چه شوینده ای برای ظرفشویی مناسب است؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

شوینده ماشین ظرفشویی یکی از مهم ترین عواملی است که علاوه بر طول عمر ماشین ظرفشویی در کیفیت شست و شو نیز تاثیرگذار است. به همین علت باید برای شست و شوی ظروف با استفاده از ماشین ظرفشویی، شوینده مناسبی را برای آن انتخاب کنید. انتخاب شوینده خوب از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین علت ما در این مطلب به بررسی اینکه چه شوینده ای برای ظرفشویی مناسب است؟ می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب شوینده مناسب تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

از قرص های شوینده برای ماشین ظرفشویی استفاده کنید

چه شوینده ای برای ماشین ظرفشویی مناسب است؟ یکی از بهترین مواد های شوینده برای ماشین ظرفشویی، قرص شوینده است. امروزه برخی از شوینده ها به صورت قرص ساخته می شوند. شوینده های قرصی شکل دارای انواع مختلفی هستند که قرص های همکاره برای تمام ماشین های ظرفشویی مناسب هستند. این قرص ها به راحتی درون آب حل می شوند و به تمیزی ظروف کمک می کنند. یکی از بهترین نمونه های قرص ماشین ظرفشویی، قرص کوانتوم است. قرص کوانتوم باعث شست و شوی ظروف با بهترین کیفیت می شود. بنابراین اگر می خواهید شست و شوی ظروف را با کیفیت بالایی انجام دهید بهتر است از قرص های شوینده استفاده کنید.

استفاده از شوینده های پودری شکل برای ماشین ظرفشویی

بهترین شوینده ماشین ظرفشویی چیست؟ یکی از شوینده های مناسب برای ماشین ظرفشویی، شوینده پودری شکل است. شوینده های پودری شکل از گذشته تا به الان بسیار پر طرفدار هستند و شست و شوی ظروف را با کیفیت بالایی انجام می دهند. اما باید به این نکته توجه کنید که شوینده مورد نظر حتما مخصوص ماشین ظرفشویی باشد. همچنین در هنگام خرید شوینده های پودری شکل به اصل بودن آن توجه کنید زیرا امروزه شرکت های زیادی هستند که با تولید شوینده های غیر استاندارد باعث خراب شدن ماشین ظرفشویی می شوند.

از شوینده های مایع برای ماشین ظرفشویی استفاده کنید

آیا شوینده مایع برای ظرفشویی مناسب است؟ از دیگر شوینده های موجود در بازار که بسیار پر طرفدار هستند، می توان به شوینده های مایع اشاره کرد. شوینده های مایع نسبت به قرص های ماشین ظرفشویی و پودر های ماشین ظرفشویی به صرفه تر است. بنابراین با خرید شوینده ظرفشویی مایع می توانید هزینه مواد شوینده را به شدت کاهش دهید. شوینده ظرفشویی مایع به دلیل اینکه باعث رسوب و خرابی قطعات ظرفشویی نمی شود، برای شست و شوی ظروف در ماشین ظرفشویی بسیار مناسب است. کاربران گرامی توجه داشته باشید که منظور از شوینده مایع، جلادهنده نمیباشد.

آیا می توان از شوینده های معمولی برای شست و شوی ظروف در ظرفشویی استفاده کرد؟

قطعاً بزرگ ترین اشتباهی که ممکن است بسیاری از مصرف کنندگان هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی انجام دهند، استفاده از شوینده های معمولی در ماشین ظرفشویی است. چرا نمی توانید از شوینده معمولی در ماشین ظرفشویی استفاده کرد؟ معمولاً شوینده های معمولی دارای کف بسیاری هستند و ممکن است در هنگام شستن ظروف با استفاده از این مواد شوینده، کف از دستگاه خارج شده  و باعث خراب شدن برخی از اجزای ماشین ظرفشویی شود. بنابراین حتی در صورت اتمام شوینده اصلی به هیچ عنوان از شوینده های معمولی در ماشین ظرفشویی استفاده نکنید.

در صورت نبود شوینده مخصوص چه اقدامی باید انجام داد؟

اگر با مشکل تمام شدن شوینده ماشین ظرفشویی مواجه شده اید به هیچ عنوان نگران نباشید. در صورت تموم شدن شوینده اصلی ابتدا مقدار بسیار کمی از شوینده معمولی را درون مخزن دستگاه ریخته و سپس به آن جوش شیرین اضافه کنید. اضافه کردن جوش شیرین به مقدار بسیار کمی مایع، باعث تمیزی بیشتر ظروف می شود و از کف کردن بیش از حد مایع جلوگیری می کند. ضمناً ترکیب جوش شیرین و مایع مانند شوینده های مخصوص ماشین ظرفشویی است. اما به این نکته توجه کنید که تنها در مواقع ضروری از این ترکیب استفاده کنید و از ریختن بیش از حد مایع ظرفشویی درون دستگاه و بدون جوش شیرین پرهیز کنید.

سخن پایانی از موضوع چه شوینده ای برای ظرفشویی مناسب است؟

در مطالب فوق به بررسی اینکه چه شوینده هایی برای ماشین ظرفشویی مناسب است؟ پرداختیم. انتخاب شوینده مناسب نقش بسیار زیادی در کیفیت شست و شو و عملکرد بهتر ماشین ظرفشویی می شود. بنابراین در هنگام خرید شوینده ماشین ظرفشویی به تمام نکات ذکر شده توجه کنید. اگر به هر علتی ماشین ظرفشویی شما خراب شده است و به تعمیرات نیاز دارد، توصیه می کنیم برای تعمیر ظرفشویی خود از هر برندی به شرکت بزرگ هوم کارا مراجعه کنید. مجموعه هوم کارا کارا کارشناسان و متخصصان برتر و حرفه ای را برای تعمیر لوازم خانگی استخدام می کند. این مجموعه ۲۵ درصد هزینه تعمیرات را کاهش داده و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.