ماشین لباسشویی ۹ کیلو سامسونگ مدل P156

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی سامسونگ یکی از محصولات سامسونگ است به موتور اینورتر دیجیتال مجهز شده است. این موتور در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و سر و صدای کمی تولید میکند. به همین علت این ماشین لباسشویی را در رده انرژی A+++ قرار داده است. همچنین از سرعت چرخش بالایی برخوردار است. این ماشین لباسشویی دارای برنامه های مختلفی است و شما میتوانید با توجه به حجم و میزان کثیفی لباسها بهترین برنامه را جهت شستشو انتخاب کنید. تکنولوژی Quick Drive در این ماشین لباسشویی با کاهش مدت زمان شستشو، لباسها را سریعتر شسته و در مصرف انرژی تا ۵۰% صرفه جویی میکند. ماشین لباسشویی ۹ کیلویی سامسونگ دارای فناوری Eco Bubble است و با تولید حباب باعث میشود مواد شوینده بهتر به بافت لباس نفوذ کنند. این ماشین لباسشویی به کمک تکنولوژی AddWash امکان اضافه کردن لباسهای جامانده را در حین شستشو برای شما فراهم میکند. همچنین به کمک فناوری AntiStain قابلیت از بین بردن لکه های سخت را از روی لباسها دارد. لباسشویی هوشمند سامسونگ به سیستم عیب یاب هوشمند مجهز شده است و در صورت بروز خطا شما را از آن مطلع میکند. این ماشین لباسشویی از برنامه SmartThings پشتیبانی میکند و با دانلود و نصب این برنامه روی گوشی موبایل میتوانید از راه دور به تنظیمات ماشین لباس شویی دستیابی داشته و آن را در کنترل بگیرید.

قابلیت Quick Drive در ماشین لباسشویی سامسونگ

شستشوی لباسها در حجم زیاد معمولا یک فرآیند بسیار وقت گیر است و باید زمان طولانی را صرف جدا کردن، شستشو و خشک کردن آنها صرف کرد. سامسونگ با تکنولوژی Quick Drive زمان شستشو را کاهش میدهد. ماشین لباسشویی سامسونگ با مجهز بودن به فناوری Quick Drive زمان شستشو را تا ۵۰% کاهش میدهد و همچنین تا ۲۰% در مصرف انرژی صرفه جویی میکند. این فناوری با کاهش زمان شستشو تاثیری در کیفیت شستشوی لباسها ندارد. به این ترتیب لباسها با ممکن شست همان کیفیت شسته میشوند و هیچگونه آسیبی به آنها وارد نمیشود. فناوری Quick Drive در ماشین لباسشویی سامسونگ مدت زمان شستشوی لباسها را کاهش میدهد و از این رو میتوانید با صرفه جویی در زمان به کارهای دیگر خود در طول روز بپردازید. ماشین لباسشویی Quick Drive سامسونگ برای افراد پرمشغله که معمولا مشکل زمان دارند پیشنهاد میشود.

هیچ لباسی از شستشو به جا نخواهد ماند

سامسونگ قابلیت اضافه کردن لباس را با استفاده از تکنولوژی Add Wash در ماشین لباسشویی سامسونگ به کار برده است. درب کوچک و جدایی که روی درب اصلی ماشین لباسشویی طراحی شده است امکان اضافه کردن لباسهای جامانده را در حین شستشو برای شما فراهم میکند. قابلیت Add Wash به شما اجازه میدهد تا در حین کار کردن دستگاه لباس جا مانده مانند جوراب یا ژاکت و یا هر لباس دیگری را به چرخه شستشو اضافه کنید. همچنین شما میتوانید لباسهایی را که با دست شسته اید و فقط نیاز به آبکشی یا خشک کردن دارند را پس از چرخه شستشو به سایر لباسهای درون ماشین لباسشویی اضافه کنید.

نرم افزار Laundry Recipe

در این لباسشویی از قابلیتی برای شناسایی مشکلات پیش آمده، در همان لحظه ابتدایی استفاده شده است. به عبارتی به کمک این قابلیت، که Laundry Recipe نام دارد، در صورت اتصال ماشین لباسشویی به تلفن همراه از طریق wifi مشکلات پیش آمده برای دستگاه در کمترین زمان بر روی اپلیکیشن سامسونگ نصب شده بر  روی تلفن همراهتان، برای شما نمایش داده می شود. همچنین راه حلی را برای رفع آن نیز به شما پیشنهاد می نماید. تا در کمترین زمان آنرا برطرف نمایید. همچنین از طریق این برنامه خواهید توانست مراحل سیکل شستشو را از طریق گوشی تلفن همراهتان زیر نظر داشته باشید از مراحل شستشو آگاهی یابید. کمک در تشخیص لباسها و انتخاب برنامه مناسب شستشو، یکی دیگر از کاربردهای این نرم افزار است.

AI-Powered laundry care

شستشوی سرد، صرفه‌جویی در مصرف انرژی

فناوری حباب‌ساز ™Eco Bubble در لباسشویی سامسونگ حتی در دماهای پایین شستشوی قوی را ارائه می‌دهد. ماده شوینده به حباب تبدیل می‌شود، برای همین به سرعت در الیاف نفوذ می‌کند و به آسانی چرک را از بین می‌برد، درحالی‌که از الیاف محافظت کرده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌نماید. حباب های پرقدرت به کمک موتور ویژه دستگاه از ترکیب هوا، آب و ماده شوینده بوجود می آیند که ۴۰ برابر سریع تر به الیاف نفوذ کرده و به آسانی و حتی در دمای پایین ( ۱۵ درجه)، آلودگی را از سطح لباس جدا کرده و علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، از الیاف لباس هم محافظت می کند.

بیشتر بخوانید:ماشین لباسشویی ۷ کیلو سامسونگ مدل J1432

شستشوی سریع در ۳۹ دقیقه

ماشین لباسشویی سامسونگ به برنامه های مختلفی مجهز شده است. شما میتوانید با توجه به لباسها و میزان آلودگی آنها بهترین برنامه شستشو را انتخاب کنید. Super Speed یکی از برنامه های به کار رفته در این ماشین لباسشویی است که با کاهش زمان شستشو در زمان صرفه جویی میکند. این برنامه قابلیت شستشوی لباسها با حجم ۵ کیلوگرم را در ۳۹ دقیقه برای شما امکان پذیر میکند. با طراحی خاص دیگ شستشو و پاشیدن آب از قسمت بالایی دیگ روی لباسها، آنها به صورت کاملا بهداشتی تمیز و شسته خواهند شد و کاهش زمان شستشو تاثیری در کیفیت شستشو نخواهد داشت.

دیگ ماشین لباسشویی شما همیشه تمیز خواهد بود

ماشین لباسشویی سامسونگ دارای برنامه Eco Drum Clean+ مخصوص شستشوی دیگ ماشین لباسشویی میباشد. سامسونگ در این ماشین لباسشویی به بهداشت دیگ شستشو اهمیت ویژه ای داده است. به همین دلیل با مجهز کردن این ماشین لباسشویی به برنامه Eco Drum Clean+، ماشین به صورت خودکار به شستشوی دیگ میپردازد و حدود ۹۹.۹% میکروب ها را با فشار قوی آب از بین میبرد. همچنین زمانی که دیگ نیاز به تمیز شدن دارد (هر ۴۰ سیکل) به صورت خودکار شما را مطلع میسازد. به این ترتیب لباسها در ماشین لباسشویی سامسونگ به بهداشتی ترین شکل ممکن شسته و تمیز خواهند شد.

تکنولوژی Intensive Stain Removal در این ماشین لباسشویی

با وجود این تکنولوژی که سامسونگ در ماشینهای لباسشویی خود قرار داده است، لباسها به معنای واقعی کلمه در محلولی از آب و شوینده غوطه ور می شوند و حبابهای شوینده به تار و پود لباسها نفوذ می کنند و هر نوع لکه سختی را از بین می برند. این ویژگی را سامسونگ به تازگی روی لباسشویی های خود پیاده کرده است. سیستم حباب ساز، حباب ها را تولید کرده و به فرایند شستشو تزریق می کند. این فرایند نه تنها موجب حلالیت بیشتر می شود بلکه از طرفی فعال سازی مواد شوینده بهتر انجام می شود.

از بین بردن باکتری‌ها با استفاده از تکنولوژی Steam

بدون شک در هر خانواده‌ای برخی اعضای خانواده هستند که به بیماری‌های مختلفی همچون انواع حساسیت‌ها و بیماری‌های دیابتی مبتلا هستند. این نوع افراد به دلیل حساسیت بالایی که دارند مطمئناً با برخورد هر نوع لباسی به پوست و بدنشان دچار خارش خواهند شد، که سامسونگ با جای دادن فناوری Steam در این لباسشویی این مشکل را حل کرده است. این تکنولوژی با عملکرد مناسبش در هنگام شستشو تا ۹۹٫۹ درصد قادر به حذف و از بین بردن باکتری‌ها، اضافه‌های مواد شوینده و حساسیت‌های پوستی خواهد شد. به این ترتیب ماشین لباسشویی سامسونگ یک شستشوی کاملا ضد آلرژی را برای تمامی افراد خانواده به ارمغان می آورد.

موتور Digital Inverter

یکی از اصلی‌ترین مواردی که در مورد لوازم خانگی الکتریکی باید به صورت کامل بررسی شود، موتور استفاده شده در این محصولات می‌باشد. زیرا کیفیت و کارایی بالای آن، کارکرد عالی را در محصول پیش رو ایجاد خواهد کرد. ماشین لباسشویی سامسونگ به موتور Digital Inverter مجهز شده است تا کیفیت مطلوب را به شما ارائه دهد. این موتور با طراحی نوآورانه‌ای تولید شده است تا عملکرد آرام را به همراه آورد. موتور اینورتر دیجیتال برای چرخاندن درام از آهنربا استفاده می‌کند و در این حالت اصطکاک به حداقل می‌رسد. در این حالت میزان سایش قطعات کاهش خواهد یافت و کمترین آسیب به قطعات ماشین لباسشویی وارد خواهد آمد. از اثرات دیگر این سبک از طراحی، کاهش سطح صدای تولید شده از ماشین لباسشویی خواهد بود تا آرامش بالا را در آشپزخانه‌ی شما ایجاد کند. سامسونگ برای این موتور عملکرد و طول عمر ۱۰ ساله را تضمین کرده است.

هیتر گرماساز ماشین لباسشویی سامسونگ

هیتر سرامیکی نوع جدیدی از پوشش ضد چسبندگی دارد که باعث کاهش تجمع آهک و رسوبات در مقایسه با هیترهای سرامیکی معمولی می شود. طراحی منحصر به فرد آن اطمینان می دهد که مقیاس رسوبات کمتری روی این هیتر جمع شده و به همین دلیل کمترین حد از انرژی هدر می رود، بنابراین هیتر کیفیت خود را برای مدت طولانی تری حفظ می کند و دوام بیشتری دارد.

جاپودری همیشه تمیز است

در این ماشین لباسشویی توسط جت و فشار آب که از قسمت درام به کشو منتقل می شود، تمام ذرات مواد شوینده ی کشو به داخل درام کشیده می شوند و کشو همیشه تمیز باقی می ماند. لذا در هر بار استفاده از این ماشین لباسشویی گویی برای اولین بار است که از ماشین استفاده می شود. تمیز کننده خودکار این ماشین همچنین موجب اضافه شدن طول عمر ماشین خواهد شد. پس این تکنولوژی تنها به شستشوی جاپودری اختصاص نیافته بلکه باعث ازدیاد طول عمر ماشین نیز می شود.

ww90j5455mw 8

مشخصات کلی

نوع درب از جلو
مصرف انرژی +++A
رنگ اینوکس
دور موتور ۱۴۰۰

ابعاد و اندازه‌ها

گنجایش دیگ ۹ کیلوگرم
ارتفاع ۸۵۰ میلی‌متر
عرض ۶۰۰ میلی‌متر
عمق ۶۰۰ میلی‌متر

امکانات فنی

کمپرسور اینورتر دیجیتال دارد
سیستم عیب یابی خودکار دارد
صفحه نمایشگر لمسی ندارد
قابلیت کنترل از راه دور دارد
تشخیص میزان وزن لباس دارد
سیستم حفاظتی در نوسانات برق دارد
تکنولوژی ECO BUBBLE دارد
ذخیره برنامه دلخواه با MY CYCLE دارد
خشک‌کن ۱۰۰ درصد ندارد
قفل کودک دارد
پیش شستشوی دستی دارد
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.