ماشین لباسشویی های کنوود چه امکاناتی دارند؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

این که ماشین لباسشویی های کنوود چه امکاناتی دارند یکی از مسائلی است که مصرف کنندگان اهمیت زیادی به آن می دهند، چرا که امکانات و ویژگی های یک محصول است که موجب تمایز آن با دیگر محصولات می شود، به همین علت هم ما در این بخش رایج ترین امکانات و ویژگی ها موجود در ماشین لباسشویی های کنوود را به شما معرفی می کنیم.

  • داشتن برنامه های شست شوی مختلف و متعدد.
  • داشتن امکاناتی مانند قفل کودک، امکان شست و شو با تاخیر و امکان شست و شوی سریع که نشان از بهره مندی ماشین لباسشویی های کنوود از فناوری دارد.
  • طراحی زیبا و به روز ماشین لباسشویی های کنوود.
  • استفاده از موتور های اینورتر در ماشین لباسشویی های کنوود که موجب کاهش میزان صدا و لرزش این محصولات شده است.
  • قدرت موتور مناسب ماشین لباسشویی های کنوود.

 

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های کنوود

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های کنوود می تواند اعتبار و سابقه این برند را در زمینه تولیدات لوازم خانگی به همه ما نشان دهد، به همین علت هم در این بخش با نگاهی گذرا به بیوگرافی برند کنوود در تلاشیم تا این برند را به خوبی بشناسیم.

  • برند کنوود در سال ۱۹۴۷ با هدف تولید لوازم صوتی در کشور انگلستان تاسیس شد و با گذشت بیش از ۷۰ سال امروزه توانسته تا یکی از بهترین و محبوب ترین برند های تولید لوازم خانگی در دنیا باسد.
  • سهان اصلی برند کنوود متعلق به سه شرکت انگلستان، چین و ایتالیا است که از نظر خیلی از افراد همین تلفیق سه کشور که هر کدام از آن ها در حوزه صنعتی حرف های زیادی برای گفتن دارند این محصول را جذاب می کند، تولید انبوه در چین، طراحی طراحان ایتالیایی و فناوری موجود در انگلستان از این محصولات یک غول در صنعت وازم خانگی ساخته است.
  • بیشتر بخوانید:ماشین لباسشویی های آاگ چه امکاناتی دارند؟

 

ماشین لباسشویی کنوود ساخت کجاست؟

امروزه یکی از اصلی ترین معیار های بررسی کیفیت هر محصولی کشور سازنده است و ماهم در این مقاله برای بررسی کیفیت لباسشویی کنوود به دنبال پاسخی برای این پرسش می گردیم که ماشین لباسشویی کنوود ساخت کجاست؟

ماشین لباسشویی کنوود به صورت عمده در دو کشور انگلستان و چین تولید می شود و طراحی آن به دست طراحان ایتالیایی است، البته کشور چین در تولید ماشین لباسشویی های کنوود صرفا مونتاژ کننده است و قطعات ماشین لباسشویی های کنوود تماما انگلیسی و دارای بهترین کیفیت هستند.

 

ماشین لباسشویی های کنوود با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند؟

بررسی این مسئله که ماشین لباسشویی های کنوود با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند می تواند نشانگر این موضوع باشد که این محصولات در حد و اندازه چه برند هایی هستند و در بازار چه جایگاهی به آن ها می توان داد.

  • وقتی که به محصولات موجود در بازار نگاه می کنیم به این نکته پی می بریم که یکی از برند های موجود در بازار شباهت بسیار زیادی به ماشین لباسشویی های کنوود دارد و آن برند دوو است، شاید بتوان رقابت کرد اصلی ترین رقبای برند کنوود در حوزه تولید ماشین لباسشویی برند های کره ای دوو، ال جی و سامسونگ است که همین موضوع نشانگر کیفیت بالای ماشین لباسشویی های کنوود است.

چرا ماشین لباسشویی کنوود بخریم؟

امروزه تعدد برند های موجود در بازار بسیار زیاد شده و نام های زیادی در بازار موجو هستند که هرکدام به دنبال ارائه بهترین امکانات و ویژگی ها در ماشین لباسشویی های خود هستند و همین موضوع انتخاب یکی از این برند ها را سخت می کند، برای این که بدانید چرا ماشین لباسشویی کنوود بخریم در این بخش با ما همراه باشید.

طراحی ماشین لباسشویی های کنوود

امروزه طراحی لوازم منزل به اندازه کارایی آن ها اهمیت دارد و به همین دلیل برند ها به دنبال ارائه بهترین و زیبا ترین محصول موجود در بازار هستند، برند کنوود هم از این موضوع مستثنی نیست و در تلاش است تا محصولات جذابی را به فروشندگان اهدا کند.

قیمت ماشین لباسشویی های کنوود

بر خلاف ماشین لباسشویی های اروپایی که قیمت های عجیب و قریبی دارند برند کنوود قیمت معقول تری نسبت به دیگر برند های خارجی دارد این موضوع موجب محبوبیت بیشتر این برند از برند های دیگر شده.

معرفی بهترین مدل های ماشین لباسشویی کنوود

یکی از مهم ترین مراحل بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های کنوود معرفی یک مدل با کیفیت و خوب برای خرید است، تا به این جای کار با مطالعه بخش های قبل به کیفیت و اعتبار این برند پی بردید و حال نوبت آن رسیده که به دنبال خرید یک گزینه مناسب باشید، به همین علت هم در این بخش ما به معرفی بهترین ماشین لباسشویی کنوود پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

بررسی کیفیت لباسشویی کنوود مدل KWMWU7/1000

این ماشین لباسشویی کنوود با طراحی نسبتا ساده خود با داشتن امکانات مناسب توانسته تا نظرات زیادی را به خود جلب کند، در ادامه نگاهی به ویژگی های این محصول میاندازیم.

  • دارای ظرفیت دیگ ۷ کیلو گرمی
  • دارای سرعت چرخش ۱۰۰۰ دور در دقیقه
  • دارای لوله ورودی آب سرد و گرم
  • دارای صفحه نمایش
  • دارای میزان لرزش و صدای بسیار کم
  • دارای قفل کودک
  • دارای ۱۵ برنامه شست و شو

لیست قیمت روز لباسشویی های کنوود موجود در بازار در بهار ۱۴۰۰

مدل ماشین لباسشویی قیمت روز
ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMWU8/1200 قیمت این لباسشویی در بهار ۱۴۰۰ برابر با ۱۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان است.
ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMWU7/1000 این مدل لباسشویی با قیمت ۱۰,۹۵۰,۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی های کنوود از نظر مصرف کنندگان این محصول

اگر از آن دسته افرادی هستید که خیلی سخت به هرچیزی اعتماد می کنید و بیشتر دوست دارید تا به صورت زبانی و با مشورت گرفتن از کسانی که تجربه خرید این محصول را دارند به بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های کنوود بپردازید به شنا توصیه می کنیم تا در بخش مزایا و معایب ماشین لباسشویی های کنوود از نظر مصرف کنندگان این محصول با ما همراه باشید.

مزایای ماشین لباسشویی های کنوود از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طراحی ساده اما جذاب ماشین لباسشویی های کنوود
  • برنامه های شست و شوی مختلف ماشین لباسشویی های کنوود
  • فناوری موجود در این محصولات
  • عمر مفید طولانی این محصولات

معایب ماشین لباسشویی های کنوود از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • کمبود قطعات ماشین لباسشویی کنوود در ایران
  • نداشتن خدمات پس از فوش این محصولات
  • نایاب بودن این محصولات در ایران
  • فراوان بودن نمونه های تقلبی در ایران
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.