درزهای ماشین لباسشویی را برای برطرف کردن بوی بد لباسشویی بررسی کنید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

درزهای در اطراف ماشین لباسشویی شما می‌تواند یکی از مکان‌های تجمع جرم باشد وقتی‌که بوی بد می‌دهد. بنابراین اگر بوی بد درباره‌ای ماشین لباسشویی شما به مشام می‌رسد درزهای ماشین لباسشویی می‌تواند مکانی آشکار برای مشخص شدن بوی آن باشد.

نحوه پاک کردن ماشین‌های شستشو

آیا می‌خواهید تمام ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید، نه‌فقط درزهای درب؟ تمیز کردن ماشین لباسشویی آسان است. شما فقط نیاز به یک بسته از بلوره‌های سودا و سرکه سفید دارید. نیمی از کیسه‌های کریستال سودا را در کشوی مواد شوینده قرار دهید. درحالی‌که درام خالی است، شستشوی گرم را روی دستگاه خود انجام دهید. یک فنجان سرکه را در کشوی مواد شوینده قرار دهید و دوباره همین کار را انجام دهید.

بررسی مواردی که باعث بوی بد ماشین لباسشویی می‌شوند

  • برای اینکه بوی بد از ماشین لباسشویی خود احساس نکنید از پودرهای مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کنید.
  • به‌طورمعمول باید هرچند وقت یک‌بار ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید.
  • بوی بد ماشین لباسشویی مربوط به دو بخش دستگاه می‌باشد. لاستیکی که در دور درب ورودی قرار می‌گیرد و دیگری محفظه دستگاه می‌باشد.

بیشتر بخوانید:مرحله اول از بین بردن خراش درب یخچال فریزر ( تمیز و پاک کردن درب )

دلیل بوی بد لباسشویی و نحوه برطرف کردن بوی فضلاب را از زبان تعمیرکار مطالعه نمایید :

تعمیرکاران مجموعه آی.پی امداد با سابقه ای درخشان و تجربه کارآمدی که در حوزه تعمیرات لباسشویی دارند به این پرسش که علت اصلی بوی بد لباسشویی چیست ؟ اینگونه پاسخ داده اند :

عمده اصلی علت بوی بد لباسشویی از نرم کننده میباشد ، وقتی از نرم کننده استفاده میکنید کل آن مایع به صورت کامل از دستگاه شما خارج نمیشود و در شیلنگهای جاپودری ماندگار میشوند ، وقتی این مایع در شیلنگها میماند به مرور زمان بوی بدی میدهد که باعث آزار شما میشود .

راه حل رفع یا برطرف کردن بوی بد لباسشویی

  • برای اینکه  مشکل ( برطرف کردن بوی بد لباسشویی ) رفع شود ، پس از هربار استفاده از لباسشویی داخل جاپودری را آب بگیرید که کامل مواد شوینده ای که داخل جاپودری میباشد خارج شود .
  • رسوب گیری کاری اساسی است که هر ۶ ماه یکدفعه توصیه میشود و این امر باید توسط تعمیرکار مربوطه انجام گردد .
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.