تلویزیون ۷۵ اینچ ۴K سامسونگ مدل ۷۵NU8900 | NU8900

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

توضیحات

وضوح واقعی تصاویر را در کیفیت ۴K UHD Resolution مشاهده کنید

تلویزیون اسمارت ۷۵NU8900 یکی از محصولات برتر می‌باشد که با در خود گنجاندن فناوری‌های پیشرفته توانایی این را دارد تا شما را به دنیای یکپارچه و جادویی تصاویر منتقل کند. این تلویزیون ۷۵ اینچ مجهز به کیفیت تصویر ۴K می‌باشد که باعث می‌شود تا تجربه‌ی واضح‌تر و مهیج‌تری را داشته باشید. نمایش صحنه‌هایی با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل در نتیجه‌ی حضور کیفیت ۴K می‌باشد که از طریق آن می‌توان جزئیات ریز و دقیق هر تصویر را مشاهده نمود. این تصاویر توسط فناوری Contrast Enhancer کنتراست تقویت می‌شوند. بنابراین هر صحنه با سطح بالایی از کنتراست نمایش داده می‌شود که این امر زمینه ساز این خواهد شد تا بینندگان از صحنه‌هایی طبیعی‌تر و واقعی‌تر و با کیفیت بهتر بهره‌مند شوند. تلویزیون ۷۵NU8900 با مجهز بودن به فناوری HDR10 جان دوباره‌ای به تصاویر خواهد بخشید. توسط این فناوری محدوده‌ی روشنایی تلویزیون افزایش داده خواهد شد. بدین وسیله نکات برجسته و جزئیات ریز و دقیق هر صحنه‌ای چه تاریک چه روشن ارائه داده می‌شود. همچنین نرخ کنتراست نیز بالا می‌رود تا از این طریق محتواها به صورت طبیعی‌تر و غنی‌تر و عمیق‌تر و با تاثیرگذاری بیشتر به معرض دید گذاشته شوند. توسط فناوری Micro Dimming تمام جزئیات بازسازی می‌شوند و صحنه‌ها با سطح دقیق‌تری از کنتراست و رنگ پخش خواهند شد. از این جهت تصاویری تمام و کمال و با عمق و تاثیر گذاری بیشتر ارائه داده خواهند شد.

HDR در تلویزیون

با استفاده از این قابلیت در تلویزیون نرخ کنتراست و رنگهای مشاهده شده بالا می رود و باعث نمایش تصاویری واقعی تر و طبیعی تری نسبت به آن چه که در تلویزیون ها مشاهده می کنیم خواهد شد.

ویژگی هوشمند ۷۵NU8900

امروزه تلویزیون برای استفاده هایی جدا از صوت وتصویر به کار برده می شود. در این دنیای مدرن و هوشمند لازم است که ویژگی های هوشمند در تلویزیون موجود باشد. در این تلویزیون برای اتخاذ و برقراری امکانات هوشمند از سیستم عامل Smart Hub استفاده شده است که بسیار کاربردی است. یک تلویزیون بایستی دارای سیستم عامل قدرتمند و سریع باشد و جدا از آن کاربری آسان را داشته باشد. در این تلویزیون سیستم عامل بسیار سریع است و استفاده آسانی را دارد یا حداقل کارایی و کاربرد آن زود یاد گرفته می شود. در آن از مرور گر وب و ویژگی های اتصال بیسیم استفاده شده است تا کاربران بتوانند داده های موجود در تلفن همراه خود را با تلویزیون و صفحه نمایش آن به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۵۵ اینچ نانوسل ۴K ال جی مدل ۵۵SK79000GI

صدا در تلویزیون NU8900

یکیدیگر از ویژگی هایی که برای یک تلویزیون می تواند لازم و موثر باشد کیفیت صدا است. البته کیفیت صدا همیشه به معنی توان صوتی بالا نیست بلکه ویژگی هایی است که کمک می کند تا صدا به خوبی و با کیفیت هر چه بهتر ارائه شود. در تلویزیون NU8900 از ویژگی های صوتی Ultra Surround  Down Firing استفاده شده که کمک می کند تا صدا به صورت هه جانبه و سه بعدی ارائه شود. در تلویزیون NU8900 از توان صوتی ۴۰ وات با سیستم صوتی ۲.۱ کاناله استفاده شده است. در این تلویزیون دو اسپیکر ۰ وات و یک عدد ساب ووفر ۲۰ وات برای صدایی بم مانند تعبیه شده است یعنی کاربر می تواند جزئیات ریز صدا را هم دریافت کند.

قابلیت Game Enhancer

اگر شما هم جزء علاقه مندان به بازی و کنسول های بازی هستید و به دنبال یک گزینه ی خوب برای خرید هستید میتوانید تلویزیون ۷۵NU8900 سامسونگ را انتخاب کنید تا در کنار استفاده به عنوان تلویزیون بتوانید از قابلیت های گیمینگ آن نیز نهایت استفاده را ببرید. سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت Game Enhancer و حالت بازی خودکار مجهز کرده است که سبب میشود تلویزیون، از نهایت توان برای اجرای حرکات سریع استفاده کرده و خود را به راحتی با بازی انطباق دهد. با این قابلیت حالت صفحه نمایش بهینه شده و تاخیر در نمایش تصاویر به حداقل میرسد و دیگر شاهد پرش و یا مکث در تصاویر بازی نخواهیم بود.

تلویزیون را از هر زاویه، شیک ببینید (Boundless Design (3-sided

از ضخامت تلویزیون‌های خود کاسته است اما این قضیه باعث نشده است تا نسبت به استحکام و کیفیت آن‌ها بی تفاوت باشد بلکه بهترین قطعات را برای ساختن آن‌ها در نظر گرفته است. تلویزیون ۴K 75NU8900 جزو محصولات سری ۸ سامسونگ می‌باشد که از طراحی شیک و بدون عیبی بهره می‌برد. در این تلویزیون اسمارت از وجود خطوط باریکی در اطراف نمایشگر استفاده شده که علاوه بر زیباتر کردن تلویزیون باعث می‌شود تا مخاطبین محتواها را در ابعاد بزرگ‌تر مشاهده نمایند و تجربه دیداری همه جانبه و کامل را داشته باشند.

مشخصات کامل تلویزیون NU8900
صفحه نمایش

سایز صفحه۷۵ اینچ

تکنولوژی صفحهLEDنوع صفحهتخت

تصویر

کیفیت تصویرUltra HD – ۴Kرزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰HDRداردنسبت تصویر۱۶:۹قابلیت ارتقاء کیفیت تصویردارد۳Dنداردنوع نمایش تصویر ۳Dنداردتبدیل ۲D به ۳Dنداردتبدیل ۳D به ۲Dنداردسایر توضیحات تصویر– دارای قابلیت Auto Motion Plus– دارای رنگ مشکی عمیق (Precision Black)– مجهز به تکنولوژی HDR ۱۰۰۰– دارای قابلیت Peak Illuminator

صدا

سیستم صوتی۲.۱ کاناله تعداد بلندگوهادو عددتوان خروجی کلی صدا۴۰ واتتوان هر بلندگو۱۰ وات محل قرارگیری بلندگوهابالای قاب تعداد ساب ووفریک عددتوان کلی ساب ووفر۲۰ واتاستانداردهای صوتیDolby Digital Plus , DTSسایر توضیحات صدا– قابلیت Multiroom Link

امکانات

رابط هوشمنددارد

نوع رابط هوشمندSmart Hub

پردازنده چهار هسته‌ای

دوربین ندارد

قابلیت کنترل حرکتی ندارد

مرورگر اینترنت دارد

حسگر نور محیطی ندارد

بازی قابل نصب

اپلیکیشن قابل نصب

قفل کودک دارد

گیرنده دیجیتال دارد

تیونرDVB-Tسایر امکانات

– پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)– دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)– پشتیبانی از EPG

– دارای قابلیت خاموش شدن خودکار

– دارای قابلیت جست‌وجو کانال خودکار

– پشتیبانی از تلتکست

– راه‌های ارتباطی: DLNA – Mirroring

درگاه های ارتباطی

درگاه USBدارد

تعداد درگاه‌های USBسه عددتوضیحات درگاه‌های USBUSB 2.0درگاه HDMIداردتعداد درگاه های HDMIچهار عددکامپوزیت (Composite)داردتعداد رابط کامپوزیت (Composite)یک عددکامپوننت (Component)داردتعداد رابط کامپوننت (Component)یک عدداتصال بی‌سیم (Wi-Fi)داردبلوتوثداردپورت شبکه (LAN)داردورودی آنتنداردخروجی صدای دیجیتالداردنوع خروجی صدای دیجیتالاپتیکالخروجی هدفونندارد

ریموت کنترل

ریموت کنترل دارد

سایر توضیحات ریموت کنترل– ریموت‌کنترل مدل TM1750A

سایر توضیحات

عینک سه‌بعدی ندارد

مدل عینک سه‌بعدی ندارد

نوع پایه رومیزی

قابلیت اتصال به دیواردارد

اقلام همراه– ریموت‌کنترل– باتری برای ریموت‌کنترل– دفترچه راهنما– کابل برق

سایر توضیحات– ابعاد تلویزیون بدون پایه: ۹.۸ × ۷۱.۲ × ۱۲۲.۴ سانتی‌متر

– وزن تلویزیون بدون پایه: ۱۷.۵ کیلوگرم

– ابعاد تلویزیون با پایه: ۲۴.۷ × ۷۸.۳ × ۱۲۲.۴ سانتی‌متر– وزن تلویزیون با پایه: ۱۷.۹ کیلوگرم– ابعاد بسته‌بندی: ۱۹.۳ × ۸۱.۹ × ۱۳۹.۲ سانتی‌متر

– وزن بسته‌بندی: ۲۵ کیلوگرم

– منبع تغذیه: برق متناوب ۲۴۰-۱۰۰ولت، ۵۰/۶۰هرتز– مصرف برق در حالت عادی: ۱۱۱وات– مصرف برق در حالت آماده به کار: ۰.۵وات

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.