مایکروفر های آاگ چه امکاناتی دارند؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

همه در هنگام خرید مایکروفر برای منازل خود به دنبال خرید از برند مطرحی هستیم که مجموعه ای کامل از امکانات را برای ما به ارمغان می آورد، برای همین امر در این بخش به بررسی این موضوع می پردازیم که مایکروفر های آاگ چه امکاناتی دارند؟

در این بخش با بررسی کیفیت مایکروفر آاگ و معرفی ویژگی های آنان به امکاناتی که این برند در تولیدات خود به کار می برد پی می بریم.

  • استفاده از فن کانوکشن، قفل کودک، تایمر و زنگ هشدار در مایکروفر های آاگ نشان از اهمیت این برند به استفاده از فناوری های روز دنیا دارد.
  • استفاده از برنامه های پخت کاربردی برای راحت تر شدن آشپزی.
  • طراحی مناسب و زیبا.
  • مصرف کم برق با بهینه سازی استفاده.
  • به کار بردن استیل ضد زنگ در مخزن داخلی مایکروفر ها.
  • استفاده از صفحات نمایش لمسی.

آشنایی با برند تولید کننده مایکروفر آاگ

برند آاگ یکی از قدیمی ترین برند های تولیدات لوازم خانگی است، این برند در سال ۱۸۸۳ در شهر برلین تاسیس شد و با خرید امتیاز برخی از اختراعات توماس ادیسون و تولید انبوه آنان آغاز به کار کرد.

در آشنایی با برند تولید کننده مایکروفر آاگ متوجه این موضوع می شویم که این کمپانی بزرگ تولید لوازم خانگی در ابتدا به تولید لامپ، موتور و ژنراتور می پرداخت و هدف اصلی آن فعالیت صنعتی و گسترده تر کردن کاربرد برق در زندگی روزمره بود.

برند آاگ با فراز و نشیب های زیادی در تاریخ همراه بوده و در قرن بیستم دوبار ورشکست شده اما این برند از کی تولیدات لوازم خانگی را آغاز کرد؟

برند آاگ در سال ۲۰۰۵ با فروش بخش عمده ای از سهام خود به شرکت الکترو لوکس در فعالیت خود را در حوزه لوازم خانگی آغاز کرد، این برند با سیاست تکریم مشتری و ارائه بالاترین کیفیت توانسته خیلی زود در قاره اروپا جزو محبوب ترین برند های تولید لوازم خانگی شود.

تلاش متخصصین آاگ همواره بر این بوده که بتوانند بیشترین سطح رضایت مشتریان را کسب کنند و به همین علت با تحقیقات دائمی و گسترده سعی کرده اند تا بیشترین میزان استفاده از فناوری های روز دنیا را در محصولات خود داشته باشند.

مایکروفر آآگ ساخت کجاست؟

رایج ترین سوالی که خریداران در هنگام خرید محصولات از متصدیان فروشگاه می پرسند این است که محصول مورد نظرشان ساخت کجاست؟ چرا که افراد معمولا از روی سابقه تولیدات یک محصول به کیفیت آن پی می برند، برای مثال عموما افراد علاقه بیشتری به استفاده از لوازم اروپایی دارند تا چینی.

اگر قصد خرید یا بررسی کیفیت مایکروفر آاگ را دارد حتما با این پرسش مواجه ایند که مایکروفر آاگ ساخت کجاست؟

همانطور که پیش تر متوجه شدید برند آاگ برندی قدیمی و با سابقه ای درخشان است که در کشور آلمان و در شهر برلین تاسیس شد، این برند از صفر تا صد قطعات خود را با استفاده از دانش متخصصین خود و در آلمان تولید می کند.

چرا مایکروفر آاگ بخریم؟

اگر در هنگام بررسی کیفیت مایکروفر آاگ این پرسش برای شما مطرح شده است که در میان برند های متعددی که در بازار موجود هستند چرا مایکروفر آاگ بخریم؛ به شما توصیه می کنیم تا در این بخش با ما همراه باشید و نقاط قوت این محصول زیر ذره بین قرار دهید.

کیفیت مایکروفر های آاگ:

برند آاگ جزو بهترین و با کیفیت ترین برند های تولید کننده مایکروفر در جهان می باشد، یکی از مزیت های این برند برای خرید مایکروفر از آن بهره مند این مایکروفر ها از به روز ترین فناوری های روز دنیا است.

شما با خرید مایکروفر از این برند می توانید تا چند سال خیال راحتی بابت کیفیت این محصول داشته باشید.

طراحی مایکروفر های آاگ:

برند آاگ علاوه بر این که سعی کرده تا طراحی مناسب و زیبایی در مایکروفر های خود داشته باشد از استیل مقاومی هم در بدنه مایکروفر های خود استفاده کرده که در برابر خوردگی مقاوم هستند.

مایکروفر های برند آاگ با محصولات چه برند هایی رقابت می کنند؟

برای این که بتوانید انتخاب بهتر و مطمئن تری را در هنگام خرید مایکروفر آاگ داشته باشید و خیلی راحت به سطح کیفی این محصولات پی ببرید به شما توصیه می کنیم تا در بخش مایکروفر های برند آاگ با محصولات چه برند هایی رقابت می کنند با ما همراه باشید.

حوزه اصلی فعالیت برند آاگ در اروپا است و رقبای اصلی این برند را از لحاظ حوزه فعالیت می توان برند های مطرحی از قبیل فیلیپس، زیمنس، ناسیونال و … دانست.

هرچند که شاید برند آاگ از لحاظ کیفیت کمی از برندی مانند فیلیپس ضعیف تر باشد اما در سال های گذشته با استفاده از تکنولوژی تا حد زیادی خود را به برند های مطرج و بزرگ نزدیک کرده است.

معرفی بهترین مایکروفرهای آاگ

بررسی کیفیت مایکروفر آاگ تنها نیمی از راهی است که برای انجام یک خرید مطمئن باید طی کنید؛ برای این که خرید مطمئن تری داشته باشید لازم است تا علاوه برانتخاب یک برند خوب مطمئن مدلی مناسب را هم انتخاب کنید؛ ما برای این که این امر را برای شما میسر کنیم به معرفی بهترین مایکروفر های آاگ پرداختیم.

بررسی کیفیت مایکروفر آاگ مدل kmk721000m

این مایکروفر را می توان بدون شک یکی از بهترین مایکروفر های موجود در بازار ایران دانست، اما این مایکروفر آاگ چه ویژگی هایی دارد؟

  • استفاده از پنل کنترل لمسی.
  • مصرف برق کم.
  • امکان تنظیم حرارت.
  • قابلیت گرم نگه داشتن مواد غذایی.
  • درب چند لایه.
  • دارای فن کانوکشن برای مغز پخت شدن غذا.

بررسی کیفیت مایکروفر آاگ مدل mc1763e-m

این مایکروفر چه ویژگی هایی دارد؟

  • پنل ال ای دی.
  • دارای تایمر.
  • دارای فن کانوکشن برای مغز پخت شدن مواد غذایی.
  • مخزن داخلی استیل ضد زنگ.
  • طراحی زیبا.
  • قابلیت کنترل حرارت.

لیست قیمت روز مایکروفرهای آاگ موجود در بازار در بهار ۱۴۰۰

مدل مایکروفرقیمت روز
مایکروفر آاگ مدل ۴۲MDGSSحدود قیمت روز این مدل مایکروفر ۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان است.
مایکروفر توکار آاگ مدل MC2664E-Bاین مدل مایکروفر در بهار ۱۴۰۰ با قیمت ۴,۱۵۰,۰۰۰ تومان موجود است.
مایکروفر توکار آاگ مدل KMK721000Mاین مدل مایکروفر با قیمت ۴۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.
مایکروفر آاگ مدل KR8403101Mنرخ جدید این مدل مایکروفر برابر با ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.
مایکروفر آاگ مدل MCD2664E-Mقیمت روز این مایکروفر در بازار ۴,۱۱۰,۰۰۰ تومان است.
مایکروفر آاگ مدل MCC4061E-Mقیمت جدید این مدل مایکروفر در بازار ۴,۶۵۰,۰۰۰ تومان است.
مایکروفر آاگ مدل MC1763E-Mقیمت روز این مایکروفر ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.

مزایا و معایب مایکروفر های آاگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

بدون شک یکی از بهترین و سریع ترین راه های تشخیص کیفیت یک محصول مشورت کردن با کسانی است که تجربه خرید از آن برند را دارند، اگر در اطرافینتان کسی را ندارید که ای خرید را انجام داده باشد مطالعه مزایا و معایب مایکروفر های آاگ از نظر مصرف کنندگان این محصول را به شما توصیه می کنیم.

مزایای مایکروفر های آاگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طراحی زیبای مایکروفر های آاگ توانسته خریدارن را راضی نگه دارد.
  • استفاده از فناوری های روز دنیا که برای هرکسی جذاب است.
  • شیشه های مقاوم در این مایکروفر ها.
  • عمر مفید طولانی.

معایب مایکروفر های آاگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قیمت بالای مایکروفر های آاگ
  • تنوع کم محصولات.
  • کم بودن آن ها در بازار هنگام خرید.
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.