ریست یخچال سامسونگ

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

چه زمانی یخچال سامسونگ نیاز به ریست کردن دارد؟

به طور کلی در شرایط عادی نیازی به ریست کردن یخچال سامسونگ نخواهید داشت. تنها در برخی شرایط خاص می توانید اقدام به انجام این کار نمایید. همچنین در صورتی که با کد خطا یا ارور یخچال فریزر سامسونگ خود مواجه شدید، پیش از بازنشانی کردن دستگاه ابتدا مفهوم ارور را بررسی نموده و سپس بررسی کنید که دستگاه شما نیازمند آن است یا خیر. در ادامه شرایطی که نیاز به بازنشانی تنظیمات یخچال سامسونگ می باشد را بیان خواهیم کرد:

  1. مشاهده دمای غیرطبیعی یخچال فریزر و ساید سامسونگ
  2. قطع شدن برق دستگاه
  3. چشمک زدن درجه صفحه نمایش یخچال
  4. باز گذاشتن بیش از حد درب یخچال
  5. مشاهده ارور یا کد خطا بر روی نمایشگر یخچال سامسونگ

چگونه مدل های مختلف یخچال سامسونگ را ریست کنیم؟

این روزها یخچال های برند سامسونگ در مدل ها و طرح های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که هریک از آنها دارای امکانات مختلفی می باشند. اگرچه این یخچال ها از پنل ها و نمایشگرهای مختلفی برخوردار هستند، اما نحوه ریست کردن یخچال سامسونگ در بسیاری از مدل های شبیه به هم می باشد. در ادامه این بخش به راهنمای ریست یخچال این برند در مدل های مختلف آن خواهیم پرداخت:

نحوه بازنشانی تنظیمات یخچال فریزر معمولی سامسونگ

بازنشانی تنظیمات یخچال فریزر سامسونگ با استفاده از دکمه های معمولی یا لمسی نمایشگر یخچال بستگی به نوع مدل دستگاه خواهد داشت. در مدل یخچال فریزرهای بالا پایین سامسونگ که فریزر معمولا در قسمت بالایی دستگاه تعبیه می شود، برای این کار می توانید دو دکمه power freeze و freezer را به مدت ۸ تا ۹ ثانیه نگه دارید. پس از انجام این کار چراغ های موجود بر روی نمایشگر یخچال یک بار خاموش و مجددا روشن می شوند. در نهایت به مدت ۵ دقیقه یخچال را از برق بکشید و سپس آن را دوباره به برق وصل کیند تا به درستی ریست گردد.

آموزش ریست یخچال ساید بای ساید سامسونگ

در صورتی که قصد ریست کردن یخچال ساید بای ساید سامسونگ خود را دارید، می توانید دکمه های energy saver و lighting را به مدت زمان ۵ ثانیه نگه دارید. در این حالت چراغ های نمایشگر یخچال باید روشن شوند. چنانچه با انجام این کار پس از چند ثانیه چراغ ها به صورت اتوماتیک خاموش شوند، به این معناست که ریست دستگاه به درستی انجام شده است.در برخی دیگر از مدل های جدید یخچال ساید سامسونگ دکمه های بالا وجود ندارند. در این شرایط می توانید از دکمه های power cool و power freeze برای انجام این کار استفاده کنید. این دکمه را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید تا تمامی چراغ های دستگاه یک بار روشن و مجددا خاموش شوند.

طریقه ریست کردن یخچال دوقلوی سامسونگ

برای اینکه بتوانید اقدام به بازنشانی تنظیمات یخچال دوقلوی سامسونگ خود کنید، یکی از راه ها این است که یخچال را از برق کشیده و مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس مجددا آن را به برق متصل کنید. همچنین اگر نمایشگر یخچال شما از دکمه های power freeze و cool select turbo برخوردار است، این دکمه ها را به مدت ۸ ثانیه و  به صورت همزمان نگه دارید تا یخچال فریزر شما به صورت کامل ریست گردد.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.