تلویزیون ۷۵ اینچ نانوسل ۴K ال جی مدل ۷۵SK81000 | SK81000GI

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

توضیحات

صفحه نمایش ۷۵″
کیفیت تصویر ۴K
HDR دارد
قابلیت ارتقا کیفیت دارد
تکنولوژی صفحه نمایش نانوسل

تلویزیون ۷۵SK81000  از مدل‌های پیشرفته‌ای است که توسط برند ال‌جی با کارایی بالا و امکانات متنوع تولید و ارائه شده است. با تکیه بر امکانات پیشرفته و متنوع در بخش تصویر، شما شاهد صحنه‌هایی با وضوح رنگی عالی و مطلوب خواهد بود که می‌توان جزئیات تصویر را برای نمایشگر به صورت طبیعی مشاهده کرد. قابلیت True Color Accuracy با کارایی خاصش این امکان را به شما خواهد داد تا صحنه‌ای با وضوح رنگی بالا را ببینید که هر تصویر به صورت زنده و با رنگ اصلی تولید و ارائه شده است. تکنولوژی صفحه نمایش Nano Cell در این تلویزیون حرف اول را می‌زند و به نمایشگر این محصول دقت رنگی بالا را خواهد داد.

کیفیت واقعی ۴K را با True Colors تجربه کنید

تکنولوژی HDR (محدوده دینامیکی بالا) یک استاندارد جدید برای کیفیت تصاویر است. این تکنولوژی جزئیات دقیق و رنگ های واقعی به همراه کنتراست بیشتر را اراده می دهد. تلویزیون Super UHD ال جی ۷۵SK81000GI از فرمت های HDR مختلفی مانند HDR10  و HLG پشتیبانی می کند. از مهم ترین عوامل در تلویزیون نانو سل جدید ال جی مدل ۷۵SK81000، قابلیت True Colors می باشد. فناوری True Colors با افزایش دامنه رنگ های گرم موجب افزایش کنتراست و درخشندگی تصاویر شده و می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود نماید. رنگ های گرم یا به اصطلاح RGB می توانند تصاویر بسیار روشن تر و با کیفیت را به ثبت برسانند و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. قابلیت True Colors با انعکاس رنگ های بسیار درخشان و قدرتمند می تواند، در هنگام مشاهده ورزش نیز بیشترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارد. به هنگام مشاهده فوتبال و یا ورزش های سریع، می توان حس حضور در ورزشگاه را به کاربر منتقل نماید و بیشترین هیجان را ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۶۵ اینچ ۴K ال جی مدل ۶۵UK69000 | UK69000GI

نمایش رنگهای خالص با وجود فناوری The Pure Colors

تلویزیون نانوسل ۷۵SK81000GI دقت رنگ در زوایای دید گسترده را به وسیله‌ی فناوری True Colour Accuracy ممکن می‌سازد. همچنین این تلویزیون بر پایه‌ی فناوری NanoColor رنگ‌هایی با خلوص بهبود یافته به ارمغان می‌آورد، رنگ‌های خالص RGB کلید واقعی کیفیت تصویر است. ایجاد ذرات نانو رنگ در نهایت موجب تشکیل این میزان خلوص رنگ می‌شود. میلیون‌ها رنگ غنی بر روی ۷۵SK81000GI ایجاد می‌شود. فناوری‌ Advanced Colour Enhancer نیز به صورت کاملا پیشرفته رنگ‌ها را تقویت می‌کند. با دقت رنگ نانو که بر روی صفحه نمایش این تلویزیون ایجاد می‌گردد از تماشای بازی‌های تیم‌های مورد علاقه‌تان در اندازه بزرگ ۵۵ اینچ شگفت زده خواهید شد.

یک سینمای خانگی را با فناوری The Pure Colors تجربه کنید

یکی از مزیت های تلویزیون های نانوسل ال جی تقویت رنگ ها به وسیله ی فناوری نانو است. در این تلویزیون به واسطه ی فیلتر های بسیار مخصوص طیف رنگی ایجاد شده از کیفیت بسیار بهتری برخوردار است. رنگ ها در این تلویزیون بر روی رنگ های هم جوار تاثیر نمیگذارند و همین عامل سبب میشود که هر رنگ با بهترین حالت خود نمایش داده شود. لذا رنگ تصاویر در این تلویزیون بسیار طبیعی تر و زیباتر نسبت به ال ای دی های معمولی جلوه میکند.

تجربه استادیوم ورزشی در خانه با تلویزیون ۷۵SK81000GI

تلویزیون ۷۵SK81000GI به صورت حرفه ای برای نمایش مسابقات ورزشی طراحی شده است. اگر شما طرفدار ورزش هستید این تلویزیون یک انتخاب بسیار مناسب برای شما است. کیفیت بالای تصاویر سبب میشود از تماشای مسابقات نهایت لذت را ببرید و مناسب بودن نرخ تازه سازی تصویر در این مدل سبب میشود که در سریعترین صحنه ها نیز این تلویزیون با مشکل مواجه نشود و تاری تصویر یا پرش تصویر در پخش صحنه ها ایجاد نشود. ال جی در این مدل زاویه ی دید را افزایش داده است در نتیجه شما اگر حتی از گوشه ها به تلویزیون نگاه کنید همچنان رنگ ها و کیفیت تصویر تفاوت آنچنانی نخواهد داشت.

فناوری نانوسل

ال جی هر ساله همزمان با رونمایی از مدل تلویزیون‌های هوشمند و مدرنش در نمایشگاه‌های مختلف از یک سری فناوری‌ها برای تلویزیون‌هایش پرده برداری می‌کند، که فناوری نانوسل یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های پرده برداری شده توسط این کمپانی بود. ورود نانوسل صفحه‌نمایش به بازار همانان و برخورد کاربران با چنین تلویزیون‌هایی همانا. در واقع می‌توان گفت تکنولوژی نانوسل همزمان با تکنولوژی QLED سامسونگ در بازار عرضه شد و هر کدام به نوعی سعی در تصاحب بازار رقابتی را دارند. نانوسل را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد «رنگ و جزئیات بیشتر». در واقع نانوسل از ذرات کریستال شیشه برخلاف صفحه‌ پلاستیکی که در تلویزیون‌های معمولی شاهدش هستیم، برای نور پس زمینه بهره گرفته و همین امر نیز باعث می‌شود تا با روشنایی و درخشندگی بسیار بیشتر از صفحه‌نمایش‌های معمولی بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون ۷۵SK81000 مواجه شویم. این فناوری از نظر زاویه دید گسترده بسیار غنی است و از هر زاویه‌ای جزئیات را به صورت کاملاً دقیق و برجسته نمایش می‌دهد. به عبارتی رنگ و جزئیات با همدیگر تلفیق داده شده‌اند و در نهایت تصاویری شگفت انگیز و خارق‌العاده را به وجود می‌آورند. میزان دقت رنگی که نانوسل به کار می‌برد هرگز در هیچ صفحه‌نمایشی به چشم نمی‌خورد و باعث می‌شود تا تصویر جلوه‌ای دقیق‌تر و ظریف‌تر به خود بگیرد.‌

Dolby visionدالبی ویژن Dolby Vision یک نوع فرمت استاندارد تصویر است که در رده بالایی قرار دارد از این جهت که هم دستگاه هایی ویژه ای برای تصویر برداری را لازم دارد و هم قابلیت هایی باید در تلویزیون باشد تا این فرمت های تصویر را نمایش دهد. در دالبی ویژن داده ها به صورت دینامیکی پردازش می شوند.اما پردازش دینامیکی به چه معنی است؟ در پردازش دینامیکی داده ها در جریان نمایش تصویر پیوسته به صفحه نمایش ارسال می شوند و همین امر موجب می شود تا تصویر روانتر و شفاف تر ارائه شود. در مقابل پردازش دینامیکی، پردازش استاتیکی را داریم که در آن در هنگام نمایش تصویر داده ها یک بار ارسال می شود تلویزیون از همان داده ها برای فریم های بعدی استفاده می کند. در دالبی ویژن Dolby Vision داده ها پهنای باند بیشتری را لازم دارند و از طرفی صفحه نمایش باید دارای عمق نمایش رنگ گسترده تری نسبت به دیگر فرمت ها را داشته باشد. صفحه نمایش برای دالبی ویژن باید عمق داده یا Bit Depth برابر با ۱۲ بیت (نمایش خارق العاده ۶۸.۷ میلیارد رنگ) را داشته باشد.

پردازنده هوشمند آلفا ۷

پردازنده‌ی هوشمند آلفا ۷ فاکتور بسیار اساسی و مهمی است که به کمک آن می‌توانید بهبود تصاویرهمرا با فناوری کاهش نویز ۴ مرحله ای را به خوبی لمس و  کنید. این پردازنده با پردازش رنگ‌ها کاری می‌کند تا تجربه‌ای کاملاً نفس‌گیر و دقیق از هر صحنه‌ی تصویر را احساس کنید.

فیلم ۳۶۰ درجه

فیلم ۳۶۰ درجه یک نوع تکنیک تقریبا جدید فیلم  برداری می باشد.  معمولاً با استفاده از یک دکل مخصوص حامل دوربین های متعدد یا با استفاده از یک دوربین اختصاصی که حاوی چندین لنز تعبیه شده در دستگاه است،  ضبط می شود و همزمان فیلمبرداری از تمام زوایا همپوشانی نیز انجام می گیرد و از طریق روشی که به دوخت ویدئو معروف است، این فیلم جداگانه در یک قطعه ویدئو ادغام م و رنگ و کنتراست هر عکس کالیبره می شود تا با سایرین سازگار باشد. این فرآیند یا توسط خود دوربین انجام می شود ، یا با استفاده از نرم افزارهای تخصصی که می تواند تصاویر و صداهای ضبط شده را برای همگام سازی و پیوند فریم های مختلف دوربین با یکدیگر ، تجزیه و تحلیل کند. در این نوع فیلم هنگام پخش،  فرد می تواند تمام فضای اطراف سوژه به صورت ۳۶۰ درجه را مشاهده کند و حقیقتا حضور در آن محیط را احساس کند. البته برای پخش این نوع فیلم ها فرد باید تجهیزات خاصی از جمله هد ست یا تلویزیونی که از این قابلیت پشتیبانی میکند را در اختیار داشته باشد. تعداد زیادی از فیلم سینمایی نیز با این تکنیک فیلم برداری می شوند حتی در یوتیوب یک قسمت مجزا برای اپلود یا پخش فیلم ۳۶۰ درجه در نظر گرفته شده است. خوشبختانه تلویزیون ۷۵SK81000 از این قابلیت پشتیبانی می کند.

مشخصات کامل تلویزیون ۷۵SK81000 

صفحه نمایش

سایز صفحه                     ۷۵ اینچ

تکنولوژی صفحه                LED

نوع صفحه                       تخت

تصویر

کیفیت تصویر                Ultra HD – ۴K

رزولوشن                     ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

سایر توضیحات تصویر

  • دارای پنل SUPER UHD
  • تکنولوژی صفحه نمایش Nano Cell
  • پردازنده True Color Accuracy Pro
  • پردازنده Ultra Luminance Pro

صدا

سیستم صوتی                    ۲.۲ کاناله

توان خروجی کلی صدا           ۴۰ وات

استانداردهای صوتی             Dolby Surround , Ultra Surround , Dolby Atmos

امکانات

رابط هوشمند                 دارد

تیونر                             DVB-T2

سایر امکانات

  • پردازنده هوشمند آلفا ۷
  • مجهز به هوش مصنوعی LG AI ThinQ
  • پشتیبانی از Google Asistant
  • Dolby vision
  • HDR10
  • HDR HLG
  • Technicolor
  • Active HDR
  • پشتیبانی از اتصالات WIDI و MIRACAST
  • دارای کنترل جادویی
  • پخش واقعیت مجازی (VR 360)
  • دارای الگوریتم ویژه برای سرعت بخشیدن به سرعت پردازش در هنگام بازی
  • پشتیبانی از فرمان صوتی

درگاه های ارتباطی

درگاه USB                     دارد

تعداد درگاه‌های USB         سه عدد

درگاه HDMI                   دارد

تعداد درگاه های HDMI     چهار عدد

بلوتوث                          دارد

ریموت کنترل

ریموت کنترل           دارد

سایر توضیحات

نوع پایه                          رومیزی , دیواری

قابلیت اتصال به دیوار        دارد

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.