ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره ال جی مدل XD74W

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

ماشین ظرفشویی ال جی یکی از کامل ترین ماشین ظرفشویی‌های ساخته شده توسط کمپانی کره‌ای ال جی است که با قابلیت‌های جدید و کارآمد تولید شده است. این محصول ظاهری زیبا و مقاوم دارد و مهم تر از این موارد با کمترین میزان مصرف آب می‌تواند شستشوی بهینه و اقتصادی به عمل آورد. ظرفیتی که ال جی برای این ظرفشویی مبله انتخاب کرده است، ۱۴نفره بوده از این جهت از حیث گنجایش و ظرفیت برای استفاده در خانواده‌های پرجمعیت و متوسط کاملا مناسب است. این ماشین ظرفشویی که از نظر رنگ در دسته بندی دستگاه‌های نقره‌ای قرار می‌گیرد، انتخاب مناسبی برای خانه‌هایی با دکور مدرن است و مورد توجه سلیقه‌ی اکثر کاربران قرار می‌گیرد. جدا از تمامی این موارد این دستگاه از مدل‌هایی است که به موتور با دوام ال جی یعنی اینورتر دایرکت درایو ( Inverter Direct Drive ) مجهز شده است.گفتنی است که طول عمر این موتور بسیار بالاست و ال جی برای آن هم ضمانت ده ساله ارائه داده است. موتور اینورتر بدون تسمه طراحی می‌شود از این جهت است که با کاهش دادن اصطکاک داخلی و جلوگیری از نوسانات برق می‌تواند به میزان قابل توجهی در مصرف برق صرفه جویی به عمل آورد. علی رغم مصرف آب و برق، این موتور همچنین باعث شده که صدای دستگاه بسیار کمتر از مدل‌های معمولی باشد به همین خاطر است که ظرفشویی ال جی سطح صدایش تنها به ۴۱ دسی بل می‌رسد از این رو روشن نمودن آن در هر ساعت از شبانه روز مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. موتور Direct Drive چند سالی است که در محصولات این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر ساله به قابلیت‌ها و توانایی‌های آن اضافه می‌شود.

توان فوق العاده در تمیز کردن ظروف با استفاده از کمترین مصرف آب

این تکنولوژی باعث می شود که بر روی ظروف شما حتی کوچکترین قطره ای از آب باقی نماند و تمیزی بی نظیری را برای ظروف شیشه ای شما به ارمغان آورد. این ویژگی در کنار تکنولوژی بخار شور است که باعث از بین رفتن چربی ها با استفاده از کمترین مصرف آب می شود. ظرفشویی ال جی با این تکنولوژی به تمام کاربران نشان داد که می توان در کنار تمیزی بی نظیر، کمترین مصرف آب و انرژی را داشته باشید. به کمک این فناوری هم از هزینه های شما کاسته می شود و هم ظروف تمیزی را در منزل خواهید داشت.

بارگذاری راحت ظروف با بیشترین حالت انعطاف طبقات

شرکت ال جی ماشین ظرفشویی خودش را به گونه ای طراحی کرده است که در مرحله اول بارگذاری ظروف در آن بسیار راحت بوده و شما در هنگام گذاشتن ظروف در داخل این ماشین ظرفشویی هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت. به عبارت دیگر ال جی سعی کرده این ظرفشویی را به گونه ای طراحی کند که برای هر گونه ظرفی مکان مخصوص طراحی شده باشد. اما گاها برخی ظروف با توجه به نیازهای خانواده ها امکان دارد درون ماشین ظرفشویی جا نگیرد. نگران نباشید. ال جی چاره ای برای این مشکل هم اندیشیده. در مرحله دوم اگر ظرفی نیز در ماشین جای نگرفت شما قادر خواهید بود با استفاده از طبقات منعطف این ماشین ظرفشویی به راحتی برای ظروف خود جا باز کنید تا آنها نیز در یک شستشوی بی نظیر شرکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید:ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD88NS

موتور بدون تسمه و اینورتر ظرفشویی ال جی

چند سالی است که ال جی در ساخت برخی از محصولاتش مانند لباسشویی و ظرفشویی‌هایش از موتورهای بدون تسمه و اینورتر استفاده می‌کند. از آنجا که ظرفشویی ۱۴ نفره ال جی از بهترین مدل‌های ساخته شده توسط این کمپانی است، پس انتظار داریم که موتورش بدون تسمه باشد. خوشبختانه ال جی این انتظار ما را با تعبیه کردن موتور اینورتر دایرکت درایو به خوبی پاسخ داده است. همانطور که گفته شد این موتور بدون تسمه است و اجزای سازنده‌اش کمتر از موتورهای تسمه دار است. حذف تسمه مزایای زیادی برای این ظرفشویی به ارمغان آورده است که مهم ترین آن صرفه جویی در مصرف برق، صدای کمتر و لرزش کمتر می‌باشد.

شستشوی ۴ گانه در ماشین ظرفشویی ال جی

هر ساله ال جی سعی می‌کند که جدیدترین فناوری‌های خود را در محصولاتش بگنجاند. در سری محصولات جدید ال جی شاهد حضور قابلیت شستشوی چهارگانه ( QuadWash ) با حالت اسپری از چهار جهت می‌باشیم. برخلاف مدل‌های معمولی که یک پره‌ی دو جهته برای اسپری آب وجود داشت، ال جی در ماشین ظرفشویی خود از قابلیت شستشو با پره‌ی چهار جهته استفاده نموده است. با شستشوی چهارگانه آب در تمامی جهات به سمت ظروف پاشیده می‌شود تا همه‌ی قسمت‌های ظرف‌ها تمیز شوند و آثاری از باقی مانده‌ی غذا و چربی دیده نشود. مورد دیگر وجود قابلیت شستشو با بخار ( TrueSteam ) می‌باشد، با این قابلیت عمیق‌ترین لکه‌ها و مواد غذایی خشک شده بر روی ظروف، بدون نیاز به مواد شوینده، تنها با قدرت حرارت و بخار، به خوبی تمیز و حتی ضدعفونی می‌شوند.

سیستم هوشمند SmartThinQ در ظرفشویی ال جی

مانند سایر محصولات ال جی، بر روی ماشین ظرفشویی ال جی هم سیستم عیب بابی هوشمند ( SmartDiagnosis ) نصب شده است. با این قابلیت اگر در کارکرد و تنظیمات دستگاه مشکلی به وجود آید، کاربر می‌تواند تنها با استفاده از گوشی موبایل هوشمندش و شناسایی مشکل، بدون هیچ هزینه ای، نسبت به رفع آن اقدام کند. قابلیت  SmartThinQ هم که به تازگی توسط ال جی ارائه شده است، به کار بردن و تغییر تنظیمات دستگاه‌های این کمپانی را ساده تر می‌کند. برای استفاده از این قابلیت نیاز به نصب اپلیکیشن آن بر روی گوشی موبایلتان دارید تا بتوانید به سادگی تمام اطلاعات ظرفشویی را دریافت نمایید. این اطلاعات شامل شروع به کار یا پایان شستشوی دستگاه، وجود مشکل در کار، برنامه‌های انتخاب شده و مدت زمان باقی مانده‌ی شستشو و … می‌باشد.

مشخصات کلی

  • نوع پنل                                           پنل لمسی روبرو
  • رنگ                                                سفید
  • ظرفیت                                            ۱۴ نفر
  • ™QuadWash                                   دارد
  • رده مصرف انرژی                               ++A
  • میزان مصرف آب                                 ۹ لیتر
  • میزان صدا                                        ۴۴dB
  • تعداد برنامه اصلی شستشو                ۱۰
  • تعداد برنامه انتخابی اضافه شستشو      ۸
  • SmartRack™ plus                            دارد
  • ۳rd Rack                                         دارد
  • خشک کن                                       دارد
  • فناوری هوشمند                                دارد – Wi-Fi
  • ابعاد (ارتفاعxعمقxعرض) میلیمتر          ۶۰۰x600x850
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.