تلویزیون ۵۵ اینچ ۴K سامسونگ مدل ۵۵MU8990

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ۵۵MU8990 

تیونر DVB-T
پردازشگر تصویر Ultra HD – ۴K
پردازنده چهار هسته‌ای
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد
توان خروجی کلی صدا ۴۰ وات

این مدل تلویزیون دارای صفحه نمایش تخت می باشد که از سیستم عامل Smart Hub بهره می برد. از این گذشته تعداد پیکسل های صفحه‌ نمایش تلویزیون سامسونگ ۲۱۶۰×۳۸۴۰ عدد هستند که روی هم رفته با تعداد ۸.۲ میلیون پیکسل دقت و وضوح بالا را در هر صحنه به خوبی نمایش می دهند.

HDR در تلویزیون

با استفاده از این قابلیت در تلویزیون نرخ کنتراست و رنگهای مشاهده شده بالا می رود و باعث نمایش تصاویری واقعی تر و طبیعی تری نسبت به آن چه که در تلویزیون ها مشاهده می کنیم خواهد شد.

وضوح واقعی تصاویر را در کیفیت ۴K UHD Resolution مشاهده کنید

تلویزیون اسمارت ۵۵MU8990 یکی از محصولات برتر می‌باشد که با در خود گنجاندن فناوری‌های پیشرفته توانایی این را دارد تا شما را به دنیای یکپارچه و جادویی تصاویر منتقل کند. این تلویزیون ۵۵ اینچ مجهز به کیفیت تصویر ۴K می‌باشد که باعث می‌شود تا تجربه‌ی واضح‌تر و مهیج‌تری را داشته باشید. نمایش صحنه‌هایی با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل در نتیجه‌ی حضور کیفیت ۴K می‌باشد که از طریق آن می‌توان جزئیات ریز و دقیق هر تصویر را مشاهده نمود. این تصاویر توسط فناوری Contrast Enhancer کنتراست تقویت می‌شوند. بنابراین هر صحنه با سطح بالایی از کنتراست نمایش داده می‌شود که این امر زمینه ساز این خواهد شد تا بینندگان از صحنه‌هایی طبیعی‌تر و واقعی‌تر و با کیفیت بهتر بهره‌مند شوند. تلویزیون ۵۵MU8990 با مجهز بودن به فناوری HDR10 جان دوباره‌ای به تصاویر خواهد بخشید. توسط این فناوری محدوده‌ی روشنایی تلویزیون افزایش داده خواهد شد. بدین وسیله نکات برجسته و جزئیات ریز و دقیق هر صحنه‌ای چه تاریک چه روشن ارائه داده می‌شود. همچنین نرخ کنتراست نیز بالا می‌رود تا از این طریق محتواها به صورت طبیعی‌تر و غنی‌تر و عمیق‌تر و با تاثیرگذاری بیشتر به معرض دید گذاشته شوند. توسط فناوری Micro Dimming تمام جزئیات بازسازی می‌شوند و صحنه‌ها با سطح دقیق‌تری از کنتراست و رنگ پخش خواهند شد. از این جهت تصاویری تمام و کمال و با عمق و تاثیر گذاری بیشتر ارائه داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۴۳ اینچ Full HD سامسونگ مدل ۴۳N5980

قابلیت Game Enhancer

اگر شما هم جزء علاقه مندان به بازی و کنسول های بازی هستید و به دنبال یک گزینه ی خوب برای خرید هستید میتوانید تلویزیون ۵۵MU8990 سامسونگ را انتخاب کنید تا در کنار استفاده به عنوان تلویزیون بتوانید از قابلیت های گیمینگ آن نیز نهایت استفاده را ببرید. سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت Game Enhancer و حالت بازی خودکار مجهز کرده است که سبب میشود تلویزیون، از نهایت توان برای اجرای حرکات سریع استفاده کرده و خود را به راحتی با بازی انطباق دهد. با این قابلیت حالت صفحه نمایش بهینه شده و تاخیر در نمایش تصاویر به حداقل میرسد و دیگر شاهد پرش و یا مکث در تصاویر بازی نخواهیم بود.

تلویزیون را از هر زاویه، شیک ببینید (Boundless Design (3-sided

از ضخامت تلویزیون‌های خود کاسته است اما این قضیه باعث نشده است تا نسبت به استحکام و کیفیت آن‌ها بی تفاوت باشد بلکه بهترین قطعات را برای ساختن آن‌ها در نظر گرفته است. تلویزیون ۴K 55MU8990 جزو محصولات سری ۸ سامسونگ می‌باشد که از طراحی شیک و بدون عیبی بهره می‌برد. در این تلویزیون اسمارت از وجود خطوط باریکی در اطراف نمایشگر استفاده شده که علاوه بر زیباتر کردن تلویزیون باعث می‌شود تا مخاطبین محتواها را در ابعاد بزرگ‌تر مشاهده نمایند و تجربه دیداری همه جانبه و کامل را داشته باشند.

سیستم صوتی ۲.۱ کاناله

از بارزترین ویژگی های این مدل تلویزیون استفاده از سیستم صوتی ۲.۱ کاناله می باشد، که به این معنی می باشد که در  این  نوع تلویزیون ها  در سیستم صوتی آنها ساب ووفر وجود دارد معمولا عدد مربوط به سیستم صوتی به صورت اعشاری بیان می شود برای نمونه ۲.۱ کاناله که در آن ۲ اسپیکر و ۱ عدد ساب ووفر وجود دارد. که در نهایت توان خروجی صدا به ۴۰ وات می رسد که صدایی رسا و مناسب فراهم می کند.

 رابط هوشمند Smart Hubاسمارت هاب قابلیتی است در تلویزیون های هوشمند سامسونگ وجود دارد که بوسیله این گزینه می توان فایلهای مختلفی از گوشی، تبلت و…  را با تلویزیون به اشتراک گذاشت یا امکان دسترسی به نرم افزارهای موجود در تلویزیون، بازی ها، اخبار و شبکه های اجتماعی، گشت و گذار در اینترنت و …. را فراهم می کند.

مشخصات کامل تلویزیون Samsung 55MU8990 Smart LED TV 55 Inch

صفحه نمایش

سایز صفحه : ۵۵ اینچتکنولوژی صفحه : LEDنوع صفحه : تخت

تصویر

کیفیت تصویر : Ultra HD – ۴Kرزولوشن : ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰HDR : داردنسبت تصویر : ۱۶:۹قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر : دارد۳D : نداردسایر توضیحات تصویر– دارای قابلیت Auto Motion Plus– دارای رنگ مشکی عمیق (Precision Black)– مجهز به تکنولوژی HDR ۱۰۰۰– دارای قابلیت Peak Illuminator

صدا

سیستم صوتی : ۲.۱ کانالهتعداد بلندگوها : دو عددتوان خروجی کلی صدا : ۴۰ واتتوان هر بلندگو : ۱۰ واتمحل قرارگیری بلندگوها : بالای قابتعداد ساب ووفر : یک عددتوان کلی ساب ووفر : ۲۰ واتاستانداردهای صوتی : Dolby Digital Plus , DTSسایر توضیحات صدا : – قابلیت Multiroom Link

امکانات

رابط هوشمند : داردنوع رابط هوشمند : Smart Hubپردازنده : چهار هسته‌ایدوربین : نداردقابلیت کنترل حرکتی : نداردمرورگر اینترنت : داردحسگر نور محیطی : نداردبازی : قابل نصباپلیکیشن : قابل نصبقفل کودک : داردگیرنده دیجیتال : داردتیونر : DVB-Tسایر امکانات : – پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift)– دارای قابلیت ضبط برنامه (PVR)– پشتیبانی از EPG– دارای قابلیت خاموش شدن خودکار– دارای قابلیت جست‌وجو کانال خودکار– پشتیبانی از تلتکست– راه‌های ارتباطی: DLNA – Mirroring

درگاه های ارتباطی

درگاه USB : داردتعداد درگاه‌های USB : سه عددتوضیحات درگاه‌های USB : USB 2.0درگاه HDMI : داردتعداد درگاه های HDMI :چهار عددکامپوزیت (Composite): داردتعداد رابط کامپوزیت (Composite) : یک عددکامپوننت (Component) : داردتعداد رابط کامپوننت (Component) : یک عدداتصال بی‌سیم (Wi-Fi) : داردبلوتوث : داردپورت شبکه (LAN) : داردورودی آنتن : داردخروجی صدای دیجیتال  : داردنوع خروجی صدای دیجیتال : اپتیکالخروجی هدفون : ندارد

ریموت کنترل

ریموت کنترل : دارد

سایر توضیحات

ریموت کنترل– ریموت‌کنترل هوشمند مدل TM1750A

سایر توضیحات

عینک سه‌بعدی : ندارد

مدل عینک سه‌بعدی : ندارد

نوع پایه : رومیزی

قابلیت اتصال به دیوار : دارد

اقلام همراه :

 – ریموت‌کنترل

– باتری برای ریموت‌کنترل

– دفترچه راهنما

– کابل برق سایر توضیحات

– ابعاد تلویزیون بدون پایه: ۹.۸ × ۷۱.۲ × ۱۲۲.۴ سانتی‌متر

– وزن تلویزیون بدون پایه: ۱۷.۵ کیلوگرم

– ابعاد تلویزیون با پایه: ۲۴.۷ × ۷۸.۳ × ۱۲۲.۴ سانتی‌متر

– وزن تلویزیون با پایه: ۱۷.۹ کیلوگرم

– ابعاد بسته‌بندی: ۱۹.۳ × ۸۱.۹ × ۱۳۹.۲ سانتی‌متر

– وزن بسته‌بندی: ۲۵ کیلوگرم

– منبع تغذیه: برق متناوب ۲۴۰-۱۰۰ولت، ۵۰/۶۰هرتز

– مصرف برق در حالت عادی: ۱۱۱وات

– مصرف برق در حالت آماده به کار: ۰.۵وات

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.