یخچال ساید بای ساید اینستاویو ال جی مدل LG InstaView SXI535

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

یخچال های دور این دور (Door in Door) ال جی دارای طراحی شیک و کاربر پسندی می باشند که اکثر مشتریان امروزی به دنبال تهیه آنها برای آشپزخانه خود هستند حالا اگر بیاییم اینستاویو را نیز به این یخچال ها اضافه کنیم که دیگه فوق العاده است. یخچال فریزر ال جی هم دارای طراحی دور این دور و هم اینستاویو است که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این مدل دارای ۳ درب است که یک درب آن برای یخچال و یک درب برای فریزر است و یک درب هم با ساختار شیشه ای و به عنوان دور این دور روی درب یخچال و سمت راست واقع شده که با وارد کردن دو ضربه بر روی آن (two quick knocks)، فضای داخلی هوم بار روشن شده و برای مشاهده محتوای موجود، نیازی به باز کردن درب شیشه ای نخواهد بود و با این کار تا ۴۱ درصد از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد شد. مطمئنا هر مشتری هنگام خرید به طراحی ظاهری آن توجه خاصی خواهد داشت که این مدل از این بابت واقعا حرف های زیادی برای گفتن دارد همچنین قیمت آن نیز مناسب است که یکی از فاکتورهای مهم برای کاربران هنگام انتخاب مدل مورد نظرشان می باشد. با خرید یخچال ساید بای ساید ال جی نمایی متفاوت و شیک به آشپزخانه خود ببخشید.

دسترسی به خوراکی های مورد علاقه با ویژگی Door-in-Door

ال جی برای مدیریت و دسترسی سریع به مواد خوراکی و غذایی داخل یخچال از طراحی دور این دور برای برخی از ساید بای سایدهایش کمک گرفته است. این نوع طراحی علاوه بر شیک جلوه دادن دیزاین کلی ساید بای ساید؛ در عین حال نیز سبب می‌شود تا به راحتی مواد خوراکی مورد نیاز در اختیار قرار بگیرد. در این میان ساید بای ساید ال جی مجهز به طراحی دور این دور می باشد. در واقع قابلیت درب تو درب به کاربر این امکان را می دهد تا ضروری ترین مواد خوراکی خود را در دسترس و در داخل یخچال قرار دهد و هر زمان که بخواهد در کوتاه ترین زمان ممکن به آنها دسترسی داشته باشد. طراحی دور این دور شامل یک درب مجزا از یخچال می باشد که با باز شدن آن تعداد زیادی از طبقه ها و قفسه ها را مشاهده می کنید. طبقه ها و قفسه ها بر روی درب یخچال طراحی شده اند که به راحتی می توانید میان وعده ها، خوراکی و نوشیدنی های بچه هایتان را در داخل آن ذخیره سازی کنید. همچنین از مزیت های دور این دور ساید بای ساید ال جی این است که دیگر لازم نیست هر بار درب اصلی یخچال را باز و بسته کنید و در نتیجه با این قابلیت از هدر رفتن هوای خنک داخل یخچال جلوگیری می‌شود.

آب سردکن و یخ ساز یخچال اینستاویو ال جی

از دیگر امکاناتی که ساید بای ساید ال جی در اختیار می گذارد، هر کدام از قابلیت های آب سردکن و یخ ساز هستند، که طراحی اهرم آنها بر روی درب فریزر نهاده شده است. سیستم یخ ساز SpacePlus به صورت کاملا حرفه ای بر روی درب فریزر طراحی شده، به طوری که فضای ذخیره سازی فریزر را کاملاً مدیریت می کند. به زبان ساده تر این سیستم اجازه می دهد تا از حداکثر ظرفیت فضای داخلی فریزر برخوردار شوید و غذای بیشتری را نگه داری کنید و همچنین راحت تر به یخ دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:دانلود دفترچه راهنمای فارسی ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D159STS || D159W

قفسه نگه داری از ظروف شیشه ای و بلند Full Wine Rack

ال جی برای محافظت از ظروف شیشه ای یا غیر شیشه ای بلند یک قفسه مخصوص در یخچال ساید بای ساید ال جی طراحی کرده که هم فضای کمتری از یخچال را اشغال می کند و هم محافظی ام ن برای این ظروف به حساب می آید. با وجود این قفسه ظرافت و شیک بودن را در آشپزخانه خود حس کنید. قفسه محافظت از ظروف بلند به گونه ای طراحی شده که آنها را به صورت خوابیده در خود جای می دهد بدون اینکه حتی هیچ گونه مزاحمتی برای یکدیگر و یا سایر قفسه ایجاد کنند.

کشو مخصوص مواد غذایی کوچک یا Utility Box

این کشو مخصوص مواد غذایی ریز و کوچکتر همچون میوه های نیمه، پنیر، کره، مربا و … می باشد و به منظور سازماندهی آنها تعبیه گشته است. لازم به ذکر است که این کشو در  میانه یخچال و در بین سایر قفسه ها طراحی شده است. مسئولیت این کشو ایجاد فضای مطلوب برای اقلام کوچکتر مانند انواع مواد غذایی و پنیر در دمای مناسب است که این کار را به نحو احسن انجام می دهد. یعنی برای خوراکی های کوچک و ریز که در طول روز از آنها استفاده می کنید نیازی نیست در قسمتهای مختلف یخچال به دنبال فضای ذخیره سازی بگردید. شرکت ال جی از یک قفسه مخصوص برای این نوع خوراکی استفاده کرده که به راحتی می توان آنها در این قفسه نگه داری کرد.

فناوری FRESH Balancer

فناوری FRESH Balancer به صورت کاملاً منحصر بفرد برای ساید بای ساید ال جی تعریف شده که سبب بهینه سازی رطوبت می‌شود. در نتیجه می توان گفت به کمک FRESH Balancer موادی مانند میوه و سبزیجات سالم و تازه باقی می مانند. این کشو به صورت کاملا کنترل شده میزان رطوبت داخل کشو را بر حسب محتویات آن (که میوه و سبزیجات است) تنظیم کرده از خشک شدن و یا پلاسیده شدن آنها جلوگیری می کند. با این کشو می توان طعم تازه میوه ها و سبزیجات را در هر لحظه حس کرد. همچنین با استفاده از یک سوئیچ ساده که روی این قفسه تعبیه شده، می توان به تنظیم مناسب میزان رطوبت، سبزیجات و میوه ها در شرایط مطلوب خود پرداخت. ویژگی Fresh balancer ، جریان هوای داخل یخچال و فریزر را در یک سطح بهینه تنظیم کرده و از ماندن رطوبت زیاد داخل یخچال فریزر و یا کاهش بیش از حد رطوبت جلوگیری می کند.

محفظه میوه با ویژگی Moist Balance Crisper

با کشوی نگهدارنده رطوبت Fresh Zone، رطوبت اضافی به جای اینکه مواد غذایی را خیس و فاسد کند، از روی مواد غذایی تبخیر شده و روی جداره مشبک می‌نشیند. با وجود این دیوار مشبک که ال جی از آن با عنوان Moist Balance Crisper نام می برد، رطوبت اضافی خوراکی ها که باعث فاسد شدن آنها خواهد شد، گرفته شده و در صورت نیاز و زمانی که رطوبت کشو پایین آمد از آن استفاده می شود. ال جی با تعبیه این کشو در این یخچال نشان داد که می توان مواد غذایی و خوراکی را برای مدت زمان طولانی تر نگهداری کرد.

فیلتر بهداشتی ™+Hygiene FRESH در ساید بای ساید ال جی

از ویژگی های مهم ساید بای ساید ال جی، وجود فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH می باشد. این فیلتر تمامی میکروب ها و باکتری های درون یخچال را از بین می برد و به حفظ و نگه داری مواد غذایی کمک می کند. در نتیجه می توان گفت به کمک این فیلتر نگران کپک زدن، خشک شدن و میکروب گرفتن مواد غذایی خود نباشید. از طرفی دیگر این فیلتر ۹۹/۹۹۹ درصد باکتری های موجود را از بین می برد و از نفوذ باکتری ها به مواد غذایی جلوگیری می کند. این فیلتر علاوه بر اینکه ۹۹۹/۹۹% باکتری های موجود در یخچال را از بین می برد بلکه بوی بد داخل یخچال را نیز به حداقل می رساند؛ و با ایجاد خنک کنندگی یخچال هوایی سالم و خوشبو را به وجود می آورد. می توان گفت فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH علاوه بر پاک سازی هوای داخل یخچال طول عمر بالای مواد غذایی را نیز تضمین می کند و شما می توانید برای مدت زمانی طولانی بدون از دست دادن طعم و کیفیت، مواد غذایی خود را در یخچال ساید بای ساید ال جی نگه داری کنید.

™Smart ThinQ

یکی از بهترین مزیت های دور این دور ال جی کنترل هوشمندانه آن می باشد. ال جی به منظور راحت تر کردن کار کاربر و همچنین دسترسی سریع و راحت به تنظیمات یخچال از سیستم هوشمند Smart ThinQ کمک گرفته است. در واقع این سیستم به صورت کاملاً هوشمندانه عمل می کند و حتی زمانی که شما در منزل نیستید می توانید یخچال و فریزر را کنترل و به راحتی دمای یخچال و تنظیمات آب سرد کن را تغییر دهید. برای این کار تنها کافیست از گوشی هوشمند خود کمک بگیرید سپس با متصل شدن آن از طریق Wi-Fi به یخچال هر گونه تغییری را بر روی دستگاه اعمال کنید. با LG Smart ThinQ ™، شما می توانید یخچال و فریزر خود را با تلفن هوشمند خود کنترل و عیب یابی کنید حتی زمانی که در خانه نیستید. یخچال و فریزر را به راحتی تنظیم کنید، اکسپرس یخ را کنترل کنید و وضعیت های یخچال خود را با لمس ساده روی گوشی هوشمند خود تشخیص دهید.

کمپرسور اینورتر خطی

شرکت ال جی نیز مانند سایر سازندگان این محصولات برای تولیدات خود از کمپرسوری منحصر بفرد و پرقدرت استفاده می کند که با توجه به کارایی و عملکرد فوق العاده ای که دارد آن را تا ۱۰ سال گارانتی می کند که با این کار کیفیت محصولات خود را به رخ رقبا و دیگر سازندگان می کشد. این کمپرسور با کاهش اصطکاک داخلی بین قطعات، موجب ماندگاری بیشتر آنها، کارکرد بهتر، کاهش مصرف انرژی تا ۳۲ درصد و از همه مهم تر کاهش صدای تولید شده توسط یخچال تا ۲۵ درصد می شود بطوریکه در هنگام کار بخصوص در فصل گرما هیچ گونه صدایی از یخچال شنیده نخواهد شد. یخچال ساید بای ساید ال جی با داشتن چنین موتور قدرتمند و کارآمدی به خوبی از پس وظیفه خود در تمام فصول سال برآمده و به زندگی شما آرامشی چندین برابر القاء خواهد کرد.

مشخصات کلی
سری اینستا ویو (InstaView)
رده انرژی +A
مشخصات ظاهری
ابعاد یخچال
ارتفاع ۱۷۹ سانتی متر
عرض ۹۱.۲ سانتی متر
عمق ۷۵ سانتی متر
تعداد طبقات یخچال
تعداد طبقات ۴ طبقه
تعداد کشو ۲ کشو
تعداد طبقات فریزر
تعداد طبقات ۴ طبقه
تعداد کشو ۲ کشو
مشخصات فنی
نوع کمپرسور اینورتر خطی
ظرفیت یخچال
ظرفیت کل خالص (لیتر) ۶۰۱ لیتر
امکانات کاربردی
کمپرسور اینورتر دارد
سیستم عیب‌ یابی هوشمند (Smart Diagnosis) دارد
یخساز دارد
آبریز دارد
سایر ویژگی ها و امکانات
امکانات ویژه دارای درب هوشمند با قابلیت نمایش درون یخچال (Knock On)
سیستم جریان هوای چندگانه- Multi Air Flow
فناوری ™SmartThinQ
سایر ویژگی ها و امکانات دارای فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh
دستگیره پاکتی
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.