بهترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۱-۲۰۲۰

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

بهترین تلویزیون سامسونگ 

ما در این مطلب از زومیلو قصد داریم بهترین تلویزیون سامسونگ در سال ۲۰۲۱ را خدمت شما معرفی کنیم؛ اگر چه هنوز به صورت رسمی مدل های ۲۰۲۱ شرکت سامسونگ عرضه نشده است اما ما قصد داریم مدل هایی که تا به امروز توانسته اند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند به شما معرفی کنیم. به دلیل تنوع محصولات سامسونگ در سال های اخیر ما به بررسی بهترین مدل های هر سری در هر سال به صورت جداگانه می پردازیم پس با ما همراه باشید.

مقایسه سامسونگ با سایر برند های دیگر

نقاط قوت

  • متعادل هستند : به طور کلی تلویزیون های سامسونگ نمی‌توانند در یک استفاده خاص بهترین باشند مثلا فقط مختص حالت فیلم یا ورزش نیستند بلکه در تمام جنبه ها، تلویزیون های خوبی بوده و برای گیمینگ بسیار مناسب هستند.
  • کیفیت تصویر مناسب است : کیفیت تصاویر آن ها خوب بوده و میزان تأخیر در ورودی نیز بسیار کم است.
  • قیمت مناسب : در کل قیمت تلویزیون های سامسونگ نسبت به برندهای دیگر پایین تر است.

نقاط ضعف

  • لرزش : حتی در تلویزیون های مدل بالا‌ که فرکانس آن‌ها ۱۲۰ هرتز می‌باشد قابلیت حذف لرزش را ندارد. همچنین این تلویزیون‌ها ویژگی motion interpolation را از قلم انداخته اند.
  • قیمت بالا : قیمت تلویزیون سامسونگ در مدل های بالارده به نسبت امکانات و مدل های سایر برندها بیشتر است. فارغ از قیمت، تلویزیون های سامسونگ با کیفیت خوب و همچنین طراحی جذاب و ویژگی های هوشمند زیاد همه را تحت تاثیر قرار می‌دهند. این تلویزیون ها نقص عمده‌ای ندارند و با امکانات مناسبی که ارائه می دهند جزو بهترین تلویزیون های بازار هستند. 
مدل ۲۰۲۰ مدل ۲۰۱۹ مدل ۲۰۱۸

بررسی مدل های مختلف سامسونگ

ما در اینجا قصد داریم تلویزیون های سامسونگ را هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ سال تولید بررسی کنیم. هر چه حروف انگلیسی بالاتر باشند یعنی از لحاظ تولید، جدیدتر هستند و هرچه اعداد بالاتر باشند، سری آن ها بالاتر، امکانات بیشتر و به تبع آن قیمت ها نیز بالاتر است. در ادامه به بررسی بهترین تلویزیون های سامسونگ خواهیم پرداخت.

بالاترین و عالی ترین مدل ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹  سری Q
مدل های ۲۰۲۰ سری T
مدل های ۲۰۱۹ سری R
مدل های ۲۰۱۸ سری N
مدل های ۲۰۱۷ سری M
مدل های ۲۰۱۶ سری K
مدل های ۲۰۱۵ سری J
مدل های ۲۰۱۴ سری H
مدل های ۲۰۱۳ سری F

شرکت کره ای سامسونگ از سال ۲۰۱۷ در تلویزیون های سری Q که از فناوری عالی QLED که رقیب OLED بوده استفاده کرده است و مدل های خوبی را با این تکنولوژی به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون ها مثل مدل های قدیمی تر با سیستم عامل تایزن راه اندازی می شوند و ویژگی های هوشمند خوبی دارند. همچنین به دلیل تأخیر در ورودی کم برای بازی عالی هستند. با ادامه مطلب همراه باشید تا معرفی کاملی از این تلویزیون ها را در اختیارتان قرار دهیم. 

ویژگی های فناوری QLED

  • بهترین ابزار برای پخش محتوای HDR است.
  • طول عمر آن ها زیاد است.
  • قیمت کمتر نسبت به تلویزیون های OLED ال جی
  • مشکل سوختن دائمی مثل تلویزیون های OLED را ندارند.

این در حالی است که شرکت رقیب سامسونگ یعنی ال جی به سرعت در ساخت تلویزیون های خود از فناوری OLED استفاده می کند که واقعاً هم وسعت رنگ تلویزیون های اولد ال جی گسترده است و هم یکنواختی سیاه آن ها فوق العاده است. تنها عیبی که می شود به تلویزیون های OLED ال جی گرفت قیمت بالا و مشکل سوختن دائمی با نمایش تصویر ثابت برای مدت زمان طولانی است. به دلیل طولانی بودن مطلب لینک هایی در دکمه های زیر گنجانده شده تا دسترسی سریع و راحت به بخش های مختلف مطلب داشته باشید.

بهترین تلویزیون سامسونگ سری Q سال ۲۰۲۰

تلویزیون سامسونگ Q80T

تلویزیون سامسونگ q80t

تلویزیون سامسونگ Q80T از بهترین تلویزیون های ۲۰۲۰ است. این تلویزیون با تکنولوژی QLED تصاویری بسیار با کیفیت و واضح را به نمایش می گذارد. رزولوشن ۴K، بهره مندی از پردازنده Quantum Processor 4K و البته فناوری نور پس زمینه Direct Full Array 12X باعث خلق تصاویری بی نظیر در این تلویزیون شده است. این تلویزیون با امتیاز عالی مدلی بالاتر از Q70T می باشد. بازتاب نور عالی و پنل VA نیز به افزایش روشنایی و کنتراست در تصاویر کمک می کنند. به لطف زمان پاسخگویی آنی، تأخیر در ورودی بسیار ناچیز و پشتیبانی از HDMI 2.1 جزو بهترین تلویزیون ها برای PS5 و Xbox Series X است. تلویزیون سامسونگ Q80T از تلویزیون های پیشنهادی زومیلو برای گیمینگ و مانیتورینگ می باشد.

صدایی با توان ۶۰ وات توسط ۶ کانال خروجی شامل بلندگو و ووفر پخش می شود و صدایی فوق العاده با کیفیت و بدون نویز را به گوش شنونده می رساند. سیستم عامل تایزن در تلویزیون Q80T رابط کاربری بسیار راحت و روانی دارد. این سیستم عامل امکاناتی هوشمند از جمله اتصال سریع به اینترنت از طریق Wi-Fi، پشتیبانی از دستیارهای صوتی Bixby ،Google Assistant و Alexa، اتصال به گوشی موبایل از طریق Mirroring و DLNA را برای کاربران فراهم می کند تا در کنار کیفیت تصویر عالی، امکاناتی هوشمند و مدرن را در اختیار خریداران قرار دهد.

تلویزیون سامسونگ Q70T

تلویزیون سامسونگ q70t

تلویزیون سامسونگ Q70T از تلویزیون های زیبا و باکیفیت سری QLED در سال ۲۰۲۰ است. این تلویزیون با طراحی منحصربفردی که دارد جلوه ای شیک به محیط اطراف خود می بخشد. تلویزیون کیولد تصاویر را در رزولوشن ۴K نمایش می دهد. پردازنده تصویر تلویزیون Quantum Processor 4K است و به کمک قابلیت Quantum HDR تصاویری با کیفیت بی نظیر ارائه می دهد. اوج روشنایی تلویزیون بسیار مناسب بوده و در محیط های روشن و تاریک عملکرد عالی خواهد داشت. بهره گیری از صفحه نمایش VA با افزایش نسبت کنتراست همراه بوده اما زاویه دید نسبتاً محدودی خواهد داشت. تلویزیون Q70T تأخیر در ورودی بسیار ناچیزی داشته و تاری تصویر را با قابلیت FreeSync به حداقل می رساند. صدای با کیفیت از طریق ۲ بلندگو با توان ۲۰ وات در تلویزیون سامسونگ Q70T پخش می شود. از امکانات هوشمندی که این تلویزیون در اختیار کاربران قرار می دهد می توان به دسترسی سریع به اینترنت، پشتیبانی از دستیار های صوتی Bixby ،Google Assistant و Alexa، اتصال راحت به گوشی موبایل، قابلیت Ambient Mode+ و Mirroring اشاره کرد. از طریق پورت های ورودی رایج همچون HDMI، USB، خروجی صدای دیجیتال و LAN ارتباط با سایر دستگاه های خارجی در تلویزیون سامسونگ Q70T فراهم شده است. 

تلویزیون سامسونگ Q60T

بهترین تلویزیون سامسونگ Q60T

تلویزیون سامسونگ Q60T یکی از بهترین تلویزیون های ۲۰۲۰ سامسونگ با تکنولوژی QLED است که موجب نمایش تصاویری خیره کننده می شود. رزولوشن این تلویزیون ۴K است که در کنار موتور پردازشگر تصویر Quantum Processor Lite و قابلیت Quantum HDR و دیگر فرمت های آن، تصاویری بسیار با کیفیت و با کنتراست بالا را به نمایش می گذارد. پنل این تلویزیون VA است که رنگ مشکی عمیق را به خوبی نمایش داده و موجب نمایش تصاویر با کنتراست بالا می شود. اما زاویه دید ضعیفی دارد و زمانی که از زاویه های غیر مستقیم تلویزیون را تماشا می کنید کیفیت تصویر آن تا حدی پایین می آید. در نتیجه برای اتاق های بزرگ با مبلمان گسترده مناسب نیست. بخوانید»  بهترین تلویزیون تا ۵ میلیون چه مدلی بخرم؟

بهترین تلویزیون سامسونگ سری سال ۲۰۲۰

تلویزیون سامسونگ TU8500

تلویزیون سامسونگ TU8500

تلویزیون سامسونگ TU8500 از تلویزیون های با کیفیت سامسونگ است که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و طی مدت زمان کوتاهی به تولید انبوه رسید. این تلویزیون تصاویر را با کیفیت ۴K نمایش می دهد. استفاده از پردازنده Crystal Processor 4K، کنتراست فوق العاده و قابلیت HDR با افزایش کیفیت تصویر در تلویزیون TU8500 همراه خواهد بود. از قابلیت های جالب این تلویزیون می توان به Ambient Mode اشاره کرد. این قابلیت امکان قرار دادن عکس دلخواه را در زمان خاموش بودن تلویزیون فراهم می کند.

وجود سیستم عامل هوشمند تایزن امکانات عالی همچون رابط کاربری ساده و راحت را در اختیار کاربران قرار می دهد. قابلیت Mirroring در این تلویزیون امکان به اشتراک گذاری محتوای گوشی روی صفحه نمایش تلویزیون را فراهم می کند. با Multi View می توانید صفحه نمایش تلویزیون را به دو بخش مجزا تقسیم کنید. دیگر امکانات هوشمند تلویزیون شامل اتصال به Wi-Fi و بلوتوث، اتصال به گوشی از طریق Mirroring و DLNA و پشتیبانی از دستیار صوتی مخصوص سامسونگ یعنی Bixby است. سیستم صوتی ۲ کاناله با توان خروجی ۲۰ وات باعث پخش صدایی مناسب شده و به کمک Dolby Digital Plus کیفیت پخش صدا را تا حد زیادی افزایش می دهد.

پورت های HDMI، USB، کامپوزیت، LAN و Digital Audio Out از کاربردی ترین راه های ارتباط با سایر دستگاه های خارجی در تلویزیون سامسونگ TU8500 می باشد. تلویزیون TU8500 تا حدی مشابه مدل پایین تر خود یعنی TU8000 است و از برخی لحاظ بهتر از TU8000 عمل می کند. ما در زومیلو به مقایسه TU8500 با TU8000 پرداخته ایم که با کلیک در اینجا به مطلب مربوطه منتقل می شوید تا مقایسه ای کلی بین این مدل های عالی را ببینید. به طور کلی TU8500 بهترین تلویزیون سری T سال ۲۰۲۰ است. 

تلویزیون سامسونگ TU8000

بهترین تلویزیون سامسونگ TU8000

تلویزیون سامسونگ TU8000 یکی از بهترین تلویزیون های ۲۰۲۰ با کیفیت تصویر ۴K و پنل VA است که نسبت کنتراست بالایی دارد و برای محیط هایی با نور کم عالی است. همچنین قابلیت HDR را هم پشتیبانی می کند که به پردازش رنگ ها می پردازد و محتوای HDR را با بهترین کیفیت نمایش می دهد. سرعت رفرش تصویر این تلویزیون ۱۲۰ هرتز بوده و تصاویر صاف و بدون تاری را نمایش می دهد. TU8000 یک تلویزیون هوشمند و مجهز به سیستم عامل تایزن است و با اتصال آن به اینترنت امکانات زیادی را در اختیار کاربر می گذارد. دستیار صوتی و قابلیت اتصال به موبایل نیز از ویژگی های هوشمند این تلویزیون هستند.

سیستم صوتی این تلویزیون شامل دو عدد بلندگو با توان صوتی ۲۰ وات است. به لطف پشتیبانی از قابلیت Dolby Digital Plus صدایی با کیفیت و بدون نویز را در محیط پخش می کند. گیرنده دیجیتال و DVB-S، حسگر Eco، پورت‌های USB، HDMI ، LAN و حالت Ambient Mode از دیگر امکانات این تلویزیون بی نظیر می ‌باشد.  بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ TU8000

تلویزیون سامسونگ TU7000

بهترین تلویزیون سامسونگ TU7000

تلویزیون سامسونگ TU7000 یکی از بهترین تلویزیون های سری ۷ سامسونگ و تولید سال ۲۰۲۰ است که طراحی شیک و زیبایی هم دارد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر ۴K با پنل VA است که با کمک پردازنده تصویر Crystal Processor 4K تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا را نمایش می دهد. فناوری PurColor نیز یکی از فناوری‌هایی است که به زیبایی و ارتقای کیفیت تصاویر کمک می‌کند. همچنین محتوای بی کیفیت را تا حد ۴K ارتقاء می دهد. قابلیت هوشمند همراه با سیستم عامل تایزن و قابلیت اتصال به اینترنت از ویژگی های بخش هوشمند این تلویزیون است. این سیستم عامل امکانات سرگم کننده ای چون وبگردی ، دانلود برنامه های مختلف و تماشای آنلاین فیلم و سریال را برای کاربر فراهم می کند. دستیار های صوتی Google Assistant ,Bixby و Alexa نیز از دیگر ویژگی های هوشمند این تلویزیون است که کنترل و استفاده از تلویزیون را راحت و سریع تر می کند.

همچنین قابلیت اتصال به موبایل از طریق Wifi-Direct را دارد و شما می توانید محتوای روی گوشی را در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون تماشا کرده و لذت ببرید. بخش صوتی این تلویزیون متشکل از دو بلندگو با توان صوتی ۲۰ وات است که با پشتیبانی از فناوری Multiroom Link صدایی رسا و فراگیر را ارائه می دهد.  بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ TU7000

بهترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۱۹

تلویزیون های ۲۰۱۹ شامل سری Q و سری R است. شرکت سامسونگ در سری ۲۰۱۹ تلویزیون های QLED، صفحه پنل های بزرگی را ارائه داده است. این شرکت تمام مدل های سری Q را با دو اندازه ۷۵ و ۸۲ نیز اینچ تولید کرده است. تلویزیون ۸K مدل Q900 حتی از این هم فراتر رفته و در اندازه های ۸۲ اینچ و ۹۸ اینچ هم تولید شده است. تنها تلویزیون هایی می‌توانند تفاوت ۴K و ۸K را نشان دهند که صفحه نمایش آن ها خیلی بزرگ باشد. بنابراین تولید این اندازه های بزرگ در این زمینه می‌تواند کاری منطقی باشد.
سری تلویزیون‌های گران‌قیمت Q90 و Q80 همه از فناوری Ultra Viewing Angle سامسونگ برخوردار هستند. این قابلیت به گفته‌ی سامسونگ، با بازسازی ساختار پنل تلویزیون، نور پس‌زمینه را به‌طور یکنواخت در صفحه پخش می‌کند. این طراحی جدید صرف‌نظر از موقعیت و زاویه‌ی دید مناسبی که در اختیار بیننده قرار می دهد، تصویری خیره‌کننده در صفحه نمایش تلویزیون به ‌ارمغان می‌آورد.

بهترین تلویزیون سامسونگ

سری‌های Q90 و Q80 و Q70 هم از قابلیت Full-Array Local Dimming بهره می‌برند که باعث می‌شود پنل LED بتواند روشنایی را با صحنه تطبیق دهد یا در صورت لزوم خاموش شده و در نتیجه، کنتراست بالا و سطح سیاه عمیقی در تصاویر ایجاد شود.

بهترین تلویزیون سامسونگ سری Q سال ۲۰۱۹

تلویزیون سامسونگ Q70R

بهترین تلویزیون سامسونگ مدل Q70R

تلویزیون سامسونگ Q70R جدیدترین محصول سال ۲۰۱۹ می باشد که از اندازه بزرگ ۵۵ اینچی برخوردار است. تکنولوژی QLED، کیفیت تصویر ۴K همراه با موتور پردازنده Quantum Processor 4K، نرخ حرکت تصویر ۲۰۰ هرتز (از بین بردن تاری های تصویر)، پنل VA نمایشگر، شاخص کیفیت تصویر ۳۳۰۰PQI و همچنین تکنولوژی نمایش رنگ ۱۰۰ درصدی به منظور نمایش حجم بالایی از رنگ ها وجود دارند. همچنین استاندارد تصویر Quantum HDR 8x با تجزیه کردن رنگ ها و نمایش طبیعی آنها همگی مشخصات بخش تصویری تلویزیون سامسونگ را تشکیل می دهند. بخش اسمارت تلویزیون سامسونگ شامل امکاناتی همچون قابلیت اتصال به اینترنت، صفحه Smart Hub، دستیار صوتی Bixby، مرورگر وب، دستیار صوتی Google Assistant، سازگاری با دستیار صوتی Alexa، اشتراک گذاری از طریق ConnectShare به منظور پخش مستقیم فیلم ها از USB و پخش راحت آنها است. همچنین امکان اشتراک گذاری محتوای گوشی از طریق Mirroring ،DLNA و Wi-Fi Direct در این تلویزیون فراهم شده است.بخوانید»  مقایسه تلویزیون های سونی با ال جی

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ با قدرت بالای ۴۰ وات متشکل از بلندگوهای ۲.۱ کاناله، ساب ووفر داخلی و ویژگی هایی همچون پشتیبانی از Dolby Digital Plus است. از دیگر قابلیت های تلویزیون سامسونگ Q70R می توان به هوش مصنوعی AI ThinQ، پشتیبانی از برنامه SmartThings، قابلیت اتصال به گوشی موبایل اشاره کرد. همچنین وجود پورت LAN جهت اتصال از طریق کابل به اینترنت، پورت های USB، HDMI، کنترل دستگاه های متصل به HDMI از طریق (Anynet+™ (HDMI-CEC، قابلیت PVR (دستگاه ضبط تصویر دیجیتال)، سنسور اکو، پشتیبانی از برنامه راهنمای الکترونیکی EPG، خروجی صوتی (Optical) و ورودی RF (آنتن) از دیگر امکانات مربوط به تلویزیون Q70R هستند.

تلویزیون سامسونگ Q60R

بهترین تلویزیون سامسونگ مدل Q60R

تلویزیون سامسونگ Q60R یکی از بهترین مدل های QLED است که در سال ۲۰۱۹ تولید شده است. تکنولوژی QLED موجب روشنایی بالا، افزایش دقت رنگ و در نتیجه نمایش تصاویری کاملاً طبیعی و واقعی می شود. از امکانات هوشمند برجسته در این تلویزیون می توان به قابلیت اتصال به اینترنت و وجود سیستم عامل تایزن اشاره کرد که امکانات زیادی را در اختیار کابر می گذارد. این سیستم عامل امکان دسترسی نامحدود به انواع محتوا را در فضای مجازی فراهم می کند. دستیار صوتی Bixby ، هوش مصنوعی و ریموت کنترل هوشمند نیز از دیگر ویژگی های هوشمند این تلویزیون هستند. قابلیت ۴K Upscaler نیز در این تلویزیون محتوای بی کیفیت را به کیفیت ۴K ارتقاء می دهد.

سیستم صوتی این تلویزیون شامل بلندگوهای دو کاناله با توان صوتی ۲۰ وات است. با وجود پشتیبانی از فناوری Dolby Digital Plus صدایی واضح و بدون نویز را منتشر می کند. از روش های اشتراک گذاری در این تلویزیون می توان Mirroring ، DLNA و Wi-Fi Direct را نام برد. با استفاده از این قابلیت ها می توان دیگر دستگاه های هوشمند مثل گوشی، تبلت و … را به راحتی به تلویزیون وصل کرده و از تماشای محتوای آن در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت برد

سری R سال ۲۰۱۹

تلویزیون سامسونگ RU7100

بهترین تلویزیون سامسونگ مدل RU7100

تلویزیون سامسونگ RU7100 دارای کیفیت تصویر ۴K، پنل VA، و همچنین دارای قابلیت های تصویری همچون فناوری رنگ PurColor با امکان تولید رنگ هایی جذاب و طبیعی، استاندارد تصویر HDR (تفکیک پذیری رنگ ها و نمایش دقیق آنها) است. نرخ حرکت تصویر ۱۰۰هرتز، نمایش جزئیات و وضوح خیره کننده با UHD Dimming و نیز موتور تصویر UHD Engine از دیگر ویژگی های مربوط به بخش تصویر تلویزیون می باشد که در کل باعث خلق تصاویری فوق العاده با کیفیت و طبیعی می شوند. سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ مجهز به توان ۲۰ وات همراه با بلندگوهای ۲ کاناله و پشتیبانی از فرمت Dolby Digital Plus است.

تلویزیون سامسونگ RU7300

بهترین تلویزیون سامسونگ RU7300

این تلویزیون هوشمند بوده و با اتصال ان به اینترنت می توانید از صفحات مختلف وب بازدید کنید و در عین حال نیز به کمک سیستم عامل تایزن آن به محتواهای مختلف دسترسی کامل داشته باشید. سیستم صدای تلویزیون ۲۰۱۹ سامسونگ از قدرت ۲۰ وات بهره می برد که به کمک بلندگوهای دو کاناله آن می توانید از صدایی شفاف و گیرا برخوردار شوید. همچنین وجود پردازنده چهار هسته ای در تلویزیون سامسونگ کمک می کند تا برنامه ها به راحتی اجرا شوند.

از دیگر امکانات تلویزیون سامسونگ می توان به گیرنده دیجیتال DVB-T اشاره داشت که شبکه های داخلی را نمایش می دهد. راه های مختلفی برای اشتراک گذاری محتوا به صورت هوشمند برای این تلویزیون وجود دارد که از میان آنها می توان به قابلیت ارتباط مستقیم به کمک Wi-Fi Direct، قابلیت Mirroring و همچنین DLNA اشاره کرد. همچنین به وسیله سه عدد پورت HDMI و دو عدد پورت USB نیز می توانید محتوای مختلف را در صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید.

بررسی بهترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۱۸

تلویزیون های ۲۰۱۸ شامل سری Q و سری N است. تلویزیون سامسونگ Q9FN بهترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۱۸ می‌باشد. این تلویزیون از نوع تلویزیون‌های QLED سامسونگ است و بالاترین مدل تلویزیون SAMSUNG به حساب می‌آید که از فناوری های بسیار عالی نظیر صفحه نمایش full-array، روشنایی بی نهایت، امکانات هوشمند و کیفیت تصویر ۴K بهره می‌برد. این تلویزیون گل ‎سرسبد تمام تلویزیون های سامسونگ ۲۰۱۸ می باشد که دارای روشنایی بهتر و رنگهای کاملاً غنی نسبت به مدل مشابه سال گذشته است. همچنین از یک سیستم نورپردازی کاملاً متفاوت برای رفع مشکل کنتراست بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:معرفی بهترین تلویزیون های ۲۰۲۱-۲۰۲۰ سونی

تلویزیون های ۲۰۱۷ شامل سری Q و M است. فناوری QLED جایگزین SUHD ( فناوری تلویزیون های قدیمی) در تلویزیون‌ های بالا رده ی سامسونگ شده است که توانایی های بیشتری نسبت به تلویزیون‌های قبلی دارد. تکنولوژی QLED یک رقیب برای OLED (دیود ساطع کننده نور) است. سامسونگ سعی دارد ثابت کند که QLED یک تکنولوژی برتر با مزیت های بیشتر نسبت به OLED ال جی است .

تکنولوژی کوانتوم دات یا QLED در این تلویزیون‌‌ها با قرار دادن یک لایه یا یک فیلم از نقطه‌‌های کوانتومی روی نور پس‌ زمینه‌ی یک پنل ال‌ ای‌ دی معمولی کار می‌کند. این لایه از ذرات بسیار ریزی تشکیل شده که هر کدام از این ذرات با توجه به سایزشان (بین ۲ تا ۱۰ نانومتر)، نور جداگانه‌‌ای از خود ساطع می‌کند. در واقع اندازه این ذرات، طول موج نور ساطع‌ شده از آن‌‌ها را تعیین می‌کند و به این صورت رنگ‌ های بیشتری تولید شده و دقت رنگ افزایش یافته است. سامسونگ ادعا کرده است که نقطه‌های کوانتومی توانایی تولید بیش از یک میلیارد رنگ متفاوت را دارند. بنابر ادعای این شرکت کره‌ ای، مواد فلزی جدیدی که در ساخت نمایشگر‌های کوانتوم دات ۲۰۱۷ به کار رفته، سبب ارتقای چشمگیر حجم رنگی آن‌ها شده است. برای مثال، با تکنولوژی جدید میزان اوج روشنایی نمایشگر تلویزیون های جدید سامسونگ از ۱۵۰۰ نیت به ۲۰۰۰ نیت افزایش یافته است

تلویزیون های با کیفیت ۸K

سری Q سال ۲۰۱۸ : Q9S با کیفیت ۸K محصولی عالی از سامسونگ است که آن را در نمایشگاه CES 2018 معرفی کرده است. این تلویزیون از هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت محتوا برخوردار است. در واقع این تلویزیون QLED دارای قابلیت تبدیل ویدیوهای بی کیفیت به ویدیوهای با کیفیت بالا است.

یکی از مشکلات این تلویزیون‌های با رزولوشن بالا، کمبود محتوا با چنین رزولوشن‌هایی است. به طوری که برتری این نمایشگرها نسبت به نسل های قبل در پخش محتوای با رزولوشن پایین چندان آشکار نیست. و حالا سامسونگ از تلویزیون Q9S رونمایی کرده است که می‌تواند رزولوشن ویدیوها را بالا ببرد و دیگر در مورد کمبود محتوا با رزولوشن بالا مشکلی وجود نخواهد داشت.

هوش مصنوعی

ویژگی مهم و اصلی تلویزیون جدید سامسونگ Q9S، بهره گیری از هوش مصنوعی می باشد که توانایی آن در افزایش کیفیت محتوای معمولی و با رزولوشن پایین عالی است. به گفته سامسونگ، این تلویزیون از یک الگوریتم اختصاصی استفاده می‌کند که کیفیت محتوا را افزایش داده و آن را روی نمایشگر Super Hi-Vision خود نمایش می دهد. سامسونگ اعلام کرده است که ویژگی هوش مصنوعی در این تلویزیون قابلیت یادگیری به شکل خودکار را دارد و در گذر زمان عملکرد آن بهبود خواهد یافت.

سری N سال ۲۰۱۸

سری جدید‌ تلویزیون‌های NU سامسونگ، علاوه بر کیفیت بالا Ultra 4K، با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. این تلویزیون ها در سایزهای مختلفی ارائه می‌شوند و از قابلیت HDR هم پشتیبانی می کنند.

تلویزیون سامسونگ N5370

بهترین تلویزیون سامسونگ N5730


تلویزیون سامسونگ N5370 
یکی از بهترین تلویزیون های سامسونگ با رزولوشن Full HD است که مجهز به موتور تصویر Hyper Real بوده و کیفیت تصویر خوبی را ارائه می دهد. همچنین این تلویزیون دارای کیفیت عالی با امکانات گسترده است که برای استفاده به عنوان مانیتور بی نظیر خواهد بود. این تلویزیون می تواند بهترین انتخاب برای مکان های عمومی همچون ادارات و ارگان های دولتی باشد. 

N5370 تلویزیونی دارای دو بلندگو با توان صوتی ۴۰ وات است که صدایی بلند و رسا را پخش می کنند. پشتیبانی از فناوری Dolby Digital Plus نیز به بالابردن کیفیت صدا کمک می کند. با استفاده از فناوری های Mirroring، DLNA، WiFi Direct می توانید دستگاه های هوشمند دیگر مثل گوشی را به تلویزیون وصل کرده و محتوای آن را در صفحه تلویزیون تماشا کنید. از دیگر امکانات این تلویزیون می توان به گیرنده های DVB-T،DVB-T2،DVB-C و DVB-S2، پورت HDMI و پورت USB اشاره کرد.

بهترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۱۶

شرکت سامسونگ تلویزیون های ۲۰۱۶ را کمتر تولید و به بازار عرضه می کند اما این مدل ها تلویزیون های خوبی هستند و به نسبت تلویزیون های سال های گذشته روشنایی صفحه نمایش و کنتراست آن ها بیشتر است و به دلیل اینکه دیگر در بازار موجود نیستند معرفی نمی شوند.

بهترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۱۵

تلویزیون سری J

این سری از تلویزیون‌ها هم کیفیت HD و هم کیفیت FULL HD را دارند. سری ۶ این تلویزیون ها دارای سرعت رفرش ریت ۱۲۰ هرتز می باشند اما در واقع پایین تر از ۶۰ هرتز هستند. سری J سامسونگ چون قدیمی است دیگر در بازار موجود نیست.

لیست بهترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۰-۲۰۱۹

جستجو:

مدلــــــــــــــــــــــــ‌کالا امتیاز سال نوعـــــــــــ نوع‌پنل کیفیت سیستم‌عامل کـــــشورمونتــــــــاژ HDMI USB کنترل‌جادویی گیـــــــرنده خـــــارجی DOLBY ATMOS HDMI 2.1 منو‌‌فارسی
Q90R سامسونگ ۸.۵ ۲۰۱۹  QLED VA ۴k TIZEN مصر ۴ ۳ ✔️ ❌ ❌ ❌ ✔️
Q80R سامسونگ ۸.۵ ۲۰۱۹  QLED VA ۴k TIZEN مصر ۴ ۳ ✔️ ❌ ❌ ✔️ ✔️
Q80T سامسونگ ۸.۴ ۲۰۲۰  QLED VA ۴k TIZEN مصر ۴ ۲ ✔️ ❌ ❌ ✔️ ✔️
Q70R سامسونگ ۸.۱ ۲۰۱۹  QLED VA ۴k TIZEN مصر ۴ ۲ ✔️ ❌ ❌ ❌ ✔️
Q70T سامسونگ ۷.۵ ۲۰۲۰  QLED VA ۴k TIZEN مصر ۴ ۲ ✔️ ❌ ❌ ✔️ ✔️
NU8500 سامسونگ ۷.۵ ۲۰۱۸  LED VA ۴k TIZEN کره ۴ ۲ ❌ ❌ ❌ ❌ ✔️
RU8000 سامسونگ ۷.۴ ۲۰۱۹  LED VA ۴k TIZEN کره ۴ ۲ ❌ ❌ ❌ ❌ ✔️
Q60R سامسونگ ۷.۴ ۲۰۱۹  QLED VA ۴k TIZEN مصر/مجارستان ۴ ۲ ✔️ ❌ ❌ ❌ ✔️
Q60T سامسونگ ۷.۳ ۲۰۲۰  QLED VA ۴k TIZEN مصر ۳ ۲ ✔️ ✔️ ❌ ❌ ✔️
TU8500 سامسونگ ۷.۱ ۲۰۲۰  LED VA ۴k TIZEN مصر ۳ ۲ ❌ ✔️ ❌ ❌ ✔️
TU8000 سامسونگ ۷.۱ ۲۰۲۰  LED VA ۴k TIZEN مصر ۳ ۲ ❌ ✔️ ❌ ❌ ✔️
RU7440 سامسونگ ۷ ۲۰۱۹ LED VA ۴k TIZEN مصر ۳ ۲ ❌ ✔️ ❌ ❌ ✔️
TU7100 سامسونگ ۶.۸ ۲۰۲۰  LED VA ۴k TIZEN اسلوواکی ۲ ۱ ❌ ✔️ ❌ ❌ ✔️
TU7172 سامسونگ ۶.۸ ۲۰۲۰  LED VA ۴k TIZEN اسلوواکی ۲ ۱ ❌ ❌ ❌ ❌ ✔️
TU7000 سامسونگ ۶.۸ ۲۰۲۰  LED VA ۴k TIZEN مصر ۲ ۱ ❌ ✔️ ❌ ❌ ✔️
RU7300 سامسونگ ۶.۸ ۲۰۱۹  LED VA ۴k TIZEN مصر/مجارستان ۳ ۲ ❌ ✔️(مجارستان) ❌ ❌ ✔️
RU7170 سامسونگ ۶.۸ ۲۰۱۹  LED VA ۴k TIZEN کره ۳ ۲ ❌ ✔️ ❌ ❌ ❌
RU7105 سامسونگ ۶.۸ ۲۰۱۹  LED VA ۴k TIZEN کره ۳ ۲ ❌ ❌ ❌ ❌ ✔️
RU7090 سامسونگ ۶.۸ ۲۰۱۹  LED VA ۴k TIZEN مصر/اسلوواکی ۳ ۲ ❌ ✔️ ❌ ❌ ✔️
RU7100 سامسونگ ۶.۸ ۲۰۱۹  LED VA ۴k TIZEN کره ۳ ۲ ❌ ❌ ❌ ❌ ✔️

 

بهترین مدل سامسونگ برای خرید

در کل تلویزیون های شرکت سامسونگ عالی هستند. سامسونگ تمرکز خود را روی تولید تلویزیون در اندازه های مختلف و با تنوع قیمت، گذاشته است. بیشتر تلویزیون های سامسونگ متعادل هستند یعنی مختص یک حالت (ورزش، فیلم، بازی و …) نیستند بلکه برای استفاده های مختلف مناسب هستند. مهمترین بحث در مورد تلویزیون های سامسونگ قیمت آن ‌هاست که در مدل های میان رده شاهد قیمت نسبتاً پایین تری نسبت به سایر برندها هستیم.

به صورت کلی اگر بودجه بالایی به خرید تلویزیون اختصاص می دهید، تلویزیون های سری Q که بهترین QLED های سامسونگ در سال ۲۰۲۰ هستند گزینه ای عالی برای خرید خواهند بود. این تلویزیون ها کیفیت تصویر گسترده، امکانات هوشمند و مدرن و صدایی مناسب را ارائه می دهند. اگر قادر به انتخاب مدل مناسب در بین QLED های سامسونگ نیستید

در صورتی که تلویزیونی با امکانات کمتر نسبت به کیولدها و با قیمت کم تر می خواهید تلویزیون سری T سال ۲۰۲۰ تلویزیون های مناسب تری برای خرید خواهند بود. ما در این مطلب همه سری های تلویزیون سامسونگ را بررسی کردیم و مدل هایی که به معرفی آن ها پرداختیم تلویزیون های پرفروش سامسونگ هستند. اگر در این باره سوال یا نظری دارید در قسمت نظرات آن را با ما مطرح کنید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.