تلویزیون ۶۵ اینچ ۴K ال جی مدل ۶۵UK61000 | UK61000GI

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

توضیحات

تلویزیون LG مدل  ۶۵UK61000GI برای محیط های که نسبتا بزرگ گزینه مناسبی است. این مدل رزولوشنی برابر با ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل  یا ۴K دارد. این میزان نشانگر این است که این مدل قابلیت پشتیبانی از کیفیت Ultra HD – ۴K را دارد و می‌تواند کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه دهد. نسبت تصویر این مدل ۱۶:۹ است و این میزان برای افرادی که قصد تماشای فیلم دارند میزان استاندارد و مطلوبی است. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به زاویه دید بالای که (مخصوص پنل های IPS می باشد) آن اشاره کرد. از قابلیت‌های این تلویزیون می‌توان به HDR ACTIVE و فناوری True Color Accuracy برای نمایش دقت رنگ واقعی اشاره کرد.فیلم ۳۶۰ درجه یک نوع تکنیک تقریبا جدید فیلم  برداری می باشد.

 معمولاً با استفاده از یک دکل مخصوص حامل دوربین های متعدد یا با استفاده از یک دوربین اختصاصی که حاوی چندین لنز تعبیه شده در دستگاه است،  ضبط می شود و همزمان فیلمبرداری از تمام زوایا همپوشانی نیز انجام می گیرد و از طریق روشی که به دوخت ویدئو معروف است، این فیلم جداگانه در یک قطعه ویدئو ادغام م و رنگ و کنتراست هر عکس کالیبره می شود تا با سایرین سازگار باشد. این فرآیند یا توسط خود دوربین انجام می شود ، یا با استفاده از نرم افزارهای تخصصی که می تواند تصاویر و صداهای ضبط شده را برای همگام سازی و پیوند فریم های مختلف دوربین با یکدیگر ، تجزیه و تحلیل کند. در این نوع فیلم هنگام پخش،  فرد می تواند تمام فضای اطراف سوژه به صورت ۳۶۰ درجه را مشاهده کند و حقیقتا حضور در آن محیط را احساس کند.

البته برای پخش این نوع فیلم ها فرد باید تجهیزات خاصی از جمله هد ست یا تلویزیونی که از این قابلیت پشتیبانی میکند را در اختیار داشته باشد. تعداد زیادی از فیلم سینمایی نیز با این تکنیک فیلم برداری می شوند حتی در یوتیوب یک قسمت مجزا برای اپلود یا پخش فیلم ۳۶۰ درجه در نظر گرفته شده است. خوشبختانه تلویزیون ۶۵UK61000 از این قابلیت پشتیبانی می کند.

کیفیت واقعی ۴K را با True Colors تجربه کنید

از مهم ترین عوامل در تلویزیون نانو سل جدید ال جی مدل ۶۵UK61000، قابلیت True Colors می باشد. فناوری True Colors با افزایش دامنه رنگ های گرم موجب افزایش کنتراست و درخشندگی تصاویر شده و می تواند هر بیننده ای را مجذوب خود نماید. رنگ های گرم یا به اصطلاح RGB می توانند تصاویر بسیار روشن تر و با کیفیت را به ثبت برسانند و هر بیننده ای را کاملا راضی نماید. قابلیت True Colors با انعکاس رنگ های بسیار درخشان و قدرتمند می تواند، در هنگام مشاهده ورزش نیز بیشترین کیفیت را از خود به نمایش بگذارد. به هنگام مشاهده فوتبال و یا ورزش های سریع، می توان حس حضور در ورزشگاه را به کاربر منتقل نماید و بیشترین هیجان را ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۵۵ اینچ نانوسل ۴K ال جی مدل ۵۵SK80000 | SK80000Gl

یک سینمای خانگی را با فناوری True Colors تجربه کنید

یکی از مزیت های تلویزیون های نانوسل ال جی تقویت رنگ ها به وسیله ی فناوری نانو است. در این تلویزیون به واسطه ی فیلتر های بسیار مخصوص طیف رنگی ایجاد شده از کیفیت بسیار بهتری برخوردار است. رنگ ها در این تلویزیون بر روی رنگ های هم جوار تاثیر نمیگذارند و همین عامل سبب میشود که هر رنگ با بهترین حالت خود و به صورت True Colors نمایش داده شود. لذا رنگ تصاویر در این تلویزیون بسیار طبیعی تر و زیباتر نسبت به ال ای دی های معمولی جلوه میکند.

صدا و تصویر در این تلویزیون چگونه تولید می شود؟

تشکیل صدا به واسطه فناوری Dolby atmos این امکان را خواهد داد تا صدای غنی و همه‌جانبه را از تلویزیون بشنوید. قابلیت‌های Surround از جمله Dolby Surround و ULTRA Surround در این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته‌اند که به واسطه آن‌ها صدایی همه جانبه و فراگیر در محیط بخش خواهد شد و حس حضور در دل صحنه‌ها را به شما ارائه خواهد داد. قابلیت رمز گشایی صدا DTS نیز برای این مسئولیت حق صدای دیجیتال را بر عهده گرفته است که شما با شنیدن صدای پر از جزئیات این حس را دریافت می‌کنید که این قابلیت کارایی خود را به بهترین نحو انجام داده است. در کنار این قابلیت‌ها نمی‌توان از کارایی بالای فناوری Dolby Digital در خلق و بخش‌ صدا به صورت همه‌جانبه چشم‌پوشی کرد که به صدای در حال پخش از تلویزیون ۶۵UK61000 وضوح بالایی بخشیده است.

همچنین یکی دیگر از ویژگیهای این تلویزیون فناوری  Dolby Vision است که فناوری دالبی در هر صحنه و یا در هر فریم برای تنظیم میزان روشنایی و سطح رنگ از فراداده ی پویا و یا پیوسته استفاده میکند . بطور کلی فرمت Dolby Vision طیف رنگ بیشتر و عمق وسیعتری از رنگ ها رو پشتیبانی میکند . لازم به ذکر است که دستگاه هایی که از فرمت Dolby Vision پشتیبانی میکنند ، فرمت HDR10 را نیز ساپورت میکنند.

کنترل جادویی تلویزیون ال جی، چیزی است که شما برای کنترل سرگرمی‌های خود به آن نیاز دارید. به سادگی اسکرول یا کلیک کنید و یا با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد تشخیص (Voice Mate)، کانال‌ها را عوض کرده و یا برنامه هایی را برای مشاهده جستجو کنید. حالا شما با این کنترل می‌توانید زمان کمتری را صرف جستجو و زمان بیشتر را به لذت بردن از سرگرمی‌های خود اختصاص دهید. منظور از کنترل جادویی تلویزیون یا همان Magic motion، کنترل‌های موسی هستند که از طریق وایرلس به تلویزیون متصل می‌شوند.  این کنترل‌ها بدلیل داشتن ارتباط رادیویی مستمر، اطلاعات را به تلویزیون ارسال می‌کنند که به همین علت باتری‌ها را زودتر از کنترل‌های معمولی تمام می‌کنند. بهترین راه برای استفاده از این کنترل‌ها، خریدن باتری‌های قابل شارژ بوده که بعد از هر بار اتمام شارژ باتری، یک بار شارژ انجام گیرد. در صورت تمام شدن باطری هم، از تلویزیون هشدار اتمام باتری به شما داده می شود. کنترل جادویی تلویزیون ال‌جی راهی ساده برای کنترل تلویزیون اسمارت شماست. این Magic Remote تجربه کاربری راحت، مدرن و پیشرفته‌‎ای را فراهم می‌کند. اکنون شما می‌توانید از ۴ حالت کنترل لذت ببرید : اشاره، غلتک، حرکات و جستجوی صوتی.

مشخصات کامل تلویزیون UK77000 صفحه نمایش

سایز صفحه               ۶۵ اینچ

تکنولوژی صفحه         LED

نوع صفحه               تخت

تصویر

کیفیت تصویر               Ultra HD – ۴K

رزولوشن                   ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰HDR                        دارد

سایر توضیحات تصویر

  • HDR ۴K فعال
  • HLG
  • فناوری True Color Accuracy برای نمایش دقت رنگ واقعی

صدا

توان خروجی کلی صدا         ۲۰ وات

امکانات

رابط هوشمند                 دارد

نوع رابط هوشمند            WebOS

پردازنده                        چهار هسته‌

ایتیونر                            DVB-T2

سایر امکانات

  • پشتیبانی از VR 360
  • Mobile Connection

درگاه های ارتباطی

درگاه USB                       دارد

تعداد درگاه‌های USB          دو عدد

درگاه HDMI                      دارد

تعداد درگاه های HDMI        سه عدد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)        دارد

بلوتوث                             دارد

ریموت کنترل

ریموت کنترل                          دارد

سایر توضیحات ریموت کنترل

ریموت کنترل جادویی

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار          دارد

اقلام همراه

دفترچه راهنما

ریموت کنترل

امکان Screen Mirroring        دارد

امکان SIMPLINK                 دارد

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.