تلویزیون ۵۵ اینچ Full HD منحنی سامسونگ مدل ۵۵N6950 | N6950

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

توضیحات

تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵N6950 محصولی با طراحی منحنی از این برند است که ظاهر مدرنی دارد. صفحه‌نمایش تخت ۵۵ اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت Full HD پخش می‌کند، درنتیجه می‌توانید از تماشای فایل‌های تصویری خود لذت ببرید. در کنار تصویر خوب، سیستم‌صوتی نیز متناسب با آن طراحی شده است. اسپیکرها درمجموع قادر به تولید ۲۰ وات صدا هستند که این میزان برای تلویزیون‌های بزرگ‌تر هم در نظر گرفته می‌شود.

صفحه نمایش FULL HD

در فرمت FULL HD کیفیت صفحه نمایش به بالا ترین حد خود می رسد. در این نوع تلویزیون ها قادر به دیدن کوچک ترین جزئیات تلویزیون خواهید بود. در این فرمت تصویر حداکثر ۱۹۲۰ پیکسل به صورت افقی و ۱۰۸۰ پیکسل به صورت عمودی قابل مشاهده ست. پس به همین علت به این نوع فرمت ۱۰۸۰ نیز اطلاق می شود که در کل نشان دهنده حداکثر پیکسل های تصویر در حالت عمودی است. برای تماشای فیلم های FULL HD راهی بجز روی آوردن به کابل های HDMI نیست چون در غیر این صورت Full HD معنایی نخواهد داشت. فرمت Full HD تصاویری با وضوح ۱۰۸۰×۱۲۹۰ پیکسل ارائه می دهد. این سیستم به نام فرمت ۱۰۸۰ پیکسل هم معروف است.

با HDR در تلویزیون سامسونگ تصاویر را با جزئیات بیشتر مشاهده کنید

کار اصلی HDR افزایش کیفیت و وضوح رنگ ها در شرایطی است که تصویر در شرایط کم نور و تاریک فیلم برداری شده است. مانند صحنه هایی که در شب یا در مکان های کم نور ضبط می شوند. در تلویزیون های فاقد HDR تصاویر در چنین شرایطی بسیار بی کیفیت نمایش داده میشود تا جایی که اجزای صورت بازیگر و یا سایر صحنه ها به سختی قابلیت تشخیص است. با مجهز شدن تلویزیون سامسونگ به HDR این مشکلات تا حد زیادی رفع میشود و با افزایش و کاهش روشنایی قسمت های مختلف تصویر، هیچ گونه اختلالی در ارائه تصاویر به وجود نمی آید و سبب میشود که کلیه ی اجزاء و رنگ ها از هم تفکیک و وضوح تصاویر افزایش یابد.

قابلیت PurColor در تلویزیون سامسونگ

قابلیت PurColor نیز این امکان را فراهم خواهد کرد تا شاهد رنگ‌هایی پویا و با تنوع بالا بر روی نمایشگر باشید. با تکنولوژی PurColor سامسونگ، رنگ‌های اصلی از قبیل آبی، قرمز و زرد به صورت زنده نمایش داده می‌شوند و کاربر موقع دیدن فیلم تمامی تمرکزش بر روی نمایشگر خواهد بود. موتور پردازشگر تصویر HyperReal در کنار قابلیت‌هایی همچون PurColor به شما این امکان را خواهد داد تا صحنه‌هایی طبیعی و رنگ‌های واضح و متنوع را مشاهده نمایید. با وجود امکانات و فناوری‌هایی که در بخش تصویر این محصول قرار گرفته‌اند، اطمینان داشته باشید که تلویزیون اسمارت سامسونگ ۵۵N6950 کیفیت عالی را به شما ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:دفترچه راهنما ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS69N02

تکنولوژی Ultra clean view

Ultra clean view در تلویزیون ۵۵N6950 با تحلیل محتوای اصلی در حال پخش به وسیله یک الگوریتم پیشرفته، تصاویری با کیفیت بالاتر را ارائه می‌دهد و این امکان را به شما خواهد داد تا از تصویر واضح و با کیفیت لذت ببرید.  Ultra Clean View می تواند نویز تصاویر را بگیرد و با استفاده از الگوریتم خاصی تصاویر را تجزیه و تحلیل کرده و آن ها را فیلتر کند. در نهایت این تکنولوژی می تواند تصاویر دریافتی با کیفیت کمتر از فول اچ دی را با همان کیفیت فول اچ دی پخش کند. فناوری Ultra Clean View در این تلویزیون صحنه‌هایی با وضوح بیشتر از هر زمان دیگری را به نمایش خواهد گذاشت، الگوریتم خاصی که این فناوری مورد استفاده قرار می‌دهد صحنه‌هایی شفاف و بدون نویز را در اختیارتان قرار خواهد داد. در این تلویزیون، سامسونگ قابلیت نمایش با وضوح تصویر بالا ( Ultra Clean View ) را در نظر گرفته است، با این قابلیت شاهد کاهش چشمگیر نویز و اختلال خواهید بود و البته ویژگی‌هایی مانند ارائه‌ی رنگ و کنتراست افزایش می‌یابند تا نتیجه‌ی نهایی محتوایی شفاف و با کیفیت باشد.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۵۵ اینچ ۴K منحنی سامسونگ مدل ۵۵NU7950 | NU7950

با Contrast Enhancer مرز رنگها را دقیقتر ببینید

فناوری بسیار جالب Contrast Enhancer باعث می شود نور و کنتراست تصاویر بالا رفته و تصاویر از آنچه هستند حتی زیباتر جلوه کنند و شما از دیدن صحنه های زیبا و طبیعی شگفت زده شوید.

صفحه نمایش VA

این نوع صفحه نمایش یک نوع صفحه نمایش میان رده است که قابلیت های آن مزیت های خاص خود را دارد. VA از Vertical Alignment برگرفته شده است و به معنی آرایش عمودی پیکسل ها است. به واسه آرایش عمودی پیکسل ها نور کمتری از برد LED از پیکسل ها گذر می کند که کارایی نمایش تصویر را افزایش می دهد، اما همین امر موجب کاهش زاویه دید در تلویزیون ها شده است.  خصوصیت بارز این نوع از صفحه نمایش ها کنتراست بالا و نمایش رنگ های تیره است. شرکت سامسونگ در تلویزیون های کیولد و ال ای دی خود از صفحه نمایش های VA استفاده می کند، اما به دلیل زاویه دید کم، در گوشی های همراه نوت بوک ها و… استفاده نمی شود. تصویر زیر ارایش پیکسلی در صفحه نمایش VA را نشان می دهد:

مشخصات فنی

صفحه نمایشسایز صفحه                      ۵۵ اینچتکنولوژی صفحه                 LEDنوع صفحه                        منحنی

تصویر

کیفیت تصویر                      Full HD

رزولوشن                           ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰HDR                                دارد

نسبت تصویر                      ۱۶:۹

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر     دارد

سایر توضیحات تصویر– خمیدگی تصویر: ۴۲۰۰R– مجهز به موتور تصویر HyperReal– دارای قابلیت Wide Color Enhancer جهت افزایش طیف رنگی تصویر– دارای قابلیت Auto Motion Plus

صداسیستم صوتی                        ۲ کاناله

تعداد بلندگوها                          دو عدد

توان خروجی کلی صدا               ۲۰ وات

توان هر بلندگو                         ۱۰ وات

محل قرارگیری بلندگوها             پایین قاب

استانداردهای صوتی                 Dolby Digital , DTS

سایر توضیحات صدا– دارای قابلیت Multiroom Link

امکاناترابط هوشمند                   دارد

نوع رابط هوشمند              Smart Hub

پردازنده                           چهار هسته‌ای

مرورگر اینترنت                   دارد

بازی                               قابل نصب

اپلیکیشن                        قابل نصب

قفل کودک                        دارد

گیرنده دیجیتال                  دارد

تیونر                                DVB-T

سایر امکانات– پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)– دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)– پشتیبانی از EPG– پشتیبانی از زیرنویس– راه‌های ارتباطی: DLNA – Mirroring

درگاه های ارتباطیدرگاه USB                         دارد

تعداد درگاه‌های USB            دو عدد

درگاه HDMI                       دارد

تعداد درگاه های HDMI         سه عدد

کامپوزیت (Composite)         دارد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite)         یک عدد

کامپوننت (Component)                      دارد

تعداد رابط کامپوننت (Component)         یک عدد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)                        دارد

پورت شبکه (LAN)                             دارد

ورودی آنتن                                      دارد

خروجی صدای دیجیتال                       دارد

نوع خروجی صدای دیجیتال                  اپتیکال

ریموت کنترل

ریموت کنترل                  دارد

سایر توضیحات ریموت کنترل

– دارای قابلیت خاموش شدن خودکار

– دارای قابلیت جست‌وجو کانال خودکار

– ابعاد تلویزیون بدون پایه: ۹.۸ × ۷۲.۲ × ۱۲۴ سانتی‌متر

– وزن تلویزیون بدون پایه: ۱۵.۴ کیلوگرم

– ابعاد تلویزیون با پایه: ۲۹.۳ × ۷۸.۸ × ۱۲۴ سانتی‌متر

– وزن تلویزیون با پایه: ۱۷.۱ کیلوگرم

– ابعاد بسته‌بندی: ۱۷.۲ × ۸۱.۲ × ۱۳۲.۸ سانتی‌متر

– وزن بسته‌بندی: ۲۲.۴ کیلوگرم

سایر توضیحات

نوع پایه                          رومیزی

قابلیت اتصال به دیوار        دارد

اقلام همراه– ریموت‌کنترل

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.