تلویزیون ۶۵ اینچ نانوسل ۴K ال جی مدل ۶۵UK77000GI | UK77000

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

توضیحات

اندازه صفحه نمایش ۶۵
صفحه نمایش نانوسل
HDR ACTIVE
پردازنده چهار هسته‌ای
هوش مصنوعی LG AI ThinQ

تلویزیون ال جی UK77000GI از بهترین تلویزیون های موجود در بازار می باشد، که در جدول تلویزیون‌های میان‌رده قرار گرفته شده است.‌ در ابتدا با ذکر اینکه ال جی یک سری امکانات ویژه و بسیار نزدیک به مدل‌های بالاتر برای این تلویزیون میان‌رده در نظر گرفته به جرأت می‌توان گفت خود را به حد تلویزیون‌های پرچم‌دار بالا کشیده است. با نگاه به مشخصات سرویس هوشمند این تلویزیون ال جی با تازه ترین نسخه از سیستم‌عامل webOS بر می خوریم که در کنار  هوش مصنوعی AI ThinQ تجربه‌ای متفاوت و صد البته هیجان‌انگیز را احساس خواهید کرد.‌ همچنین با سرچ در اینترنت و ورود به دنیای مجازی از برنامه‌ها و فیلم‌های جهانی توسط تلویزیون ال جی برخوردار می‌شوید. از طرفی دیگر با توجه به تصویر و کیفیت صفحه‌نمایش تلویزیون ال جی همراه با بهترین کیفیت اصطلاحات نمایشگر با عنوان  کیفیت ۴K با بیش از هشت میلیون پیکسلِ آن علاوه بر دقت فوق‌العاده بالا در نمایش طبیعی تصاویر؛ در عین حال نیز جزئیات را به صورت کامل نشان می‌دهد. علاوه براین نمایشگر تلویزیون ال جی از پنل IPS بهره می‌برد که با زاویه دید وسیع و گسترده بدون توجه به زاویه قرار گیری کاربر در کنار تلویزیون تصاویر را با کیفیت بالا و کاملاً دقیق نمایش می‌دهد. پردازنده‌‌ی اصلی تصویر تلویزیون ال جی که شامل یک نوع پردازنده حرفه‌ای چهار هسته‌ای می‌باشد.

بیشترین توان; بهترین پردازش تصاویر و ویدیو ها

نگران گیر کردنهای نا به هنگام تلویزیون نباشید. زیرا تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی مدل ۶۵UK77000GI این مشکل را حل کرده است. شرکت ال جی در این محصول خود از توان هرچه بیشتر برای پردازش تصاویر و محتویات استفاده نموده که هیچ گونه جای نگرانی از بابت این گونه مشکلات نگذاشته است.

تلویزیون هوشمند ال جی مدل ۶۵UK77000GI

نام تجاری LG AI ThinQ که در سال ۲۰۱۷ توسط برند ال جی و زیر مجموعه‌ی LG Electronics، اکنون در سال ۲۰۱۸،در تلویزیون ۶۵UK77000GI استفاده شده است و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را به شما ارائه خواهد داد. با وجود این قابلیت جذاب امکان استفاده از امکانات راحت خواهد بود و خواسته ی شما در کمترین زمان اجرا خواهد شد. سیستم‌عامل webOS با رابط کاربری پیشرفته و در عین حال راحت این امکان را به شما خواهد داد تا امکانات را با سرعت بالا و بدون نیاز به رد کردن مراحل متنوع مورد استفاده قرار دهید.

۴K Active HDR برای نمایش جزئیات باور نکردنی
۴K Active HDR مشخصه ای برای بهینه سازی هر صحنه، ارائه جزئیات ظریف و رنگ با خلوص زیاد است.  فناوری multi-HDR، از جمله HDR10 و HLG، همراه با تکنولوژی تنظیم صحنه به صحنه تصاویر (dynamic scene-by-scene )، به شما اجازه می دهد تا از هر گونه کیفیت ویدیو با کیفیت HDR به طور شگفت انگیزی لذت ببرید. وضوح بالای تصاویر تلویزیون ال جی به کمک رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل که چیزی بیش از ۸ میلیون پیکسل هستند، هر کدام کاری می‌کنند تا واقعیت‌ها را بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی به اجرا در بیاورند. به عبارتی همراه با این کیفیت نه تنها بابت کیفیت تصویر عالی نگرانی نخواهید داشت؛ بلکه در عین حال نیز به کمک قابلیت افزایش کیفیت تصویر یا همان ۴K Upscaler هر نوع برنامه‌ای را بدون توجه به کیفیت آن و حتی پایین ترین کیفیت در حد کوالتی تصویر ۴K به معرض نمایش می‌گذارد.

فناوری نانوسل در تلویزیون UK77000

همراهی فناوری Nano Cell با پنل نمایشگر IPS این امکان را به شما می‌دهد تا شاهد وضوح رنگی بالا بر روی نمایشگر باشید و صحنه‌های را ببینید که زنده‌ و کاملا پویا بر روی نمایشگر نقش بسته‌اند. فناوری‌هایی برای ارتقاء کنتراست مورد استفاده قرار گرفته‌اند و به شما این امکان را خواهد داد تا روشن‌ترین و تیره‌ترین نتایج را در صفحه نمایش بینید و عمق موجود در آن‌ها را احساس نمایید. فناوری ۴K Active HDR از استانداردهای پیشرفته ایست که در کنار فرمت‌های HDR10 Pro، Active HDR، HDR Effect و … امکان مشاهده جزئیاتی سریع و دقیق را به شما خواهد داد.. پردازنده ۴ هسته‌ای موجود در طی چهار مرحله تصاویر را تولید و ارائه خواهد داد و شفاف و شبیه به منابع اصلی ایجاد شوند.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۴۳ اینچ ۴K ال جی مدل ۴۳UJ66000 | UJ66000GI

پردازنده چهار هسته ای برای به نمایش در آوردن تصاویر ۴K
یک پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق، نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست پویا تر را ایجاد می کند. این تلویزیون تصاویر و محتوای با وضوح کم را پس از پردازش توسط یک پردازنده ۴ هسته ای، با مقیاس بزرگ و تصاویر نزدیک به کیفیت ۴K به نمایش می گذارد. فیلم‌های اکشن یا بازی‌های فوتبال که دارای سرعت بالایی هستند توسط این واحد اسکن شده و نویز و تاری ناشی از سرعت بالا در آنها از بین می‌رود و به جای آن با کیفیت و وضوح بالایی می‌توانید به تماشای علاقه‌مندی‌هایتان بنشینید.

فناوری True Color Accuracy

یکی از فناوری های پیشرفته ای که موجب خلق تصاویر طبیعی می شود، فناوری True Color Accuracy می باشد. این فناوری کوچکترین رنگ را به صورت دقیق منعکس می کند تا رنگ های واضح تر، غنی تر و واقع گرایانه تری ارائه شود. همچنین در تلویزیون هایی با این قابلیت، مشکل مخلوط شدن رنگ‌ها به هنگام ارائه تصاویر رنگی به وجود نمی‌آید. فناوری True Color Accuracy باعث می‌شود تا رنگ‌ها با کوچک‌ترین جزئیات و به نحوی دقیق برای بینندگان ارائه شود به علاوه کاربران توسط این فناوری می‌توانند نظاره‌گر صحنه‌هایی غنی‌تر و طبیعی‌تر و پر طراوت و رنگارنگ باشند.  دقت رنگ یک تلویزیون بر تمام ویدئوهایی که توسط آن پخش می شود تأثیر می گذارد.

دستیار صوتی گوگل

با قابلیت google assistant در تلویزیونهای ال جی شما قادر خواهید بود با استفاده از ریموت کنترل هوشمند تلویزیون، با آن صحبت کنید و فرمانهای صوتی خود را از این طریق به تلویزیون انتقال دهید. سیستم عامل  تلویزیونهای ال جی Web OS  می باشد که این فناوری نیز در سایه این سیستم عامل می تواند به شما کمک کند تا با گفتن هرآنچه که در ذهن شماست، به تلویزیون دستور دهید و نیازهای خود را برآورده کنید. برای مثال شما می توانید با گفتن یک جمله به فروشگاه google play رفته و از آنجا آنچه را که قصد دانلود و نصب آن را دارید به راحتی مشاهده کنید و در اختیار داشته باشید. همچنین به راحتی خواهید توانست به تلویزیون دستور دهید که مرورگر اینترنت را برای شما باز کند و از وبگردی بر روی یک صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید. با تکنولوژی google assistant می توانید وضعیت جوی امروز و روزهای آینده را از تلویزیون خود بپرسید و نسبت به چیدن برنامه های روزانه خود اقدام کنید. اگر از قبل برنامه روزانه خود را در تلویزیون ثبت کرده اید، می توانید از آن بپرسید که امروز چه قراری دارید، به کجا می خواهید بروید، با چه کسی قرار ملاقات گذاشته اید و حتی بپرسید چه ساعتی قرار است این کارها را به انجام برسانید!

مشخصات کامل تلویزیون UK77000

صفحه نمایشسایز صفحه : ۶۵ اینچتکنولوژی صفحه : LEDنوع صفحه : تخت

تصویر

کیفیت تصویر : Ultra HD – ۴Kرزولوشن : ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰۳D : نداردسایر توضیحات تصویر : HDR ۴K فعالHLGتلویزیون دیجیتال UHD با تکنولوژی صفحه نمایش نانوسلفناوری True Color Accuracy برای نمایش دقت رنگ واقعیمجهز به هوش مصنوعی LG AI ThinQ با قابلیت پشتیبانی از Google Assistant از طریق کنترل جادویی و فرمان های صوتی

صداتوان خروجی کلی صدا : ۲۰ وات

امکاناترابط هوشمند : داردپردازنده : چهار هسته‌ایمرورگر اینترنت : داردتیونر : DVB-T2سایر امکانات : پشتیبانی از VR 360MiracastMobile Connection

درگاه های ارتباطیدرگاه USB : داردتعداد درگاه‌های USB : دو عدددرگاه HDMI : داردبلوتوث : دارد

ریموت کنترلریموت کنترل : داردسایر توضیحات ریموت کنترل جادویی

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار : دارد

اقلام همراه : دفترچه راهنما

ریموت کنترل

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.