تلویزیون ۵۵ اینچ ۴K OLED ال جی مدل ۵۵C8 | OLED55C8GI

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

معرفی تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل c8v

تلویزیون ۵۵C8 ال جی محصولی ۲۰۱۸ از کمپانی ال جی است که با قابلیت‌های جذابش سر و صدای زیادی به پا کرد.در کنار هوش مصنوعی به کار برده شده در این تلویزیون، از اهمیت قائل شدن بیش از اندازه ال جی به این دو مدل حکایت دارد. نمایشگر ۴K با نشان دادن جزیئات و رنگ‌های واقعی و خیره کننده شما را مات و مبهوت می‌کند. این تلویزیون ۵۵ اینچ OLED با قابلیت AI ThinQ دستگاه های هوشمند را شناسایی می‌کند و به صورت بی‌سیم کنترل همگی آن‌ها را برایتان فراهم می‌کند؛ بنابراین آروزی داشتن منزلی هوشمند با خرید این تلویزیون OLED ال جی فراهم می گردد. افزون بر نمایش عمیق رنگ‌های مشکی که در نتیجه خاموش و روشن کردن مستقل پیکسل ها صورت می‌گیرد، کلیه طیف رنگی نیز در این تلویزیون به صورت واضح و واقعی دیده می‌شوند. همانند مدل های سال گذشته باز هم در داخل ویژگی‌های صفحه نمایش این تلویزیون قابلیت HDR جا خوش کرده است. این قابلیت که محدوده دینامیکی گسترده ای را برای تلویزیون تعریف می‌کند از فرمت های مختلف Dolby Vision ، HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند. تلویزیون C8 ال جی با کمک این قابلیت، از تکنینک‌هایی برای افزایش دامنه دینامیکی استفاده می‌کند و نمایش نقاط بسیار تاریک و روشن را همراه با جزئیات و وضوح بالا انجام خواهد داد. گیمر ها و علاقه‌مندان به دنیای سرگرمی و بازی، با خرید تلویزیون C8 ال جی علاوه بر انجام کارهای روزانه به عنوان نمایشگر کنسول‌های بازی نیز می توانند از این محصول استفاده کنند. یکی از فناوری های نوینی که در تلویزیون oled ال جی C8 دیده می‌شود حالت گالری نام دارد. این فناوری تصاویری شگفت انگیز جهان هستی را بر روی نمایشگر ۵۵ اینچ تلویزیون می‌آورد. منبع این تصاویر پخش شده سایت  TripAdvisor است که بسته به فصل مورد نظر نمایش زیبایی جهان هستی را در خانه برایتان انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:علت آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی

کیفیت فوق العاده در تلویزیون c8

صفحه نمایش‌های OLED پشرفته ترین نوع نمایشگرهایی است که در ساخت آن‌ها از هیچ گونه لامپی برای روشن کردن تصویر استفاده نمی‌شود. نحوه روشن و خاموش شدن پیکسل‌های موجود در نمایشگر این تلویزیون به صورت مستقل می‌باشد. عدم حضور این لامپ‌های تصویر، سبب عمیق تر نمایش دادن رنگ مشکی می‌شود. علاوه بر نمایش عمیق رنگ مشکی، ضخامت این نماشیگر‌ها به سبب حذف لامپ‌های ال‌ای دی کمتر شده و سبک کاملاً متفاوتی را در این نوع تلویزیون‌ها تجربه خواهید کرد.

تلویزیون ال جی ۵۵C8 یکی از تلویزیون‌های اولدی است که با فناوری های به روزی که در آن استفاده شده، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در نمایشگر ۴K این تلویزیون، بیش از ۸ میلیون پیکسل استفاده شده که این تعدد بالای پیکسل‌، افزایش کیفیت تصویر را با خود به همراه دارد. در این نوع تلویزیون‌ OLED ال جی کنتراست بالاتر از هر زمانی است و نمایش رنگ‌های تیره و روشن در کنار هم بدون سرایت رنگ و نور به پیکسل‌های مجاور صورت می‌گیرد.

دیدن برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات ورزشی و انجام هر نوع بازی با تلویزیون ، حس هیجان انگیزی به کاربر می‌دهد و رنگ‌های زنده و پر جنب و جوشی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در دل مشخصات تصویری این تلویزیون ۴K ال جی، پردازنده هوشمند آلفا ۹ ( α۹ Intelligent Processor ) قرار گرفته است. استفاده از این پردازنده هوشمند در تلویزیون ۵۵C8، آینده نگری شرکت ال جی را نشان می‌دهد و امکان استفاده از محصولات دارای این قابلیت را برای زمان‌های طولانی فراهم می‌کند. با کمک این فناوری هوشمند، رنگ مشکی مطلق را تجربه خواهید کرد و مسابقات ورزشی با سرعت بالایی رفرش می‌شوند و رنگ‌ها و سایه‌ها از هر طرفی همراه با جزئیات دقیق نمایان می‌شوند. قابلیت ۴K Cinema HDR که نسل پیشرفته‌تری از HDR معمولی است، در این تلویزیون ۲۰۱۸ ال جی دیدن محتویات و فیلم‌ها را با کیفیتی سینمایی امکان پذیر می‌سازد. این تلویزیون با فناوری مشهور Technicolor فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را با کیفیتی عالی برایتان به نمایش می‌گذارد.

این تکنولوژی با بهینه سازی رنگ سبب ایجاد تجربه سینمایی شده و با سازگاری با فرمت‌های HDR ۱۰ و HLG از الگوریتمی برای ارائه واضح محتویات HDR استفاده می‌کند. نورپردازی که موقع ارائه رنگ در نمایشگر ۴K Cinema HDR تلویزیون ۵۵C8 صورت می‌گیرد، فوق العاده چشمگیر و خیره کننده است؛ طوریکه انگار پنجره‌ای از واقعیت‌ها روبرویتان قرار گرفته است. تلویزیون ال جی به لطف نمایشگر OLED به شما وعده ارائه تصاویر مشکی و عمیق را خواهد داد. این کیفیت علی رغم رنگ سیاه در تمامی رنگ‌های دیگر دیده می‌شود؛ به همین خاطر رنگ‌های غنی را می‌توانید از این تلویزیون ۴K ال جی بخواهید. ارتقاء دهنده تصویر را نیز می‌توان به مجموعه ویژگی‌های این تلویزیون اضافه کرد.

این قابلیت که به بهبود تصاویر کیفیت پایین می‌ پردازد، افزون بر محتویات ۴K ، نمایش محتویات غیر ۴K را به واقعیت نزدیک می‌کند. راجع به زاویه دید این تلویزیون نیز می‌توان گفت که با فناوری زاویه دید گسترده ( Wide Viewing Angle ) از هر طرفی می‌توان به تماشای فیلم از ۵۵C8 پرداخت. این فناوری در هنگام دیدن مسابقات ورزشی همانند فوتبال بسیار کاربرد دارد و بدون توجه به نحوه قرار گیری شما، از تمامی زوایا شما را با رنگ‌های یکنواخت و زاویه دید گسترده روبرو می‌سازد. مسلماً برای ساخت این تلویزیون‌های OLED بزرگ هزینه‌ی زیادی صرف شده پس باید انتظار قیمت نسبتاً بالا را نیز از این مدل ها داشت.

هوش مصنوعی در تلویزیون های جدید ال جی

ال جی در ساخت تلویزیون C8 بیشترین تمرکزش را بر روی پردازنده هوشمند α۹ و قابلیت هوش مصنوعی ThinQ قرار داده است. هر دوی این قابلیت‌ها در کنار هم ، بهترین عملکرد را برای این محصول ال جی یعنی C8 به همراه دارد. احتمال صدر نشینی ال جی به سبب استفاده از فناوری هوش مصنوعی ThinQ و پردازنده پیشرفته آلفا بسیار افزایش یافته است و قدرتی که این فناوری‌های به تلویزیون می‌بخشند چیزی فراتر از انتظار معمول است. فناوری هوش منصوعی همراه با دستیار صوتی Google Assistant به اوج تکامل خود در این تلویزیون می‌ رسد. این دستیار صوتی که در گوشی‌های هوشمند اندرویدی با آن سرو کار داشته اید، پلی برای رسیدن به خواسته‌های صوتی تان می‌باشد و منزلتان را به مکانی هوشمند و پر از سرگرمی تبدیل خواهد کرد. علاوه بر اجرای فرامین صوتی دستگاه‌هایی که به فناوری هوش مصنوعی ThinQ مجهز هستند، با استفاده از Wi-Fi به تلویزیون متصل خواهند شد و کنترل کردن آن‌ها بسیار راحت صورت می گیرد. برای استفاده از این قابلیت تلویزیون هم می‌توانید دستورات صوتی خود را به ریموت کنترل بگویید و هم از دستگاه‌های آمازون الکسا استفاده کنید. دستگاه‌های امازون الکسا به اسپیکرهای گفته می‌شوند که دستورات صوتی شما را به دستگاه مد نظرتان می‌ رسانند. آخرین نسخه سیستم عامل webOS بر روی تلویزیون ال جی ۵۵C8 اجرا می‌شود که محیط کابر پسندانه و راحت تری به نسبت نسخه‌های قبلی در اختیارتان قرار می‌دهد. این تلویزیون که با استفاده از Wi-Fi امکان اتصال به دنیای نامحدود وب را برایتان فراهم می‌کند، با کمک مرورگر وب گشتن در اینترنت را راحت و با سرعت بالا ممکن می‌کند.

سیستم صوتی فوق العاده در تلویزیون c8

با نگاه به قاب پشتی تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی C8، شیارهایی را مشاهده خواهید کرد که نشان می‌ دهد اسپیکرهای تلویزیون در این مکان جاسازی شده‌اند. تعداد بلندگوهای داخلی در نظر گرفته شده برای این تلویزیون دو اسپیکر ۱۰ واتی به همراه یک ساب‌ووفر ۲۰ واتی می‌باشد که روی هم رفته قدرت صوتی ۴۰ وات ر ا به تلویزیون می‌ بخشد. فناوری صوتی محبوب Dolby Atmos عملکرد صوتی را به نحو چشمگیری ارتقاء می‌دهد و تجربه صدای هماهنگ، طنین انداز، دقیق و همه جانبه را برای کاربران ایجاد می کند. در صورتیکه تمایل به افزایش قدرت صوتی اسپیکر‌های داخلی دارید می‌توانید از پورت خروجی صوتی دیجیتال برای اتصال سیستم‌های صوتی به تلویزیون استفاده کنید. حضور سیستم صوتی DTS-HD در تلویزیون ۵۵C8 به هنگام استفاده از اسپیکر‌های جداگانه بسیار سودمند خواهد بود. این فناوری، صدا را به صورت کامل از هم تفکیک کرده و با پخش همه جانبه فایل‌های صوتی، تجربه تماشای فیلم‌ها و محتویات را همانند سینما فراهم می‌کند. آهنگ‌های ذخیره شده بر روی دستگاه‌هایی که از قابلیت بلوتوث پشتیبانی می کنند توسط قابلیت Bluetooth Audio Playback به راحتی به بلندگوهای تلویزیون منتقل می‌شوند. به دلیل اینکه اکثر دستگاه‌های امروزی از بلوتوث بهره می‌برند، این فناوری در بین علاقه‌مندان به موسیقی و خریداران تلویزیون بسیار محبوب و پر طرفدار می‌باشد. تلویزیون ۵۵C8 ال جی در این دستگاه قابلیت همگام سازی بی‌سیم ( LG Sound Sync ) را برای کنترل دستگاه‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند را به ارث برده است. با این قابلیت دستگاه‌های سازگار، با استفاده از ریموت تلویزیون به راحتی به حجم صوتی مد نظر خواهند رسید و روند کنترل صدای دستگاه‌های متصل شده به تلویزیون راحت‌تر خواهد شد.

صفحه نمایش

  • سایز صفحه                   ۵۵ اینچ
  • تکنولوژی صفحه              OLED
  • نوع صفحه                     تخت

تصویر

  • کیفیت تصویر               Ultra HD – ۴K
  • رزولوشن                    ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • HDR                         دارد
  • سایر توضیحات تصویرHFR با پشتیبانی از ۴Kکنتراست بی نهایت با زاویه دید گستردهدرخشندگی فوق‌العاده- ULTRA Luminanceدارای Color Master Engine

صدا

  • سیستم صوتی                        ۲.۲ کاناله
  • توان خروجی کلی صدا              ۴۰ وات
  • استانداردهای صوتی                 Dolby , OLED Surround , Dolby Atmos , Clear Voice
  • سایر توضیحات صدا

پشیتیبانی از استاندارد OLED DOLBYدارای سیستم صوتی Harman/Kardonپشتیبانی از Clear Voice IIIتنظیم کننده هوشمند صدا- Magic Sound Tuningصدای Hi-FiLG Sound Sync/Bluetoothپشتیبانی از فرمت‌های صوتی AC4, AC3(Dolby Digital), EAC3, HE-AAC,AAC, MP2, MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X

امکانات

  • رابط هوشمند                دارد
  • نوع رابط هوشمند          WebOS
  • مرورگر اینترنت              دارد
  • اپلیکیشن                    دارد
  • تیونر                          DVB-T2
  • سایر امکانات

رابط هوشمند Webos4+LG AI ThinQسیستم عامل Webosپشتیبانی از بزرگ‌نمایی جادوییپشتیبانی از ۳۶۰ VRقابلیت تشخیص صدادسترسی سریعLG Content StoreMulti-viewمرورگر وبMobile App- LG TV PlusMobile Connectionامکان روشن کردن تلویزیون با گوشی (Mobile TV On)WiDi – PC to TVنمایش صفحه موبایل روی تلویزیون (Miracast)جستجوی فایل از طریق شبکهپشتیبانی از Google Asistant با کنترل جادویی و فرمان صوتیپخش واقعیت مجازی (VR 360)الگوریتم ویژه برای سرعت بخشیدن به سرعت پردازش در هنگام بازیDolby visionHDR10HDR HLGTechnicolorActive HDR

درگاه های ارتباطی

  • تعداد درگاه‌های USB             سه عدد
  • تعداد درگاه های HDMI          چهار عدد
  • کامپوننت (Component)         دارد
  • اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)          دارد
  • بلوتوث                               دارد
  • پورت شبکه (LAN)                دارد
  • نوع خروجی صدای دیجیتال      اپتیکال
  • خروجی هدفون                     دارد

ریموت کنترل

  • ریموت کنترل                          دارد
  • سایر توضیحات ریموت کنترل

ریموت کنترل جادویی

سایر توضیحات

  • نوع پایه                                        رومیزی
  • قابلیت اتصال به دیوار                       دارد
  • مصرف برق در حالت آماده به کار        کمتر از ۰.۵ وات
  • اقلام همراه

دفترچه راهنماریموت کنترلکابل برقکارت گارانتی

  • سایر توضیحات

دارای حالت صرفه‌جویی انرژیسنسور روشنایی- Illuminance sensorگیرنده دیجیتال DVBT

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.