لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟ دوو یکی از برندهای قدیمی و خوش نامی است که سالیان زیادی است در زمینه تولید لوازم خانگی و لوازم برقی آشپزخانه فعالیت می کند. کیفیت محصولات برند دوو به قدری زیادی است که می توان آن را به عنوان یکی از رقبای سر سخت برندهای موفقی چون سامسونگ و ال جی دانست. عده زیادی از مشتریان مایل هستند تا قبل از خرید لوازم خانگی از این برند، اطلاعات مختصری را در رابطه با اینکه لوازم خانگی دوو ساخت کدام کشور است و تاریخچه لوازم خانگی دوو چیست کسب کنند. به همین علت ما بر آن شدیم تا در این مطلب به بررسی اینکه شرکت دوو چه لوازمی را تولید می کند و شرکت دوو در کدام کشور فعالیت می کند، بپردازیم.

تاریخچه لوازم خانگی دوو

قطعاً شما هم مانند اغلب افرادی که از لوازم خانگی برند دوو استفاده می کنند، مایل هستید تا اطلاعاتی را در رابطه با تاریخچه لوازم خانگی دوو کسب کنید. لوازم خانگی برند دوو برای اولین بار در کشور کره جنوبی تولید شده اند. برند دوو نخستین بار فعالیت خود را در شهر سئول کره جنوبی و در سال ۱۹۶۷ آغاز کرده است. نام برند دوو بر گرفته از بنیان گذار این شرکت یعنی آقای کیم دوو چونگ است. این برند امروزه بیشتر از ۲۰ زیر مجموعه دارد که به بسیاری از آن ها به صورت مستقل در حال فعالیت هستند.

امروزه کارخانجات متعددی از برند دوو در کشورهای مختلف تاسیس شده و در حال فعالیت هستند. مالزی، مکزیک، لهستان، ویتنام، چین و … از جمله کشورهایی هستند که تولید لوازم برند دوو را انجام می دهند. تمام محصولاتی که توسط کشورهای ذکر شده تولید می شوند، در پایان کار توسط کارخانه اصلی برند دوو در کره جنوبی بررسی و تایید می شوند‌.

چگونه می توانیم لباسشویی اصل دوو را در ایران خریداری کنیم؟

نمایندگی برند دوو در استان های مختلف کشور ایران در حال فعالیت است. از این رو شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی های معتبر، لباسشویی اصل برند دوو را با ضمانت نامه معتبر خریداری کنید. در واقع بر خلاف برندهایی چون ال جی و سامسونگ، برند دوو با کشور ایران همچنان فعالیت می کند. همچنین محصولات خود را به صورت اورجینال و قانونی به ایران وارد می کنند.

چنانچه لباسشویی دوو دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش باشد، شما می توانید این محصول را به بدون هیچ نگرانی خریداری کنید و در صورت نیاز اقدام به تعمیر لباسشویی دوو خود نمایید. داشتن گارانتی معتبر نشان دهنده اصل بودن کالای خریداری شده است. بنابراین بعد از خرید لباسشویی دوو اصل از فروشنده بخواهید تا با امضای ضمانت نامه خدمات پس از فروش این محصول را در اختیار تان قرار دهد

آیا لوازم خانگی برند دوو در کشور ایران مونتاژ می شوند؟

لوازم خانگی دوو ساخت کجاست؟ یکی از کشورهایی که کارخانه دوو در آنجا تاسیس شده است، ایران است‌. برخی از لوازم خانگی های برند دوو در کارخانه دوو استان اصفهان مونتاژ می شوند. تمام محصولات تولید شده توسط کارخانه دوو در اصفهان توسط کارخانه اصلی دوو در کشور کره بررسی و بعد از آن به بازار عرضه می شوند. بنابراین شما می توانید انواع لوازم خانگی برند دوو را تحت لیسانس دوو کره در کشور ایران خریداری کنید. یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و … چند مورد از محصولات پر فروش برند دوو هستند که در مدل های متنوعی تولید می شوند که در کشور ایران بسیار پر طرفدار هستند.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.