معرفی ۷ تا از بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی + مشخصات

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

مارک بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی

از آنجا که هر فردی معیاری خاصی برای انتخاب جاروبرقی دارد به طور قطع نمی‌توان بهترین جاروبرقی موجود در بازار را به افراد معرفی کرد. چرا که برای برخی از افراد، سبک بودن دستگاه در اولویت است اما برای فرد دیگر، قابلیت روشن ماندن جاروبرقی برای مدتی طولانی از اهمیت بالاتری برخوردار است. لذا انواع مختفی از جاروبرقی در بازار وجود دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • جاروبرقی خانگی معمولی
  • جاروبرقی سطلی
  • جاروبرقی صنعتی
  • جارو شارژی
  • جاروبرقی رباتیک
  • جاروبرقی آب و خاک
  • و…

اگر ظاهر جاروبرقی اهمیت زیادی برای شما ندارد و ترجیح می‌دهیدکه دستگاه شما به جای داشتن ظاهر مدرن و صدای کم، مکش و قدرت موتور بالاتری داشته باشد، جاروبرقی سطلی بهترین انتخاب برای شماست. این مدل از جاروبرقی به دلیل داشتن مخزن جمع‌آوری آشغال بزرگ، و قدرت بالای موتور، نوعی جاروبرقی نیمه صنعتی نیز محسوب می‌شوند. خوشبختانه برای خرید این نوع از جاروبرقی‌ها نیازی به انتخاب از میان برندهای مطرح خارجی نیست و در کشور خودمان ایران، این دستگاه با کیفیت بالا تولید می‌شود.

تعداد تولیدکنندگان این دستگاه خیلی زیاد نیستند و تنها چند مدل محدود تولید می‌کنند. به همین دلیل بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی در چند مورد زیر خلاصه می‌شود:

جاروبرقی سطلی ایرانی

۱. جاروبرقی سپاهان جارو مدل شکوفه

این جاروبرقی قرمز رنگ با گنجایش ۲۱ لیتر و مکش ۲۳۰ وات، یکی از بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی است. جاروبرقی‌های سپاهان به دلیل توان بالای موتور خود (۱۳۰۰ وات) به عنوان یکی از قدرتمندترین جاروبرقی‌های سطلی ساخت ایران شناخته می‌شود که بر اساس نظر کاربران از عملکرد و عمر مفید بالایی نسبت به همتایان خود بهره‌مند است.

سیم بلند ۱۰ متری آن به شما امکان جاروکشیدن راحت تمامی نقاط خانه را می‌دهد و سطل مخزنی آن جستجوی راحت اشیا با ارزشی که به اشتباه به داخل دستگاه کشیده شده است را ممکن می‌کند. همچنین به دلیل امکان استفاده از آب برای تمیز کردن مخزن جاروبرقی سطلی سپاهان، شما به راحتی می‌توانید مخزن را در عرض چند دقیقه تمیز کرده و از تولید گرد و خاک اضافی در هوا خودداری نمایید.

بیشتر بخوانید:بررسی کامل دفترچه راهنمای جاروبرقی الکترولوکس؛ معرفی تمامی نکات و هشدارها

لازم به ذکر است که جاروبرقی سپاهان مدل شکوفه یکی از بهترین مارک جاروبرقی سطلی است که فیلتر بهداشتی هوا دارد اما تنها به یک سری پارویی مجهز است و موتور دو پروانه‌ای آن را شرکت آلمانی AEG می‌سازد. به همین دلیل خرابی این دستگاه جای هیچ نگرانی ندارد و تمامی افرادی که به تعمیر جاروبرقی AEG تسلط دارند، به راحتی می‌توانند جاروبرقی سپاهان را نیز تعمیر کنند.

۲. جاروبرقی سطلی سپاهان جارو مدل پارادایز

به جرات می‌توان گفت که جاروبرقی‌ها سپاهان، بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی را تولید می‌کند که شما می‌توانید با خیال راحت به صورت عمری از آن استفاده کنید. موتور آلمانی پرقدرت و مکش عالی دستگاه از مزیت‌های خرید این مارک است. مدل پارادایز، یکی از مدل‌های زیبای این شرکت است که اندکی بر روی زیبایی آن کار شده و سعی شده تا معایب مدل قبلی تا حد زیادی برطرف شود.

مخزن ۱۵ لیتری جاروبرقی و سیم جمع‌کن دستی از ویژگی‌های جدیدی است که در این مدل مشاهده می‌شود همچنین قدرت موتور به ۱۴۰۰ وات افزایش یافته و شما قابلیت تنظیم دور موتور در ۲ حالت کند و تند را خواهید داشت. این کار مکش و صدای دستگاه را تا حد زیادی کنترل می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد جاروبرقی سپاهان مدل پارادایز، می‌توان به استفاده از پاکت یک بار مصرفی اشاره کرد که زحمت تمیز کردن مخزن را کم کرده است. استفاده از فیلتر بهداشتی هپا و ۲ سری اضافه نیز باعث شده تا بسیاری از کاربران این دستگاه را بهترین جاروبرقی ایرانی بدانند.

۳. جاروبرقی سطلی تیوا مدل ۴۲۰۰

این جاروبرقی ایرانی نیز با استفاده از موتور آلمانی AEG تولید می‌شود و از قدرت موتور و مکش قابل قبولی برخوردار است. تولید این مدل در ۳ رنگ مختلف، ظاهری زیباتر و مجهز بودن به لوله تلسکوپی از مهمترین مزیت خرید این مدل جاروبرقی است.

قیمت مناسب، تعداد سری‌های بالا، دکمه‌های لمسی نیز باعث شده تا برخی جاروبرقی سطلی تیوا مدل ۴۲۰۰ را به عنوان بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی معرفی کنند. لازم به ذکر است که کیفیت پایین بدنه و کوتاه بودن سیم از مهم‌ترین معایب این مدل است.

جاروبرقی سطلی پلار

۴. جاروبرقی سطلی پلار مدل ۲۷۰۰

یکی دیگر از بهترین مارک جاروبرقی سطلی، جاروبرقی ایرانی پلار است. این دستگاه با ۱۶۰۰ وات توان موتور، از مکش قابل قبولی برخوردار است. جاروبرقی پلار مدل ۲۷۰۰ با داشتن سیم جمع کن خودکار و پاکت جاروبرقی یک بار مصرف و دائمی توانسته کاربران جوان را نیز به خود جذب کند.

لازم به ذکر است که در برخی از سری‌های جدید کاربران اعلام کرده‌اند که این مدل بدون سیستم سیم جمع کن تولید می‌شود و کیسه دائمی بر روی آن وجود ندارد. لذا در هنگام خرید از وجود این دو مورد در درون دستگاه مطمئن شوید تا بهترین خرید را بر اساس بودجه خود انجام داده باشید.

۵. جاروبرقی تک موتوره سطلی تیوا ۴۲۰۰

اگر به دنبال یک جاروبرقی قیمت مناسب با قدرت بالا هستید، جاروبرقی تیوا یکی از بهترین مارک جاروبرقی سطلی در ایران است. این مدل با مصرف انرژی پایین و تولید صدای کم توانسته به راحتی جای خود را در میان خانه‌های ایرانی باز کند. از مهم‌ترین مزیت‌های خرید این مدل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوله تلسکوپی استیل
  • سیم جمع کن نیمه اتوماتیک
  • امکان کنترل مکش
  • مخزن دیجیتالی
  • قابلیت استفاده از کیسه‌های یک بار مصرف و دائمی
  • مجهز به فیلترهای هوای قابل شستشو با فیلتراسیون بالا
بهترین جاروبرقی سطلی

۶. جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4300

برند پاکتین یکی از بهترین مارک جاروبرقی سطلی در ایران است که توانسته درصد رضایت بالایی از کاربران خود را کسب کند. موتورهای استفاده شده در این مدل از برند AEG المان است که قدرت و مکش قابل قبولی به دستگاه می‌دهد. استفاده از لوله تلسکوپی، ظاهر زیبا و رنگ‌بندی متنوع از مزیت‌های خرید از این مدل است. لازم به ذکر است که در این مدل، هیچ‌گونه سری اضافه‌ای تعبیه نشده و فیلترهای بهداشتی آن ساده هستند.

۷. جاروبرقی تک موتور سران ۵۳۰۰

یکی از بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی موجود در بازار جاروبرقی سران مدل ۵۳۰۰ است. این دستگاه قابلیت جذب مایعات را نیز دارد و نوعی جاروبرقی نیمه صنعتی محسوب می‌شود. قدرت موتور ۱۲۰۰ وات است و بدنه پلیمری آن از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین مخزن استیلی آن قابلیت جمع‌آوری ۲۰ لیتر آشغال در خود را دارد که میزان بالایی است. فیلتر قابل شستشو، لوله خرطومی و پارویی مخصوص فرش و موکت از دیگر مزیت‌های خرید این مدل جاروبرقی است.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.