ماشین لباسشویی صنعتی در مقایسه با لباسشویی خانگی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
  • جنس ماشین لباسشویی صنعتی:

ماشین‌های لباسشویی صنعتی بر اساس معیارهای متعددی تولید می‌شوند و در مرحله اول آن چیزی که برای تولید این دستگاه‌ها صنعتی مهم است، آنکه دارای عملکرد پایدار، قوی، دوام و کارایی و بهره‌وری بیشتر باشند. ماشین لباسشویی‌های خانگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فضای کمی گرفته و نیازهای شستشو خانه را رفع کند اما این دستگاه‌های کم حجم نمی‌توانند نیازهای شستشو یک مکان بزرگ را رفع نمایند.

  • قدرت موتوری ماشین لباسشویی صنعتی:

اگر دو سبد لباسشویی خانگی و صنعتی را مقایسه کنید متوجه خواهید شد که سبد ماشین لباسشویی صنعتی بزرگ‌تر، محکم‌تر و بادوام‌تر است. همچنین قدرت موتوری لبسشویی صنعتی بسیار قوی‌تر لباسشویی خانگی می‌باشد.

  • وزن لباسشویی صنعتی:

با توجه به نیاز استفاده ماشین لباسشویی صنعتی و شستشوها در حجم‌های بیشتر، عموما این دستگاه‌ها با قدرت تمیز کنندگی بالا از ۱۵ الی ۳۰ کیلو گرم در هر مدل طراحی و ساخته شده‌اند.

  • مهم‌ترین ویژگی لباسشویی صنعتی نسبت به خانگی:

یکی از تفاوت‌های اصلی بین اجزای صنعتی و لوازم خانگی این است که جنس اجزای سازنده لباسشویی‌های صنعتی از فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم بوده که بسیار قوی و مقاوم تر از لباسشویی خانگی است.

بیشتر بخوانید:تفاوت بین مخلوط کن و غذاساز

لباسشویی‌های صنعتی از نظر فنی

هر صنعت برای ادامه ارتباط و برآوردن تقاضای بازار باید تکامل یابد. لباسشویی‌های صنعتی وجود دارند که می‌توانند به لطف مجموعه‌ای از گزینه‌ها و ویژگی‌های مکمل که انها را مدرن‌تر، کارآمدتر و از نظر فنی ماشین لباسشویی‌های پیشرفته‌تر می‌کند، همچنین برای هر کاربر شخصی سازی و سفارشی شود.

بررسی لباسشویی صنعتی

وقتی در حال بررسی لباسشویی‌های صنعتی و مطالعه درباره آن هستید، هزینه نصب و یا ارتقا تجهیزات لباسشویی را در نظر می‌گیرید، عوامل دیگری می‌توانند جزئی یا کم اهمیت به نظر برسند. متاسفانه همین عوامل اغلب می‌توانند مواردی باشند که بعدا بیشترین تاثیر را داشته باشد.

لباسشویی صنعتی سازگار با محیط زیست

تغییر اساسی در نحوه شستن لباس‌ها باعث شده این صنعت قوانین جدیدی را دنبال کرده و برای کارآمدی و سازگاری با محیط زیست در تلاش است هیچگونه آسیبی به آن نرساند.

نحوه کار با ماشین لباسشویی صنعتی چگونه است؟

در این بخش از بررسی لباسشویی‌ های صنعتی به بررسی نحوه کار این دستگاه می پردازیم؛ نحوه کار با این دستگاه کاملا ساده و راحت می‌باشد کافی است دستورالعمل‌های مربوط به هر نحوه دستگاه را دنبال کنید تا لباس های تمیز در کوتاه ترین زمان ممکن داشته باشید. برای کار با لباسشویی صنعتی همراه این مقاله باشید.

  • قبل از شستن لباس‌های خود را بر اساس دما و دستورالعمل‌های تعیین شده توسط سازنده پارچه مرتب کنید. تمام جیب‌ها، جیب را برای برداشتن موادی مانند میخ ، پیچ ، سوزن یا اجسام دیگر بررسی کنید .
  • لباسشویی را حدود ۸۰ درصد پر کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید، اگر ماشین بیش تر از حد مجاز پر شود شستشو به خوبی انجام نخواهد شد.
  • یکی از برنامه‌ها مناسب را انتخاب کنید.
  • *قبل شروع چرخه مواد شوینده مناسب را در داخل مخزن بریزید.
  • دکمه استارت را بزنید تا فرایند شستشو شروع شود. توجه داشته باشید در هنگام فرایند شستشو اگر برنامه در حال کار کردن باشد نمی‌توان دستگاه را متوقف کرد.

 

چرا ماشین لباسشویی صنعتی سریعتر عمل می‌کند؟

اجزای سازنده لباسشویی صنعتی به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که استفاده از آب برای تمیز کردن لباس‌ها را به حداقل برسانند. استفاده کم از آب باعث می‌شود فرایند خشک شدن سریعتر انجام شده و زمان برای خشک کردن لباس‌ها کاهش یابد. علاوه بر آن موتور لباسشویی صنعتی بسیار قوی است  به همین علت چرخش با سرعت بالاتری انجام می‌شود.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.