جاروبرقی های میله چه امکاناتی دارند؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

امروزه برند های مختلف و متعددی در جهان در حال تولید جاروبرقی هستند و با ارائه بیشترین و بهترین امکانات در محصولات خود در تلاش اند تا سود بیشتری را به خود اختصاص دهند، اگر قصد بررسی کیفیت جاروبرقی میله را داشته باشید اولین سوالی که به آن خواهید پرداخت این است که جاروبرقی های میله چه امکاناتی دارند؟

  • اغلب مصرف کنندگان به دنبال محصولی هستند که مدل های متنوع داشته باشد تا بتوانند از میان آن مدل ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. جاروبرقی های میله از تنوع و رنگ بندی بالا و متفاوتی برخوردارند.
  • از دیگر ویژگی جاروبرقی های این برند سهولت استفاده و کاربرد آسان است.
  • این جاروبرقی ها با داشتن سایز مناسب قابلیت جابجایی آسان را برای شما فراهم میسازند.
  • جاروبرقی های میله دارای سری های متعدد برای سطوح مختلف هستند.
  • دارای توان مکش بسیار بالا هستند که این امر نشان دهنده کیفیت خوب موتور این جاروبرقی ها است .
  • اغلب این جاروبرقی ها دارای سیم جمع کن خودکار جهت سهولت کار برای مصرف کننده هستند.
  • همچنین این جاروبرقی ها طول سیم بلند مناسب و در عین حال شعاع کارکرد بالا هستند.

 

آشنایی بیشتر با برند تولید کننده جاروبرقی میله

برند میله در سال ۱۸۹۹ در آلمان تاسیس شد و با هدف ارائه لوازم خانگی با کیفیت پا به بازار گذاشت، این برند که یکی از قدیمی ترین تولید کننده های لوازم خانگی در جهان است در طی ۱۱۶ سال فعالیت خود همواره روند صعودی را طی کرده به طوری که در اغلب کشور های اروپایی و آمریکایی طرفداران بسیار زیادی دارد.

هنگام آشنایی بیشتر با برند تولید کننده جاروبرقی میله و تاریخچه آن پی میبریم که هم اکنون نمایندگی های مونتاژ لوازم خانگی میله را می توانید در سرتاسر اروپا و دیگر نقاط دنیا بیابید و این به ان معناست که برند میله برندی بین المللی محسوب می شود.

اینها تنها بخشی از ویژگی های این برند و محصولات آن بود اما در بخش های بعدی به بررسی کیفیت جاروبرقی میله به صورت میپردازیم تا شما به پاسخ این سوالاتان برسید که آیا جاروبرقی میله بخریم؟

جارو برقی میله ساخت کجاست؟

امروزه بسیاری از برند های خارجی به خصوص برند های آلمانی ساخت کشور تاسیس شده آن برند نیستند پس ممکن است این سوال را داشته باشید که جاروبرقی میله ساخت کجاست؟ مصرف کنندگان یکی از ملزومات پاسخ به این سوال که آیا جاروبرقی میله بخریم را شناخت کشور سازنده این محصولات و قطعات آن میدانند.

برند میله برخلاف برند های دیگر شرکت و ساخت محصولات و جاروبرقی های خود را در همان کشور آلمان انجام میدهد در نتیجه تمامی قطعات به کار رفته در جاروبرقی های میله آلمانی هستند و قطعات و در کشور های متفاوتی از جمله لهستان و آلمان مونتاژ میشوند.

بیشتر بخوانید:جاروبرقی های دسینی چه امکاناتی دارند؟

جارو برقی های میله با محصولات کدام برند های داخلی و خارجی در حال رقابت است؟

شاید قبل از اینکه هر خریداری اقدام به بررسی کیفیت جاروبرقی میله کند این سوال را از خود بپرسد که جاروبرقی میله با چه محصولاتی در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؛ سوال این پاسخ می تواند کمک زیادی به خریداران کند تا بتوانند به راحتی این محصول را با محصولات دیگر مقایسه کنند.

بازار رقابت لوازم خانگی آلمان که چند سالی است به شدت داغ است و این رقابت تنگاتنگ را می توان در زمینه تولید جاروبرقی هم مشاهده کرد، اصلی ترین رقبای جاروبرقی میله برند های کارچر و فاکر هستند

چرا جاروبرقی میله بخریم ؟

با همه تفاسیر گفته شده ممکن است هنوز ابهاماتی برای شما وجود داشته باشد و این سوال را داشته باشید که چرا جاروبرقی میله بخریم ؟ جاروبرقی های این برند چه مزیت هایی دارند ؟ و اینکه چرا این جاروبرقی ها میان مصرف کنندگان تا این اندازه محبوب هستند؟ این بخش یکی از گام های بررسی کیفیت جاروبرقی میله است.

کیفیت جاروبرقی های میله:

از اولین نکاتی که باعث رشد و پیشرفت سریع این برند در سالهای اولیه تاسیس خود بود کیفیت بی سابقه این برند بود و اشاره کردیم به این موضوع که کیفیت همیشه اصل اول این برند بوده در نتیجه جاروبرقی های این برند ساخته شده از بهترین ها هستند و یکی از با کیفیت ترین جاروبرقی های موجود در بازار هستند که شما میتوانید بخرید.

طراحی جاروبرقی های میله:

امروزه دنیا به طرف زیبایی در عین سادگی حرکت میکند و این مصرف کنندگان از این موضوع بسیار استقبال میکنند. دقت بالا در طراحی از دیگر ویژگی های جاروبرقی های میله است که میتواند شما را به سمت این برند جذب کند.

قیمت جاروبرقی های میله:

جاروبرقی های میله نسبت به برند های دیگر بسیار ارزان تر و اقتصادی تر هستند و جدا از این ها محصولات این برند در رنج قیمتی خود از قابلیت های بالا تری از محصولاتی با همین قیمت ها برخوردارند. در نتیجه به عنوان خریدی خوب و مناسب برای شما محسوب میشوند.

معرفی بهترین جارو برقی های برند میله

بهترین ها آن محصولاتی هستند که بیشترین قابلیت ها را در کنار کمترین قیمت ها دارند پس اگر شما تا به اینجا برای خرید از این برند و جاروبرقی های آن متقاعد شده اید لازم است در این قسمت با معرفی بهترین جارو برقی های برند میله با ما همراه باشید تا بتوانید هنگام خرید از پیشنهادات ما استفاده کنید.

بررسی کیفیت جاروبرقی میله مدل CAT AND DOG C3

در میان بهترین های میله این مدل یکی از پرطرفدار ترین هاست که از کارایی و قیمت مناسبی برخوردار است. با هم به بررسی این مدل میپردازیم.

  • کنترل پدالی
  • رنگ قرمز
  • برس مخصوص پرده و مبل
  • وزن ۵.۵ کیلوگرم
  • قدرت موتور ۲۰۰۰ وات
  • فیلتر ذغالی
  • سیم جمع کن خودکار

بررسی کیفیت جاروبرقی میله مدل C3

دومین مورد پیشنهادی ما که از قابلیت های کاربردی و کارآمد برخوردار است این مدل است که با هم آن را بررسی میکنیم.

  • کنترل پدالی
  • رنگ آبی
  • برس مخصوص پرده و مبل
  • وزن ۵.۵ کیلوگرم
  • قدرت موتور ۲۰۰۰ وات
  • فیلتر هپا
  • سیم جمع کن خودکار

لیست قیمت روز جاروبرقی های میله موجود در بازار در بهار ۱۴۰۰

مدل جاروبرقی قیمت روز
جاروبرقی میله سری C3 مدل Allergy SGFF3 این مدل جاروبرقی با قیمت ۷,۲۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می رسد.
جاروبرقی میله سری C3 مدل Complete Ecoline حدود قیمت روز این مدل جاروبرقی ۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان است.
جاروبرقی میله سری CX1 مدل Blizzard Cat & Dog قیمت روز این جاروبرقی ۸,۶۰۰,۰۰۰ تومان است.
جاروبرقی میله سری CX1 مدل Comfort Blizzard این مدل جاروبرقی با قیمت روز ۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان در بازار موجود می باشد.
جاروبرقی میله سری C3 مدل Complete Red قیمت این مدل جاروبرقی در بازار ایران ۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.
جاروبرقی میله مدل C3 Complete EcoLine SGTP3 قیمت روز این جاروبرقی در بهار ۱۴۰۰ برابر با ۷,۹۸۷,۰۰۰ تومان است.
جارو برقی میله Complete C3 PowerLine SGDF3 قیمت جدید این جاروبرقی در بازار برابر با ۸,۴۸۰,۰۰۰ تومان است.

 

مزایا و معایب جاروبرقی های میله از نظر مصرف کنندگان

پس از بررسی تمام امکانات و کاربرد های جاروبرقی های میله و معرفی بهترین ها قصد داریم مزایا ومعایب جاروبرقی های میله از نظر مصرف کنندگان را ببینیم تا شما بتوانید با دیدن عیوب و مزیت های این محصول در کنار هم تصمیم نهایی خود را بگیرید .

مزایا جاروبرقی های میله از نظر مصرف کنندگان :

  • قیمت مناسب
  • رنگ بندی
  • کاربرد بالا
  • سهولت استفاده
  • سهولت جابجایی
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.