مراحل تعویض پمپ تخلیه لباسشویی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram


مرحله اول: تخلیه آب
در صورتی که لباسشویی پر از آب است، ابتدا باید این آب را تخلیه کنید. به کمک شیلنگ تخلیه که به داخل یک تشت در پایین وارد می شود، یا لوله ی نزدیک فیلتر، اینکار را انجام دهید. همچنین می توانید از جاروهای برقی مسافرتی برای مکش و تخلیه آب استفاده کنید. سپس دستگاه را جا به جا کرده و از دیوارهای اطراف فاصله دهید تا فضای کافی در اختیار داشته باشید.

مرحله دوم: باز کردن پنل بالایی
در این مرحله لازم است تا پنل بالایی دستگاه را از آن جدا کنید. پیچ های پنل معمولا در پشت لباسشویی قرار دارند. پنل بالایی را با کشیدن آن به سمت کنار و سپس بالا از دستگاه جدا کنید.

بیشتر بخوانید:غیر از لباس های معمولی چه چیز دیگری می توانید در ماشین لباسشویی بشویید؟

مراحل تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ۱

مرحله سوم: باز کردن پنل کنترلی
اکنون می بایست پنل کنترلی که در جلوی دستگاه قرار گرفته است را باز کنید. برای اینکار باید پیچ مربوط به آن را باز کنید و سپس محفظه جاپودری را تا انتها بیرون کشیده و قفل آن را باز کنید تا کاملا خارج شود. پیچ هایی که در زیر محفظه جاپودری قرار گرفته و پنل کنترلی را به بدنه محکم می کنند باز کنید.
حال باید اتصالات را یک به یک جدا کنید. بهتر است عکسی از آنها تهیه کرده و سپس اینکار را انجام دهید. پس از اینکه اتصالات سیم ها را قطع کردید، در جلوی لباسشویی بایستید و پنل کنترلی را به سمت بالا بکشید تا جدا شود.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.