معرفی ۵ مدل جارو شارژی خودرو

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

پیش از آن که وارد بحث اصلی، معرفی ۵ مدل جارو شارژی خودرو شویم مقدمه ای را دربارهء جارو شارژی ماشین بیان می کنیم.  

جاروشارژی ماشین

با پیشرفت علم و تکنولوژی تمامی ابزار و وسایل زندگی نیز تغییر می کنند. امروزه یکی از بهترین و کارآمد ترین وسایل عرضه شده در بازار جارو شارژی خودرو است.

افراد برای تمیز کردن خودرو، مجبور به مراجعه به کارواش و صرف زمان و هزینه های زیادی بودند، اما به کمک جارو شارژی ماشین این مشکل کم رنگ تر شده است. این محصولات به دلیل مزایایی همچون کوچک بودن، سهولت در حمل و امکان استفاده در قسمت های مختلف ماشین مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت.

همچنین با پیشرفت تکنولوژی قابلیت های جدیدی مانند توان بالا و جمع آوری و جذب آب نیز به این دستگاه ها اضافه شد. موضوع مهم در خرید جارو شارژی، توان باتری و کیفیت ساخت آن است.

معرفی ۵ برند معروف جاروشارژی خودرو

۱. جاروشارژی بوش

مزایا: دارای کیت لوازم جانبی برای پاکسازی داخل خودرو به همراه کیف نگهداری برای قرار دادن وسایل در صندوق خودرو، وزن سبک، دارای فیلتر قابل شست و شو و ظرفیت بالای مخزنمعایب: مدت زمان طولانی برای شارژ باتری

۲. جارو شارژی خودرو عصایی مجیک

مزایا: دارای مکش مناسب، طراحی و ساخت عالی، دارای کیفیت مناسب و قابل قبول، سهولت در شست و شوی آسان فیلتر، قابل استفاده به صورت دستی یا به صورت عصایی، دارای چراغ پارویی، دارای برس گردان زیر پاروییمعایب: طول عمر کم باتری و نیاز به تعویض باتری جارو شارژی در مدت کوتاه، کم بودن مدت زمان شارژ باتری    

۳. جارو شارژی کنوود

مزایا: دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد، مکش بسیار بالا، جذب مایعات و همچنین دارای فیلتر قابل شست و شو، قابلیت جدا شدن مخزن، قابلیت شارژ با جا فندکی خودرو و قابلیت نصب بر روی دیوارمعایب: نگه داشتن دکمه ی جارو شارژی برای روشن ماندن آن، عدم وجود پاکت جارو برقی

جاروشارژی خوردو مدل کنوود

۴. جارو شارژی خودرو نیو لایف

مزایا: قابلیت جذب مایعات، فیلتر دائمی قابل شستشو، دارای ۱۸ ماه گارانتی، طراحی زیبا به صورت پایه دار و وزن کم معایب: عدم وجود پاکت جارو برقی، عدم نصب بر روی دیوار

۵. جارو شارژی بلک اند دکر

مزایا: طراحی عالی و مکش بسیار بالا، سیستم تخلیه آسان و سریع، قابلیت نصب بر روی دیوار و نشانگر باتری در حالت شارژ
معایب: عدم وجود پاکت جارو برقی، عدم قابلیت جذب مایعات، صدای بلند و زیاد

بررسی جارو شارژی خودرو برند بلک اند دکر

تعمیر جارو شارژی

گاها ممکن است جارو شارژی خودرو بر اثر افتادن روی زمین یا ضربه های محکم دچار خرابی و شکستگی شود، در این صورت نیاز به تعمیر دارد. نیاز به تخصص دارد و بعد از ایجاد مشکل باید به مراکز تعمیر لوازم خانگی مراجعه کرد.

برای تعمیر ابتدا باید علت اصلی روشن نشدن جارو شارژی توسط فرد متخصص مشخص شود. سپس اتصالات و سیم های داخلی آن، کارکرد صحیح باتری و موارد دیگر مورد بررسی قرار بگیرد. چنانچه مشکل باتری قابل حل نباشد نیاز به تعویض باتری جارو شارژی است.

تعویض باتری جارو شارژی

در ابتدا باید بدانیم که حفاظت از باتری جارو شارژی یک امر مهم و حیاتی است، زیرا تعویض قطعات جارو شارژی باعث کاهش طول عمر دستگاه خواهد شد. باتری مهم ترین قسمت از جارو شارژی خودرو است و زمانی که دچار آسیب شود، به شما هزینه های زیادی را وارد می کند.

عمر مفید این باتری ها یک سال است و پس از این مدت باتری نیاز به تعویض دارد تا مشکل عدم مکش مناسب دستگاه رفع شود. برای تعویض باتری جارو شارژی همان طور که گفته شد، باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت.

باتری جارو شارژی ها در دو نوع لیتیومی و کتابی عرضه می شوند که عمر باتری های لیتیومی بیشتر و قیمت آن ها نیز به مراتب بالا تر است.

بیشتر بخوانید:مزایا و معایب جاروبرقی بوش و بررسی کیفیت آنها

دلایل کم شدن مکش جارو شارژی

دلایل زیادی برای کم شدن مکش جارو شارژی خودرو وجود دارد. دلایلی مانند پر بودن محفظه ی دستگاه، مسدود بودن لوله ی جارو شارژی، کثیفی فیلتر مکش جارو شارژی، از بین رفتن کیفیت باتری، تنظیمات اشتباه جارو شارژی و مواردی از این قبیل است.اگر مکش جارو شارژی شما کم شده است در مرحله ی اول گرفتگی ورودی لوله و انسداد طول لوله را بررسی کنید؛ زیرا در اغلب موارد کم شدن مکش جارو شارژی به دلیل گیر کردن آشغال های بزرگ در ورودی یا طول لوله ی جارو شارژی است. گاهی نیز دلیل کم شدن مکش جارو شارژی گرفتگی و آلودگی برس ها و پره چرخنده ی ورودی جارو می باشد.

سخن پایانی
جارو شارژی ماشین همانند دیگر وسایل یکی از ابزاری است که دارای مزایا و معایب زیادی می باشد. در اینجا ما ۵ برند از مدل های متنوع جارو شارژی خودرو را به همراه مزایا و معایب بیان کردیم.

تعمیر و تعویض قطعات و کم شدن مکش جارو شارژی که از عمده مشکلات این دستگاه ها هستند را نیز به طور کامل توضیح دادیم. در خرید جارو شارژی برند و کیفیت آن بسیار مهم می باشد؛ پس بهتر است پس از انجام تحقیق و آشنایی کامل با هر مدل از جارو شارژی، مناسب ترین و بهترین مدل آن را انتخاب کنید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.