فناوری نمایشگر رول شونده در تلویزیون

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

صفحه نمایش رول شونده ال جی

در سال ۲۰۱۹ ال جی،  تلویزیون نسل جدید خود را معرفی کرد که قابلیت رول شونده داشت. این تلویزیون رول شونده که از جنس آلومینیوم ساخته شده است، با ۳ حالت مختلف معرفی شد. سه حالت مختلف این تلویزیون‌ها که تمام صفحه، حالت صفر و حالت باریک هستند، هر کدام کیفیت و قابلیت پخش متفاوتی دارند.

نکته بسیار جالب در مورد این تلویزیون‌ها که باعث شده مصرف کنندگان از این تلویزیون‌ها رضایت داشته باشند آن است که کیفیت تصویر در هنگام لول شدن افت نخواهد کرد.

صفحه تلویزیون رول شونده  K4

تلویزیون‌های رول شونده دارای کیفیت بالایی هستند که حتی در صورت رول شدن کیفیت تصویر آن‌ها افت نخواهد کرد. همچنین این تلویزیون‌ها هوشمند بوده و توانایی نمایش تصاویر به صورت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارا می‌باشند.

کیفیت صدای تلویزیون‌های رول شونده

بلندگوهای تلویزیون رول شونده در پایه‌های آلومینیومی آن قرار دارند. این بلندگوها دالبی بوده که با قدرتی ۱۰۰ واتی کیفیت صدای بسیار خوبی دارند. در این تلویزیون‌های رول شونده بر خلاف مدل‌های قدیمی، بلندگویی در در بالای صفحه نمایش به کار نرفته. همچنین اسپیکرهای این تلویزیون‌ها دارای تنوع رنگی هستند که خریداران در هنگام خرید بنا بر سلیقه شخصی خود می‌توانند آن را انتخاب کنند.

استحکام تلویزیون رول شونده

تلویزیون‌های رول شونده از قطعات و لوازمی بسیار مستحکم و قوی ساخته شده که طول عمر بسیار بالایی نیز دارند. هرگز نگران خراب شدن صفحه نمایش خود در هنگام رول و بازو بسته شدن آن نباشید. به دلیل کیفیت بالا در ساخت شما بارها می‌توانید تلویزیون را بازو و بسته کنید بدون آنکه به آن آسیبی وارد گردد.

بیشتر بخوانید:تکنولوژی تلویزیون پلاسما

استفاده از تلویزیون‌های رول شونده در خانه‌های کوچک

رول شدن تلویزیون یک مزیت به شمار می‌رود، مخصوصا در خانه‌های کوچک. رول شدن صفحه تلویزیون باعث می‌شود که در زمانی که از آن استفاده‌ای ندارید آن را به راحتی جمع کرده و در گوشه‌ای قرار داد. درست همانند یک فرش.

تلویزیون‌های رول شونده سامسونگ

اگر چه شرکت لوازم خانگی ال جی در تولید و ساخت تلویزیون‌های رول شونده پیش قدم بوده اما برندهای دیگری نیز چنین تلویزیون‌هایی با کیفیت بالا را می‌سازند. از جمله شرکت‌های سازنده تلویزیون رول شونده که دستگاه‌هایی با کیفیت بسیار بالا می‌سازد سامسونگ را می‌توان نام برد که طرفداران زیادی نیز در سراسر جهان دارد.

برندهای تولید کننده تلویزیون های رول شونده

تنها ال جی و سامسونگ نیستند که تلویزیون‌ها و صفحات رول شونده تولید می‌کنند. برندهای مختلفی هستند که سعی دارند صفحاتی رول شونده با کیفیت بسازند. یکی از شرکت‌های تایوانی که اقدامات زیادی برای ساخت صفحات رول شونده داشته، برند Innolux است. همچنین این شرکت تایوانی تلویزیونی با صفحه رول شونده ۵۵ اینچی ساخته که کیفیتی خوب و مطلوبی نیز دارد.

صفحات رول شونده گوشی

سامسونگ علاوه بر فناوری نمایشگر رول شونده در تلویزیون، از این قابلیت در گوشی‌های هوشند نیز استفاده کرده. این گوشی‌های هوشمند با صفحات رول شونده همانند تلویزیون‌های این گروه از مقاومت بالایی برخوردارند. کاربران به راحتی و با زدن یک دکمه میتوانند صفحه نمایشگر گوشی رو شونده را باز کنند بدون آنکه آسیبی به صفحه وارد گردد. این گوشی‌ها در هنگام باز شدن حدود ۴۰الی ۵۰ درصد بزرگ‌تر خواهند شد.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.