جدیدترین تلویزیون های سونی ۲۰۲۱

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

معرفی تلویزیون سونی x90J

یکی از با کیفیت و جدید ترین تلویزیون های روز دنیا که توسط برند سونی تولید شده است، تلویزیون مدل x90j است که از کیفیت تصاویر بالایی برخوردار است‌. ساختار این دستگاه به گونه ای است که باعث ماندگاری و دوام بالایی آن می شود. با توجه به ویژگی های این محصول، تلویزیون سونی مدل x90j دارای رزولوشن تصویر ۳۸۴۰×۲۱۶۰ است. بالا بودن رزولوشن تصویر تلویزیون سونی برند x90j باعث شده است که تصاویر و رنگ ها بدون کاهش کیفیت و با بهترین جزئیات نمایش داده شود. یکی از ویژگی های مهم تلویزیون سونی x90j  این است که به دلیل داشتن رزولوشن بالا تصاویر و فیلم ها را با کمترین نویز و تاری به نشان می دهد. مدل x90j به عنوان جدیدترین تلویزیون های سونی ۲۰۲۱ دارای ویژگی هایی است که عبارت است از:

  • کیفیت تصویر تلویزیون x90j نیز k4 است.
  • نور تصویر پس زمینه این مدل تلویزیونdimming local است.
  • پردازنده تلویزیون x90j مدل xr است.
  • این تلویزیون برند سونی قابلیت نصب و دانلود برنامه های مختلفی چون بازی و شبکه اجتماعی دارد.

آشنایی با تلویزیون سونی x85j

یکی از جدیدترین تلویزیون های سونی ۲۰۲۱ مدل x85j آن است که به دلیل داشتن قیمت مناسب و کارایی بالا توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این مدل تلویزیون سونی با وجود اینکه از قدرت مناسبی برای انجام گیمینگ برخوردار است اما با قیمت نسبتاً پایینی در بازار عرضه شده است. تلویزیون سونی x85j تصاویر را با کیفیت k4 نشان می دهد و در سایز های ۵۰ تا ۸۵ تولید می شود. از ویژگی های مثبت این مدل تلویزیون، پس زمینه direct led است که از پنل va نیز برخوردار است. چند مورد از ویژگی های تلویزیون سونی w85j عبارت است از:

  • صفحه نمایش با عمق ۱۰ رنگ بیت
  • برخورداری از تکنولوژی live color و triluminos
  • دارای پردازشگر تصویر x1
  • سیستم صوتی دو کاناله
  • مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۰

معرفی تلویزیون سونی x75j

یکی از تلویزیون های سری ۷ برند سونی که در سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه شده است، مدل x75j است که از منوی فارسی نیز پشتیبانی می کند. تلویزیون سونی x75j دارای ۱۶ گیگ حافظه داخلی است و از سیستم اندروید نیز پیروی می کند. یکی از ویژگی های بارز تلویزیون سونی x75j پخش تصویر با کیفیت k4 است. تلویزیون سونی مدل x75j دارای رفرش ریت ۵۰ بیت است و از فناوری رنگ live colour پشتیبانی می کند.

آشنایی با تلویزیون سونی x80j

از دیگر تلویزیون هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سونی تولید شده است، تلویزیون سونی مدل x80j است که دارای سیستم عامل اندروید و قابلیت پخش تصویر با کیفیت k4 است. کسانی که به دنبال تلویزیون هایی برای تماشای فیلم و سریال هستند و از تلویزیون برای انجام بازی استفاده نمی کنند، می تواند مدل x80j را خریداری کنند. یکی از ویژگی های بار این مدل از تلویزیون سونی، وجود پردازشگر مدل xr است که باعث می شود تصاویر با کیفیت بسیار بالایی نمایش داده شوند. چند مورد از ویژگی های تلویزیون سونی مدل x80j عبارت است از:

  • برخورداری از صفحه نمایش led
  • دارای پنل صفحه نمایش ads
  • برخورداری از زاویه دید و روشنایی بالا
  • دارای رفرش ریت ۶۰ هرتز
  • دارای نور پس زمینه direct led
  • برخورداری از عمق رنگ ۱۰ بیت

نتیجه گیری از جدیدترین تلویزیون های سونی ۲۰۲۱

در این مطلب به معرفی چند مدل از جدیدترین تلویزیون های سونی ۲۰۲۱ پرداختیم. بالا بودن کیفیت تصویر، صدای با کیفیت، نمایش تصویر با شفافیت بالا، تنوع در محصول باعث شده است که همه ساله عده زیادی از مشتریان به دنبال خرید تلویزیون های جدید برند سونی باشند. شرکت سونی از قطعات با کیفیت و اورجینال برای تولید تلویزیون استفاده می کند و این موضوع باعث شده است که میزان خرابی برند سونی به شدت کاهش پیدا کند.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.