جاروبرقی کمپرسوری چگونه کار میکند؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

جاروبرقی های کمپرسوری دارای مزایای زیادی نسبت به جاروبرقی های معمولی می باشند. نحوه عملکرد این جاروبرقی ها نسبت به جاروبرقی های معمولی بسیار قدرتمند تر و قوی تر است. جارو برقی کمپرسوری همان طور که از نامش پیداست از فناوری و سیستم کمپرسور، برای مکش بیشتر گرد و غبار و سایر آلودگی ها استفاده می کند. میزان تمیز کردن در هر مدل از جاروبرقی ها متناسب با فناوری که در آنها استفاده شده متفاوت می باشد.

جاروبرقی های پرقدرت کدامند؟

جاروبرقی کمپرسوری از آنجا که دارای سیستم کمپرسور برای مکش بیشتر آلودگی ها و گرد و غبار است. دارای عملکرد و توانایی بهتری نسبت جاروبرقی های معمولی می باشد. مکش بیشتر توسط کمپرسور در جارو برقی‌‌های هوشمند باعث شده که این دستگاه‌های پر قدرت جز پرطرفدارترین محصولات قرار بگیرند.

 تفاوت جاروبرقی معمولی و کمپرسوری چیست؟

جاروبرقی های کمپرسوری در آن ها از سیستم مکش بسیار قوی استفاده شده، به همین دلیل نسبت به جاروبرقی های معمولی گرانتر هستند. در نظر داشته باشید که این قیمت بیشتر به دلیل مزایای زیاد جاروبرقی کمپرسوری، کاملا طبیعی است. از جمله تفاوت‌های بارز جاروبرقی‌های کمپرسوری و معمولی میتوان به مواردی که در ادامه به آنها اشاره شده نام برد.

قدرت مکش بیشتر در جاروبرقی

یکی از مهمترین نکاتی که مورد توجه اکثر مصرف کنندگان است قدرت مکش جاروبرقی است. هرچه قدرت مکش جارو برقی بیشتر باشد رضایت کاربران نیز بالاتر و بیشتر خواهد بود. جاروبرقی های کمپرسوری دارای قدرت بسیار بیشتر نسبت به جاروبرقی های معمولی می باشند به دلیل آنکه در جاروبرقی‌های کمپرسوری، از کمپرسور هوا استفاده می شود به موتور جاروبرقی فشار کمتری وارد می گردد.

بیشتر بخوانید:بررسی جاروبرقی های مرکزی

مصرف کم انرژی در جاروبرقی

علاوه بر قدرت مکش زیاد جاروبرقی های کمپرسوری می توان مصرف بهینه انرژی و بسیار کم آنها نیز اشاره کرد. جاروبرقی های کمپرسوری نسبت به جاروبرقی های معمولی بسیار کم مصرف تر هستند. اکثر این جاروبرقی ها دارای تراز مصرف انرژیA هستند که باعث صرفه جویی زیادی در هزینه‌های ما می‌شود.

 میزان صدای کم در جاروبرقی

در این بخش از بررسی تفاوت جاروبرقی کمپرسوری و معمولی به بررسی میزان صدای جاروبرقی می پردازیم:

جاروبرقی های قدیمی دارای سر و صدای زیادی بوده‌اند، به گونه ای که کاربر در هنگام استفاده از این وسایل اذیت می‌شد. میزان صدا در جاروبرقی ها را با واحد دسی بل بیان می کنند، هر چه میزان دسی بل دستگاه بالاتر باشد نشان دهنده صدای بیشتر در هنگام کار کردن آن است.

با آنکه که جاروبرقی های کمپرسوری دارای قدرت و مکش بیشتری هستند اما نسبت به جاروبرقی های قدیمی و معمولی سر و صدای کمتری ایجاد می کند. صدای کم در جاروبرقی برای سلامتی شنوایی کسانی که به صورت مداوم از این دستگاه استفاده می‌کنند نیز بسیار مهم و حیاتی است.

استحکام و طول عمر بیشتر در جاروبرقی

جاروبرقی ها نیز جزء وسایل گران قیمت می باشند. همه‌ی ما دوست نداریم که شاهد خراب شدن وسایل گران قیمت خود باشیم. ضروری است وسایلی را تهیه کنیم که دارای استحکام و طول عمر بیشتری باشند. در جاروبرقی های کمپرسوری سیستم هایی به کار رفته که باعث می شود دستگاه بهترین شکل کارکرده و فشار کمتری به آن وارد گردد.

رعایت نکات بهداشتی با جاروبرقی کمپرسور

از آنجا که جاروبرقی کمپرسوری دارای قدرت مکش و پاک کنندگی بهتر و بالاتر نسبت به جاروبرقی های معمولی می باشد این دستگاه‌‌ها از نظر بهداشتی عملکرد بهتری دارند. علاوه بر رعایت نکات بهداشتی جاروبرقی های کمپرسوری دارای سرعت بیشتری برای انجام فرایند پاک کردن می باشد، به معنای دیگر قدرت مکش بالا در جاروبرقی های کمپرسوری سبب شده فرایند جارو کردن سریعتر و با کیفیت به اتمام برسد.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.