تلویزیون ۶۵ اینچ ۴K ال جی مدل ۶۵UK69000 | UK69000GI

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

سیستم عامل تلویزیون  ۶۵UK69000 

تلویزیون هایی که در دهه اخیر وارد بازار شده اند دارای ویژگی های هوشمند هستند. در گذشته بیشتر از تلویزیون برای کاربرد صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه جدا از صوت و تصویر ویژگی هایی مانند کاربری بازی و قابلیت های اسمارت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ویژگی های اسمارت به قابلیت های اتصال به اینترنت و دسترسی آسان به برنامه و صفحات وب و استفاده مجازی از تلویزیون گفته می شود که امروزه به ویژگی بسیار کلی و مورد نیاز تلویزیون ها تبدیل شده است. برای دارا بودن قابلیت های هوشمند به سیستم عامل و مرورگر وب و بسیاری از برنامه های دیگر، مانند به اشتراک گذاری محتوا نیاز است.

تلویزیون ها بسته به شرکت تولید کننده و مدل تلویزیون دارای ویژگی های هوشمند متفاوت هستند. این سیستم عامل در تلویزیون های ال جی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت که مختص و ساخته و تولید شرکت ال جی می باشد.  سیستم عامل WebOS تلویزیون های ال جی قابل آپدیت می باشد و چون روز به روز تلویزیون های جدیدی وارد بازار می شود شرکت ال جی نسخه جدیدی را در تلویزیون ها قرار می دهد. امروزی وسایل خانگی زیادی توسط شرکت ال جی ساخته و تولید و روانه بازار می شود و می توان گفت همگام سازی و اکسسوری خوبی بین وسایل موجود و تلویزیون ها قرار می گیرد. برای مثال می توانید تلویزیون را با یخچال فریزر و یا ماشین لباسشویی و… لینک کرده و نظاره گر عملکرد و کنترل آنها باشید. سرعت و جستجو و تعداد برنامه های کاربردی موجود در این سیستم عامل مناسب بوده و قابل آپدیت می باشد. شما می توانید برنامه ها را دانلود و در سیستم عامل آن قرار داده و بعدا از آن استفاده کنید.

فیلم ۳۶۰ درجه یک نوع تکنیک تقریبا جدید فیلم  برداری می باشد.  معمولاً با استفاده از یک دکل مخصوص حامل دوربین های متعدد یا با استفاده از یک دوربین اختصاصی که حاوی چندین لنز تعبیه شده در دستگاه است،  ضبط می شود و همزمان فیلمبرداری از تمام زوایا همپوشانی نیز انجام می گیرد و از طریق روشی که به دوخت ویدئو معروف است، این فیلم جداگانه در یک قطعه ویدئو ادغام م و رنگ و کنتراست هر عکس کالیبره می شود تا با سایرین سازگار باشد.

این فرآیند یا توسط خود دوربین انجام می شود ، یا با استفاده از نرم افزارهای تخصصی که می تواند تصاویر و صداهای ضبط شده را برای همگام سازی و پیوند فریم های مختلف دوربین با یکدیگر ، تجزیه و تحلیل کند. در این نوع فیلم هنگام پخش،  فرد می تواند تمام فضای اطراف سوژه به صورت ۳۶۰ درجه را مشاهده کند و حقیقتا حضور در آن محیط را احساس کند. البته برای پخش این نوع فیلم ها فرد باید تجهیزات خاصی از جمله هد ست یا تلویزیونی که از این قابلیت پشتیبانی میکند را در اختیار داشته باشد. تعداد زیادی از فیلم سینمایی نیز با این تکنیک فیلم برداری می شوند حتی در یوتیوب یک قسمت مجزا برای اپلود یا پخش فیلم ۳۶۰ درجه در نظر گرفته شده است. خوشبختانه تلویزیون ۶۵UK69000 از این قابلیت پشتیبانی می کند.

صداها را از دل طبیعت بشنوید!

این تلویزیون با دارا بودن ۲ عدد بلندگو ۱۰ وات صوتی که  در مجموع ۲۰ وات را تشکیل می دهد صدای کاملا جذاب و رسا را تشکیل می دهد این تلویزون از بهترین سیستم صوتی دنیا بهره می برد .دارا بودن سیستم کاهنده نویز صدا به اطمینان صداهای دارای خش و سیگنال های اضافی را کاملا صاف و روان می کند .همچنین خاصیت دالبی ویژن در این تلویزیون در این تلویزیون صداها را کاملا شگفت و روان می کند.قرار گرفتن دو عدد بلندگو در کناره های ان باعث می شود صدایی یکسان و رسا به تمام محیط استفاده برسد.خاصییت صوتی ULTRA SOUND در این تلویزون بالا ترین خاصیت صوتی است که باعث می شود صدایی فراگیر و همه جانبه به گوش برسد.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۷۵ اینچ نانوسل ۴K ال جی مدل ۷۵SK81000 | SK81000GI

دستیار صوتی گوگل

با قابلیت google assistant در تلویزیونهای ال جی شما قادر خواهید بود با استفاده از ریموت کنترل هوشمند تلویزیون، با آن صحبت کنید و فرمانهای صوتی خود را از این طریق به تلویزیون انتقال دهید. سیستم عامل  تلویزیونهای ال جی Web OS  می باشد که این فناوری نیز در سایه این سیستم عامل می تواند به شما کمک کند تا با گفتن هرآنچه که در ذهن شماست، به تلویزیون دستور دهید و نیازهای خود را برآورده کنید. برای مثال شما می توانید با گفتن یک جمله به فروشگاه google play رفته و از آنجا آنچه را که قصد دانلود و نصب آن را دارید به راحتی مشاهده کنید و در اختیار داشته باشید.

همچنین به راحتی خواهید توانست به تلویزیون دستور دهید که مرورگر اینترنت را برای شما باز کند و از وبگردی بر روی یک صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید. با تکنولوژی google assistant می توانید وضعیت جوی امروز و روزهای آینده را از تلویزیون خود بپرسید و نسبت به چیدن برنامه های روزانه خود اقدام کنید. اگر از قبل برنامه روزانه خود را در تلویزیون ثبت کرده اید، می توانید از آن بپرسید که امروز چه قراری دارید، به کجا می خواهید بروید، با چه کسی قرار ملاقات گذاشته اید و حتی بپرسید چه ساعتی قرار است این کارها را به انجام برسانید!

طراحی زیبا و کاملا مدرن

تلویزیون ۶۵ اینچ فورکی مدل ۶۵UK69000 است این تلویزیون با دارا بودن طراحی شیک و دیزاین جذاب یک تلویزون کاملا مشتری پسند به حساب می اید .دارا بودن حاشیه استیل نقره ای و قاب باریک آن از جذابیت های  خاص این تلویزیون به شمار می اید. همچنین پایه هلالی و قوس ان که براحتی بر روی هر سطحی قرار می گیرد از دیگر جذابیت این تلویزیون است .این تلویزون با دارا بودن بدنه ای فوق العاده باریک و چیدمان منظم ورودی و خروجی های ان و همچنین دارا بودن کنترل هوشمند ان یک تلویزیون کامل برای استفاده است .قابلیت نصب به دیوار با یک براکت دیواری در کنار ان دیزاین و دکوری شیک تری را برای استفاده کننده به ارمغان می اورد .

مشخصات کامل تلویزیون ۶۵UK69000 

صفحه نمایش

سایز صفحه                    ۶۵ اینچ

تکنولوژی صفحه               LED

نوع صفحه                      تخت

تصویر

کیفیت تصویر                Ultra HD – ۴K

رزولوشن                     ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰HDR                          دارد

سایر توضیحات تصویر

  • True Color Accuracy برای نمایش دقت رنگ واقعی
  • HLG
  • HDR10
  • HDR ۴K فعال

صداتوان خروجی کلی صدا         ۲۰ وات

امکانات

رابط هوشمند                  دارد

پردازنده                         چهار هسته‌ای

مرورگر اینترنت                دارد

تیونر                             DVB-T2

سایر امکانات

  • پشتیبانی از VR 360
  • Miracast
  • WiDi – PC to TV
  • Mobile Connection
  • Mobile App – LG TV Plus

درگاه های ارتباطی

درگاه USB                       دارد

تعداد درگاه‌های USB         سه عدد

درگاه HDMI                   دارد

تعداد درگاه های HDMI      چهار عدد

بلوتوث                           دارد

ریموت کنترل

ریموت کنترل                          دارد

سایر توضیحات ریموت کنترل

  • ریموت کنترل جادویی

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار             دارد

اقلام همراه

  • دفترچه راهنما
  • ریموت کنترل

سایر توضیحات

مجهز به هوش مصنوعی LG AI ThinQ با قابلیت پشتیبانی از Google Assistant از طریق کنترل جادویی و فرمان های صوتی

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.