تشخیص ماشین لباسشویی الجی اصل از نمونه های تقلبی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

لباسشویی یکی از پرکاربردترین وسایل در خانه است که باعث می‌شود شست و شوی لباس‌ها بسیار آسان شود. هنگامی که لباسشویی جدیدی خریداری می‌کنیم معمولا قصد داریم سال‌ها از آن استفاده کنیم. به همین خاطر همواره به سراغ برندهایی می‌رویم که کیفیت بالایی دارند. یکی از این برندها ال جی است که تقریبا می‌توان گفت نیمی از بازار لوازم خانگی ایران را در دست دارد. همین موضوع سبب شده تا برخی از افراد سودجو اقدام به تولید لباسشویی تقلبی ال جی کنند و آن را به عنوان جنس اصل به مشتریان بفروشند. یکی از سوالات مهمی که ممکن است برای بسیاری از مشتریان به وجود بیاید این است که راه تشخیص لباسشویی الجی اصل از تقلبی چیست؟ برای اینکه بدانید چطور می‌توان کالای اصل ال جی را از کالای تقلبی تشخیص داد لازم است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:تعمیر ظرفشویی بوش در کرج با ضمانت ۱ ساله

راه‌های تشخیص لباسشویی ال جی اصل از نمونه‌های تقلبی

معمولا برای افرادی که آشنایی زیادی با لباسشویی ندارند، تشخیص لباسشویی ال جی اصل از تقلبی کار بسیار سختی است. اما بهتر است بدانید، روش‌هایی برای این کار وجود دارد که با دانستن آن‌ها می‌توانید کالای تقلبی را خیلی راحت تشخیص دهید. در ادامه بیشتر با این موارد آشنا می‌شویم.

۱- از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.

فرقی نمی‌کند که قصد خرید چه کالایی را دارید، اگر می‌خواهید مطمئن شوید که کالای خریداری شده اصل است، بهتر است به سراغ فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر بروید. این فروشگاه‌ها برای اینکه اعتبار خود را زیر سوال نبرند همواره کالای اصل در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. همچنین سعی کنید هرگز اجناس بدون بسته‌بندی خریداری نکنید.

علاوه بر موارد بالا از فروشنده بخواهید کالا را فاکتور کرده و شماره سریال دستگاه را روی آن بنویسد. در این صورت اگر بعدا مشکلی به وجود آمد به راحتی می‌توانید مساله را پیگیری کنید.

۲- استعلام شماره سریال لباسشویی ال جی

بر روی تمامی مدل‌های لباسشویی ال جی شماره سریال نوشته می‌شود که مجموعه‌ای از عدد و حروف لاتین هستند. هر کدام از این اعداد نشان دهنده یکی از ویژگی‌های محصول خریداری شده هستند. با کمک این کد می‌توانید جزئیات محصول اصلی را با محصول خریداری شده تطابق داده و از اصل و یا تقلبی بودن آن مطمئن شوید.

شما می‌توانید با استفاده از نرم افزارهای بارکدخوان این شماره سریال را اسکن کرده و اطلاعات آن را مشاهده کنید. با اسکن این شماره می‌توانید متوجه شوید که لباسشویی ساخت کدام کشور است. در صورتی هم که قصد خرید به صورت آنلاین را دارید، می‌توانید از فروشنده بخواهید شماره سریال را برای شما ارسال کند تا از این طریق بتوانید به درستی تشخیص لباسشویی ال جی اصل را از نمونه تقلبی انجام دهید.

لازم است بدانید که لباسشویی ال جی ساخت کشور کره جنوبی است.

تطبیق عکس ماشین لباسشویی

۳-مطابقت تصویر لباسشویی با تصویر موجود در فروشگاه اصلی LG

شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی به خصوص ال جی، عکس و مشخصات کامل تمام محصولات را در وب‌سایت رسمی خود قرار می‌دهند. شما باید از فروشنده بخواهید محصول را باز کند تا بتوانید آن را با تصویر لباسشویی که در سایت ال جی دارد مقایسه کنید.

در این مقایسه باید رنگ، سایز و نوع درب، برچسب‌ها و تمام بخش‌های لباسشویی را بررسی کنید و اگر کوچکترین تفاوتی مشاهده کردید، بهتر است در خرید خود تجدید نظر کنید. همچنین در صورت خرید آنلاین نیز بهتر است از فروشنده بخواهید عکس تمام بخش‌ها را برای شما ارسال کند.

۴- جستجو کردن مدل لباسشویی در گوگل و تشخیص لباسشویی الجی اصل

هنگامی که شما مدل لباسشویی را در گوگل جستجو می‌کنید، اطلاعات کامل آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. در صورتی که لباسشویی ال جی اصل باشد تمام اطلاعات به همراه عکس به شما نمایش داده می‌شود. بهتر است نام کامل را به صورت انگلیسی جستجو کنید که در این صورت لینک سایت ال جی احتمالا در جایگاه اول خواهد بود.

۵- وجود لوگوی شرکت ال جی بر روی کارتن آن

شرکت‌های معتبر تولید کننده لباسشویی مانند ال جی، معمولا علاوه بر لباسشویی، لوگو خود را بر روی کارتن نیز نصب می‌کنند. به همین خاطر جهت تشخیص لباسشویی ال جی اصل لازم است زوایای مختلف کارتن را بررسی کرده و از وجود لوگو مطمئن شوید. همچنین لازم است شماره سریال موجود بر روی کارتن را با شماره سریال لباسشویی مقایسه کنید.

ماشین لباسشویی ال جی غیر تقلبی

فرق ماشین لباسشویی ال جی اصل و تقلبی

  • تمام لباسشویی‌های ال جی از موتور گیربکس یا همان Direct Drive که بدون تسمه است استفاده می‌کنند. در حالی که مدل‌های تقلبی از موتورهای تسمه دار استفاده می‌کنند. این مساله باعث می‌شود صدای مدل‌های تقلبی بیشتر و طول عمر آن‌ها کمتر باشد.
  • در مدل‌های تقلبی از قطعات بی کیفیت استفاده می‌شود و در نتیجه طول عمر مفید بسیار کمتری دارند.
  • از آنجایی که در ساخت لباسشویی تقلبی ال جی استانداردهای ایمنی رعایت نمی‌شود، ممکن است این لباسشویی‌ها دچار مشکلاتی مثل آتش سوزی شوند.
  • در تشخیص لباسشویی الجی اصل از تقلبی خوب است بدانید، کیفیت بدنه لباسشویی تقلبی بسیار پایین بوده و ممکن است حین جابه‌جایی مشکلات جدی برای آن پیش بیاید.

لباسشویی ال جی ساخت کجاست؟

ال جی یکی از بزرگترین شرکت‌های چند ملیتی در جهان است. این شرکت در کشور کره جنوبی و در شهر سئول قرار دارد. محصولات LG از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین خاطر توانسته محبوبیت زیادی را به دست آورد. از جمله لوازم خانگی‌هایی که توسط شرکت ال جی تولید می‌شود می‌توان به ماشین لباسشویی، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، یخچال، اجاق گاز و جاروبرقی اشاره کرد.

ماشین لباسشویی ال جی مونتاژ مصر

یکی از مساله‌هایی که ممکن است خریداران ماشین لباسشویی ال جی با آن مواجه شوند، مساله مونتاژ است. مصر از جمله کشورهایی است که شرکت ال جی برخی از محصولات خود را در آن مونتاژ و به بازار عرضه می‌کند. مشتریان زیادی بر این باور هستند که اگر یک محصول مونتاژ کشور دیگری باشد، آن کالا تقلبی بوده و اصل نیست.

اما در واقعیت چنین نیست! بسیاری از شرکت‌های بزرگ از جمله ال جی برای اینکه هزینه ارسال و مالیات را کاهش دهند برخی از محصولات از جمله ماشین لباسشویی را در دیگر کشورها مونتاژ می‌کنند. این محصولات از نظر ساخت و کیفیت هیچگونه تفاوتی با محصولات ساخته شده در کشور کره ندارند و تنها تفاوت این است که در کشور مصر سرِهم و مونتاژ می‌شوند.

چرا نباید لباسشویی تقلبی خریداری کنیم؟

همانطور که از نام آن پیدا است این دستگاه‌ها تقلبی هستند و هیچوقت به کیفیت کالاهای اصل نمی‌رسند. افراد سودجو برای اینکه بتوانند سود بیشتری به دست بیاورند، از قطعات ضعیف در آن استفاده می‌کنند. چند مورد از معایب خرید لباسشویی تقلبی عبارتند از:

  • طول عمر لباسشویی تقلبی خیلی پایین است و ممکن است در اثر کوچکترین سهل انگاری دچار خرابی شود.
  • معمولا از قطعات بسیار ضعیف و با کیفیت پایین در ساخت آن‌ها استفاده می‌کنند که این مساله کارایی دستگاه را کاهش می‌دهد.
  • خدمات پس از فروش ندارند و اگر مشکلی برای ماشین لباسشویی پیش بیاید باید هزینه زیادی را بابت تعمیرات بپردازید.
  • معمولا برای اینکه افراد تقلبی بودن آن‌ها را تشخیص ندهند، قیمت آن‌ها را با قیمت اصل یکسان در نظر می‌گیرند و در نتیجه با پول لباسشویی اصل، لباسشویی تقلبی خریداری می‌کنید!

لباسشویی ال جی اصل

قیمت لباسشویی lg

همانطور که اطلاع دارید لباسشویی‌های ال جی مدل‌های مختلفی دارند که هر یک نیز ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. این مساله سبب می‌شود تا قیمت آن‌ها نیز متفاوت از یکدیگر باشد. همچنین قیمت دلار نیز در کشور ما همواره در تغییر است و بر روی قیمت سایر کالاها نیز تاثیر می‌گذارد. به همین خاطر هنگامی که قصد خرید ماشین لباسشویی ال جی را دارید، می‌توانید از فروشندگان معتبر قیمت دقیق و به روز آن‌ را استعلام کنید.

قیمت لباسشویی ال جی اصل کره

ماشین لباسشویی ال جی اصل که توسط خود شرکت ال جی تولید می‌شود معمولا نسبت به مدل‌های تقلبی از قیمت بالایی برخوردار هستند. چرا که در ساخت آن‌ها از قطعات باکیفیت استفاده می‌شود. البته مساله قیمت به مدل و سایر موارد نیز بستگی دارد. اما دقت داشته باشید که قیمت کالا نمی‌تواند یک روش برای تشخیص لباسشویی اصل الجی از تقلبی باشد. زیرا ممکن است فروشندگان قیمت کالای تقلبی را با کالای اصل یکسان در نظر بگیرند. هر چند که برخی از فروشندگان با دادن قیمت پایین کاری می‌کنند تا مشتری طمع کرده و جنس تقلبی را خریداری نماید.

مدل ماشین لباسشویی ال جی کجا نوشته شده است؟

معمولا مدل و شماره سریال لباسشویی‌های ال جی در پشت آن‌ها قرار می‌گیرد. اما گاهی مواقع ممکن است مدل دستگاه بر روی قسمتی از درب لباسشویی قرار گرفته باشد. در این حالت بعد از باز کردن درب دستگاه می‌توانید مدل و شماره سریال را مشاهده کنید.

سخن پایانی تشخیص لباسشویی الجی اصل

از آنجایی که تشخیص لباسشویی الجی اصل از مدل تقلبی آن کار سختی است، بهترین کار خرید از فروشگاه‌های معتبر است. اما لازم است بدانید که کالای اصل نیز ممکن است دچار مشکلات و خرابی‌هایی شود. به همین خاطر اگر می‌خواهید با مشکلات رایج لباسشویی ال جی آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم به صفحه نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی LG مراجعه نمایید.

همچنین در صورتی که نیاز به تعمیرکار داشتید می‌توانید در وب‌سایت هوم کارا درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان با شما تماس گرفته و مشکل شما را حل نمایند.



 

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.