تلویزیون ۳۲ اینچ HD سامسونگ مدل ۳۲N5550 | N5550

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

توضیحات

تلویزیون N5550 از تلویزیون های مقرون به صرفه  می باشد که برای افرادی که قصد ندارند برای خرید تلویزیون زیاد هزینه کنند یا برای محیط های کوچک  مد نظر دارند مناسب می باشد. کیفیت صفحه نمایش آن HD و رزولوشن ۱۳۶۶*۷۲۰ می باشد که نسبت به صفحه نمایش آن کیفیت تصاویر نمایشی مناسبی دارد. این تلویزیون دارای مجموع توان خروجی ۲۰ وات می باشد که توسط دو باند در قسمت پایینی تلویزیون قرار گرفته شده است منتشر می شود، که در مجموع نمره قابل قبولی برای این رنج تلویزیون به حساب می آید.  تلویزیون از نوع غیرهوشمند بوده و برای کاربرانی که از سیستم صوتی تلویزیون خود استفاده‌ای ندارند، گزینه‌ی مناسبی است. به لطف گیرنده‌دیجیتال داخلی آن، می‌توانید شبکه‌های داخلی ا بدون هیچ مشکلی دریافت کنید. برای این تلویزیون ساده قابلیت قفل کودک هم در نظر گرفته شده است.

تلویزیون سامسونگ ۳۲N5550

یکی از کمپانی‌های مطرح در زمینه‌ی تولید و ساخت تلویزیون‌های باکیفیت، کمپانی کره‌ای سامسونگ است که به خصوص در بازار ایران طرفداران زیادی دارد. سامسونگ از کمپانی‌هایی است که حتی برای مدل‌های میان رده اش به کیفیت تصویر اهمیت می‌دهد. تلویزیون ۳۲N5550 سامسونگ می‌تواند تصاویر را با کیفیت تصویر اچ دی نمایش دهد. با توجه به در دسترس بودن این محتوا و کانال‌های تلویزیونی HD، باید بگوییم اکنون زمان مناسبی برای خرید تلویزیون‌هایی از قبیل سامسونگ ۳۲N5550 است. در این تلویزیون، سامسونگ قابلیت نمایش با وضوح تصویر بالا ( Ultra Clean View ) را در نظر گرفته است، با این قابلیت شاهد کاهش چشمگیر نویز و اختلال خواهد بود و البته ویژگی‌هایی مانند ارائه‌ی رنگ و کنتراست افزایش می‌یابند تا نتیجه‌ی نهایی محتوایی شفاف و با کیفیت باشد.

قابلیت PurColor در تلویزیون سامسونگ

قابلیت PurColor نیز این امکان را فراهم خواهد کرد تا شاهد رنگ‌هایی پویا و با تنوع بالا بر روی نمایشگر باشید. با تکنولوژی PurColor سامسونگ، رنگ‌های اصلی از قبیل آبی، قرمز و زرد به صورت زنده نمایش داده می‌شوند و کاربر موقع دیدن فیلم تمامی تمرکزش بر روی نمایشگر خواهد بود. موتور پردازشگر تصویر HyperReal در کنار قابلیت‌هایی همچون PurColor به شما این امکان را خواهد داد تا صحنه‌هایی طبیعی و رنگ‌های واضح و متنوع را مشاهده نمایید. با وجود امکانات و فناوری‌هایی که در بخش تصویر این محصول قرار گرفته‌اند، اطمینان داشته باشید که تلویزیون اسمارت سامسونگ ۳۲N5550 کیفیت عالی را به شما ارائه خواهد داد.

تکنولوژی Ultra clean view

Ultra clean view در تلویزیون ۳۲N5550 با تحلیل محتوای اصلی در حال پخش به وسیله یک الگوریتم پیشرفته، تصاویری با کیفیت بالاتر را ارائه می‌دهد و این امکان را به شما خواهد داد تا از تصویر واضح و با کیفیت لذت ببرید.  Ultra Clean View می تواند نویز تصاویر را بگیرد و با استفاده از الگوریتم خاصی تصاویر را تجزیه و تحلیل کرده و آن ها را فیلتر کند. در نهایت این تکنولوژی می تواند تصاویر دریافتی با کیفیت کمتر از اچ دی را با همان کیفیت اچ دی پخش کند. فناوری Ultra Clean View در این تلویزیون صحنه‌هایی با وضوح بیشتر از هر زمان دیگری را به نمایش خواهد گذاشت، الگوریتم خاصی که این فناوری مورد استفاده قرار می‌دهد صحنه‌هایی شفاف و بدون نویز را در اختیارتان قرار خواهد داد. در این تلویزیون، سامسونگ قابلیت نمایش با وضوح تصویر بالا ( Ultra Clean View ) را در نظر گرفته است، با این قابلیت شاهد کاهش چشمگیر نویز و اختلال خواهید بود و البته ویژگی‌هایی مانند ارائه‌ی رنگ و کنتراست افزایش می‌یابند تا نتیجه‌ی نهایی محتوایی شفاف و با کیفیت باشد.

بیشتر بخوانید:تلویزیون ۴۹ اینچ Full HD منحنی سامسونگ مدل ۴۹N6950 | N6950

با Contrast Enhancer مرز رنگها را دقیقتر ببینید

فناوری بسیار جالب Contrast Enhancer باعث می شود نور و کنتراست تصاویر بالا رفته و تصاویر از آنچه هستند حتی زیباتر جلوه کنند و شما از دیدن صحنه های زیبا و طبیعی شگفت زده شوید.

تلویزیون را از هر زاویه، شیک ببینید Slim

 از ضخامت تلویزیون‌های خود کاسته است اما این قضیه باعث نشده است تا نسبت به استحکام و کیفیت آن‌ها بی تفاوت باشد بلکه بهترین قطعات را برای ساختن آن‌ها در نظر گرفته است. تلویزیون ۳۲N5550 جزو محصولات سری ۵ سامسونگ می‌باشد که از طراحی شیک و بدون عیبی بهره می‌برد. در این تلویزیون اسمارت از وجود خطوط باریکی در اطراف نمایشگر استفاده شده که علاوه بر زیباتر کردن تلویزیون باعث می‌شود تا مخاطبین محتواها را در ابعاد بزرگ‌تر مشاهده نمایند و تجربه دیداری همه جانبه و کامل را داشته باشند.

صفحه نمایش
سایز صفحه نمایش ۳۲ اینچ
تکنولوژی صفحه نمایش LED
نوع صفحه نمایش تخت ( Flat )
کیفیت تصویر HD
رزولوشن ۷۲۰×۱۳۶۶
نسبت تصویر ۱۶:۹
امکانات کاربردی
گيرنده ديجيتال دارد
تيونر (DVB) DVB-T
درگاه ها ی ارتباطی
ورودی و خروجی
درگاه HDMI دو درگاه
درگاه‌ USB یک درگاه USB 2.0
درگاه آنتن دارد
صدا
مشخصات اسپیکر
تعداد ۲ عدد
محل قرارگيری پایین قاب
توان کلی ۲۰ وات
مشخصات فیزیکی
قابليت اتصال به ديوار دارد
پايه دارد
وزن تلویزیون با پایه ۳.۷۳ کیلوگرم
اقلام همراه
اقلام همراه ریموت کنترل
کابل برق
دفترچه راهنما
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.