تلویزیون ۵۵ اینچ نانوسل ۴K ال جی مدل ۵۵SK80000 | SK80000Gl

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

فناوری نانوسل در تلویزیون SK80000

همراهی فناوری Nano Cell با پنل نمایشگر IPS این امکان را به شما می‌دهد تا شاهد وضوح رنگی بالا بر روی نمایشگر باشید و صحنه‌های را ببینید که زنده‌ و کاملا پویا بر روی نمایشگر نقش بسته‌اند. فناوری‌هایی برای ارتقاء کنتراست مورد استفاده قرار گرفته‌اند و به شما این امکان را خواهد داد تا روشن‌ترین و تیره‌ترین نتایج را در صفحه نمایش بینید و عمق موجود در آن‌ها را احساس نمایید. فناوری ۴K Active HDR از استانداردهای پیشرفته ایست که در کنار فرمت‌های HDR10 Pro، Active HDR، HDR Effect و … امکان مشاهده جزئیاتی سریع و دقیق را به شما خواهد داد.. پردازنده ۴ هسته‌ای موجود در طی چهار مرحله تصاویر را تولید و ارائه خواهد داد و شفاف و شبیه به منابع اصلی ایجاد شوند.

صدای Surround چیست؟

صدای Surround صدایی همه جانبه است که دارای جزئیات زیادی از صدای ارائه شده توسط تلویزیون است. هر چه میزان کانال های صوتی افزایش پیدا کند به مراتب کیفیت صدا و جزئیات آن افزایش می یابد. صدا سوراند را می توان با بیشتر از ۳ عدد اسپیکر دریافت کرد، بنابراین صدای سوراند با ۲ اسپیکر و ۱ عدد ساب ووفر نمی توان شنیده شود یعنی بسیاری از افکت های صوتی را نمی توان شنید.  تلویزیون SK80000 با پشتیبانی از تکنولوژی Dolby Digital می توان به صدای فراگیر و همه جانبه دست پیدا کرد.

سیستم عامل تلویزیون SK80000 

سیستم عامل در تلویزیون های ال جی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت که مختص و ساخته و تولید شرکت ال جی می باشد.  سیستم عامل WebOS تلویزیون های ال جی قابل آپدیت می باشد و چون روز به روز تلویزیون های جدیدی وارد بازار می شود شرکت ال جی نسخه جدیدی را در تلویزیون ها قرار می دهد. امروزی وسایل خانگی زیادی توسط شرکت ال جی ساخته و تولید و روانه بازار می شود و می توان گفت همگام سازی و اکسسوری خوبی بین وسایل موجود و تلویزیون ها قرار می گیرد. برای مثال می توانید تلویزیون را با یخچال فریزر و یا ماشین لباسشویی و… لینک کرده و نظاره گر عملکرد و کنترل آنها باشید. سرعت و جستجو و تعداد برنامه های کاربردی موجود در این سیستم عامل مناسب بوده و قابل آپدیت می باشد. شما می توانید برنامه ها را دانلود و در سیستم عامل آن قرار داده و بعدا از آن استفاده کنید. شما می توانید نمایی از سیستم عامل و منوی WebOS را مشاهده فرمایید:

۴K Active HDR برای نمایش جزئیات باور نکردنی
۴K Active HDR مشخصه ای برای بهینه سازی هر صحنه، ارائه جزئیات ظریف و رنگ با خلوص زیاد است.  فناوری multi-HDR، از جمله HDR10 و HLG، همراه با تکنولوژی تنظیم صحنه به صحنه تصاویر (dynamic scene-by-scene )، به شما اجازه می دهد تا از هر گونه کیفیت ویدیو با کیفیت HDR به طور شگفت انگیزی لذت ببرید. وضوح بالای تصاویر تلویزیون ال جی به کمک رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل که چیزی بیش از ۸ میلیون پیکسل هستند، هر کدام کاری می‌کنند تا واقعیت‌ها را بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی به اجرا در بیاورند. به عبارتی همراه با این کیفیت نه تنها بابت کیفیت تصویر عالی نگرانی نخواهید داشت؛ بلکه در عین حال نیز به کمک قابلیت افزایش کیفیت تصویر یا همان ۴K Upscaler هر نوع برنامه‌ای را بدون توجه به کیفیت آن و حتی پایین ترین کیفیت در حد کوالتی تصویر ۴K به معرض نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۶۵ اینچ ۴K ال جی مدل ۶۵UK61000 | UK61000GI

هوش مصنوعی LG AL ThinQ

هوش مصنوعی یک پیشرفت در همه زمینه ها به شمار می رود. هوش مصنوعی کاربرد های زیادی در تمام صنایع و بقیه مقوله های کاربردی دارد. بسیاری از کار ها را که امروزه انجام آن برای ما انسان ها غیرقابل انجام است به واسطه هوش مصنوعی و رباط ها انجام می شود. هوش مصنوعی کارایی فزاینده ای دارد که روز به روز به کاربرد های آن افزوده می شود.  این تکنولوژی امروزه در تلویزیون ها وارد شده است و در اصل راحتی کاربران و جذابیت خاصی را موجب شده است. با حرف زدن با تلویزیون و انجام کار ها و تنظیمات تلویزیون، کاربران را شیفته عملکرد خود کرده است.

پردازنده چهار هسته ای برای به نمایش در آوردن تصاویر ۴K
یک پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق، نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست پویا تر را ایجاد می کند. این تلویزیون تصاویر و محتوای با وضوح کم را پس از پردازش توسط یک پردازنده ۴ هسته ای، با مقیاس بزرگ و تصاویر نزدیک به کیفیت ۴K به نمایش می گذارد. فیلم‌های اکشن یا بازی‌های فوتبال که دارای سرعت بالایی هستند توسط این واحد اسکن شده و نویز و تاری ناشی از سرعت بالا در آنها از بین می‌رود و به جای آن با کیفیت و وضوح بالایی می‌توانید به تماشای علاقه‌مندی‌هایتان بنشینید.

فناوری True Color Accuracy

یکی از فناوری های پیشرفته ای که موجب خلق تصاویر طبیعی می شود، فناوری True Color Accuracy می باشد. این فناوری کوچکترین رنگ را به صورت دقیق منعکس می کند تا رنگ های واضح تر، غنی تر و واقع گرایانه تری ارائه شود. همچنین در تلویزیون هایی با این قابلیت، مشکل مخلوط شدن رنگ‌ها به هنگام ارائه تصاویر رنگی به وجود نمی‌آید. فناوری True Color Accuracy باعث می‌شود تا رنگ‌ها با کوچک‌ترین جزئیات و به نحوی دقیق برای بینندگان ارائه شود به علاوه کاربران توسط این فناوری می‌توانند نظاره‌گر صحنه‌هایی غنی‌تر و طبیعی‌تر و پر طراوت و رنگارنگ باشند.  دقت رنگ یک تلویزیون بر تمام ویدئوهایی که توسط آن پخش می شود تأثیر می گذارد.

صفحه نمایش

سایز صفحه                 ۵۵ اینچ

تکنولوژی صفحه            LED

نوع صفحه                  تخت

تصویرکیفیت تصویر                  Ultra HD – ۴K

رزولوشن                       ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰HDR                            داردن

سبت تصویر                 ۱۶:۹

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر   دارد

سایر توضیحات تصویر

  • دارای پنل SUPER UHD
  • قابلیت نمایش Nano Cell
  • قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های HDR
  • مود فوتبال و زاویه دید وسیع در حالت پخش
  • دارای پردازنده True Color Accuracy

صدا

سیستم صوتی                  ۲ کاناله

تعداد بلندگوها                    دو عدد

توان خروجی کلی صدا        ۲۰ وات

توان هر بلندگو                  ۱۰ وات

استانداردهای صوتی          Dolby Digital , Clear Voice III , Clear Voice

سایر توضیحات صدا

  • تنظیم کننده هوشمند صدا – Magic Sound Tuning
  • حالت صدای فراگیر – ULTRA Surround
  • LG Sound Sync

امکانات

رابط هوشمند               دارد

نوع رابط هوشمند          WebOS

پردازنده                      چهار هسته‌ای

مرورگر اینترنت              دارد

بازی                          قابل نصب

اپلیکیشن                    قابل نصب

گیرنده دیجیتال             دارد

تیونر                           DVB-T2

سایر امکانات

مجهز به هوش مصنوعی LG AL ThinQقابلیت هوشمند اتصال به کامپیوترپخش موسیقی توسط USB

درگاه های ارتباطی

درگاه USB                         دارد

تعداد درگاه‌های USB            سه عدد

درگاه HDMI                       دارد

تعداد درگاه های HDMI         چهار عدد

کامپوزیت (Composite)         دارد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite)    یک عدد

کامپوننت (Component)          دارد

تعداد رابط کامپوننت (Component)    یک عدد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)            دارد

بلوتوث                                 دارد

پورت شبکه (LAN)                   دارد

ورودی آنتن                           دارد

خروجی صدای دیجیتال            دارد

نوع خروجی صدای دیجیتال        اپتیکال

خروجی هدفون                      دارد

ریموت کنترل

ریموت کنترل           دارد

باتری                    دارد

سایر توضیحات

نوع پایه                          رومیزی

قابلیت اتصال به دیوار         دارد

اقلام همراه

  • ریموت کنترل
  • کابل برق
  • دفترچه راهنما
  • باطری

ابعاد تلویزیون بدون پایه            ۵.۹×۷۰.۸×۱۲۹ سانتی‌متر

وزن تلویزیون بدون پایه             ۱۸ کیلوگرم

ابعاد تلویزیون با پایه                 ۲۴.۵×۸۶.۳×۱۲۹ سانتی‌متر

وزن تلویزیون با پایه                  ۲۰ کیلوگرم

امکان Screen Mirroring           دارد

امکان SIMPLINK                    دارد

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.