نحوه تنظیم سختی آب در ظرفشویی

نحوه تنظیم سختی آب در ظرفشویی انواع برندها

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

پیش از پرداختن به نحوه تنظیم سختی آب در ظرفشویی خوب است ابتدا ۳ توضیح زیر را که درباره اهمیت تنظیم سختی آب در ظرفشویی است مطالعه کنیم.

  1. شست و شوی ظروف با آبی که دارای سختی زیادی است، باعث کاهش تاثیر مواد شوینده می شود. به همین علت با کم شدن میزان سختی آب شست و شوی ظرف ها تمیز تر انجام می شود.
  2. کلسیم و منیزیم موادی هستند که بالا بودن مقدار آن در آب باعث ایجاد لکه روی ظرف ها می شود. به همین علت با کم شدن میزان این مواد می توان از لکه شدن ظروف جلوگیری کرد.
  3. بالا بودن املاح در آب باعث افزایش سختی می شود. این املاح باعث ایجاد رسوبات در ظرفشویی و خراب شدن قطعات این دستگاه می شوند‌. با سیستم سختی گیر آب می توان از خراب شدن دستگاه ظرفشویی جلوگیری کرد.

تنظیم کردن سختی آب در ظرفشویی ال جی چگونه است؟

ال جی از برندهای معروف و باسابقه در کشور کره جنوبی است که امروزه به عنوان یک برند چند ملیتی شناخته می شود. این برند تلاش می کند تا با استفاده از تجهیزات و فناوری های پیشرفته، بهترین امکانات را دستگاه هایی که تولید می کند، لحاظ نماید. سیستم سختی گیر آب در ماشین ظرفشویی از امکاناتی است که برند ال جی لحاظ کرده است. از این رو مصرف کنندگان با تنظیمات آن می توانند با توجه به میزان سختی آب منطقه خود، اقدام به تنظیم سختی آب در ظرفشویی کنند. اما شاید با این سوال مواجه شوید که چگونه می توان سختی آب در ظرفشویی ال جی را تنظیم کرد؟

اگرچه مدل های مختلفی از ماشین ظرفشویی توسط برند ال جی تولید می شود، اما در اکثر مواقع نحوه تنظیم کردن درجه سختی آب در ظرفشویی ال جی به این شکل است که باید دو دکمه power و half load با هم فشار داده شود تا از طریق آن بتوانید به تنظیمات درجه سختی راه پیدا کنید. معمولاً در برند ال جی درجه سختی روی h2 تنظیم می شود که شما باید دکمه delay start را فشار دهید تا تنظیمات قبلی حذف شوند. حالا می توانید درجه سختی را بین h1 تا h5 با توجه به میزان سختی آب منطقه خود تنظیم کنید. در ادامه برای ثبت شدن اطلاعات سختی آب باید دکمه start را فشار دهید. در این لحظه اطلاعات ثبت شده و دستگاه خاموش می شود.

تعمیر ظرفشویی lg

تنظیم کردن سختی آب در ماشین ظرفشویی سامسونگ

آیا تا به حال از ماشین ظرفشویی برند سامسونگ استفاده کرده اید؟ قطعاً می دانید که برند سامسونگ بهترین امکانات را برای سهولت و رفاه مصرف کنندگان در دستگاه های خود لحاظ می کند. یکی از امکانات مفید و موثری که این برند برای ماشین ظرفشویی خود لحاظ کرده است، تنظیم درجه سختی آب و تنظیم درجه نرم کننده است که نقش موثری در تمیز شستن ظروف در ماشین دارد. بنابراین اگر برای دفع اولتان است که از ظرفشویی سامسونگ استفاده می کنید، ابتدا باید درجه سختی آب را تنظیم کنید.

 روش تنظیم سختی آب در ظرفشویی سامسونگ به این شکل است که ابتدا باید دستگاه را روشن کرده و برای مدت یک دقیقه صبر کنید. بعد از یک دقیقه دکمه pre wash را برای تنها پنج ثانیه نگه داشته باشید. مجدداً دکمه pre wash را فشار دهید و بین دکمه h1 تا h5 یک گزینه را انتخاب کنید. چند ثانیه صبر کنید تا تنظیمات شما به صورت خودکار در ظرفشویی سامسونگ ذخیره و اعمال شود.

آموزش تعمیر ظرفشویی بوش

نحوه تنظیم کردن سختی آب در ماشین ظرفشویی بوش

قطعاً همه شما با این برند آلمانی محبوب آشنا هستید و می دانید که برند بوش چه امکاناتی را در لوازم خانگی های خود لحاظ می کند تا کیفیت کار آن برای همیشه در بالاترین سطح ممکن باشد. پرفروش ترین محصولات برند بوش ظرفشویی و لباسشویی آن هستند که امکانات بسیار پیشرفته ای را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. دقت داشته باشید که در مواردی میزان امکانات  ماشین ظرفشویی به قدری زیاد است که اکثر مشتریان به هیچ عنوان از آن اطلاع ندارند.

اگر نمی دانید که از چه راهی می توان درجه سختی آب در ظرفشویی بوش را تنظیم کرد، بهتر است تا انتهای این پاراگراف با ما همراه باشید. نحوه تنظیم سختی آب در ظرفشویی بوش به این شکل است که باید در ابتدا درب ماشین ظرفشویی را باز کنید. در ادامه دکمه power دستگاه را فشار دهید تا ظرفشویی روشن شود. سپس دکمه برنامه را فشار دهید و برای چند ثانیه نگه دارید. در ادامه دکمه start را برای چند بار فشار دهید تا در صفحه نمایش ماشین ظرفشویی متن h:00 نشان داده شود. دکمه سوم از بالای ظرفشویی سمت راست را فشار داده و با توجه نوع آب درجه سختی را بین h1 تا h7 تنظیم کنید.

تعمیرات ظرفشویی بوش

نحوه تنظیم میزان سختی آب در ظرفشویی بکو

بکو یکی از برندهای معتبر در کشور ترکیه است که به دلیل کیفیت بالا به کشور های دیگر دنیا من جمله ایران صادر می شود. محصولاتی که توسط برند بکو تولید می شوند، از تنوع و زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند و طی چند سال اخیر توانسته اند نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند برای حفظ سلامت و جلوگیری از کاهش عملکرد آن باید سیستم سختی گیر در ظرفشویی تنظیم شود. عده ای از افراد با سیستم سختی گیر آب در ظرفشویی بکو آشنا نیستند و با این سوال که چگونه می توان میزان سختی آب در ظرفشویی بکو را تنظیم کرد؟ همراه هستند. برای تنظیم سختی آب در ظرفشویی بکو باید power و half lood را با هم دیگر فشار داده و درجه سختی آب را روی h4 تنظیم کنید.

میزان سختی آب در ظرفشویی میدیا چگونه تنظیم می شود؟

اکثر افرادی که از ماشین ظرفشویی میدیا استفاده می کنند، با این سوال که نحوه تنظیم سختی آب در ظرفشویی میدیا چگونه است؟ مواجه می شوند. میدیا یکی از بهترین برندهایی است که در زمینه تولید ماشین ظرفشویی فعالیت کرده و توانسته است با تولید ماشین های ظرفشویی باکیفیت و با کارایی بالا محصولات خود را به دیگر کشورهای دنیا عرضه کند. سادگی کار باعث شده است که عده زیادی از دختران برای تهیه جهیزیه از این برند خریداری کنند. روش تنظیم کردن سختی گیر در ظرفشویی میدیا بسیار آسان است. شما باید دو دکمه srart و program را باهم فشار دهید و درجه سختی آب را در حالت h3 تنظیم کنید. روش تنظیم درجه سختی آب در ظرفشویی میدیا در اکثر مدل های آن یکسان است و از طریق دو دکمه ذکر شده انجام می شود.

در صورت نداشتن اطلاعاتی در خصوص نحوه تنظیم کردن سختی گیر ظرفشویی، برای برندهای مختلف چه باید کرد؟

در این مطلب به توضیح اینکه چگونه می توان سیستم سختی گیر در ظرفشویی را تنظیم کرد، پرداختیم. تنظیم سختی آب در ظرفشویی یکی از مهم ترین علت هایی است که موجب حفظ سلامت و افزایش طول عمر دستگاه می شود. به همین علت است که بیشتر تعمیر کاران توصیه می کنند حتما این سیستم در ماشین ظرفشویی تنظیم شود. در اکثر موارد نحوه تنظیم درجه سختی آب در برندهای مختلف ظرفشویی یکسان است. اگر از ماشین ظرفشویی به غیر از برندهای نام برده شده در متن بالا استفاده می کنید و با نحوه تنظیم کردن درجه سختی آشنا نیستید، توصیه می کنیم به یکی از مراکز مهمی که شما را در این موضوع راهنمایی می کنند، مراجعه کنید.

 

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.