تلویزیون ۴۳ اینچ Full HD ال جی مدل ۴۳LJ55000GI | LJ55000GI

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
صفحه نمایش ۴۳
کیفیت تصویر Full HD
HDR ندارد
رابط هوشمند دارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) دارد

تلویزیون ال جی مدل ۴۳LJ55000GI تلویزیونی با امکانات پایه و دارای قیمتی اقتصادی به حساب می آید که با توجه به کیفیت Full HD که برای آن در نظر گرفته شده از نظر کیفیت تصویر مناسب عمل می‌کند. همچنین بهره گیری از صفحه‌نمایش تخت این تلویزیون از ویژگی‌های صفحه‌ اصلی‌اش به شمار می‌روند. نمایش تصاویر سینمایی ۲۴ پیکسل نیز از دیگر مشخصات صفحه‌نمایش با قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر تلویزیون ال جی می باشد. سیستم صدای تلویزیون پایین‌رده ال جی همراه با بلندگوهای ۵ وات روی هم رفته قدرت ۱۰ وات را از خود ارائه می‌دهند. حال اگر به درگاه‌های ارتباطی تلویزیون ال جی نگاهی بیندازیم، هر کدام از پورت‌های USB، HDMI، پورت کامپوننت و کامپوزیت و همچنین ورودی RF را مشاهده خواهیم کرد. قیمت پایین تلویزیون ال جی در مقایسه با بسیاری از مدل‌های دیگر شاید مهمترین دلیلی باشد که کاربران را به سوی انتخابش سوق می‌دهد.

سیستم عامل WebOS

سیستم عامل WebOS از سال ۲۰۱۳ در اختیار شرکت ال جی بوده است و این شرکت از این سیستم عامل در تلویزیون های خود استفاده کرد و به تازگی نیز قصد دارد که در سایر محصولات خود از این سیستم عامل استفاده کند. در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷  بروزرسانی نسخه قبلی را با عنوان WebOS 3.0 و WebOS 3.5 عرضه بازار کرد. این نسخه باعث افزایش سرعت عملکرد تلویزیون های ال جی شده و قابلیت های Magic Remote و Split Screen ، Magic Zoom از ویژگی های این ورژن می باشند. . سیستم عامل WebOS قابل آپدیت و بروزرسانی است و از لحاظ برنامه های کاربردی و سرعت جستجو و تغییر صفحات منو فوق العاده عمل می کند.

 

وضوح بی تکرار تلویزیون ۴۳ اینچ ال جی مدل ۴۳LJ55000GI

تصاویر در این تلویزیون با کیفیت ۴k و رزولوشن بالا نمایش داده می شوند. یعنی اینکه این تلویزیون ۴۳ اینچ می تواند ۸.۳ میلیون پیکسل را در یک تصویر نمایش دهد و این یعنی نمایش جزئی ترین و ریزترین نقاط و ناپیداهای تصویر. می دانید که کیفیت ۴k ultra hd چهار برابر کیفیت فول اچ دی است و چهار برابر پیکسل بیشتری را روی صحنه می آورد. فکرش را بکنید برای به نمایش درآوردن یک تصویر ساده باید ۸ میلیون پیکسل دست به کار خودآرایی شوند و روی نمایشگر بنشینند. یقیناً این میزان از کیفیت، تصاویری پر وضوح و پر رنگ و سرشار از زندگی را به رخ تصویر می کشد. کیفیت تصویر نمایشگرهای تلویزیون ها بسته به سری و سال ساخت آنها تعریف می شوند. به عنوان مثال ال جی در سال ۲۰۱۸ و با معرفی تلویزیون ال جی ۴۳LJ55000GI بالاترین سطح از کیفیت تصویر تلویزیون ها یعنی کیفیت ۴K را برای آن تعریف کرد. تعداد پیکسل های نمایشگر تلویزیون ۴۳ اینچ ال جی به بیش از ۸.۲ میلیون پیکسل می رسند که همگی سعی دارند تا کیفیت بالای تصاویر را به صورت کاملاً دقیق و برجسته به رخ بکشند. در واقع کیفیت تصویر ۴K اجازه می دهد تا کیفیت بالا در هر برنامه به خوبی لحاظ شود تا شما بتوانید هر صحنه را دقیق و واضح مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۴۳ اینچ Full HD ال جی مدل ۴۳LJ52100 | LJ52100

فناوری HDR در تلویزیون ۴۳ اینچ ال جی مدل ۴۳LJ55000GI

تصاویر واقعی ۴K با جزئیات خوب و رنگی روشن در صفحه نمایش IPS ارائه ۴ برابر رزولوشن بالاتر از Full HD را تجربه کنید. این تلویزیون با ویژگی ۴K HDR که به شما یک تصویر فوق العاده با محدوده دینامیکی با رنگ واقعی تر را به شما نشان می دهد از قابلیت ارتقای کیفیت تصویر استفاده کرده است. و با پردازش‌های سریع و بدون وقفه‌اش نمایش محتویات کم کیفیت را با کیفیتی نزدیک به ۴K انجام می‌دهد. قابلیت HDR از دیگر ویژگی‌های تصویری این تلویزیون ۴۳ اینچ ال جی به حساب می‌آید که کمک می‌کند تا رنگ‌ها از بازه‌ی گسترده تری به نمایش در آیند و نمایش سایه‌ها و قسمت‌های روشن با دقت بالایی صورت گیرد. با فناوری HDR تلویزیون ۴۳ اینچ ال جی مدل ۴۳LJ55000GI را با تمامی محتویات انطباق دهید و از لحظاتی به یاد ماندنی در کنار خانواده به رویاهای خود برسید. HDR بالای این تلویزیون هر کسی را شیفته و تحت تاثیر قرار خواهد داد.

صداها را از دل طبیعت بشنوید!

این تلویزیون با دارا بودن ۲ عدد بلندگو ۵ وات صوتی که در مجموع ۱۰ وات را تشکیل می دهد صدای کاملا جذاب و رسا را تشکیل می دهد این تلویزون از بهترین سیستم صوتی دنیا بهره می برد. دارا بودن سیستم کاهنده نویز صدا به اطمینان صداهای دارای خش و سیگنال های اضافی را کاملا صاف و روان می کند .همچنین خاصیت دالبی ویژن در این تلویزیون در این تلویزیون صداها را کاملا شگفت و روان می کند. قرار گرفتن دو عدد بلندگو در کناره های آن باعث می شود صدایی یکسان و رسا به تمام محیط استفاده برسد.خاصییت صوتی ULTRA SOUND در این تلویزون بالا ترین خاصیت صوتی است که باعث می شود صدایی فراگیر و همه جانبه به گوش برسد.

پردازنده چهار هسته ای برای به نمایش در آوردن تصاویر ۴K
یک پردازنده چهار هسته ای سریع و دقیق، نویز را حذف می کند و رنگ و کنتراست پویا تر را ایجاد می کند. این تلویزیون تصاویر و محتوای با وضوح کم را پس از پردازش توسط یک پردازنده ۴ هسته ای، با مقیاس بزرگ و تصاویر نزدیک به کیفیت ۴K به نمایش می گذارد. فیلم‌های اکشن یا بازی‌های فوتبال که دارای سرعت بالایی هستند توسط این واحد اسکن شده و نویز و تاری ناشی از سرعت بالا در آنها از بین می‌رود و به جای آن با کیفیت و وضوح بالایی می‌توانید به تماشای علاقه‌مندی‌هایتان بنشینید.

تیونر

DVB مخفف سه کلمه Digital Video Broadcasting به معنی پخش ویدئویی دیجیتال می باشد و DVB-T مخفف عبارت Digital Video Broadcasting Terrestrial به معنی پخش زمینی ویدیوی دیجیتال می باشد. این نوع گیرنده که در داخل دشتگاه تلویزیون نصب شده است، امکان دریافت شبکه های داخلی کشور با کیفیت HD و دیجیتال را فراهم می کند. این مدل تلویزیون از جدیدترین نوع گیرنده دیجیتال یعنی DVB-T2 استفاده می کند که نسبت به نسل قبل کیفیت تصاویر بهتری ارائه می کند.

مشخصات کامل تلویزیون ۴۳LJ55000GI 

صفحه نمایش

سایز صفحه۴۳ اینچ

تکنولوژی صفحهLED

نوع صفحه تخت

تصویرکیفیت تصویرFull HD

رزولوشن۱۰۸۰ × ۱۹۲۰HDRندارد

نسبت تصویر۱۶:۹قابلیت ارتقاء کیفیت تصویردارد

۳Dندارد

نوع نمایش تصویر ۳Dندارد

تبدیل ۲D به ۳Dندارد

تبدیل ۳D به ۲Dندارد

سایر توضیحات تصویر– عدم کاهش کیفیت با تغییر زاویه دید– دارای نرخ به‌روزرسانی ۵۰هرتز– دارای موتور Color Master– دارای ۸ حالت تصویر

صدا

سیستم صوتی۲ کاناله

تعداد بلندگوهادو عدد

توان خروجی کلی صدا۱۰ وات

توان هر بلندگو۵ وات

محل قرارگیری بلندگوهاپایین قاب

تعداد ساب ووفرصفرتوان کلی ساب ووفرصفر

استانداردهای صوتیDolby Digital , DTS , Virtual Surround Plus , Clear Voice III

امکانات

رابط هوشمنددارد

نوع رابط هوشمندWebOS 3.5پردازندهدو هسته‌ای

دوربین ندارد

قابلیت کنترل حرکتی ندارد

مرورگر اینترنت دارد

حسگر نور محیطی ندارد

بازی قابل نصب اپلیکیشن

قابل نصب

قفل کودک ندارد

گیرنده دیجیتال دارد

تیونرDVB-T2سایر امکانات– قابلیت Simplink– سازگار با اپلیکیشن LG TV Plus– راه‌های ارتباطی: Miracast، WiDi

درگاه های ارتباطی

درگاه USBدارد

تعداد درگاه‌های USBیک عدد

توضیحات درگاه‌های USBUSB 2.0درگاه HDMIدارد

تعداد درگاه های HDMIدو عدد

کامپوزیت (Composite)ندارد

تعداد رابط کامپوزیت (Composite)صفر

کامپوننت (Component)دارد

تعداد رابط کامپوننت (Component)یک عدد

اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)دارد

بلوتوث ندارد

پورت شبکه (LAN) دارد

ورودی آنتن دارد

خروجی صدای دیجیتال دارد

نوع خروجی صدای دیجیتالاپتیکالخروجی هدفوندارد

ریموت کنترل

ریموت کنترل دارد

سایر توضیحات

عینک سه‌بعدی ندارد

مدل عینک سه‌بعدی ندارد

نوع پایه رومیزی قابلیت اتصال به دیواردارد

اقلام همراه– ریموت‌کنترل

سایر توضیحات

ابعاد بدون پایه : ۸.۱ × ۵۷.۴ × ۹۷.۸ سانتی‌متروزن بدون پایه : ۸.۳ کیلوگرمابعاد با پایه : ۲۲.۱ × ۶۳ × ۹۷.۸ سانتی‌متروزن با پایه : ۸.۴ کیلوگرمدارای حالت صرفه‌جویی انرژی

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.