مزایای یخچال فریزر پایین چه می باشد؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

قرار دادن غذاهای مورد علاقه

در بیشتر خانوارها، غذای منجمد کمتری استفاده می شود، به نظر می رسد درب یخچال به طور مداوم باز و بسته می شود. بنابراین، قرار دادن فریزر در پایین، فضای زیادی برای تمام غذاهای تازه و خنک شما ایجاد می کند و از زانو زدن برای دسترسی به کشوی سبزیجات نیز جلوگیری می کند.

طراحی عرض دو برابر

یکی از مزایای یخچال فریزر پایین طراحی عرض آن است که در این نوع یخچال دو برابر یخچال های دیگر است. یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید می توانند از نظر سرمایش و ظرفیت یخ سازی، محدود شوند ، زیرا هر طرف فقط بخشی از عرض کل دستگاه را اشغال می کند. بنابراین مزیت دیگر طراحی یخچال فریزر پایین، این است که یک قسمت یخچال با عرض دو برابر ارائه می دهد. با این کار می توانید وسایل بزرگتر خود مانند سینی های مهمانی یا جعبه های پیتزا را سرد و در یخچال ذخیره کنید. این انعطاف پذیری بدان معناست که چه از وسایل خانه خود برای مواد غذایی روزمره و چه از غذا برای یک مراسم خاص استفاده کنید، فضای کافی مورد نیاز یخچال را بدون له شدن مواد غذایی خواهید داشت. همچنین می توانید از ظرفیت فریزر با عرض دو برابر لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:نکاتی درباره نگهداری یخچال و فریزر که باید آن ها را رعایت کنید

کارایی بهبود یافته

یک کشوی فریزر پایین نیز می تواند در مقایسه با یک یخچال درب فرانسه کمی کارآمدتر باشد. هوای گرم بالا می رود، بنابراین به نظر می رسد که داشتن سردترین مواد غذایی در قسمت پایین یخچال خود هوشمندانه باشد. مدل های یخچال سبک قدیمی با قسمت خنک کننده زیر فریزر، به این معنی است که هوای گرم تر به قسمت فریزر افزایش می یابد و دستگاه باید کمی بیشتر کار کند تا دمای انجماد مطلوب را حفظ کند. هنگامی که از یخچال فریزر پایین استفاده می شود، این سناریو دیگر کارکردی ندارد زیرا هوای گرم تری که در اثر یخچال ایجاد می شود به راحتی از بالای یخچال داخل آشپزخانه بالا می رود.

اگرچه ممکن است در ابتدا کمی هزینه بیشتر بپردازید، اما این نوع فریزر می تواند برای هر خانه ای مناسب و از مزایای بسیار خوبی برخوردار باشد، اما تصمیم خرید در نهایت به اولویت شخصی و چیدمان آشپزخانه شما برمی گردد. ممکن است متوجه شوید که چیدمان آشپزخانه شما بیشتر مناسب یک یخچال با سبک درب فرانسوی است و فضای مدل یخچال فریزر پایین را در آشپزخانه خود ندارید یا اگر مطمئن نیستید، بهتر فضای موجود برای یخچال خود را دقیق اندازه گیری کنید، و به یاد داشته باشید که فضای لازم برای باز شدن کامل درها و کشوها را نیز باید در نظر گرفت.

 

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.