نکات مهم در نگهداری از مایکروفر و تعمیر آن

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

مایکروفر

امروزه مایکروفر را می توان در بیشتر آشپزخانه ها دید که به عنوان وسیله ای بسیار پر کاربرد به شمار می رود. این دستگاه را برای پخت سریع غذا و یا گرم کردن غذا در مدت زمان کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد. پختن در مایکروفر توسر دما و گرما صورت می گیرد و داخل آن دمای مایکروفر یکنواخت است و غذا به طور کامل پخته می شود.

لازم است بدانید که غذا هنگام پخت در مایکروفر مواد مغذی که دارد حفظ می شود و به دلیل این که یک سینی گردان داخل آن است، سطح و داخل غذا به طور کامل پخته می شود و این فرآیند توسط امواج الکترومغناطیس در داخل محفظه مایکروفر اتفاق می افتد.

زمان تعمیر مایکروفر

ممکن است زمانی به دلیل یک نقص فنی که در این دستگاه اتفاق بیفتد احساس کنید که بهتر است آن را به یک متخصص تعمیر مایکروفر واگذار کنید اما به این منظور ما شما را راهنمایی می کنیم که چه زمانی می بایست از تعمیرکار کمک بگیرید.

در صورتی که دستگاه شما صدای غیر معمول بدهد، تایمر آن از کار بیفتد یا به درستی کار نکند، در صورتی که مایکروفر شما جرقه بزند، باز و بسته شدن درب آن با مشکل مواجه باشد، مایکروفر روشن نشود و یا روی صفحه آن ارور مشاهده کنید، در صورتی که ظرف داخل مایکروفر نچرخد و یا پنل دستگاه با مشکل مواجه شود لازم است برای تعمیر مایکروفر اقدام کنید.

همکاران و متخصصان ما در ابتکار سرویس افرادی مجرب و دوره دیده هستند که می توانند شما را در امر تعمیر دستگاه مایکروفر یاری نمایند و یا می توانید اطلاعات لازم را جهت تعمیرات مایکروفر خود از آن ها دریافت نمایید.

تعمیر کردن مایکروفر

بهتر است هر سال برای سرویس مایکروفر تان اقدام کنید زیرا این کار از بروز مشکلات احتمالی نظیر آن چه گفته شد جلوگیری می کند و چون این دستگاه معمولا از وسایل پرکاربرد آشپزخانه به شمار می رود، بیشتر در معرض مشکلاتی نظیر خرابی درب، صدای نامعمول، نچرخیدن سینی و… قرار می گیرد.

برای تعمیر مایکروفر متخصصان ابتکار سرویس سعی بر این دارند تا حتی الامکان قطعه آسیب دیده را تعمیر کنند یا در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد از قطعات اصلی برای تعمیر استفاده نمایند. علاوه بر این تمام قطعات مایکروفر مورد عیب یابی قرار می گیرد تا از سلامت دستگاه اطمینان حاصل شود.

تعمیر مایکروفر

هزینه تعمیر مایکروفر

ممکن است با این تفکر که مایکروفر با استفاده از انرژی اشعه و الکترومغناطیسی کار می کند، کمتر سراغ تعمیرکار بروید و در صورت بروز اشکال نیز منتظر هزینه های گزاف برای تعمیر مایکروفر خود باشید اما این گونه نیست. ابتکار سرویس با توجه به تعرفه استاندارد و هزینه ای معقول مشکل دستگاه شما را حل خواهد کرد و می توانید با اطمینان خاطر برای تعمیر مایکروفر خود اقدام کنید.

 

زمان کوتاه برای تعمیر کردن مایکروفر

نداشتن زمان یکی از دلایلی می تواند باشد که افراد کمتر سراغ متخصص خرابی دستگاه برود. هم از این جهت که خود به اندازه کافی وقت ندارد تا به دنبال تعمیرکار خوب بگردد و هم از این نظر که شاید حوصله حمل و نقل دستگاه به محل تعمیر را نداشته باشند و معمولا خود به تعمیر دستگاه مایکروفر می پردازند که هم می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و چه بسا خطرناک هم باشد.

شما تنها می توانید با یک تماس به همکاران ما در ابتکار سرویس خاطری آسوده داشته باشید که در کوتاه ترین زمان دستگاه مایکروفر تعمیر می شود و نگرانی از بابت مدت زمان طولانی تعمیر نداشته باشید.

نکاتی که در مراقبت مایکروفر به شما کمک می کند

رعایت نکات زیر به شما کمک می کند تا احتیاجی به تعمیرکار مایکروفر نداشته باشید و یا استفاده از کمک تعمیرکار برای شما به حداقل برسد.

    بهتر است در ظروفی که برای استفاده داخل مایکروفر قرار می دهید دقت کنید. حتی الامکان ظروفی باشند که قرار گرفتن ان در مایکروفر بلامانع باشد. بهتر است از ظروف فلزی استفاده نکنید زیرا ممکن است سبب جرقه زدن مایکروفر شود.

 سعی کنید مایکروفر خود را خالی روشن نکنید زیرا ممکن است اجزای داخلی آن به دلیل داغ شدن بیش از حد آسیب ببیند. از جوشاندن آب در داخل مایکروفر خودداری کنید و سعی کنید ذرات غذایی را که داخل دستگاه چسبیده است به خوبی پاک کنید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.