ماشین لباسشویی ۱۰.۵ کیلو ال جی مدل WM-G105S

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

ماشین لباسشویی ال جی از لباسشویی های با کیفیت شرکت معتبر ال جی LG است که با ظرفیت بالایی تولید و روانه ی بازار شده است. این لباسشویی از دو عملکرد لباسشویی و خشکشویی پشتیبانی می کند و دارای گنجایش بسیار خوبی برای شستشو است. این لباسشویی ال جی از تکنولوژی TrueSteam پشتیبانی می کند. تکنولوژی شستشو با بخار به میزان ۹۹.۹۹% آلودگی و مواد آلرژی زا را از بین می برد و لباس هایی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و میکروب را به شما تحویل خواهد داد. ترکیب دو دستگاه خشک کن و شستشو در یک دستگاه به نام لباسشویی ال جی ترفندی است که ال جی برای این مدل در نظر گرفته است. قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو Add Item امکان جدیدی است که ماشین لباسشویی ال جی از آن بهره گرفته است. این قابلیت زمانی که تکه ای لباس را فراموش کرده اید، به کار می آید و می توانید با زدن دکمه ی Add Item درب لباسشویی را باز کرده و تکه لباس جا مانده را وارد چرخه ی شستشو کنید. سیستم خشک کن اکو هیبرید EcoHybrid نیز در مصرف آب و انرژی صرفه جویی به عمل می آورد و با صرف هزینه ی بسیار کم و آب بسیار کم لباس ها را خشک می کند. موتور اینورتر دایرکت درایو Invert Direct Drive از دیگر ویژگی های لباسشویی ال جی است، که با حذف تسمه و قطعات اضافی، برخورد و اصطکاک بین قطعات را کاهش می دهد و علاوه بر کاهش دادن صدای دستگاه، لرزش  و در کل مصرف انرژی و استهلاک ماشین لباسشویی را کاهش می دهد. تکنولوژی SmartThinQ نیز از امکانات هشومندی است که با نصب آن بر روی گوشی می توانید ماشین لباسشویی ال جی را از راه دور و از طریق گوشی موبایل کنترل نمایید.

شستشو با بخار در لباسشویی ال جی TrueSteam™ technology

شرکت ال جی در ماشین لباسشویی ال جی خود با بهره گیری از فناوری TrueSteam دگرگونی بزرگی را در صنعت ماشین های لباسشویی به وجود آورده است . فناوری TrueSteam با تکنولوژی سه مرحله ای Allergy Care، Steam Refresh  و Steam Softener در شستشوی لباس ها کیفیت زندگی شما را با حفظ یک محیط سالم و بدون آلرژی بهبود می دهد. این فناوری با Allergy Care بخار را تولید و با قدرت زیادی در لباس ها نفوذ می دهد و باعث می شود انواع آلودگی ها ، ذرات حساسیت زا و باکتری ها  از الیاف لباس تا ۹۹.۹ درصد از بین برود و افراد با پوست حساس دچار حساسیت و بیماری نشوند. این فناوری در آخر سر با Steam Softener نرم کنندگی را برای لباس ها به ارمغان می آورد تا بر روی لباس ها چین و چروک ایجاد نشود. با این قابلیت لباس‌ها تنها ظرف ۲۰ دقیقه تمیز می‌شوند و بدون استفاده از اتو کلیه خطوط و تا خوردگی‌ها از بین می‌روند. و باعث می شود در زندگی پر مشغله امروزی شما وقت بیشتری برای لذت بردن از چیزهای دیگر داشته باشید.

شش حرکت شستشو در لباسشویی ال جی بر گرفته از حرکات شستشوی با دست (۶ Motion DD)

شرکت ال جی از برنامه های حرکت شستشوی مختلفی استفاده نموده است، زیرا جنس لباس ها متفاوت هستند و بعضی از لباس ها به مراقبت در هنگام شستشو نیاز دارند و می توان با انتخاب برنامه مناسب با توجه به لباس خود لباسشویی خود را روشن و استفاده نمایید. البته نیاز به ذکر است که این ۶ حرکت به ۲ دسته شستشوی ملایم از جمله : غلتاندن، پیچاندن، تاب دادن و شستشوی پر قدرت عبارت اند از : پله ای، آب زدایی و سایشی.تقسیم میشود. سپس ماشین لباسشویی با کمک تکنولوژی  ۶Motion Direct Drive شستوشوی شما را به شیوه های مختلف انجام می دهد که این امر علاوه بر محافظت از الیاف پارچه حداکثر تمیزی را در اختیار شما قرار می دهد.

موتور اینورتر دایرکت درایو لباسشویی ال جی

ال جی از موتور اینورتر دایرکت درایو در محصولات جدیدش استفاده می کند، این موتور بسیار قدرتمند و بهینه تر از موتور های دیگر است و صدای کمتری را تولید می کند و مصرف انرژی این ماشین لباسشویی را تا حد زیادی کاهش داده است. موتور دایرکت درایو با حذف تسمه و قسمت های اضافی، برخورد قطعات با یکدیگر و اصطکاک را نیز کاهش داده که لباسشویی ال جی را به یک لباسشویی کم صدا و بسیار آرام تبدیل کرده است. همچنین همین کار باعث شده تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود و مصرف انرژی لباسشویی کاهش پیدا کند تا جایی که مصرف انرژی این لباسشویی ال جی بسیار پایین است.

بیشتر بخوانید:ماشین لباسشویی ۷ کیلو ال جی مدل WM-743S

شستشو و خشک‌کن هر دو در یک دستگاه

تکنولوژی Washer Dryer یکی دیگر از فناوری های پیشرفته در لباسشویی های ال جی است که شرکت ال جی بر روی محصولات لباسشویی خود قرار داده است. تکنولوژی Washer Dryer همان شستشو و خشک کردن در یک دستگاه است به این معنی که شما نیازی به خرید خشک کنی جداگانه ندارید تا لباس های شسته شده را خشک کنید و هردو همزمان باهم در یک ماشین لباسشویی قابل انجام است. با این تکنولوژی هم در فضا و هم در هزینه برای خانواده ها صرفه جویی شده است.

تکنولوژی EcoHybrid در ماشین لباسشویی ال جی باعث می شود که شما هم در سرعت و هم در انرژی صرفه جویی کنید بدین صورت که با ذخیره آب و استفاده نکردن از آب در مرحله خشک کردن باعث صرفه جویی در مصرف آب و کاهش چرخه خشک کردن و کاهش زمان و مصرف انرژی می شود. برای استفاده از این تکنولوژی کافی است حالت  EcoHybrid را انتخاب کنید. با وجود این قابلیت شما می توانید از بین حالت های eco dry  و normal dry انتخاب کرده و به کاهش مصرف آب و یا کاهش زمان شستشو کمک نمایید.

  • با انتخاب حالت eco dry لباسشویی بدون استفاده از هیچ گونه آبی خشک کردن لباس ها را انجام می دهد. این حالت به زمان بیشتری احتیاج داشته و همچنین به میزان بسیار بالایی در سال در مصرف آب صرفه جویی می کند.
  • با انتخاب حالت normal dry لباسشویی برای خشک کردن لباس ها از آب و بخار آب گرم استفاده کرده و لی در عوض زمان خشک کردن را کاهش می دهد. با انتخاب این حالت به میزان ۲۲ هزار دقیقه در سال در زمان شما صرفه جویی می شود.
با ویژگی AddItem هیچ لباسی از شستشو جا نخواهد ماند

گاهی پیش می آید که برخی از لباس های کثیف را فراموش می کنیم که در داخل لباسشویی قرار دهیم به همین منظور در این لباسشویی از قابلیتی استفاده شده است که شما حتی در هنگامی که لباسشویی در حال شستشو می باشد نیز می توانید آنرا متوتف کرده و لباس های فراموش شده را اضافه نمایید. اگر بعد از شروع مرحله شستشو ، تکه هایی از لباس را فراموش کرده باشید که در ماشین لباسشویی قرار دهید ماشین لباسشویی ال جی با دکمه AddItem این اجازه را به شما می دهد که در حین شستشو درب ماشین را باز کنید و لباس های فراموش شده خود را داخل دستگاه بیندازید. گزینه Add Item به شما این امکان را می‌دهد تا شستشو را متوقف کرده و لباس های مورد نظر خود را اضافه نمایید. به این ترتیب نیاز نیست برای اضافه کردن لباس هایی که فراموش کرده‌اید، تا پایان شستشو منتظر بمانید. شما می توانید به راحتی دکمه Pause را بزنید و منتظر بمانید تا ماشین لباسشویی متوقف شود، پس از آن درب ماشین لباسشویی با تاخیر حدودا ۳ ثانیه‌ای باز خواهد شد. و شما می توانید لباس های جامانده را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. به این ترتیب شستشوی هیچ چیز را فراموش نخواهید کرد.

لباسشویی های ال جی با ویژگی Smart ThinQ

شرکت ال جی یکی از شرکت های پیش گام در ایجاد ایده و تکنولوژی جدید برای محصولات خود است دوباره دست به شاهکار و قابلیت جدیدی زده است که به آن Smart ThinQ گفته می شود. شما با وجود برچسب NFC بر روی لباسشویی ال جی می توانید نقص و مشکلات لباسشویی خود را در گوشی خود مشاهده کنید. همچنین شما می توانید برنامه شستشو جدید را دانلود کرده و با استفاده از بر چسب بر روی لباسشویی قرار بدهید. فن آوری ™SmartThinQ به شما اجازه می دهد تا هر زمان که بخواهید عملیات شستشوی  لباس خود را از هر کجا و هر مکان دیگر نظارت کنید.http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/4sOHL/vt/frameمشخصات فنی

  • مشخصات کلی
  • نوع مخزن                          درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور           ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم     دارد
  • صفحه نمایش                     دارد
  • توضیحات صفحه نمایش         LED
  • وزن                                   ۴۰ کیلوگرم
  • گنجایش و ابعاد
  • ظرفیت دیگ                ۱۰.۵ کیلوگرم
  • ابعاد                          ۸۵ × ۶۴ × ۶۰ سانتی متر
  • زاویه باز شدن درب        ۱۸۰ درجه
  • جهت بازشدن در          به سمت چپ
  • مصرف انرژی
  • رتبه انرژی              +++A
  • سایر مشخصات
  • بخارشو                                    دارد
  • تعداد برنامه های شست و شو     ۱۵ عدد
  • قفل کودک                                دارد
  • میزان صدا                                ۵۰ دسی بل
  • میزان صدای آبکشی                  ۷۰ دسی بل
  • سایر ویژگی‌هادارای پنل Mini Wash
    سنسور اندازه‌گیری وزن البسه
    دارای پنل عریض تمام لمسی
    قابلیت کار با اپلیکیشن موبایل
    درب و پنل یکپارچه‌ با طراحی منحصر به فرد
    برنامه‌ی Motion6 شبیه‌ساز شست‌وشوی دستی
    دارای برنامه شستشوی سریع ۳۰ دقیقه ای Quick 30
    قابلیت ضدآلرژی با استفاده از برنامه‌ی Allergy Care
    قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو با دکمه Add Item
    نسل جدید موتورهای دایرکت درایو ™INVERTER DIRECT DRIVE
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.