بررسی جاروبرقی سامسونگ

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

 

اولین نکته در بررسی کیفیت جاروبرقی سامسونگ، توجه به قدرت موتور دستگاه می‌باشد. به طور معمول جاروبرقی‌های سامسونگ دارای موتورهایی با توانایی بین ۱۳۰۰ وات تا ۲۴۰۰ وات می‌باشد. از این رو به تبع افزایش قدرت موتور، شاهد افزایش قدرت مکش جاروبرقی خواهید بود.

در واقع همسو با افزایش میزان توان موتور جاروبرقی، شاهد افزایش قدرت مکش دستگاه و همچنین بالاتر بودن قیمت خرید جاروبرقی خواهید بود. از این رو قیمت جاروبرقی ۲۴۰۰ وات سامسونگ بسیار بیشتر از مدل جاروبرقی ۱۳۰۰ وات می‌باشد. به همین دلیل شاید توجه به این مسئله را بتوان جزو بررسی مزایا و معایب جاروبرقی سامسونگ لحاظ کرد.

بررسی قسمت‌های مختلف بدنه جاروبرقی سامسونگ نیز باید در زمان خرید این دستگاه مورد توجه قرار گیرد. بخش‌های مختلف بدنه جاروبرقی شامل لوله جاروبرقی، سیم جمع‌کن، کلیدها، فیلتر، کیسه زباله جاروبرقی و… می‌باشد. طراحی فلزی لوله جاروبرقی سامسونگ باعث مقاومت و استحکام بالای این قطعه در برابر ضربه، شکستگی و ساییدگی خواهد شد.

همچنین طراحی لوله تلسکوپی جاروبرقی سامسونگ که راحتی شما را در تغییر اندازه و طول آن متناسب با شرایط مختلف فراهم خواهد کرد، از دیگر نکات مثبت در بررسی کیفیت جاروبرقی سامسونگ می‌باشد.

بخش سیم جمع‌کن جاروبرقی سامسونگ نیز که بر روی بدنه دستگاه نصب شده است، از وارد شدن آسیب به جاروبرقی جلوگیری کرده و شما با فشار دادن یک دکمه، سیم دستگاه جمع خواهد شد. نکته دیگر در بررسی جاروبرقی سامسونگ، توجه به نوع کیسه دستگاه می‌باشد.

کیسه جاروبرقی در ۲ نوع کیسه یکبار مصرف و کیسه دائمی وجود دارد که هر یک با فراهم کردن یک سری مزایا و معایب جاروبرقی سامسونگ، موارد استفاده متفاوتی دارند. کیسه‌های یکبار مصرف جاروبرقی سامسونگ، بعد از پر شدن کامل پاکت، باید تعویض شوند، اما کیسه‌های دائمی جاروبرقی سامسونگ را می‌توان بعد از پر شدن کامل پاکت، آن را تخلیه و مجدد استفاده کرد.

مزایا جاروبرقی سامسونگ

معرفی ۳ مدل پرفروش جاروبرقی سامسونگ

مدل پرنس Prince3

جاروبرقی سامسونگ مدل Prince3 با دارا بودن موتور قدرتمند ۲۱۰۰ وات و برس جمع‌کن ابتکاری، قادر به جمع کردن تمام آشغال‌ها و ذرات گردوغبار از سطوح کف می‌باشد. عملکرد عالی و قوی این مدل جاروبرقی که قدرت نظافت بالایی را فراهم خواهد کرد، کیفیت جاروبرقی سامسونگ را دوچندان کرده است.

محفظه جداشدنی جاروبرقی با قابلیت تخلیه آسان آن، ۳ نوع لوازم جانبی متنوع برای تمیز کردن سطوح مختلف، وجود فیلتر هپا، دسترسی راحت به دکمه‌های کنترلی جاروبرقی، وزن سبک دستگاه و جابجایی راحت آن، وجود موتور Cyclone Force با توربین ضد پیچش مو، میزان مصرفی برق ۴۴۰ وات، مجهز به سیستم جمع‌کن خودکار و… از دیگر امکانات و قابلیت‌های این مدل جاروبرقی سامسونگ می‌باشد.

مدل کینگ (King)

اگر به دنبال یک مدل با کیفیت جاروبرقی سامسونگ و قیمت مناسب آن می‌باشید که امکانات معمول و طراحی خوبی داشته باشد، جاروبرقی سامسونگ مدل کینگ بهترین مدل این دستگاه می‌باشد. از جمله امکانات و قابلیت‌های این مدل جاروبرقی سامسونگ پرطرفدار می‌توان به قدرت موتور ۱۸۰۰ وات، لوله خرطومی با چرخش ۳۶۰ درجه، گنجایش مخزن ۴ لیتری، وجود مخزن سایکلون، سیستم سلامتی سیلور نانو (Silver Nano)، امکان تغییر قدرت مکش جاروبرقی از طریق سیستم بلوتوث دستگاه، مجهز به فیلتر بهداشتی، مجهز به ۳ عدد سری مختلف دستگاه و سری جمع‌آوری مو، وزن سبک جاروبرقی و جابجایی آسان دستگاه، جنس بدنه مقاوم و… اشاره کرد.

همان طور که گفتیم قیمت این مدل جاروبرقی سامسونگ در مقایسه با سایر مدل‌های دیگر دستگاه، بسیار مناسب‌تر و معقول می‌باشد. می‌توانید با صرف هزینه‌ای در محدوده قیمتی ۵ میلیون تا ۷ میلیون یک نوع عالی و مناسب از مدل کینگ جاروبرقی سامسونگ را انتخاب و خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید:عواقب آب رفتن در موتور جاروبرقی

مدل کانیستر (Canister)

در بررسی جاروبرقی سامسونگ مدل کانیستر می‌توان به وجود امکانات و قابلیت‌هایی چون قدرت مکش ۲۱۰۰ وات دستگاه، برس توربوی (Turbo) فرش و انجام نظافت کامل، وجود فیلتر سایکلون، کیسه جاروبرقی بزرگ ۴ لیتری، لوله خرطومی جاروبرقی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، کنترل تعبیه شده بر روی دسته جاروبرقی و راحتی استفاده از آن، سطح نویز ۸۲ دسی بل و سروصدای پایین، وجود فیلتر هوا، فیلتر Micro و… اشاره کرد.

مدل کوئین (Queen)

جاروبرقی سامسونگ مدل کوئین جزو پرطرفدارترین مدل‌های دستگاه این برند معروف کره‌ای می‌باشد. توان مصرفی این دستگاه ۱۸۰۰ وات بوده که قادر به تولید قدرت مکش ۴۰۰ وات در جاروبرقی می‌باشد. این میزان توان مصرفی در جاروبرقی باعث جمع‌آوری راحت و آسان تمام زباله‌ها و گردوغبار در تمام سطوح ساختمان‌ها و منازل خواهد شد و تمیزی و نظافت کامل محل کار و منزل را فراهم می‌کند.

البته در تمام مدل‌های جاروبرقی، همزمان با پر شدن کامل کیسه زباله،از این رو برای استفاده از نهایت قدرت جاروبرقی سامسونگ و پاک و تمیز کردن تمام سطوح ساختمان، به میزان پر بودن کیسه جاروبرقی نیز توجه داشته باشید.

طراحی زیبا و جذاب جاروبرقی سامسونگ در رنگ‌های مختلف، وجود فیلتر سایکلون چرخشی، برس توربو برای فرش و لوله خرطومی با چرخش ۳۶۰ درجه، لوله استیل تلسکوپی، گنجایش مخزن ۴ لیتر، سیم جمع‌کن خودکار، وجود فیلتر بهداشتی، فیلتر Micro، فیلتر Foam، نشانگر پر بودن مخزن و… از جمله قابلیت‌ها و امکانات فوق‌العاده این مدل جاروبرقی سامسونگ می‌باشد.

مزایا و معایب جاروبرقی سامسونگ

در این عنوان به بررسی جداگانه مزایا و معایب جاروبرقی سامسونگ می‌پردازیم و جزئیات هر یک را بیان می‌کنیم.

مزایای جاروبرقی سامسونگ

  • قدرت موتور ۱۳۰۰ تا ۲۴۰۰ وات و قدرت مکش بالا
  • سطح صدا ۸۲ دسی بل و نویز متوسط
  • لوله خرطومی جاروبرقی با قابلیت تغییر سایز
  • دارای لوازم جانبی متنوع جهت دسترسی به تمام نقاط و تمیزکاری آسان
  • وزن سبک و جابجایی آسان
  • طول عمر بالای جاروبرقی
  • وجود قطعات با کیفیت و مدرن در ساخت جاروبرقی و بدنه دستگاه
  • استحکام بالای بدنه جاروبرقی
  • تنوع در انتخاب مدل جاروبرقی سامسونگ

معایب جاروبرقی سامسونگ

  • حساسیت بالای دکمه‌های دسته جاروبرقی و آسیب سریع دستگاه
  • امکان شکستگی مخزن جاروبرقی
  • قیمت بالا
  • وجود مشکلاتی در زمان تعویض قطعات فابریک جاروبرقی 
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.