تلویزیون ۴۹ اینچ ۴K ال جی مدل ۴۹UJ75200 | UJ75200GI

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

توضیحات

کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
قابلیت HDR دارد
نوع سیستم عامل webOS 3.5
صدای دالبی دارد
تيونر DVB-T2

در نمایشگرهای تلویزیونی از دو پنل VA و IPS بیشترین استفاده شده است. پنل های IPS با کیفیت ترین پنل نسبت به پنل های دیگر می باشند. برای این ادعا دلایل زیادی وجود دارد اما شاید بتوان مهم ترین آنها را بازتاب بسیار باکیفیت از رنگ ها و روشنایی آن دانست. همچنین از دیگر امکانات خوب اینگونه پنل ها امکان مشاهده  تصاویر بدون افت کیفیت در زوایای مختلف به آن می باشد. که تلویزیون های LG  از پنل های IP استفاده می کند.

پردازنده چهار هسته ای برای به نمایش در آوردن تصاویر ۴K
یک پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق، نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست پویا تر را ایجاد می کند. این تلویزیون تصاویر و محتوای با وضوح کم را پس از پردازش توسط یک پردازنده ۴ هسته ای، با مقیاس بزرگ و تصاویر نزدیک به کیفیت ۴K به نمایش می گذارد. فیلم‌های اکشن یا بازی‌های فوتبال که دارای سرعت بالایی هستند توسط این واحد اسکن شده و نویز و تاری ناشی از سرعت بالا در آنها از بین می‌رود و به جای آن با کیفیت و وضوح بالایی می‌توانید به تماشای علاقه‌مندی‌هایتان بنشینید.

بیشتر بخوانید:یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل HM34

نمایش دقیق رنگها در زاویه دید گسترده
بر خلاف تلویزیونهای معمولی که ممکن است هنگام مشاهده تصویر از یک طرف دیگر، رنگها را کمرنگ کنند، تلویزیون ال جی با فناوری IPS دقیقا رنگ را از زاویه دید گسترده و زاویه جلو حفظ می کند. در هر کجا که نشسته اید، تلویزیون ال جی خلوص رنگها را حتی از طرفین و زاویه های متفاوت حفظ می کند و هر کسی می تواند از تصویر این تلویزیون در هر گوشه ای از اتاق لذت ببرد.

نور پس زمینه

نور پس زمینه در تلویزیون ها یکی از اجزای اصلی در ساخت و کاربرد تلویزیون است. نور پس زمینه نقش اساسی در ارائه و نمایش تصویر و حتی بهبود کیفیت تصویر دارد. نورپس زمینه توسط لامپ های LED  که بر روی بردی در پشت صفحه نمایش سوار می شوند ارائه می شود که در همه تلویزیون های موجود در بازار به استثنای تلویزیون های اولد وجود دارد. نور پس زمینه به واسطه آرایش لامپ های LED تاثیرات متفاوتی بر روی کیفیت تصویر ایجاد می کند.  بر اساس آرایش لامپ های موجود در پشت تلویزیون ، نور پس زمینه به انواع مختلف Direct LED ، Edge LED تقسیم بندی می شود.این تلویزیون از نور پس زمینه Edge بهره می برد، در این نوع نور پس زمینه لامپ های LED بر روی بردی به صورت خطی قرار داده می شوند و معمولا در قسمت پایینی صفحه نمایش قرار می گیرند. تلویزیون هایی که نور پس زمینه Edge را دارند ضخامت کمتر و مصرف انرژی کمتری دارند چرا که تعداد لامپ های LED در آنها کمتر است.

۴K Active HDR برای نمایش جزئیات باور نکردنی
۴K Active HDR مشخصه ای برای بهینه سازی هر صحنه، ارائه جزئیات ظریف و رنگ با خلوص زیاد است.  فناوری multi-HDR، از جمله HDR10 و HLG، همراه با تکنولوژی تنظیم صحنه به صحنه تصاویر (dynamic scene-by-scene )، به شما اجازه می دهد تا از هر گونه کیفیت ویدیو با کیفیت HDR به طور شگفت انگیزی لذت ببرید. وضوح بالای تصاویر تلویزیون ال جی ۴۹UJ75200 به کمک رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل که چیزی بیش از ۸ میلیون پیکسل هستند، هر کدام کاری می‌کنند تا واقعیت‌ها را بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی به اجرا در بیاورند. به عبارتی همراه با این کیفیت نه تنها بابت کیفیت تصویر عالی نگرانی نخواهید داشت؛ بلکه در عین حال نیز به کمک قابلیت افزایش کیفیت تصویر یا همان ۴K Upscaler هر نوع برنامه‌ای را بدون توجه به کیفیت آن و حتی پایین ترین کیفیت در حد کوالتی تصویر ۴K به معرض نمایش می‌گذارد.

فناوری نانوسل

نانوسل NanoCell یک فناوری نوین در تلویزیون بود که توسط ال جی ارائه شد و بعد از آن ال جی فناوری OLED را ارائه داد. در فناوری نانوسل nanoCell از یک صفحه با ذرات نانوکریستال استفاده شده است که این صفحه بین نور پس زمینه وصفحه نمایش قرار می گیرد و نور را اشباع و دقت نور پردازی را افزایش می دهد. کیفیت نور پردازی در فناوری نانوسل به گونه ای است که میزان نمایش رنگ و روشنایی صفحه نمایش در تلویزیون هایی که این ویژگی  را دارند به خوبی مشهود است.

صدای دالبی

در تلویزیون های دهه ۱۹۳۰، کل سیستم صوتی یک بلندگوی مجزا یا مجموعه‌ ای از بلندگوها بود که پشت صحنه نمایش قرار می‌ گرفت. امروزه تماشاگران فیلم و سینما انتظارات بیشتری دارند و توقع دارند صدا را از تمام جهات بشنوند.  این قابلیت صدای رسا و فراگیر را تضمین می کند. صداهای غنی، بی عیب و چند بعدی،که به صورت یک فناوری در این تلویزیون کار گذاشته شده است موجب می شود که تصورات شما را از شنیدن صداها از اعماق طبیعت بیشتر و بیشتر نماید و حسی همانند قرار گرفتن در زیر باران به شما منتقل شود. این تکنولوژی آنچنان صدا را طبیعی و زنده به گوش می‌رساند که کاربر حس می‌کند به صورت زنده در کنسرت موسیقی قرار گرفته شده است.

مشخصات کامل تلویزیون
سایز صفحه نمایش ۴۹اینچ
تکنولوژی صفحه نمایش LED
نوع صفحه نمایش تخت ( Flat )
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰
ساير توضيحات تصویر عدم کاهش کیفیت تصویر با تغییر زاویه دید
نوع نور پس زمینه: Edge
دارای Nano Cell Display
IPS ۴K
امکانات صفحه نمایش
امکان ارتقاء کيفيت تصوير دارد
قابلیت HDR دارد
امکانات هوشمند
قابلیت هوشمند (Smart) دارد
نوع سیستم عامل webOS 3.5
امکانات کاربردی
گيرنده ديجيتال دارد
تيونر (DVB) DVB-T2
مرورگر وب دارد
درگاه ها ی ارتباطی
اتصالات
Wi-Fi دارد
بلوتوث دارد
قابلیت پخش صفحه نمایش موبایل در تلویزیون Miracast
ورودی و خروجی
درگاه HDMI چهار درگاه ۶G
درگاه‌ USB دو درگاه USB 2.0
رابط کامپوننت (Component) ۱ پورت
پورت شبکه (LAN) دارد
درگاه آنتن دارد
خروجی هدفون دارد
صدا
مشخصات اسپیکر
تعداد ۲ عدد
توان کلی ۲۰ وات
امکانات صوتی
صدای دالبی دارد
صدای فراگیر دارد
مصرف برق
مصرف انرژی در حالت استندبای ۰.۵ وات
سایر توضیحات
سایر ویژگی ها و امکانات پخش کننده موسیقی
پیشنهاد دهنده کانال
دسترسی سریع
محتوای شخصی
جستجوی فایل از طریق شبکه
Mobile TV On روشن کردن تلویزیون با گوشی
WIDI- PC to TV
LG TV Plus- Mobile App
اقلام همراه
اقلام همراه ریموت کنترل
کابل برق
کابل AV/ Component
دفترچه راهنما
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.