تلویزیون ۴۳ اینچ ۴K ال جی مدل ۴۳UJ66000 | UJ66000GI

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

توضیحات

صفحه نمایش ۴۳ اینچ
توان خروجی کلی صدا ۲۰ وات
HDR دارد
قابلیت ارتقا کیفیت دارد
تصال بی‌سیم (Wi-Fi) دارد

امکانات، طراحی و سایز تلویزیون سه عامل بسیار مهم برای تهیه‌ی این محصولات به حساب می‌آید. تمامی کاربران می‌توانند بین تلویزیون‌های ال‌جی محصولی متناسب برای منزل خود پیدا کنند. علاوه بر تنوع امکانات تلویزیون‌ها، طراحی آن‌ها هم با یکدیگر تفاوت دارند. می‌توانید متناسب با دکوراسیون منزل خود تلویزیونی با امکانات متعدد پیدا کنید. UJ66000GI از تلویزیون‌های ۴K با قابلیت HDR است که برای کاربرانی که به این محتوا دسترسی دارند، گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید. این تلویزیون طراحی ساده و مدرنی دارد که با دکوراسیون‌های مدرن به خوبی هماهنگ می‌شود. سیستم‌صوتی آن معمولی و با ۲۰ وات صدای خروجی ساخته شده است. این محصول از نوع هوشمند بوده و با سیستم‌عامل WebOS 3.5 طراحی شده است. درگاه‌های ارتباطی این محصول از تنوع نسبتاً زیادی برخوردار شده است که باعث می‌شود بتوانید دستگاه‌های صوتی‌وتصویری متعددی را به آن متصل کنید.

محدوده دینامیکی HDR

محدوده دینامیکی نوعی از ارائه کیفیت تصویر است که هم به محتوا و هم به تلویزیون وابسته است. فرمت های مختلفی را می توان برای محدوده دینامیکی نام برد. داده ها در تلویزیون به دو صورت دینامیکی و استاتیکی ارائه می شوند. داده های به صورت دینامیکی در هر لحظه از منبع پخش کننده تصویر به تلویزیون رسیده و در آنجا توسط پردازنده پردازش می شوند ولی داده های استاتیکی یک بار ارسال می شوند و تلویزیون از همان داده ها برای سه فریم پشت سرهم استفاده می کند در نتیجه پردازش داده ها به صورت دینامیکی موجب روان تر شدن تصویر و شافیت تصویر می شود.

نمایش دقیق رنگها در زاویه دید گسترده
بر خلاف تلویزیونهای معمولی که ممکن است هنگام مشاهده تصویر از یک طرف دیگر، رنگها را کمرنگ کنند، تلویزیون ال جی با فناوری IPS دقیقا رنگ را از زاویه دید گسترده و زاویه جلو حفظ می کند. در هر کجا که نشسته اید، تلویزیون ال جی خلوص رنگها را حتی از طرفین و زاویه های متفاوت حفظ می کند و هر کسی می تواند از تصویر این تلویزیون در هر گوشه ای از اتاق لذت ببرد.

زاویه دید گسترده تلویزیون  ال جی UJ66000GIدر تلویزیون UJ66000GI صفحه نمایش نوع IPS بکار رفته در آن دارای آرایش پیکسلی افقی بوده که زاویه دید گسترده تری ایجاد می کند. به عبارتی حتی اگر از گوشه و کنار به آن نگاه کنیدتا زاویه دید ۶۰ درجه کیفیت تصویر و وضوح و شفافیت آن کاملا حفظ شده و افت و تغییر پیدا نخواهد کرد. به کمک رابط کاربری ساده و روان این تلویزیون افراد به راحتی می توانند نحوه استفاده از تلویزیون و امکانات مختلف آن را فرا بگیرند. در این تکنولوژی فرقی نمی‌کند از چه زاویه‌ای و با چه فاصله‌ای به نمایشگر نگاه کنید. زیرا کیفیت تصویر تغییر نمی کند، رنگ‌های موجود ثابت می ماند، صدا به طور یکنواخت در کل فضا پخش می شود. تمام این ویژگی ها باهم باعث یک حس رضایت شما از TV هوشمند خود خواهد شد.

پردازنده چهار هسته ای برای به نمایش در آوردن تصاویر ۴K
یک پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق، نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست پویا تر را ایجاد می کند. این تلویزیون تصاویر و محتوای با وضوح کم را پس از پردازش توسط یک پردازنده ۴ هسته ای، با مقیاس بزرگ و تصاویر نزدیک به کیفیت ۴K به نمایش می گذارد. فیلم‌های اکشن یا بازی‌های فوتبال که دارای سرعت بالایی هستند توسط این واحد اسکن شده و نویز و تاری ناشی از سرعت بالا در آنها از بین می‌رود و به جای آن با کیفیت و وضوح بالایی می‌توانید به تماشای علاقه‌مندی‌هایتان بنشینید.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۶۵ اینچ نانوسل ۴K ال جی مدل ۶۵UK77000GI | UK77000

فناوری True Color Accuracy

یکی از فناوری های پیشرفته ای که موجب خلق تصاویر طبیعی می شود، فناوری True Color Accuracy می باشد. این فناوری کوچکترین رنگ را به صورت دقیق منعکس می کند تا رنگ های واضح تر، غنی تر و واقع گرایانه تری ارائه شود. همچنین در تلویزیون هایی با این قابلیت، مشکل مخلوط شدن رنگ‌ها به هنگام ارائه تصاویر رنگی به وجود نمی‌آید. فناوری True Color Accuracy باعث می‌شود تا رنگ‌ها با کوچک‌ترین جزئیات و به نحوی دقیق برای بینندگان ارائه شود به علاوه کاربران توسط این فناوری می‌توانند نظاره‌گر صحنه‌هایی غنی‌تر و طبیعی‌تر و پر طراوت و رنگارنگ باشند.  دقت رنگ یک تلویزیون بر تمام ویدئوهایی که توسط آن پخش می شود تأثیر می گذارد.

۴K Active HDR برای نمایش جزئیات باور نکردنی
۴K Active HDR مشخصه ای برای بهینه سازی هر صحنه، ارائه جزئیات ظریف و رنگ با خلوص زیاد است.  فناوری multi-HDR، از جمله HDR10 و HLG، همراه با تکنولوژی تنظیم صحنه به صحنه تصاویر (dynamic scene-by-scene )، به شما اجازه می دهد تا از هر گونه کیفیت ویدیو با کیفیت HDR به طور شگفت انگیزی لذت ببرید. وضوح بالای تصاویر تلویزیون ال جی به کمک رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل که چیزی بیش از ۸ میلیون پیکسل هستند، هر کدام کاری می‌کنند تا واقعیت‌ها را بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی به اجرا در بیاورند. به عبارتی همراه با این کیفیت نه تنها بابت کیفیت تصویر عالی نگرانی نخواهید داشت؛ بلکه در عین حال نیز به کمک قابلیت افزایش کیفیت تصویر یا همان ۴K Upscaler هر نوع برنامه‌ای را بدون توجه به کیفیت آن و حتی پایین ترین کیفیت در حد کوالتی تصویر ۴K به معرض نمایش می‌گذارد.

مشخصات کامل تلویزیون ۴۳UJ66000GIصفحه نمایشسایز صفحه : ۴۳ اینچتکنولوژی صفحه : LEDنوع صفحه : تخت

تصویر

کیفیت تصویر : Ultra HD – ۴Kرزولوشن : ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰HDRنسبت تصویر : ۱۶:۹قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر : داردسایر توضیحات تصویر– عدم کاهش کیفیت تصویر با تغییر زاویه– دارای نرخ به‌روزرسانی ۵۰هرتز– PMI – Picture Mastering Indexبرابر با ۱۶۰۰– HDR10– دارای HLG– دارای موتور Color Master– مجهز به دقت رنگ واقعی – True Color Accuracy– دارای قابلیت Live Zoom و Focus Zoom

صدا

سیستم صوتی : ۲ کاناله

تعداد بلندگوها : دو عدد

توان خروجی کلی صدا : ۲۰ وات

توان هر بلندگو : ۱۰ وات

محل قرارگیری بلندگوها : پایین قابتعداد ساب ووفر : صفرتوان کلی ساب ووفر : صفراستانداردهای صوتی : Dolby Digital , DTS , Clear Voice III , Ultra Surround , Magic Sound Tuning

امکانات

رابط هوشمند : دارد

نوع رابط هوشمند : WebOS 3.5

پردازنده : چهار هسته‌ای

دوربین : ندارد

قابلیت کنترل حرکتی : ندارد

مرورگر اینترنت : دارد

حسگر نور محیطی : دارد

بازی: قابل نصب

اپلیکیشن  : قابل نصب

قفل کودک : ندارد

گیرنده دیجیتال : دارد

تیونر : DVB-T2

سایر امکانات :– سازگار با اپلیکیشن LG TV Plus– دارای دسترسی به LG Content Store– دارای قابلیت Multi Vie- قابلیت روشن‌کردن تلویزیون با گوشی– دارای قابلیت جست‌وجوی فایل از طریق شبکه– دارای قابلیت SST – تبدیل کلام به متن– دارای قابلیت Simplink– راه‌های ارتباطی: Miracast – WiDi

درگاه های ارتباطی

درگاه USB : دارد

تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

توضیحات درگاه‌های USB : USB 2.0درگاه HDMI : دارد

تعداد درگاه های HDMI: سه عدد

کامپوزیت (Composite) : ندارد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite) : صفر

کامپوننت (Component) : دارد

تعداد رابط کامپوننت (Component) : یک عدد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) : دارد

بلوتوث : دارد

پورت شبکه (LAN) : دارد

ورودی آنتن : دارد

خروجی صدای دیجیتال : دارد

نوع خروجی صدای دیجیتال : اپتیکال

خروجی هدفون: دارد

ریموت کنترل

ریموت کنترل: دارد

سایر توضیحات

نوع پایه : رومیزی

قابلیت اتصال به دیوار : دارد

اقلام همراه : – ریموت‌ کنترل

سایر توضیحات : – ابعاد تلویزیون بدون پایه: ۷.۸ × ۵۷.۲ × ۹۷.۳ سانتی‌متر– وزن تلویزیون بدون پایه: ۹.۵ کیلوگرم– ابعاد تلویزیون با پایه: ۲۴.۵ × ۶۲.۷ × ۹۷.۳ سانتی‌متر– وزن تلویزیون با پایه: ۱۱ کیلوگرم

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.