیون سونی X9500G بالاترین LED سونی با کیفیت تصویر ۴K است. اگر دقت تصویر برای شما در اولویت قرار دارد و از اهمیت زیادی برخوردار است این تلویزیون بهترین انتخاب می باشد. X9500G دارای پنل VA است که با ویژگی هایی چون موتور پردازشگر تصویر  Processor X1™ Ultimate و موتور ارتقاء دهنده باعث می شود تا این تلویزیون برای گیمرهایی که به دنبال یک تلویزیون با پاسخ دهی سریع هستند، به انتخاب خوبی تبدیل شود. این تلویزیون نسبت کنتراست بالا با یکنواختی مشکی چشمگیری را ارائه می دهد که برای کسانی که در نور کم تلویزیون را تماشا می کنند گزینه ای مناسب می باشد.

X9500G هم اسمارت است و هم مجهز به سیستم عامل اندروید است که کاربر پسند است. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و شما می توانید برنامه های مورد علاقه تان را از فروشگاه محتوا سونی دانلود کنید. سیستم صدای تلویزیون ۴K سونی دارای بلندگوهای Acoustic است که با توان صدای ۲۰ وات باعث می شود شما از شنیدن موسیقی های مورد علاقه یتان نهایت لذت را ببرید.


تلویزیون سونی X9000H

تلویزیون سونی X9000H
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴K  ۲۰۲۰
صدا ۲۰ وات ۱۲۰ هرتز
LED / پنل VA ۲×USB
 سیستم عامل اندروید ۴×HDMI
گیرنده داخلی  ساخت مالزی

تلویزیون X9000H محصولی رده بالا و از بهترین تلویزیون ۲۰۲۰-۲۰۱۹ سونی است که با کیفیت تصویر ۴k هر نوع محتوایی را به بهترین نحو نمایش می دهد. صفحه نمایش این تلویزیون با پنل VA بازتاب نور عملکرد بالایی دارد بنابراین X9000H هم برای اتاق های تاریک و هم برای اتاق های روشن بسیار مناسب است. همچنین این تلویزیون به لطف زمان پاسخگویی سریع صحنه های سریع را بدون هیچ گونه تاری به صورت سریع و شفاف نشان می دهد. بلندگوهای این تلویزیون در کنار قابلیت های DSEE و Cinematic S-Force Front Surround صدایی گیرا و واضح را با توان صدای ۲۰ وات به گوش می رساند.

از آنجا که تمامی تلویزیون های رده بالا هوشمند بوده X9000H نیز از این قاعده مستثناء نسیت. این تلویزیون با سیستم عامل اندروید و برنامه های متنوعی تولید شده است. به عنوان مثال جستجوی صوتی یکی از بهترین قابلیت هایی است که به کاربر اجازه می دهد بدون نیاز به تایپ کردن با جستجوی صوتی دستورات خود را به تلویزیون بدهد. همچنین این تلویزیون با دستگاه های اپل همچون iPhone، iPad یا Mac به طور کامل سازگاری دارد. قابلیت Airplay2 به کاربر اجازه می دهد محتوای موجود بر روی دستگاه های اپل را بر روی نمایشگر تلویزیون مشاهده کند


تلویزیون سونی X8000H

تلویزیون سونی X8000H
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴k  ۲۰۲۰
صدا ۲۰ وات ۶۰ هرتز
LED / پنل  IPS ۲×USB
 سیستم عامل اندروید  ۴×HDMI
گیرنده داخلی ساخت مالزی

X8000H سونی یکی از بهترین تلویزیون ۲۰۲۰-۲۰۱۹ با کیفیت تصویر ۴K می باشد که نسبت به مدل قبلی خود ( X8000G ) ارتقاء یافته است. صفحه نمایش این تلویزیون دارای یک پنل IPS با زاویه دید گسترده است که گزینه ای مناسب برای نشیمن های بزرگ می باشد. این تلویزیون در محیط هایی که دارای نور زیاد است عملکرد بهتری دارد تا محیط های تاریک؛ زیرا نسبت کنتراست متوسط آن موجب شده تا رنگ های مشکی در اتاق های تاریک خاکستری به نظر برسد. سرعت رفرش تصویر ۶۰ هرتز،  پشتیبانی از Dolby Vision و توان صدای ۲۰ وات نیز مربوط به این تلویزیون سری ۸ سونی است.

تلویزیون سونی X8000H با تأخیر در ورودی فوق العاده کم و زمان پاسخگویی مناسب، بهترین عملکرد را برای انواع کنسول های بازی ارائه می دهد. سیستم عامل Android، مرور گر وب، فروشگاه Google Play Store، قابلیت Apple Airplay و فرمان های صوتی Google Assistant، Voice Search و Alexa از قابلیت های کاربردی این تلویزیون ۲۰۲۰ می باشد


تلویزیون سونی X8000G

تلویزیون سونی X8000G
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴k  ۲۰۱۹
صدا ۲۰ وات ۶۰ هرتز
LED / پنل  IPS ۳×USB
 سیستم عامل اندروید  ۴×HDMI
گیرنده داخلی ساخت مالزی

تلویزیون X8000G از تلویزیون های ۴K و سری ۸ سونی است که در سال ۲۰۱۹ تولید شد. این تلویزیون دارای پنل IPS است که زاویه دید گسترده و اوج روشنایی خوبی را ارائه می‌دهد. این تلویزیون با زمان پاسخ دهی لحظه‌ای که دارد عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد. به طوری که با پخش صحنه های سریع هیچ گونه تاری در آن ها دیده نمی شود. متاسفانه عملکرد این تلویزیون در اتاق تاریک زیاد خوب نیست چراکه رنگ مشکی آن در محیط تاریک به صورت خاکستری ظاهر می ‌شود. این را نیز بدانید تاخیر ورودی این تلویزیون در حد متوسط است، ممکن است برای گیمرهای معمولی خوب باشد اما ممکن است برای گیمرهای حرفه‌ای رضایت بخش نباشد.

قابلیت هوشمند بودن به همراه سیستم عامل اندروید و بازدید از فروشگاه های مختلف اینترنتی و همچنین مرورگر Vewd مربوط به بخش هوشمند X8000G می باشد. این تلویزیون دارای قابلیت ۴K X-Reality™ PRO است و محتوایی را که دارای کیفیت پایین می باشد را ارتقاء می دهد و با کیفیت بالایی نشان می دهد. نوع بلندگوهای Bass Reflex همراه با توان صدای ۲۰ وات و همچنین فناوری های پاک سازی صدا، DSEE صدا و Cinematic S-Force Front Surround همگی از مشخصات سیستم صدای تلویزیون سونی محسوب می شوند که صدایی واضح و رسا را تولید می کنند.


معرفی بهترین تلویزیون ۲۰۲۱-۲۰۲۰ ال جی

تلویزیون ال جی C1

تلویزیون ال جی C1
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴K  ۲۰۲۱
صدا ۴۰ وات ۱۲۰ هرتز
OLED / پنل WRGB ۳×USB
 سیستم عامل WebOS  ۴×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی ساخت کره

تلویزیون ال جی C1 با دارا بودن امکانات و ویژگی‌های عالی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، هم برای استفاده‌های معمولی و خانگی و هم برای گیمینگ و تماشای حرفه‌ای فیلم، از بهترین تلویزیون‌های ال جی موجود در بازار است. اگر شما هم علاقه‌مند به گیمینگ هستید، C1 برای بازی‌های ویدیویی بسیار عالی بوده؛ چراکه با دارا بودن تأخیر ر ورودی بسیار پایین و زمان پاسخگویی سریع حرکت‌های سریع را روان و واضح نمایش می‌دهد. همچنین دارای پورت HDMI2.1 است و از قابلیت‌های ALLM و VRR پشتیبانی می‌کند که از دیگر شاخص‌های تأثیر گذار در گیمینگ به حساب می‌آیند. علاوه بر این به لطف برخورداری از نسبت کنتراست بالا برای بازی کردن در اتاق‌های تاریک کاملاً ایده‌آل است.

اولد C1 با داشتن پردازشگر α۹ Gen4 که محتواهای مختلف را به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کند، تصاویری فوق‌العاده و باکیفیت نمایش می‌دهد. همچنین در کنار آن با سیستم صوتی ۴۰ وات و تکنولوژی‌هایی همچون Dolby Digital و Dolby Atmos صدایی فراگیر و رسا در محیط پخش می‌کند. در بخش هوشمند این تلویزیون با سیستم عامل WebOS امکاناتی همچون مرورگر وب، قابلیت اتصال به موبایل و مرورگر وب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

تلویزیون ال جی C9

تلویزیون ال جی C9
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴K  ۲۰۱۹
صدا ۴۰ وات ۱۲۰ هرتز
OLED / پنل WRGB ۳×USB
 سیستم عامل WebOS  ۴×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی ساخت کره

تلویزیون OLED ال جی C9 یکی از بهترین تلویزیون‌های هوشمند اولد با کیفیت تصویر عالی و تولید سال ۲۰۱۹ است. این تلویزیون کیفیت تصویر و کنتراست فوق العاده‌ای دارد و دارای فریمی باریک با پایه های شیک و چشم نوازی است. برخورداری از تکنولوژی OLED امکان تولید رنگ مشکی مطلق را به این تلویزیون می دهد، بنابراین برای اتاق تاریک بسیار عالی است. همچنین زمانی که از زاویه‌های غیر مستقیم تلویزیون را تماشا می کنید تصویر دقیق باقی می ماند و این برای کسانی که نشیمن بزرگی دارند بسیار مناسب می باشد. عملکرد حرکتی و تاخیر ورودی این تلویزیون نیز بسیار عالی است و پاسخگوی خوبی برای گیمرها خواهد بود.

پردازنده هوشمند۲۰۱۹ ال جی از آن برای جدیدترین تلویزیون هایش استفاده کرده است تصاویری کاملاً واقعی و صدایی با کیفیت را به نمایش می گذارد. در واقع این پردازنده توسط هوش مصنوعی تلویزیون، کیفیت محتوای اصلی را تشخیص می دهد و با استفاده از الگوریتم به تجزیه و تحلیل محتوا می پردازد و تصاویری واضح و روشن با جزئیات را ارائه می دهد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و سیستم عامل webOS از ویژگی های هوشمند این تلویزیون است.


تلویزیون ال جی SM9000

تلویزیون ال جی SM9000
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴K  ۲۰۱۹
صدا ۴۰ وات ۱۲۰ هرتز
LED / پنل IPS ۳×USB
 سیستم عامل WebOS  ۴×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی ساخت کره

تلویزیون ال جی SM9000 از مدل های رده بالا و  سری ۹ ال جی در سال ۲۰۱۹ است. LG SM9000 یک تلویزیون با کیفیت تصویر SUHD و مجهز به پنل IPS بوده که با وجود زاویه دید گسترده و اوج روشنایی مناسب می تواند به خوبی تصاویر را برای شما به نمایش در بیاورد. این تلویزیون دارای ویژگی های عالی برای بازی همچون تأخیر ورودی بسیار کم، زمان پاسخ دهی سریع و پشتیبانی از فناوری جدید HDMI Forum VRR است. از طرفی دیگر SM9000 دارای زاویه دید گسترده همراه با فناوری نانوسل می باشد؛ که طیف گسترده ای از رنگ ها را به نمایش می گذارد. متاسفانه این تلویزیون همانند سایر تلویزیون های پنل IPS در اتاق تاریک عملکرد مناسبی را ارائه نمی دهد؛ زیرا نمی تواند رنگ مشکی عمیق و یکنواختی را نمایش دهد.

SM9000 یک تلویزیون اسمارتو با اتصال به اینترنت شما می توانید برنامه های مورد علاقه تان را دانلود کنید و در صفحات وب بگردید. قابلیت ۴K Upscaler در این تلویزیون محتوای با کیفیت پایین را تا حد ۴k ارتقاء می دهد و آن را با کیفیت بالاتری نمایش می دهد. بخش صدای تلویزیون ال جی همراه با بلندگوهای ۲.۲ کاناله و توان صدای ۴۰ وات همراه با ساب ووفر داخلی در نظر گرفته شده است. همچنین چهار پورت HDMI و سه پورت USB، پورت LAN، ورودی RF، ریموت کنترل هوشمند و قابلیت بلوتوث نیز همگی برای تلویزیون ال جی SM900 تعریف شده اند


تلویزیون ال جی NANO80

تلویزیون ال جی nano80
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴k  ۲۰۲۰
صدا ۲۰ وات ۶۰ هرتز
LED / پنل IPS ۲×USB
 سیستم عامل webOS ۴×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی ساخت کره

تلویزیون ال جی NANO80 یکی از جدیدترین تلویزیون های ۲۰۲۰ ال جی با تکنولوژی نانوسل است. نانوسل به نمایش رنگ های جذاب و خیره کننده در تصاویر کمک می کند. پنل این تلویزیون IPS است که زاویه دید گسترده ای را فراهم می کند، بنابراین شما از هر زاویه ای تلویزیون را تماشا کنید کیفیت تصویر همچنان دقیق خواهد بود و هیچ تغییری نمی کند. سیستم عامل webOS و قابلیت اتصال به اینترنت از امکانات بخش هوشمند این تلویزیون است که امکان دسترسی به هر گونه محتوایی در فضای مجازی را فراهم می کند و از فروشگاه ال جی نیز می توانید برنامه های مورد نیازتان را دانلود کنید. کنترل جادویی و جسجوی صوتی Google Assistant نیز از دیگر ویژگی های جذاب این تلویزیون هستند که امکان کنترل راحت تر و سریع تر تلویزیون را فراهم می کنند. 

عملکرد حرکتی NANO80 با وجود تاخیر ورودی پایین و زمان پاسخ دهی لحظه ای عالی است که این برای گیمرها راضی کننده خواهد بود. قسمت صوتی تلویزیون نیز از دو عدد بلندگو با توان صوتی ۲۰ وات تشکیل شده است که با وجود پشتیبانی از Clear Voice III ، و ULTRA Surround صدایی واضح و همه جانبه را تولید می کند. از دیگر امکانات این تلویزیون می توان به پورت های HDMI، USB، Optical، LAN، گیرنده های DVB-C ،DVB-S، DVB-T2، DVB-S2 ، قابلیت ضبط و قابلیت ارتقاء تصویر بی کیفیت به ۴K اشاره کرد.

معرفی بهترین تلویزیون ۲۰۲۱-۲۰۲۰ سامسونگ

تلویزیون سامسونگ Q80T

تلویزیون سامسونگ Q80T
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴k  ۲۰۲۰
صدا ۲۰ وات ۶۰ هرتز
LED / پنل IPS ۲×USB
 سیستم عامل webOS ۴×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی ساخت کره

Q80T بهترین تلویزیون ۲۰۲۰-۲۰۱۹ سونی با صفحه نمایش کیولد است. این تلویزیون با ویژگی هایی چون کیفیت تصویر ۴K، پنل VA، تکنولوژی QLED، سرعت رفرش تصویر ۱۲۰ هرتز، پردازنده تصویر Quantum Processor 4K و پشتیبانی از استاندارد Quantum HDR همراه می باشد. صفحه‌نمایش تلویزیون های QLED از لحاظ روشنایی بسیار عالی عمل می کنند همچنین حجم رنگ ها توسط تکنولوژی QLED به صورت روشن و طبیعی بر روی نمایشگر نشان داده می شود. این تلویزیون به دلیل لایه “Ultra Views Angle” زاویه دید خوبی دارد؛ بنابراین هنگام مشاهده تلویزیون از اطراف دقت و کیفیت تصویر از بین نمی رود. به علاوه این تلویزیون دارای تأخیر در ورودی یایین و نرخ تجدید متغیر (VRR) است که ممکن است برای طرفداران کنسول های بازی خبر خوبی باشد. 

 تلویزیون کیولد سامسونگ Q80T علاوه بر سیستم عامل تایزن، قابلیت اتصال به اینترنت و مرور گر با امکانات متنوعی همراه است. Q80T همانند سایر تلویزیون ها به فرمان های صوتی نظیر Google Assistant, Bixby و Alexa مجهز می باشد. این تلویزیون دارای یک ریموت کنترل چند منظوره است که به وسیله ی آن می توان تمامی دستگاه‌های سازگار و متصل به تلویزیون را شناسایی و کنترل کرد. برنامه هوشمند SmartThings نیز یکی از برنامه های جذاب این تلویزیون به شمار می آید که امکان کنترل سایر دستگاه‌های هوشمند در منزل همچون لوازم آشپزخانه را به کاربر می دهد. بلندگوهای تلویزیون Q80T سامسونگ  با استفاده از دو کانال مجزا توان صدای ۶۰ وات را پخش می کنند.


تلویزیون سامسونگ Q70R

تلویزیون سامسونگ Q70R
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴k  ۲۰۱۹
صدا ۴۰ وات ۱۲۰ هرتز
QLED / پنل VA ۲×USB
 سیستم عامل تایزن  ۴×HDMI
گیرنده داخلی  ساخت مصر

تلویزیون سامسونگ Q70R یکی از بهترین تلویزیون های ۲۰۲۰-۲۰۱۹ و از سری نمایشگرهای ۴K با تکنولوژی QLED می باشد. این تلویزیون با وجود پنل VA دارای کنتراست فوق العاده، یکنواختی عالی در صفحه سیاه و روشنایی خیره کننده می باشد که همین موارد این تلویزیون را برای هر دو اتاق تاریک و روشن مناسب می‌کند. همچنین این محصول از طیف گسترده ای از رنگ ها و حتی نورهای کم رنگ نیز پشتیبانی می کند که به تولید رنگ های اشباع و واضح و همچنین برجسته سازی محتوای HDR کمک می کند. عملکرد حرکتی آن بسیار عالی است به صورتی که دارای نرخ رفرش تصویر ۱۲۰ هرتز و زمان پاسخ دهی کم است. علاوه بر این دارای فناوری سرعت رفرش متغیر است که تجربه هر طیفی از بازی های ویدیویی را امکان پذیر می کند و انتخابی عالی برای گیم است.

مجهز به سیستم عامل Tizen است که کار با آن بسیار راحت است. فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ دارای تنوع خوبی از نظر تعداد برنامه می باشد و مطمئناً برنامه مورد نظر خود را در آن پیدا خواهید کرد. از جمله برنامه های این تلویزیون می توان به پخش فیلم از یوتیوب و نتفلیکس اشاره کرد. سیستم صوتی این تلویزیون دارای دو بلندگو با توان ۴۰ وات می باشد که صدایی بلند و با کیفیت بالا را ارائه می دهد


 

تلویزیون سامسونگ Q60T

تلویزیون سامسونگ q60t
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴k  ۲۰۲۰
صدا ۲۰ وات ۶۰ هرتز
QLED / پنل VA ۲×USB
 سیستم عامل تایزن  ۳×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی ساخت مصر

سامسونگ Q60T یک تلویزیون ۴K با تکنولوژی QLED است که در سال ۲۰۲۰ تولید شده است. طراحی این تلویزیون همانطور که در تصویر بالا می بنید بسیار زیبا است و ظاهر مدرنی به نشیمن شما می بخشد. این تلویزیون دارای پنل VA است که کیفیت و کنتراست بالایی را ارائه می دهد اما مثل همه پنل های VA، زاویه دید ضعیفی دارد. همچنین این تلویزیون اسمارت بوده و با  وجود سیستم عامل تایزن و قابلیت اتصال به اینترنت می توانید برنامه های دلخواهتان را از فروشگاه مخصوص سامسونگ دانلود کرده و به فیلم ها و ویدیو های مورد علاقه تان دسترسی داشته باشید و از تماشای تلویزیون لذت ببرید.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ مجهز به بلندگوهای ۲ کاناله با توان صوتی ۲۰ وات و پشتیبانی از فرمت صوتی Dolby Digital Plus است که در نهایت صدایی واضح و با کیفیت را ارائه می دهد. قابلیت DLNA در این تلویزیون این امکان را فراهم می کند تا بتوانید گوشیتان را به تلویزیون وصل کرده و محتوای گوشی را روی صفحه بزرگ تلویزیون ببینید. همچنین پورت های USB، HDMI، سنسور Eco، دستیار صوتی Google Assistant، برنامه هوشمند SmartThings، قابلیت بلوتوث، منو فارسی، حافظه داخلی و کنترل جادویی از دیگر امکانات تلویزیون سامسونگ محسوب می شوند.


تلویزیون سامسونگ TU8500

تلویزیون سامسونگ TU8500
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴k  ۲۰۲۰
صدا ۲۰ وات ۶۰ هرتز
LED / پنل VA ۲×USB
 سیستم عامل تایزن  ۳×HDMI
گیرنده داخلی و خارجی ساخت مصر

تلویزیون سامسونگ TU8500 با داشتن کیفیت تصویر ۴K، پنل VA، سرعت رفرش تصویر ۱۲۰ هرتز و توان صدای ۲۰ وات جزو برترین ال ای دی های ۲۰۲۰ محسوب می شود. شرکت سونی در سال ۲۰۲۰ با به کار بردن پردازنده‌ی جدید Crystal Processor 4K در این تلویزیون توانست تلویزیون های خود را به نوعی ارتقاء دهد. Crystal Processor با پردازش دقیق اطلاعات جزئیات تصاویر را با رنگ های واقعی و وضوح بالا نشان می دهد.

اگر بخواهیم بخش هوشمند این تلویزیون را بررسی کنیم به امکانات و قابلیت های زیادی دست می یابیم. به عنوان مثال مرورگر وب، سازگار با دستگاه‌های اپل، جستجوی صوتی، قابلیت اتصال به موبایل و اینترنت از ویژگی های هوشمند تلویزیون سامسونگ TU8500 می باشد که سرگرمی های متنوعی را برای کاربران فراهم می کند. همچنین به کمک برنامه هوشمند SmartThings می توانید کنترل تمامی دستگاه های هوشمند در منزل را در دست بگیرید و به راحتی مدیریت کامل را داشته باشید.


تلویزیون سامسونگ RU7100

تلویزیون سامسونگ ru7100
ویژگی های کلیدی
کیفیت ۴K  ۲۰۱۹
صدا ۲۰ وات ۱۲۰ هرتز
LED / پنل VA ۲×USB
 سیستم عامل تایزن  ۳×HDMI
گیرنده داخلی  ساخت کره

تلویزیون سامسونگ RU7100 یک LED خوب و با کیفیت و از بهترین تلویزیون های ۲۰۲۰-۲۰۱۹ است که در کل دارای کیفیت تصویر ۴K و کنتراست مناسبی است. با توجه به نسبت کنتراست اصلی بالا، می تواند رنگ سیاه عمیق را نمایش دهد، و برای اتاق تاریک مناسب است، هر چند که، اون فاقد ویژگی لوکال دایمینگ، برای بهبود عملکرد در اتاق تاریک است. این تلویزیون دارای یکنواختی خاکستری خوب و دقت رنگ عالی است. این تلویزیون طیف رنگ وسیعی ندارد و نمی تواتد زیاد روشن باشد، بخصوص در محتوای HDR. عملکرد حرکتی این تلویزیون متوسط است، اما تاخیر ورودی به میزان قابل توجهی کم است، که باعث می شود تلویزیون بسیار پاسخگو باشد؛ و این چیزی است که گیمرها دوست دارند.

این تلویزیون اسمارت و مجهز به سیستم عامل Tizen است که کار با آن راحت است و با مراجعه به فروشگاه سامسونگ به برنامه های متنوعی دسترسی خواهید داشت. RU7100 دارای دو عدد بلندگو با توان صوتی ۲۰ وات است که صدای تقریبا بلند‌ و با کیفیتی را ارائه می دهد. این تلویزیون قابلیت های دیگری چون قابلیت ConnectShare، سنسور اکو، خاموش شدن خودکار، TV to Mobile ، و برعکس، پورت های USB و HDMI، خروجی دیجیتال و قابلیت اتصال به موبایل از خصوصیات و مشخصات تلویزیون سامسونگ RU7100 به حساب می آیند.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.