مقدار لباس در لباسشویی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

چه مقدار لباس باید در ماشین لباسشویی بریزیم؟ مقدار لباس در لباسشویی یا به زبان ساده تر چه مقدار لباس در لباسشویی بریزید را در این مقاله از آی پی امداد برای شما عزیزان شرح داده ایم. اگر میزان آن را نمیدانید به خواندن مقاله ادامه دهید.

  • آیا می‌دانید ماشین لباسشویی شما توان شستن چه مقدار لباس را دارد؟
  • آیا می دانید باید چه مقدار لباس در لباسشویی بریزیم؟
  • آیا می‌دانید در صورت انداختن لباس بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی چه مشکلاتی برای ماشین لباسشویی ایجاد می‌شود؟

برای دانستن این مسئله که تا چه میزان می‌توانید درون ماشین لباسشویی‌تان لباس بیندازید باید با ظرفیت ماشین لباسشویی آشنا شوید. در ابتدا و قبل از پاسخ کامل به سؤالات بهتر است شما را با ظرفیت ماشین لباسشویی آشنا کنیم؛ ظرفیت ماشین لباسشویی در واقع به وزنی گفته می‌شود که ماشین لباسشویی توانایی شستن لباس‌های شما را تا آن وزن دارد.

چه مقدار لباس در لباسشویی بریزیم ؟

همانطور که می‌دانید ماشین لباسشویی با اندازه‌های مختلفی در بازار وجود دارد که ظرفیت هرکدام از آن‌ها با دیگری فرق می‌کند. شما در هنگام خرید ماشین لباسشویی باید با توجه به تعداد خانواده خود ماشین لباسشویی را با وزن مناسب خریداری نمایید چون درصورتی‌که خانواده پرجمعیتی هستید و ماشین لباسشویی با ظرفیت کم را بخرید ممکن است مجبور شوید چندین مرتبه ماشین لباسشویی را برای شستن لباس‌هایتان روشن کنید که این مسئله تنها افزایش هزینه‌های شما را به دنبال دارد.

چه مقدار لباس برای شستن اقلام سنگین در لباسشویی میتوانیم استفاده نماییم

آیا شما نیز از آن دسته از افراد هستید که پتو و پرده خود را با ماشین لباسشویی می‌شویید؟ اگر شما نیز برای شستن پرده و پتوی خود از ماشین لباسشویی با ظرفیت پایین استفاده می‌کنید بهتر است بدانید این کار علاوه بر اینکه خراب شدن پتو و پرده‌ی شما را در پی دارد باعث بروز آسیب و مشکلات جدی در ماشین لباسشویی شما می‌شود. مشکل آن نیز به‌اندازه‌ای بزرگ است که اگر به مقدار لباس در لباسشویی دقت نکنید ممکن است مجبور شوید برای رفع آن حتماً باید از یک نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی استفاده شود.

وش سنتی اندازه گیری مقدار لباس در ماشین لباسشویی

اگر حوصله وزن کردن و شمردن لباس‌هایتان را ندارید می‌توانید از روش سنتی برای اندازه گیری مقدار لباس در ماشین لباسشویی استفاده کنید. این شیوه توسط بسیاری از نمایندگی‌های تعمیرات ماشین لباسشویی نیز معرفی می‌شود. در این روش شما باید بعد از اینکه تمام لباس‌هایتان را در ماشین لباسشویی انداختید فضای درون بالا مخزن لباسشویی را اندازه بگیرید درصورتی‌که کمی فضا وجود داشته باشد به این معناست که شما به‌اندازه کافی درون مخزن لباس قرار داده‌اید. در حال حاضر بسیاری از افراد از این روش برای اندازه گیری مقدار لباس در ماشین لباسشویی‌ شان استفاده می‌کنند و به دلیل راحتی طرفداران زیادی نیز دارد.

انداختن مقدار زیاد لباس در لباسشویی چه عوارضی دارد؟

شاید بارها پیش‌آمده باشد که در هنگام کار با لباسشویی، لباس‌های کثیف خود را بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی در آن ریخته باشید و ماشین لباسشویی مانند گذشته کار خود را انجام داده باشد و همین مسئله باعث شده است که شما تصور کنید انداختن لباس بیش‌از مقدار ظرفیت آن مشکلی برای ماشین لباسشویی ایجاد می‌کند.

لازم به ذکر است بدانید در زمانی که شما درون مخزن ماشین لباسشویی بیش از ظرفیت آن لباس می‌اندازید به‌ اندازه کافی فضا برای چرخش لباس‌ها و جریان آب در بین لباس‌ها وجود ندارد و همین عامل باعث می‌شود که لباس‌ها خوب و تمیز شسته نشود و یا ماشین لباسشویی در حین کار بلرزد و صدای زیادی از خود تولید کند. بنابرین به مقدار لباس در لباسشویی دقت ویژه ای داشته باشید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.