یخچال ساید بای ساید اینستاویو ال جی مدل LG InstaView SXI555

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

یخچال فریزر اینستاویو ال جی یکی از زیباترین دستگاه‌هایی می‌باشد که در عین کیفیت و دوام بالا، به راحتی می‌تواند نیاز هر خانواده ایرانی را تأمین کند. علاوه بر قابلیت دور این دور، در این یخچال ساید بای ساید ال جی، ویژگی خیره کننده به نام Instaview  نیز وجود دارد که این ساید بای ساید لقب InstaView Door-in-Door™ به خود گرفته است. این قابلیت کمک حال خوبی برای کاربران است؛ زیرا با دو بار ضربه زدن به درب یخچال، علاوه بر اینکه فضای داخل را بدون باز کردن درب اصلی آن روشن می‌کند؛ بلکه مانع از هدر رفتن انرژی اضافه نیز خواهد شد. هر کدام از بخش‌های یخچال فریزر به صورت مجزا طراحی شده و بدون هیچ گونه مشکلی از پس نگه داری هر نوع ماده خوراکی بر می‌آید. اگر به طراحی این یخچال فریزر ال جی دقت کنیم باید گفت سود بردن از طراحی فوق العاده شیک در کنار رنگ بسیار زیبای سفید به راحتی می‌تواند به دل هر کاربری بنشیند. حال اگر از نظر دوام و کیفیت نگهداری مواد غذایی خود نگران هستید، باید گفت ال جی با جای دادن فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh Plus کاری کرد تا بدون کپک زدگی یا از دست رفتن کیفیت، هر نوع ماده غذایی را تا هر زمانی که بخواهید به دست یخچال فریزر اینستویو ال جی بسپارید. سیستم چند جریانی هوا یا همان Multi Air Flow نیز به نوبه خود با انتشار هوا از هر جهتی، خنک سازی تمامی بخش‌های داخلی را انجام می‌دهد. همراه با موتور اینورتر خطی، یخچال فریزر ال جی از دوام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار شده و با خنک کنندگی مناسب، کیفیت مواد غذایی تضمین خواهد شد. در کل می‌توان گفت اگر این نوع یخچال را از هر نظر بسنجیم به بی عیب و نقص بودن آن پی خواهیم برد.

طراحی دور این دور ساید بای ساید ال جی

ال جی برای مدیریت و دسترسی سریع به مواد خوراکی و غذایی داخل یخچال از طراحی دور این دور برای برخی از ساید بای سایدهایش کمک گرفته است. این نوع طراحی علاوه بر شیک جلوه دادن دیزاین کلی ساید بای ساید؛ در عین حال نیز سبب می‌شود تا به راحتی مواد خوراکی مورد نیاز در اختیار قرار بگیرد. در این میان ساید بای ساید ال جی مجهز به طراحی دور این دور می باشد. در واقع قابلیت درب تو درب به کاربر این امکان را می دهد تا ضروری ترین مواد خوراکی خود را در دسترس و در داخل یخچال قرار دهد و هر زمان که بخواهد در کوتاه ترین زمان ممکن به آنها دسترسی داشته باشد. طراحی دور این دور شامل یک درب مجزا از یخچال می باشد که با باز شدن آن تعداد زیادی از طبقه ها و قفسه ها را مشاهده می کنید. طبقه ها و قفسه ها بر روی درب یخچال طراحی شده اند که به راحتی می توانید میان وعده ها، خوراکی و نوشیدنی های بچه هایتان را در داخل آن ذخیره سازی کنید. همچنین از مزیت های دور این دور ساید بای ساید ال جی این است که دیگر لازم نیست هر بار درب اصلی یخچال را باز و بسته کنید و در نتیجه با این قابلیت از هدر رفتن هوای خنک داخل یخچال جلوگیری می‌شود.

دو بار ضربه بزنید و محتوا را مشاهده کنید

ال جی جدیدترین نسل از یخچال هایش را با عنوان طراحی اینستاویو روانه بازار کرده به صورتی که هر شخص با دیدن این مدل یخچال ها سریع نظرش به سمت آنها جلب می شود. در این میان ساید بای ساید ال جی علاوه بر سود بردن از قابلیت دور این دور؛ در عین حال نیز از طراحی اینستاویو بهره می برد. در واقع باید گفت اینستاویوها نسل بعدی دور این دور هستند که با جای گرفتن آنها در بخش خاصی از یخچال ها از چند جهت برای کاربر سود دارند. اول اینکه دیزاین آیینه ای شکل اینستا ویو جلوه‎ی فوق العاده شیک به یخچال بخشیده است. دوم اینکه جهت اطلاع از وجود محتوای داخلی لازم نیست هر بار درب اصلی یخچال را باز کنید که با این کار از اتلاف انرژی تا حد زیادی جلوگیری می شود. و از همه مهمتر اینکه با باز کردن درب اینستا ویو مانع از اتلاف هوای خنک می شود که در نتیجه آن مواد غذایی با طراوت و شادابی بیشتری باقی می مانند. کافی است دو بار روی درب شیشه ای بزنید تا محتوای آن قابل روئیت باشد. قابلیت اینستا ویو در ساید بای ساید ال جی همراه با طراحی آینه ای، با شکل بسیار شیکی نهفته شده که بدون باز کردن درب یخچال کاربر را از وجود محتوای داخلی آگاه می سازد. در نتیجه همراه با این قابلیت تا ۴۱ درصد از هدر رفتن هوای خنکِ داخل یخچال جلوگیری می‌شود، چرا که تنها با دو بار ضربه زدن پشت سر هم فضای داخلی به کمک نور آن نمایان می شود.

ظرفیت بالای ساید بای ساید ال جی

یخچال ها جزو آن دسته از محصولات پر کاربردی هستند که یکی از اولین ملاک های کاربران به هنگام خرید، ظرفیت آن می باشد. در این میان به کارگیری یک نوع یخچال که هم بتواند نیازهای کاربران را از بابت ظرفیت قرار گیری مواد خوراکی رفع کند و هم اینکه از ظاهری شیک برخوردار باشد، کار چندان سختی نیست. ما در اینجا با معرفی ساید بای ساید ال جی می خواهیم یکی از بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد کنیم. ظرفیت کلی این ساید بای ساید ال جی بسیار بالا می باشد که با خیال راحت می توان هر نوع ماده ی غذایی را در داخل آن ذخیره سازی کرد. لازم به ذکر است فضای داخلی ساید بای ساید ال جی از طراحی مدیریت شده ای برخوردار است به صورتیکه با سازماندهی مناسب آن، هم به راحتی حجم بسیار بالای مواد خوراکی در داخل آن جای می‌شود و هم اینکه راحت و بی دردسر به آنچه که می خواهید دسترسی خواهید داشت.

آب سردکن و یخ ساز یخچال اینستاویو ال جی

از دیگر امکاناتی که ساید بای ساید ال جی در اختیار می گذارد، هر کدام از قابلیت های آب سردکن و یخ ساز هستند، که طراحی اهرم آنها بر روی درب یخچال نهاده شده اند. سیستم یخ ساز SpacePlus به صورت کاملا باریک و حرفه ای بر روی درب فریزر طراحی شده، به طوری که فضای ذخیره سازی فریزر را کاملاً مدیریت می کند. به زبان ساده تر این سیستم اجازه می دهد تا از حداکثر ظرفیت فضای داخلی فریزر برخوردار شوید و غذای بیشتری را نگه داری کنید و همچنین راحت تر به یخ دسترسی داشته باشید.

کشوی حفظ رطوبت Moist Balance Crisper در ساید ال جی

شاید اولین چیزی که در هنگام انتخاب یک نوع یخچال به ذهن کاربر برسد این است که چطوری و چگونه از بابت سالم ماندن مواد خوراکی خود اطمینان حاصل کنیم؟ ال جی در پاسخ به این نوع سوالات یک راه کار عالی اندیشیده است. با طراحی ساید بای ساید ال جی دیگر نگران خراب شدن مواد خوراکی تان نباشید چرا که این یخچال از قابلیت حفظ رطوبت برخوردار می باشد. در واقع این مدل یخچال به صورت کاملاً حرفه ای دارای ویژگی مرطوب کننده تعادل مواد غذایی می باشد که رطوبت مواد غذایی را به حد تعادل می رساند. به عبارتی این خصوصیت شامل یک طراحی مشبک مانندیست و بر روی کشوی میوه و سبزیجات یخچال تعریف شده که رطوبت کافی را در آن به جریان در می آورد. در واقع در این کشو رطوبت تبخیر شده مواد غذایی قبل از اینکه به صورت قطره های آب روی مواد غذایی بریزند، به سرعت توسط صفحه مشبک جذب می شود و در نتیجه رطوبت مواد غذایی درون کشو در حد متعادل باقی می ماند. پس با این توصیفات می توانید موادی که از بابت خراب شدن آنها نگرانی دارید را در داخل این کشوها قرار دهید و با امکان تعادل مناسب باعث می‌شود تا حساس ترین مواد خوراکی دارای رطوبت مناسب باشند. فناوری FRESH Balancer به صورت کاملاً منحصر بفرد برای ساید بای ساید ال جی تعریف شده که سبب بهینه سازی رطوبت می‌شود. در نتیجه می توان گفت به کمک FRESH Balancer موادی مانند میوه و سبزیجات سالم و تازه باقی می مانند.

بیشتر بخوانید:یخچال فریزر بالا پایین ال جی مدل LG TF560

فیلتر بهداشتی ™+Hygiene FRESH در ساید بای ساید ال جی

از ویژگی های مهم ساید بای ساید ال جی، وجود فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH می باشد. این فیلتر تمامی میکروب ها و باکتری های درون یخچال را از بین می برد و به حفظ و نگه داری مواد غذایی کمک می کند. در نتیجه می توان گفت به کمک این فیلتر نگران کپک زدن، خشک شدن و میکروب گرفتن مواد غذایی خود نباشید. از طرفی دیگر این فیلتر ۹۹/۹۹۹ درصد باکتری های موجود در یخچال را از بین می برد و از نفوذ باکتری ها به مواد غذایی جلوگیری می کند. این فیلتر علاوه بر اینکه ۹۹۹/۹۹% باکتری های موجود در یخچال را از بین می برد بلکه بوی بد داخل یخچال را نیز به حداقل می رساند؛ و با ایجاد خنک کنندگی یخچال هوایی سالم و خوشبو را به وجود می آورد. می توان گفت فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH علاوه بر پاک سازی هوای داخل یخچال طول عمر بالای مواد غذایی را نیز تضمین می کند و شما می توانید برای مدت زمانی طولانی بدون از دست دادن طعم و کیفیت، مواد غذایی خود را در یخچال ساید بای ساید ال جی نگه داری کنید.

صرفه جویی در انرژی با کمپرسور اینورتر خطی ساید ال جی

یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار در کارایی یخچال، موتور و نوع آن می باشد. به عنوان مثال ما در این بخش با معرفی یخچال ساید بای ساید ال جی که به کمپرسور اینورتر خطی مجهز می باشد می خواهیم مزیت های آن را نسبت به دیگر مدل ها بیان کنیم. کمپرسور اینورتر خطی از چند جهت بر دیگر موتورها برتری دارد. در این مدل کمپرسور از یک درایو پیستونی خطی به جای یک درایو مجزای معمول استفاده شده است. این یعنی اینکه دیگر با اصطکاک اضافه و میزان نویز بالا در یخچال ساید بای ساید ال جی رو به رو نخواهید شد و دستگاه در کمال آرامش به کارایی خود ادامه می دهد. همچنین این موتور قدرت خنک کنندگی یخچال را به طور مداوم کنترل می کند، تا طراوت و تازگی مواد غذایی حفظ شود.  از طرفی گارانتی ۱۰ ساله نیز برای این مدل کمپرسور عملکرد عالی و طول عمر دستگاه را تضمین می کند.

قابلیت اتصال به گوشی از طریق WiFi

یکی از بهترین مزیت های دور این دور ال جی کنترل هوشمندانه آن می باشد. ال جی به منظور راحت تر کردن کار کاربر و همچنین دسترسی سریع و راحت به تنظیمات یخچال از سیستم هوشمند Smart ThinQ کمک گرفته است. در واقع این سیستم به صورت کاملاً هوشمندانه عمل می کند و حتی زمانی که شما در منزل نیستید می توانید یخچال و فریزر را کنترل و به راحتی دمای یخچال و تنظیمات آب سرد کن را تغییر دهید. برای این کار تنها کافیست از گوشی هوشمند خود کمک بگیرید سپس با مچ شدن آن از طریق Wi-Fi به یخچال هر گونه تغییری را بر روی دستگاه اعمال کنید.

مشخصات کلی
سری اینستا ویو (InstaView)
مشخصات ظاهری
ابعاد یخچال
ارتفاع ۱۷۹ سانتی متر
عمق ۹۰.۷ سانتی متر
تعداد طبقات یخچال
تعداد طبقات ۴ طبقه
تعداد کشو ۲ کشو
تعداد طبقات فریزر
تعداد طبقات ۴ طبقه
تعداد کشو ۲ کشو
مشخصات فنی
نوع کمپرسور اینورتر خطی
ظرفیت یخچال
ظرفیت کل خالص (لیتر) ۷۵۷ لیتر
امکانات کاربردی
کمپرسور اینورتر دارد
سیستم عیب‌ یابی هوشمند (Smart Diagnosis) دارد
یخساز دارد
آبریز دارد
فناوری انجماد سریع دارد
سایر ویژگی ها و امکانات
امکانات ویژه سیستم جریان هوای چندگانه- Multi Air Flow
مجهز به فناوری ™SmartThinQ و اینترنت اشیاء (IOT)
سایر ویژگی ها و امکانات دارای فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.