غیر از لباس های معمولی چه چیز دیگری می توانید در ماشین لباسشویی بشویید؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

آیا تا به حال سعی کرده اید به این فکر کنید که به غیر از لباس های معمولی که همه ما می دانیم می توانیم آن ها را ماشین لباسشویی بشوییم، چه چیز دیگری می توانید در ماشین لباسشویی بشویید؟

ماشین های مدرن شستشو اتوماتیک کمک کرده اند که شستشو و نظافت تا حد زیادی بهینه شود. اما ، اگر واقعاً بفهمید که با بهترین ماشین لباسشویی که می توانید پیدا کنید، می توانید چه چیزهایی را به راحتی بشویید، تعجب خواهید کرد. لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم خانه است که باید به خوبی از آن نگه داری شود تا عمر استفاده از آن را طولانی تر کرد، همچنین تعمیر ماشین لباسشویی به صورت متداول هزینه بر است. در این مقاله ، به مواردی که بدون نگرانی می توانید آن ها را در ماشین لباسشویی خود بشویید، اشاره کرده است.

اسباب بازی های پارچه ای و نرم
شستن اسباب بازی های پارچه ای ممکن است با ماشین های نیمه اتوماتیک گذشته امکان پذیر نباشد ، زیرا همیشه خطر پاره شدن یا آسیب رساندن به اسباب بازی وجود دارد، ولی اکنون با داشتن گزینه شستشوی ملایم در اکثر ماشین های لباسشویی، شستن همه اسباب بازی های پارچه ای و نرم به آسانی امکان پذیر شده است و پس از تمیز شدن مانند روز اولی که آن ها را خریده اید خواهند شد.

اگر کودک شما از نظر عاطفی به اسباب بازی مورد علاقه خود که هرجا می رود با خود می برد، بسیار نزدیک است، اکنون می توانید نگرانی خود در مورد باکتری ها و میکروب هایی که اسباب بازی جمع می کند کاهش بدهید.

بیشتر بخوانید:مراحل تعویض پمپ تخلیه لباسشویی

کفش ورزشی یا کفش
بله، اکنون می توانید به راحتی به جای تمیزکاری دقیق با پارچه و جلا مانند سال های گذشته ، کفش های ورزشی یا کفش های خود را در ماشین لباسشویی بشویید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بندها و همچنین کفی آن را بیرون بیاورید ، کفش های خود را درون یک روکش تور مانند و یا رو بالشی بگذارید و اجازه دهید دستگاه ماشین لباسشویی جادوی خود را انجام دهد. روبالشی به شما کمک می کند تا کفش در لباس های دیگر پیچیده نشود یا فرم آنها از بین نرود.بالش
یکی دیگر از موارد قابل شستشو در لباسشویی ، بالش می باشد، نه تنها روبالشتی ها، بلکه بالش های شما نیز می توانند با استفاده از بهترین ماشین لباسشویی اتوماتیک تمیز شوند. کافی است هر بار دو بالش را در درام ماشین لباسشویی بگذارید و در چرخه آرام آب گرم دستگاه را روشن کنید. برای اطمینان از پاک شدن همه صابون ها و مواد شوینده، باید آب بسیار سرد به آن اضافه کنید و اجازه دهید دستگاه شستشو را انجام داده و بچرخد. برای اینکه بالش ها را بعد از شستن به حالت کرکی خود برگردانید ، آنها را با حرارت کم خشک کنید!پرده های حمام
تعداد کمی از مردم فراموش می کنند که چگونه پرده های دوش شما می تواند به بهترین قطب خزه و قارچ تبدیل شود که در محیط مرطوب رشد می کنند. ممکن است پرده های حمام شما پلاستیکی باشند اما هر چند وقت یکبار می توانید آن ها را در ماشین لباسشویی اتوماتیک حود بشویید و آن ها را بهداشتی و تمیز نگه دارید. علاوه بر پرده های حمام شما می توانید پرده های داخل خانه را نیز به کمک ماشین لباسشویی خود بشویید.کیف و کوله پشتی مدرسه
کوله پشتی و کیف یکی دیگر از موارد قابل شستشو در لباسشویی می باشند. کوله پشتی های کثیف مدرسه بچه های شما یا کیف های کثیف شما نیز با شستن به مدت یک دور در ماشین لباسشویی به راحتی تمیز می شوند. اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی کیف ها را به خوبی می شوید و و به راحتی درام آن می چرخد و توجه داشته باشید که درام را بیش از حد پر نکنید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.